Закупівлю оголошено - 13-02-2025, 18:35. Дата останніх змін - 13-02-2025, 18:39

«Кейтерингові послуги для учнів початкових класів та учнів пільгових категорій 5-11 класів закладів загальної середньої освіти Зарічанської сільської ради» (Код ДК 021:2015- 55520000-1 — Кейтерингові послуги)

«Кейтерингові послуги для учнів початкових класів та учнів пільгових категорій 5-11 класів закладів загальної середньої освіти Зарічанської сільської ... Державна закупівля - UA-2025-02-13-014520-a «Кейтерингові послуги для учнів початкових класів та учнів пільгових категорій 5-11 класів закладів загальної середньої освіти Зарічанської сільської ради» (Код ДК 021:2015- 55520000-1 — Кейтерингові послуги) від замовника Відділ освіти, культури, молоді, спорту та туризму Зарічанської сільської ради від 2/13/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-02-13-014520-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-02-13-018158-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 13-02-2025, 18:35
по 18-02-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 13-02-2025, 18:35
по 21-02-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Буде визначено після завершення періоду уточнень

Період оскарження умов закупівлі - по 18-02-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
2477200
2 477 200 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:12 386 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Відділ освіти, культури, молоді, спорту та туризму Зарічанської сільської ради
ЄДРПОУ:43993634 Досьє YouControl
Контактна особа:Кормош Василина Ярославівна
Телефон:+380969212094
E-mail:zar-osv@ukr.net
Місцезнаходження:
90123, Україна, Закарпатська область,Заріччя, вул Центральна б/н
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
«Кейтерингові послуги для учні ...
2 477 200 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

«Кейтерингові послуги для учнів початкових класів та учнів пільгових категорій 5-11 класів закладів загальної середньої освіти Зарічанської сільської ради» (Код ДК 021:2015- 55520000-1 — Кейтерингові послуги)

45 040
послуга
90123 Україна Закарпатська область с. Заріччя вул. Центральна, б/н
по 16-06-2025
55520000-1
Кейтерингові послуги


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:13-02-2025, 18:39:20
      Інші
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Інший
        публічнийЕкспортовано:13-02-2025, 18:36:07
        Інший
        публічнийЕкспортовано:13-02-2025, 18:36:07
        Інший
        публічнийЕкспортовано:13-02-2025, 18:36:07
        Інший
        публічнийЕкспортовано:13-02-2025, 18:36:07
        Інший
        публічнийЕкспортовано:13-02-2025, 18:36:07
        Інший
        публічнийЕкспортовано:13-02-2025, 18:36:07
        Інший
        публічнийЕкспортовано:13-02-2025, 18:36:07
        Інший
        публічнийЕкспортовано:13-02-2025, 18:36:07
        Інший
        публічнийЕкспортовано:13-02-2025, 18:36:07
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:13-02-2025, 18:36:07
              Електронні тендерні вимоги
              1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-02-2025, 18:36:02
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-02-2025, 18:36:02
              2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-02-2025, 18:36:02
              3. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-02-2025, 18:36:02
              Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-02-2025, 18:36:02
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-02-2025, 18:36:02
              4. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-02-2025, 18:36:02
              5. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-02-2025, 18:36:02
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-02-2025, 18:36:02
              6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-02-2025, 18:36:02
              7. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-02-2025, 18:36:02
              8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-02-2025, 18:36:02
              9. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-02-2025, 18:36:02
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-02-2025, 18:36:02
              10. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-02-2025, 18:36:02
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-02-2025, 18:36:02
              1. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-02-2025, 18:36:02
              1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту «Кейтерингові послуги для учнів початкових класів та учнів пільгових категорій 5-11 класів закладів загальної середньої освіти Зарічанської сільської ради» (Код ДК 021:2015- 55520000-1 — Кейтерингові послуги)
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - Довідка за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності) у відповідності до Форми 1, в якій зазначається інформація щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, достатніх для виконання умов договору про закупівлю із надання послуг щодо предмету закупівлі протягом встановленого цією документацією періоду, а саме: 1) складу/виробничого приміщення (із зазначенням загальної площі (кВ. м.), власний чи орендований, адреси); 2) Електромеханічного, холодильного, посудомийного, теплового, технологічного обладнання та малоцінного інвентарю (кухонний посуд та кухонний інвентар тощо); 3) Документи про реєстрацію потужностей операторів ринку харчових продуктів на приміщення (рішення про державну реєстрацію потужності оператора ринку).
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-02-2025, 18:36:02
              Способи підтвердження:
              Документ
              , - Довідка за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності) у відповідності до Форми 1, в якій зазначається інформація щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, достатніх для виконання умов договору про закупівлю із надання послуг щодо предмету закупівлі протягом встановленого цією документацією періоду, а саме: 1) складу/виробничого приміщення (із зазначенням загальної площі (кВ. м.), власний чи орендований, адреси); 2) Електромеханічного, холодильного, посудомийного, теплового, технологічного обладнання та малоцінного інвентарю (кухонний посуд та кухонний інвентар тощо); 3) Документи про реєстрацію потужностей операторів ринку харчових продуктів на приміщення (рішення про державну реєстрацію потужності оператора ринку). На підтвердження відповідності кваліфікаційним вимогам учасник надає: - гарантійний лист про наявність у нього відповідного обладнання (власного чи такого, що використовується ним на договірних засадах (договір оренди, лізингу, тощо). Відповідні договори надаються учасником у складі тендерної пропозиції. Договори мають бути чинними на дату подання учасниками тендерної пропозиції та дійсними протягом всього строку надання послуг, що є предметом закупівлі. - Документи, що підтверджують наявність в учасника власного або орендованого спеціалізованого транспортного засобу (засобів), яким буде здійснюватися доставка продуктів харчування до місця приготування їжі, а саме: копії документів, що підтверджують право власності на транспортний засіб/засоби (копія реєстраційного свідоцтва) або копії документів, що підтверджують право володіння/користування транспортним засобом на договірних засадах (копія договору оренди транспорту) Форма 1 Довідка, яка містить відомості про наявність в Учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, достатнього для виконання умов договору про закупівлю із надання послуг щодо предмету закупівлі протягом встановленого цією документацією періоду 1. Склад/ виробниче приміщення. № Адреса Площа (кв.м) Документ, що підтверджує право власності або користування обо інше 1 2 3 4 _______________ __________________ ____________________ Посада Підпис / М.П. П.І.Б. 2. Обладнання та малоцінний інвентар. № Назва Кількість одиниць Форма власності або користування (довідка про наявність обладнання та малоцінного інвентарю на балансі (для юридичних осіб), договір оренди або інші документи. 1 2 3 4 _______________ __________________ ____________________ Посада Підпис / М.П. П.І.Б.
              2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту «Кейтерингові послуги для учнів початкових класів та учнів пільгових категорій 5-11 класів закладів загальної середньої освіти Зарічанської сільської ради» (Код ДК 021:2015- 55520000-1 — Кейтерингові послуги)
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - - Довідка, складена в довільній формі завірена підписом уповноваженої особи Учасника, що підтверджує наявність в учасника достатньої кількості працівників , відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для виконання умов та обсягу послуг, що є предметом закупівлі, які мають необхідні знання та досвід, з урахуванням наказу МОН України № 1205 від 06.12.2010 «Про затвердження Типових штатних нормативів закладів загальної середньої освіти» - які безпосередньо беруть участь у приготуванні, транспортуванні, зберіганні та видачі продуктів харчування, готових страв та виробів: повар та/або кухар (не менше трьох) та водій із зазначенням ПІБ таких осіб, їх посад та/або професій, стажу роботи.
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-02-2025, 18:36:02
              Способи підтвердження:
              Документ
              , На підтвердження інформації, зазначеної у довідці про наявність працівників, Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копії наступних документів: • копії наказів про прийняття на роботу/призначення/переведення на посаду працівників відповідної кваліфікації та копії трудових книжок працівників; • копію Додатку №1 до Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску (Д1) за останній звітній період, для якого на дату подання тендерної пропозиції вже минув встановлений граничний термін подання такої звітності, з відміткою про прийняття уповноваженим органом. У разі, якщо працівник, прийнятий на роботу після складання вищевказаного звіту, необхідно надати повідомлення про прийняття працівника на роботу згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. № 413, з відміткою про прийняття уповноваженим органом. • чинні особові медичні книжки працівників, що мають безпосереднє відношення до роботи за зазначеним предметом закупівлі відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150 - перша та остання сторінки із відміткою про допуск до роботи та відмітками про проходження ними обов'язкового профілактичного медичного огляду. Стосується виключно тих працівників, які безпосередньо беруть участь у приготуванні, транспортуванні, зберіганні та видачі продуктів харчування, готових страв та виробів;
              3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту «Кейтерингові послуги для учнів початкових класів та учнів пільгових категорій 5-11 класів закладів загальної середньої освіти Зарічанської сільської ради» (Код ДК 021:2015- 55520000-1 — Кейтерингові послуги)
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів)* (вартість аналогічного(их) договору(ів) має становити не менше 15% очікуваної вартості даної закупівлі) щодо надання аналогічних послуг** з інформацією про найменування замовника, предмет договору, його номер та дату. *Аналогічним вважається договір, що укладений із замовниками (контрагентами) за результатами конкурентної процедури закупівлі (тендеру), оголошення про проведення якого було у публічному доступі (*** замовник у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі»). Учасники повинні документально підтвердити факт проведення конкурентної процедури закупівлі, за якою був укладений договір, наданий у складі тендерної пропозиції. **Аналогічними вважаються послуги з організації харчування на умовах організації харчування на базі закладу за нормами, встановленими Постановою КМУ від 24.03.2021 №305.
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-02-2025, 18:36:02
              Способи підтвердження:
              Документ
              , 1.3.2. На підтвердження інформації зазначеної у довідці про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів), Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції: Позитивного відгуку(-ів) щодо надання аналогічних послуг, копію(-ії), завірену(-і) учасником, договору(-ів) надання цих послуг за вищевказаним(-и) відгуком(-ами), а також копію(-ії), завірену(-і) учасником, первинного(-их) документу(-ів), що підтверджують факт надання цих послуг в повному обсязі (акт, тощо).
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ