Період оскарження умов закупівлі - по 25-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 16 800 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 84 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Дніпропетровський обласний медичний центр соціально значущих хвороб" Дніпропетровської обласної ради" |
| ЄДРПОУ: | 26509095 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Тетяна Мартиненко |
| Телефон: | +380952334710 |
| E-mail: | martynenkookvd@ua.fm |
| Місцезнаходження: | 49074, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, вул. Старочумацька, будинок 9-А |
2 |
Комунальне підприємство "Дніпропетровський обласний медичний центр соціально значущих хвороб" ДОР" КП «ДОМЦСЗХ»ДОР» ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) 10.03.2025р. Щодо прийняття рішення уповноваженою особою Порядок денний: 1. Про розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ « Контракт продрезерв 5» у відкритих торгах на закупівлю ДК 021:2015 - код 55520000-1 «Кейтерингові послуги» (Послуги з постачання готової їжі для харчування військовослужбовців, ідентифікатор закупівлі UA-2025-02-20-013258-a (згідно з Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (надалі - Особливості) та Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) на відповідність вимогам тендерної документації. 2. Про затвердження повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ « Контракт продрезерв 5» невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю ДК 021:2015 - код 55520000-1 «Кейтерингові послуги» (Послуги з постачання готової їжі для харчування військовослужбовців, ідентифікатор закупівлі UA-2025-02-20-013258-a та оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції невідповідностей в електронній системі закупівель згідно з вимогами Закону та Особливостей. Під час розгляду першого питання порядку денного: «28» лютого 2025 року відбувся аукціон щодо процедури відкритих торгів за предметом закупівлі відповідно до коду Національного класифікатору ДК 021:2015 - код 55520000-1 «Кейтерингові послуги» (Послуги з постачання готової їжі для харчування військовослужбовців, ідентифікатор закупівлі UA-2025-02-20-013258-a За результатами аукціону найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визнана остаточна пропозиція учасника ТОВ « Контракт продрезерв 5» Відповідно до пункту 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ « Контракт продрезерв 5» у процедурі закупівлі UA-2025-02-20-013258-a виявлено наступні невідповідності. 1. Відповідно до додатку 3 до тендерної документації який містить специфікацію до предмета закупівлі, Процес приготування страв має здійснюватись із використанням якісної води, придатної для споживання. Тому Учасник має надати протокол випробувань води за адресою точки виробничих потужностей Учасника, виданий не раніше 2025 року або надати лист-пояснення щодо того, яку воду планує використовувати Учасник та протокол випробувать води. Учасником «ТОВ « Контракт продрезерв 5» було надано в складі тендерної пропозиції файл « Протокол випробувань ВОДА 2025 рік.» Підчас перевірки виявилось що наданий файл є пошкодженим, що унеможливлює його відкриття та перевірку змісту . 2. Відповідно до додатку 3 до тендерної документації, якій містить інформацію про технічну специфікацію до предмета закупівлі, Учасник повинен надати у складі пропозиції власне розроблене тижневе меню, що відповідає вимогам Постанови КМУ № 426 від 29.03.2002р. «Про норми харчування військовослужбовців Збройних Сил, інших військових формувань та Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації, поліцейських, осіб рядового, начальницького складу органів і підрозділів цивільного захисту» (Норма №5 - лікувальна). На підтвердження виконання норми Постанови КМУ № 426 від 29.03.2002р. «Про норми харчування військовослужбовців Збройних Сил, інших військових формувань та Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації, поліцейських, осіб рядового, начальницького складу органів і підрозділів цивільного захисту» (Норма №5 - лікувальна) , учасник має надати у складі тендерної пропозиції технологічні картки на приготування готових страв, відповідно до наданого меню, для хворого військовослужбовця у закладах охорони здоров’я з інформацію щодо найменування страв; найменування продуктів та маси їх в грамах, необхідних для приготування окремої порції страви; загальної маси готової страви в грамах та опис технології приготування. На виконання цього, «ТОВ « Контракт продрезерв 5» було надано файл « меню Затверджено», який містить в собі документ « Тижневе меню для організації п’ятиразового харчування у разі семиденного перебування 29.03.2002р. №426 Норма №5 – лікувальна)» Такий документ« Тижневе меню для організації п’ятиразового харчування у разі семиденного перебування 29.03.2002р. №426 Норма №5 – лікувальна)»містить в собі інформацію про страву « Котлети, биточки, шніцелі зі свинини або яловичини» Разом з тим, тендерна пропозиція « Контракт продрезерв 5» не містить технологічну картку на приготування готової страви, відповідно до наданого меню. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. На виконання наведеної вище норми необхідно оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником« Контракт продрезерв 5» у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, Уповноважена особа ВИРІШИЛА: 1. Затвердити повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції « Контракт продрезерв 5» невідповідностей в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю ДК 021:2015 - код 55520000-1 «Кейтерингові послуги» (Послуги з постачання готової їжі для харчування військовослужбовців, ідентифікатор закупівлі UA-2025-02-20-013258-a 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником « Контракт продрезерв 5» у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Уповноважена особа Тетяна Мартиненко
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.