Закупівлю оголошено - 25-02-2025, 11:25. Дата останніх змін - 24-03-2025, 14:35

55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з приготування та постачання готових страв (гарячих обідів) для осіб, які перебувають на обліку у Територіальному центрі соціального обслуговування Святошинського району м. Києва)

55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з приготування та постачання готових страв (гарячих обідів) для осіб, які перебувають на обліку у Територіаль... Державна закупівля - UA-2025-02-25-002519-a 55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з приготування та постачання готових страв (гарячих обідів) для осіб, які перебувають на обліку у Територіальному центрі соціального обслуговування Святошинського району м. Києва) від замовника Територіальний центр соціального обслуговування Святошинського району м. Києва від 2/25/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-02-25-002519-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-02-25-000291-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 25-02-2025, 11:25
по 02-03-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 25-02-2025, 11:25
по 05-03-2025, 12:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 06-03-2025, 15:57
по 06-03-2025, 16:20

Період оскарження умов закупівлі - по 02-03-2025, 00:00

Номенклатурна назва ДК 021:2015: 55523000-2 Кейтерингові послуги для інших підприємств або установ.

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
830760
830 760 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:4 153,80 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Територіальний центр соціального обслуговування Святошинського району м. Києва
ЄДРПОУ:37674964 Досьє YouControl
Контактна особа:Федорова Катерина Валентинівна
Телефон:380442905542
E-mail:tc_svtgb@ukr.net
Місцезнаходження:
03148, Україна, Київська область,Київ, вул. Гната Юри, будинок 14-Б
8



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
55520000-1 Кейтерингові послуг ...
830 760 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 06-03-2025, 15:57
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з приготування та постачання готових страв (гарячих обідів) для осіб, які перебувають на обліку у Територіальному центрі соціального обслуговування Святошинського району м. Києва

6 923
послуга
03148 Україна м. Київ вул. Жмеринська, 22-А, вул. Чорнобильська,9
з 01-04-2025 по 31-12-2025
55520000-1
Кейтерингові послуги


+-
Документи
Інші
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Інший
    публічнийЕкспортовано:25-02-2025, 11:25:38
      Розмір файлу не повинен перевищувати 50MB
      +-
      Пропозиції

      Кваліфікація Учасників

      Інформація про Переможця
      Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
      Рішення підписано
      Ім'я:
      Комунальне підприємство "Промінь в Святошинському районі м.Києва"   Досьє YouControl
      Строк розгляду пропозиції:
      з 06-03-2025 по 14-03-2025
      Статус:
      учасник виграв закупівлю
      Контактна інформація:
      Україна, м. Київ, , вул.Якуба Коласа, 6,15, 03146, Ковганич Інна Анатоліївна
      Остаточна пропозиція:
      753 915 UAH, з ПДВ
      Первинна пропозиція:
      796 145 UAH, з ПДВ
      Документи пропозиції:
      Документи рішення:
      Дата акцепта:
      12-03-2025, 09:49
      Період подачі оскарження:
      по 18-03-2025, 00:00

      Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

      Дата публікації: 10-03-25, 17:48:57
      24

      Згідно частини 16 статті 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю; та 3) згідно з пунктом 43 Особливостей Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Згідно частини 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Згідно з пунктом 43 Особливостей “Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.” На виконання норм статті 29 та статті 26 Закону та п. 43 Особливостей є необхідність усунення невідповідностей в інформації та документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, зазначити необхідне: що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону та п. 43 Особливостей наступного змісту: Невідповідність №1: 1. перелік виявлених невідповідностей: відсутні у повному обсязі “Документ/и на підтвердження виконання в повному обсязі не менше ніж одного аналогічного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці та / або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору.” Отже виконання аналогічного договору не підтверджена. 2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: на сторінці 21 тендерної документації замовник вимагає підтвердження аналогічного договору (3.3. Документ/и на підтвердження виконання в повному обсязі не менше ніж одного аналогічного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці та / або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. 3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей - Надати документи на підтвердження виконання в повному обсязі та / або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо).

      Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 11-03-25, 17:48:57
      Договір
      Договір опубліковано
      Системний номер договору:
      UA-2025-02-25-002519-a-c1
      Номер договору:
      235
      Дата підписання договору:
      24-03-2025, 00:00
      Строк дії договору:
      з 01-04-2025 по 31-12-2025
      Опис договору:
      Послуги з приготування та постачання готових страв (гарячих обідів) для осіб, які перебувають на обліку у Територіальному центрі соціального обслуговування Святошинського району м. Києва
      Інформація про підписанта покупця
      ПІБ підписанта:
      Дзядевич Лариса Вікторівна
      E-mail підписанта:
      tc_svtgb@ukr.net
      Посада підписанта:
      директорка
      Підписант діє на підставі:
      Положення
      Номер IBAN:
      UA888201720344270006000078845
      Телефон підписанта:
      380442905542
      753 914,70 UAH
      Ціна договору
      628 262,25 UAH
      Ціна договору без ПДВ

      Пропозиції Учасників

      Пропозицію подав:
      Комунальне підприємство "Промінь в Святошинському районі м.Києва"   Досьє YouControl
      Остаточна пропозиція:
      753 915 UAH, з ПДВ
      Первинна пропозиція:
      796 145 UAH, з ПДВ
      Інформація про субпідрядника:
      Не залучається
      Підпис:
      підписано
      Дата та час подання пропозиції:
      05-03-2025, 11:57:55
      Документи:
      Тип документа:
      1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
      При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
      Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
      Доказ:
      Документ
      Лист підтвердження.pdf, Лист підтвердження
      2. Вчинення корупційних правопорушень
      Юридичною особою підтверджується, що
      Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
      Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
      3. Вчинення економічних правопорушень
      Підтверджується, що
      Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
      4. Вчинення кримінальних правопорушень
      Юридичною особою підтверджується, що
      Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
      5. Порушення справи про банкрутство
      Підтверджується, що
      Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
      6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
      Підтверджується, що
      Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
      7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
      Юридичною особою підтверджується, що
      Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
      8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
      Резидентом підтверджується, що
      У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
      1. Мова (мови) тендерної пропозиції
      Підтверджується, що
      Мова тендерної пропозиції: Українська
      1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
      Підтверджується, що
      Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
      2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
      Підтверджується, що
      Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
      3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
      Підтверджується, що
      Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)

      Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

      Пропозицію подав:
      ТОВ "ПОНТЕМ.УА"   Досьє YouControl
      Остаточна пропозиція:
      754 607 UAH, з ПДВ
      Первинна пропозиція:
      754 607 UAH, з ПДВ
      Інформація про субпідрядника:
      не залучаються
      Підпис:
      підписано
      Дата та час подання пропозиції:
      04-03-2025, 12:15:39
      Документи:
      Тип документа:
      1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
      При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
      Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
      2. Вчинення корупційних правопорушень
      Юридичною особою підтверджується, що
      Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
      Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
      3. Вчинення економічних правопорушень
      Підтверджується, що
      Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
      4. Вчинення кримінальних правопорушень
      Юридичною особою підтверджується, що
      Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
      5. Порушення справи про банкрутство
      Підтверджується, що
      Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
      6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
      Підтверджується, що
      Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
      7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
      Юридичною особою підтверджується, що
      Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
      8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
      Резидентом підтверджується, що
      У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
      1. Мова (мови) тендерної пропозиції
      Підтверджується, що
      Мова тендерної пропозиції: Українська
      1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
      Підтверджується, що
      Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
      Доказ:
      Документ
      Довідка про наявність обладніння та МТБ.doc.p7s, Документи та інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям
      Доказ:
      Документ
      Договір оренди цеху.pdf, Документи та інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям
      Доказ:
      Документ
      Потужність-цех, внесення змін.pdf, Документи та інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям
      Доказ:
      Документ
      Потужність-цех.pdf, Документи та інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям
      Доказ:
      Документ
      Впровадження НАССР.pdf, Документи та інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям
      Доказ:
      Документ
      Декларація відповідності матеріально-технічної бази.pdf, Документи та інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям
      Доказ:
      Документ
      Акт стосовно дотримання законодавства про харчові продукти.pdf, Документи та інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям
      Доказ:
      Документ
      Акт 447.pdf, Документи та інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям
      Доказ:
      Документ
      Сертифікат 28000.pdf, Документи та інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям
      Доказ:
      Документ
      Сертифікат-безпечність 22000.pdf, Документи та інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям
      2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
      Підтверджується, що
      Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
      Доказ:
      Документ
      Лист-працівники НАССР.doc.p7s, Документи та інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям
      Доказ:
      Документ
      Свидотство СУБХП_понтем_ІВАНЧЕНКО.pdf, Документи та інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям
      Доказ:
      Документ
      Свідотство СУБХП_понтем_МЕЛЬНИЧЕНКО.pdf, Документи та інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям
      Доказ:
      Документ
      Сертифікат-Іванченко.pdf, Документи та інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям
      Доказ:
      Документ
      Сертифікат-Мельниченко.pdf, Документи та інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям
      Доказ:
      Документ
      Программа ХАССР.pdf, Документи та інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям
      3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
      Підтверджується, що
      Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
      Доказ:
      Документ
      Довідка - аналогічний договір.doc.p7s, Документи та інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям
      Доказ:
      Документ
      Аналогічний дог.+акти.pdf, Документи та інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям
      Доказ:
      Документ
      Аналоічний договір-15 лікарня+акти.pdf, Документи та інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям

      Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

      + -
      Документи тендеру
      Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічнийЕкспортовано:25-02-2025, 11:25:30
          Електронні тендерні вимоги
          1. Вчинення корупційних правопорушень
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Юридичною особою підтверджується, що
          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 25-02-2025, 11:12:02
          Способи підтвердження:
          Документ
          Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
          Статус: Активна
          Дата створення: 25-02-2025, 11:12:02
          Способи підтвердження:
          Документ
          Фізичною особою підтверджується, що
          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 25-02-2025, 11:12:02
          Способи підтвердження:
          Документ
          2. Вчинення економічних правопорушень
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
          Статус: Активна
          Дата створення: 25-02-2025, 11:12:02
          3. Вчинення кримінальних правопорушень
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Юридичною особою підтверджується, що
          1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 25-02-2025, 11:12:02
          Способи підтвердження:
          Документ
          Фізичною особою підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 25-02-2025, 11:12:02
          Способи підтвердження:
          Документ
          4. Порушення справи про банкрутство
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
          Статус: Активна
          Дата створення: 25-02-2025, 11:12:02
          5. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
          Статус: Активна
          Дата створення: 25-02-2025, 11:12:02
          6. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Юридичною особою підтверджується, що
          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 25-02-2025, 11:12:02
          Способи підтвердження:
          Документ
          Фізичною особою підтверджується, що
          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 25-02-2025, 11:12:02
          Способи підтвердження:
          Документ
          7. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Резидентом підтверджується, що
          1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
          Статус: Активна
          Дата створення: 25-02-2025, 11:12:02
          Нерезидентом підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
          Статус: Активна
          Дата створення: 25-02-2025, 11:12:02
          8. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
          Статус: Активна
          Дата створення: 25-02-2025, 11:12:02
          Способи підтвердження:
          Документ
          При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
          Статус: Активна
          Дата створення: 25-02-2025, 11:12:02
          Способи підтвердження:
          Документ
          9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
          Статус: Активна
          Дата створення: 25-02-2025, 11:12:02
          10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
          Статус: Активна
          Дата створення: 25-02-2025, 11:12:02
          1. Мова (мови) тендерної пропозиції
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
          Статус: Активна
          Дата створення: 25-02-2025, 11:12:02
          1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту 55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з приготування та постачання готових страв (гарячих обідів) для осіб, які перебувають на обліку у Територіальному центрі соціального обслуговування Святошинського району м. Києва) Номенклатурна назва ДК 021:2015: 55523000-2 Кейтерингові послуги для інших підприємств або установ.
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
          Статус: Активна
          Дата створення: 25-02-2025, 11:19:23
          Способи підтвердження:
          Документ
          Документи та інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям , 1.1. Інформаційна довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання умов договору про закупівлю, а саме: - довідка в довільній формі про наявність обладнання (документальне підтвердження для обладнання не потрібно) та виробничого приміщення, яке будуть задіяні в договірних зобов'язаннях із зазначенням власне чи орендоване (на підтвердження наявності приміщень надати скановану копію(ї) з оригіналу/ скановану копію(ї) договору оренди**, купівлі-продажу тощо). У випадку коли Учасник залучає інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі до 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі послуг, він надає про це довідку у довільній формі. ** Договори повинні бути чинними на дату подання пропозиції і діяти протягом дії договору з Замовником. На підтвердження наявності виробничого приміщення Учасник у складі пропозиції надає: скан-копію оригіналу договору купівлі-продажу та/або договір оренди строком дії не менше ніж до кінця 2025 р. або іншого правовстановлюючого документу, який засвідчує право власності/користування виробничого приміщення (цеху); докумен(т/ти) про реєстрацію потужностей операторів ринку харчових продуктів на приміщення (витяг з реєстру потужностей на зберігання та реалізацію харчових продуктів або інший документ). На підтвердження належного стану матеріально-технічної бази, зазначеної Учасником у вищевказаній довідці, Учасники у складі тендерної документації подають копії наступних документів: - Скановану копію(ї) з оригіналу/ скановану копію(ї) договору (ів), дійсних на період постачання предмету закупівлі (протягом 2025 року), на санітарну обробку виробничого приміщення (надання послуг з дезінфекції, дезінсекції, дератизації). - Останній чинний позитивний акт, складений Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів або її територіальним управлінням за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання оператором ринку вимог законодавства про харчові продукти – відносно потужності (виробничого приміщення), на які учасник надає документи про право власності та/або оренди або іншого правовстановлюючого документу, або останні чинні позитивні акти, складені за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин. 1.2. На підтвердження впроваджених технологій (системи управління безпечністю харчових продуктів надати) учасник надає: - Інформація про запровадження системи НАССР*; *З метою підтвердження запровадження Учасником процедури закупівлі розробки, впровадження та застосування Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), документи відповідності міжнародним стандартам якості харчування HACCP (Hazard Analysis and Critical Control Point), а саме: розроблену та затверджену Програму-передумову системи НАССР (Учасники надають скан-копії оригіналу титульної сторінки на приміщення де буде відбуватись приготування обідів ). На виконання вимог Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» для операторів ринку харчових продуктів, для підтвердження контролю якості на всіх етапах виробничих процесів та створення належної виробничої гігієни на основі впровадженої системи менеджменту якості харчових продуктів, надати: - Сертифікат ISO 22000-2019 (ISO 22000-2018, IDT) «Система управління безпечністю харчових продуктів», виданий Учаснику для підтвердження впровадження при наданні послуги системи управління безпекою харчових продуктів; - Сертифікат ДСТУ ISO 28000:2008 «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги (ISO 28000:2007, IDT)». Вказаний сертифікат повинен бути виданий на ім’я учасника процедури закупівлі; Надати копію декларації відповідності матеріально-технічної бази (об’єкта нерухомості для забезпечення надання послуг (виробничого приміщення/цеху) вимогам законодавства з питань пожежної безпеки, підготовлена за формою затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 05.06.2013 року №440 (із наступними змінами та доповненнями) та підтвердження її подання до адміністратора центру надання адміністративних послуг або ДСНС (дозвільного органу).
          2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту 55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з приготування та постачання готових страв (гарячих обідів) для осіб, які перебувають на обліку у Територіальному центрі соціального обслуговування Святошинського району м. Києва) Номенклатурна назва ДК 021:2015: 55523000-2 Кейтерингові послуги для інших підприємств або установ.
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
          Статус: Активна
          Дата створення: 25-02-2025, 11:19:23
          Способи підтвердження:
          Документ
          Документи та інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям , Учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати довідку, складену у довільній формі про наявність в штаті підприємства працівників (із зазначенням ПІБ працівників та їх посади), які пройшли навчання та отримали сертифікати відповідно до вимог ДСТУ ISO 22000-2019 (ISO 22000-2018, IDT) щодо розробки та впровадження системи управління безпечністю харчових продуктів, вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюзі, а також скановані оригінали сертифікатів зазначених працівників. Обов’язковим є наявність в складі працівників, які пройшли навчання і отримали сертифікати відповідно до вимог ISO 22000-2019 (ISO 22000-2018, IDT) щодо розробки та впровадження системи управління безпечністю харчових продуктів – технолога». **Під час закупівлі робіт або послуг у разі встановлення кваліфікаційного критерію, такого як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/ співвиконавців
          3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту 55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з приготування та постачання готових страв (гарячих обідів) для осіб, які перебувають на обліку у Територіальному центрі соціального обслуговування Святошинського району м. Києва) Номенклатурна назва ДК 021:2015: 55523000-2 Кейтерингові послуги для інших підприємств або установ.
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
          Статус: Активна
          Дата створення: 25-02-2025, 11:19:23
          Способи підтвердження:
          Документ
          Документи та інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям , 3.1. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) (не менше одного договору). 3.2. Не менше одного виконаного аналогічного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. 3.3. Документ/и на підтвердження виконання в повному обсязі не менше ніж одного аналогічного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці та / або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. Аналогічним вважається договір за предметом послуги з організації харчування, організації гарячого харчування, або кейтерингові послуги, або послуги їдалень. Аналогічний договір може надаватися без додатків, специфікацій, додаткових угод, тощо до аналогічного договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору. Їх відсутність не буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника. Інформація та документи можуть надаватися про частково виконаний договір, дія якого не закінчена
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ