Закупівлю оголошено - 12-02-2025, 16:13. Дата останніх змін - 04-03-2025, 16:52

Послуги з організації безплатного харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у закладах загальної середньої та професійної освіти, розташованих на радіоактивно забрудненій території Коростенської міської територіальної громади Житомирської області

Послуги з організації безплатного харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у закладах загальної середньої та професійної освіти, ро... Державна закупівля - UA-2025-02-12-012176-a Послуги з організації безплатного харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у закладах загальної середньої та професійної освіти, розташованих на радіоактивно забрудненій території Коростенської міської територіальної громади Житомирської області від замовника Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради від 2/12/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-02-12-012176-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-02-12-014695-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 12-02-2025, 16:13
по 17-02-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 12-02-2025, 16:13
по 20-02-2025, 16:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 17-02-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
16027457
16 027 457 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:80 137,29 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради
ЄДРПОУ:03192709 Досьє YouControl
Контактна особа:СТАДНІК ОЛЕКСІЙ МИКОЛАЙОВИЧ
Телефон:380973739243
E-mail:kor_upszn-1825@ukr.net
Місцезнаходження:
11500, Україна, Житомирська область,Коростень, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 8
3



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Послуги з організації безплатн ...
16 027 457 UAH(без ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з організації безплатного харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у закладах загальної середньої та професійної освіти, розташованих на радіоактивно забрудненій території Коростенської міської територіальної громади Житомирської області

1
послуга
11500 Україна Житомирська область заклади загальної середньої та професійної освіти, розташовані на радіоактивно забрудненій території Коростенської міської територіальної громади Житомирської області визначені у Додатку № 1 до Документації
по 30-06-2025
55523100-3
Послуги з організації шкільного харчування


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
Комбінат громадського харчування Коростенської райспоживспілки   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 20-02-2025 по 28-02-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Житомирська область, місто Коростень, Житомирська обл. м. Коростень , провулок Шевченка , будинок 4, 11500, Торяник Олена Петрівна
Остаточна пропозиція:
16 024 294 UAH,без ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
26-02-2025, 13:51
Період подачі оскарження:
по 04-03-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 25-02-25, 12:47:46
24

1) Перелік виявлених невідповідностей: 1. Комбінатом громадського харчування Коростенської райспоживспілки у складі тендерної пропозиції надано Довідку №55 від 19.02.2025 про залучення співвиконавців: Комерційного виробничо-торгового підприємства «Коростеньхарч» та Приватного підприємства «Продцентр-плюс». Відповідно до п.1.2. Додатку 1 до тендерної документації, у разі участі об’єднання учасників або залучення Учасником процедури закупівлі до виконання закупівлі послуги субпідрядника/співвиконавця підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації або щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучити до виконання як субпідрядника/співвиконавця. Згідно із п.1.3 Додатку 1 до тендерної документації, у разі залучення учасником спроможностей субпідрядника (субпідрядників)/ співвиконавця (співвиконавців) для підтвердження своєї відповідності таким критеріям як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник у складі тендерної пропозиції надає документальне підтвердження від субпідрядника (субпідрядників) / співвиконавця (співвиконавців) інформації про відповідність цим критеріям відповідно до вимог пунктів цього Додатка. Відповідно до п.8.2 Додатку 1 до тендерної документації, учасниками надається Загальна інформацію про учасника за формою. У разі залучення субпідрядника/співвиконавця така інформація надається по кожному із субпідрядників/співвиконавців. Комбінатом громадського харчування Коростенської райспоживспілки у складі тендерної пропозиції не надано документів, які передбачені пунктами 1.2, 1.3, 8.2 Додатку 1 до тендерної документації, співвиконавця Приватного підприємства «Продцентр-плюс». Крім того, надані Комбінатом громадського харчування Коростенської райспоживспілки у складі тендерної пропозиції документи співвиконавця Комерційного виробничо-торгового підприємства «Коростеньхарч» не відповідають вимогам тендерної документації, а саме: - в довідці №10 від 19.02.2025 не вказано прізвище, ім’я, по-батькові працівників, які будуть залучені для надання послуги; - в довідці №15 від 19.02.2025 не вказано назву транспорту, який буде залучатися для надання послуги; - в Загальній інформації про учасника не вказано робочі телефони керівника та головного бухгалтера. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 1 до тендерної документації. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. Комбінату громадського харчування Коростенської райспоживспілки у складі тендерної пропозиції надати: - документи, які передбачені пунктами 1.2, 1.3, 8.2 Додатку 1 до тендерної документації для співвиконавця Приватного підприємства «Продцентр-плюс». - оновлені документи співвиконавця Комерційного виробничо-торгового підприємства «Коростеньхарч» не відповідають вимогам тендерної документації, а саме: довідку про наявність працівників, довідку про наявність матеріально-технічної бази, Загальну інформацію про учасника.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 26-02-25, 12:47:46
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-02-12-012176-a-b1
Номер договору:
1
Дата підписання договору:
04-03-2025, 10:00
Строк дії договору:
з 04-03-2025 по 30-06-2025
13 960 944,50 UAH
Ціна договору
13 960 944,50 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
Комбінат громадського харчування Коростенської райспоживспілки   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
16 024 294 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
20-02-2025, 15:24:12
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність антикорупційної програми
Резидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
7. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
8. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення підтверджується, що
Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – Депозит
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
1
Доказ:
Документ
Забезпечення виконання договору, Забезпечення виконання договору про закупівлю
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
5
Доказ:
Документ
Забезпечення виконання договору, Строк дії забезпечення виконання договору у вигляді депозиту перевищує строк дії Договору про закупівлю на 5 календарних днів.
Форма забезпечення:
Іншій формі
Доказ:
Документ
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Доказ:
Документ
Кваліфікаційний критерій 3.rar, Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Доказ:
Документ
Кваліфікаційний критерій 3.rar, Наявність працівників відповідної кваліфікації
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Доказ:
Документ
Кваліфікаційний критерій 1.rar, Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Тендерна документація
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:12-02-2025, 16:14:48
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:12-02-2025, 16:14:48
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:12-02-2025, 16:14:48
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:12-02-2025, 16:14:48
      Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічний Видалено12-02-2025, 16:13:58
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічний Видалено12-02-2025, 16:16:00
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічнийЕкспортовано:14-02-2025, 14:07:17
          Інші
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Інший
            публічнийЕкспортовано:14-02-2025, 13:43:49
              Електронні тендерні вимоги
              1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-02-2025, 16:00:58
              Способи підтвердження:
              Документ
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-02-2025, 16:00:58
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-02-2025, 16:00:58
              Способи підтвердження:
              Документ
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-02-2025, 16:00:58
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-02-2025, 16:00:58
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-02-2025, 16:00:58
              4. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-02-2025, 16:00:58
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-02-2025, 16:00:58
              Способи підтвердження:
              Документ
              5. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-02-2025, 16:00:58
              6. Наявність антикорупційної програми
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-02-2025, 16:00:58
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-02-2025, 16:00:58
              7. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-02-2025, 16:00:58
              8. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-02-2025, 16:00:58
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-02-2025, 16:00:58
              Способи підтвердження:
              Документ
              9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-02-2025, 16:00:58
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-02-2025, 16:00:58
              10. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-02-2025, 16:00:58
              11. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-02-2025, 16:00:58
              1. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-02-2025, 16:00:58
              2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Лоту Послуги з організації безплатного харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у закладах загальної середньої та професійної освіти, розташованих на радіоактивно забрудненій території Коростенської міської територіальної громади Житомирської області
              Законодавство:
              При наданні забезпечення підтверджується, що
              1 - Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – Депозит
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-02-2025, 16:00:58
              Способи підтвердження:
              Документ
              Форма забезпечення
              Іншій формі
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-02-2025, 16:00:58
              Способи підтвердження:
              Документ
              Форма забезпечення , Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – Депозит
              Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
              5
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-02-2025, 16:00:58
              Способи підтвердження:
              Документ
              Строк дії забезпечення виконання договору у вигляді депозиту перевищує строк дії Договору про закупівлю на 5 календарних днів. , Строк дії забезпечення виконання договору у вигляді депозиту перевищує строк дії Договору про закупівлю на 5 календарних днів.
              Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
              1,00
              Пошук... відсоток
              відсоток
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-02-2025, 16:00:58
              Способи підтвердження:
              Документ
              Забезпечення виконання договору про закупівлю , Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (перерахування учасником грошових коштів на рахунок Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради Житомирської області). Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – Депозит. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 1,0 % від вартості договору. До уваги учасників інформація для оформлення Депозиту: - назва Замовника: Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради Житомирської області, - код ЄДРПОУ: 03192709, - IBAN: UA778201720355289061000035861 в Коростенському УДКСУ Житомирської області, - призначення платежу: «Депозит для забезпечення виконання договору про закупівлю». Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з оформленням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників.
              1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з організації безплатного харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у закладах загальної середньої та професійної освіти, розташованих на радіоактивно забрудненій території Коростенської міської територіальної громади Житомирської області
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-02-2025, 16:00:58
              Способи підтвердження:
              Документ
              Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій , Відповідно до умов Додатку 1 до тендерної документації
              2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з організації безплатного харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у закладах загальної середньої та професійної освіти, розташованих на радіоактивно забрудненій території Коростенської міської територіальної громади Житомирської області
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-02-2025, 16:00:58
              Способи підтвердження:
              Документ
              Наявність працівників відповідної кваліфікації , Відповідно до умов Додатку 1 до тендерної документації
              3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з організації безплатного харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у закладах загальної середньої та професійної освіти, розташованих на радіоактивно забрудненій території Коростенської міської територіальної громади Житомирської області
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-02-2025, 16:00:58
              Способи підтвердження:
              Документ
              Наявність досвіду виконання аналогічного договору , Відповідно до умов Додатку 1 до тендерної документації
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ