Період оскарження умов закупівлі - по 22-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 20 318 559 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 203 185,59 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги" Дніпровської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 01984636 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalne-nekomercijne-pidpriemstvo-klinichna-likarnya-shvidkoi-medichnoi-dopomogi-dniprovskoi-miskoi-radi |
| Контактна особа: | Ірина Гончар |
| Телефон: | +380955565044 |
| E-mail: | antistress333@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 49006, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, вул. Володимира Антоновича, 65 |
4 |
Згідно розгляду тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, на виконання норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Додаток 1до тендерної документації, розділ II « Інші документи від Учасника», пп 1.2.1. 2) Перелік виявлених невідповідностей: - Копія Статуту або іншого установчого документу зі змінами (у разі їх наявності) для юридичних осіб та листом від Учасника в довільній формі, в якому обов’язково зазначається код доступу, за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи. 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати: - Копю Статуту або іншого установчого документу зі змінами (у разі їх наявності) для юридичних осіб та лист від Учасника в довільній формі, в якому обов’язково зазначається код доступу, за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи.
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості). Згідно з пунктом 41 Особливостей строк розгляду не повинен перевищувати п’яти робочих днів, але при необхідності такий строк може бути продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку із тим, що є необхідність розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, тому продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника в закупівлі Послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів за ДК 021:2015: 55520000-1 «Кейтерингові послуги» є необхідним.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.