Період оскарження умов закупівлі - по 27-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 588 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 940 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Відділ освіти виконавчого комітету Біловодської селищної ради Луганської області |
| ЄДРПОУ: | 41845351 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Гвоздік Микита Миколайович |
| Телефон: | +380992104715 |
| E-mail: | public.osvita.bel@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 92800, Україна, Луганська область,Біловодськ, вул. Центральна, 103 |
10 |
Протокольне рішення № 8 13.03.2025 рік м. Рівне Щодо прийняття рішення уповноваженою особою Порядок денний: 1. Про виявлення замовником невідповідностей в інформації та/або документах тендерної пропозиції після їх розкриття. 2. Про повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та його оприлюднення. Під час розгляду першого питання порядку денного: Рішенням уповноваженої особи від 20.02.2025 року № 3 оголошено проведення процедури відкритих торгів відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі — Закон) з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості) за предметом закупівлі ДК 021:2015: 55240000-4 - Послуги центрів і будинків відпочинку (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-02-20-006477-a) (далі — Закупівля). У Закупівлі подано тендерні пропозиції таких учасників процедури закупівлі: 1) ТОВ "ЕКО-САМБІР" 2) ТОВ "АГРОТРАНСГРУПА". Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Замовник виявив невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, за 2 робочі дні до закінчення строку розгляду тендерної пропозиції. Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі Компанії ТОВ "АГРОТРАНСГРУПА" виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: Виявлені невідповідності: 1. Проект договору (Відсутня); 2. Довідка №84 від 25.02.2025 «Технічна специфікація» в розділі Безпека вказано: ТОВ «ДЗСТ «ДРІМ КЕМП «КАРПАТИ» є безпосереднім надавачем відпочинкових послуг, протягом перебування дітей в Дитячому закладі оздоровлення та відпочинку «Синевирське озеро» цілодобово несе відповідальність за життя та здоров’я дітей, направлених на відпочинок. (Невідповідність в інформації); Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Розділ ІІІ Тендерної документації п.1 п.п.1.1. абз.8; 2. Розділ ІІІ Тендерної документації п.1 п.п.1.1. абз.5; Під час розгляду другого питання порядку денного: На виконання вимог пункту 40 Особливостей замовник розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. Відповідно до частини 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. ВИРІШИВ: Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, зазначених у цьому протоколі, що подані учасником процедури закупівлі компанією ТОВ "АГРОТРАНСГРУПА" під час проведення Закупівлі. Фахівець з публічних закупівель групи по централізованому господарському обслуговуванню закладів та установ освіти виконавчого комітету Біловодської селищної ради Гвоздік Микита
Щодо прийняття рішення уповноваженою особою Порядок денний: 1. Про виявлення замовником невідповідностей в інформації та/або документах тендерної пропозиції після їх розкриття. 2. Про повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та його оприлюднення. Під час розгляду першого питання порядку денного: Рішенням уповноваженої особи від 20 лютого 2025 року №3 оголошено проведення процедури відкритих торгів відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі — Закон) з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості) за предметом закупівлі ДК 021:2015: 55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-02-20-006477-a) (далі — Закупівля). У Закупівлі подано дві тендерні пропозиції: 1) ТОВ "ЕКО-САМБІР"; 2) ТОВ "АГРОТРАНСГРУПА". Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Замовник виявив невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, за 2 робочі дні до закінчення строку розгляду тендерної пропозиції. Під час розгляду замовником тендерної документації учасника процедури закупівлі Компанії «ТОВ "ЕКО-САМБІР"» виявлено невідповідность в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: • В Тендерній пропозиції учасника процедури закупівлі «ТОВ "ЕКО-САМБІР"» було виявлено невідповідність в Ціна за одиницю, грн. з ПДВ (або без ПДВ - якщо учасник не є платником ПДВ). Під час розгляду другого питання порядку денного: На виконання вимог пункту 43 Особливостей замовник розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. Відповідно до частини 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. ВИРІШИВ: Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, зазначених у цьому протоколі, що подані учасником процедури закупівлі компанією ТОВ "ЕКО-САМБІР" під час проведення відкритих торгів за предметом закупівлі ДК 021:2015: 55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-02-20-006477-a).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.