Період оскарження умов закупівлі - по 25-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 15 500 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 77 500 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Дніпропетровський обласний медичний центр соціально значущих хвороб" Дніпропетровської обласної ради" |
| ЄДРПОУ: | 26509095 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Тетяна Мартиненко |
| Телефон: | +380952334710 |
| E-mail: | martynenkookvd@ua.fm |
| Місцезнаходження: | 49074, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, вул. Старочумацька, будинок 9-А |
6 |
Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ « Контракт продрезерв 5» у процедурі закупівлі виявлено наступні невідповідності. 1. Відповідно до додатку 3 до тендерної документації який містить специфікацію до предмета закупівлі, Процес приготування страв має здійснюватись із використанням якісної води, придатної для споживання. Тому Учасник має надати протокол випробувань води за адресою точки виробничих потужностей Учасника, виданий не раніше 2025 року або надати лист-пояснення щодо того, яку воду планує використовувати Учасник та протокол випробувать води. Учасником «ТОВ « Контракт продрезерв 5» було надано в складі тендерної пропозиції файл « Протокол випробувань ВОДА 2025 рік.» Підчас перевірки виявилось що наданий файл є пошкодженим, що унеможливлює його відкриття та перевірку змісту .
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.