Період оскарження умов закупівлі - по 17-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 16 027 457 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 80 137,29 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 03192709 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | СТАДНІК ОЛЕКСІЙ МИКОЛАЙОВИЧ |
| Телефон: | 380973739243 |
| E-mail: | kor_upszn-1825@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 11500, Україна, Житомирська область,Коростень, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 8 |
3 |
1) Перелік виявлених невідповідностей: 1. Комбінатом громадського харчування Коростенської райспоживспілки у складі тендерної пропозиції надано Довідку №55 від 19.02.2025 про залучення співвиконавців: Комерційного виробничо-торгового підприємства «Коростеньхарч» та Приватного підприємства «Продцентр-плюс». Відповідно до п.1.2. Додатку 1 до тендерної документації, у разі участі об’єднання учасників або залучення Учасником процедури закупівлі до виконання закупівлі послуги субпідрядника/співвиконавця підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації або щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучити до виконання як субпідрядника/співвиконавця. Згідно із п.1.3 Додатку 1 до тендерної документації, у разі залучення учасником спроможностей субпідрядника (субпідрядників)/ співвиконавця (співвиконавців) для підтвердження своєї відповідності таким критеріям як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник у складі тендерної пропозиції надає документальне підтвердження від субпідрядника (субпідрядників) / співвиконавця (співвиконавців) інформації про відповідність цим критеріям відповідно до вимог пунктів цього Додатка. Відповідно до п.8.2 Додатку 1 до тендерної документації, учасниками надається Загальна інформацію про учасника за формою. У разі залучення субпідрядника/співвиконавця така інформація надається по кожному із субпідрядників/співвиконавців. Комбінатом громадського харчування Коростенської райспоживспілки у складі тендерної пропозиції не надано документів, які передбачені пунктами 1.2, 1.3, 8.2 Додатку 1 до тендерної документації, співвиконавця Приватного підприємства «Продцентр-плюс». Крім того, надані Комбінатом громадського харчування Коростенської райспоживспілки у складі тендерної пропозиції документи співвиконавця Комерційного виробничо-торгового підприємства «Коростеньхарч» не відповідають вимогам тендерної документації, а саме: - в довідці №10 від 19.02.2025 не вказано прізвище, ім’я, по-батькові працівників, які будуть залучені для надання послуги; - в довідці №15 від 19.02.2025 не вказано назву транспорту, який буде залучатися для надання послуги; - в Загальній інформації про учасника не вказано робочі телефони керівника та головного бухгалтера. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 1 до тендерної документації. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. Комбінату громадського харчування Коростенської райспоживспілки у складі тендерної пропозиції надати: - документи, які передбачені пунктами 1.2, 1.3, 8.2 Додатку 1 до тендерної документації для співвиконавця Приватного підприємства «Продцентр-плюс». - оновлені документи співвиконавця Комерційного виробничо-торгового підприємства «Коростеньхарч» не відповідають вимогам тендерної документації, а саме: довідку про наявність працівників, довідку про наявність матеріально-технічної бази, Загальну інформацію про учасника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.