Період оскарження умов закупівлі - по 25-02-2025, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 13 020 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 65 100 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРИЛУЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" |
| ЄДРПОУ: | 34549336 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Погоріла Яна Вікторівна |
| Телефон: | 380463738390 |
| E-mail: | pcml_buh@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 17500, Україна, Чернігівська область,Прилуки, вул.Київська, 56 |
5 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
На підставі службової записки медичного директора КНП «ПЦМЛ» від 16.04.2025 р. протягом грудня 2024 – березня 2025 років КНП «ПЦМЛ» (далі Замовник) було двічі проведено відкриті торги з особливостями щодо закупівлі послуг харчування (закупівлі за ідентифікаторами UA-2024-12-26-010704-а та UA-2025-02-19-010214-а), які не відбулися, в результаті невідповідностей тендерних пропозицій учасників таких закупівель технічним характеристикам тендерної документації Замовника. Третя закупівля (ідентифікатор: UA-2025-02-19-010214-а) була оскаржена до Антимонопольного комітету України. На період оскарження Замовником було укладено договір про закупівлю без використання електронної системи закупівель відповідно до підпункту 4 пункту 13 Особливостей, що затверджені Постановою КМУ 1178 від 12.10.2022 року. Станом на сьогоднішній день подальша потреба Замовника в послугах харчування змінилася, як в частині кількості ліжко-днів, так і в частині характеристик самого предмету закупівлі, а саме постала необхідність розширити вимоги (характеристики) щодо надання послуг харчування не лише військовослужбовців, а й інших категорій хворих. Також зменшується і очікувана вартість закупівлі. З метою забезпечення послугами харчування пацієнтів (триразове харчування), які знаходитимуться на стаціонарному лікуванні в Комунальному некомерційному підприємстві «Прилуцька центральна міська лікарня» у 2025 році та враховуючи зміни в характеристиках предмету закупівлі, постала потреба у проведенні нової закупівлі. У зв’язку з вищевикладеним, є необхідність внести зміни до тендерної документації в частині зменшення очікуваної вартості, а також кількісних та якісних характеристик предмету закупівлі, оскільки Закупівля за попередніми кількісними та якісними характеристиками є неактуальною. На цьому етапі Закупівлі зазначені вимоги неможливо внести та, відповідно, виправити тендерну документацію Замовника. Відповідно підпункту 1 пункту 50 Особливостей Замовник відміняє відкриті торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг. Враховуючи вищевикладене, Закупівля підлягає відміні.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
28-04-2025, 00:00
Період оскарження:
з 17-04-2025, 15:39 по 28-04-2025, 00:00
Документи:
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника встановлено: 1) У п.п. 2.6. п.2 Додатку 1 до Тендерної документації зазначено, що Учасник повинен «для підтвердження наявності працівників, які будуть залученні до надання послуг надати: копії трудових книжок (сторінку із даними працівника та сторінку з відміткою про прийняття на роботу до Учасника) або наказів про призначення, або копії витягів з наказів про призначення, або розпоряджень, або копії трудових договорів, або копії цивільно-правового договору (чинних на період надання послуг)». Учасником не надано копії трудової книжки (сторінку із даними працівника та сторінку з відміткою про прийняття на роботу до Учасника), або наказів про призначення, або копії витягів з наказів про призначення, або розпоряджень, або копії трудових договорів, або копії цивільно-правового договору (чинних на період надання послуг) Конашкової Світлани Борисівни, яка має бути залучена до надання послуг як внутрішній аудитор системи керування безпечністю харчових продуктів. Для усунення зазначеної невідповідності, Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, скан–копії трудової книжки (сторінку із даними працівника та сторінку з відміткою про прийняття на роботу до Учасника), або наказів про призначення, або копії витягів з наказів про призначення, або розпоряджень, або копії трудових договорів, або копії цивільно-правового договору (чинних на період надання послуг) Конашкової Світлани Борисівни.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.