Період оскарження умов закупівлі - по 02-03-2025, 00:00
Закупівля відповідно до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII з урахуванням положень постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами)
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 6 723 600 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 33 618 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДУ «ВЦМД НАМН України» |
| ЄДРПОУ: | 45460659 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Вікторія РУДИК |
| Телефон: | +380444890186 |
| E-mail: | vcmd_tender@ukr.net |
| Місцезнаходження: | Україна |
1 |
Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно п. 2 Розділу 5 Тендерної документації та п. 43 Особливостей. Перелік виявлених невідповідностей: Відповідно Додатку №2 до тендерної документації – У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені для виконання умов договору (кухарів, робітників харчоблоку, водіїв не менше двох*, тощо). Учасником було надано Довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації №05, але датована 18.02.2024р. За умовами п. 1 Розділу 3 тендерної документації – усі документи (довідки, інформаційні довідки, листи тощо), які складаються безпосередньо Учасником або Учасник отримує від інших осіб/юридичних осіб приватного чи публічного права (підприємств/ установ/ організацій) та завантажуються в електронну систему закупівель, повинні бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі (за виключенням статуту, ліцензій, дозволів, сертифікатів, свідоцтв, виписок, витягів, листів-відгуків, паспортів та документів, що підтверджують повноваження на підпис документів тендерної пропозиції та договору, копії документів, що підтверджують кваліфікаційний рівень тощо). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Оновлену довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені для виконання умов договору.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.