Закупівлю оголошено - 06-02-2025, 14:35. Дата останніх змін - 27-03-2025, 00:00

Послуги з організації одноразового гарячого харчування учнів початкових класів та учнів пільгових категорій у закладах загальної середньої освіти на лютий-травень 2025рік (аутсорсинг)

Послуги з організації одноразового гарячого харчування учнів початкових класів та учнів пільгових категорій у закладах загальної середньої освіти на л... Державна закупівля - UA-2025-02-06-010406-a Послуги з організації одноразового гарячого харчування учнів початкових класів та учнів пільгових категорій у закладах загальної середньої освіти на лютий-травень 2025рік (аутсорсинг) від замовника Смілянська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №11 Смілянської міської ради Черкаської області від 2/6/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-02-06-010406-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-02-06-012342-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 06-02-2025, 14:35
по 11-02-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 06-02-2025, 14:35
по 14-02-2025, 14:02
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 17-02-2025, 15:19
по 17-02-2025, 15:54

Період оскарження умов закупівлі - по 11-02-2025, 00:00

Учасник несе відповідальність за якість та безпеку готової продукції, яка видається до споживання згідно норм чинного законодавства України. Кількість дітей, які мають харчуватись: Учні 1- 4 класів – 299 дітей (вікова категоріям учнів: від 6 до 11 років); Учні 5- 11 класі пільгових категорій - 92 дітей (по наступним віковим категоріям учнів: від 11 до 14 років – 62 дитина, від 14 і більше років – 30 дітей): Послуги їдалень: одноразове гаряче харчуванням учнів 1-4 класів та пільгових категорій у закладах загальної середньої освіти на січень-травень 2025 рік (аутсорсинг) – 1 послуга (36363 дітоднів); лютий - травень 2025 рік (аутсорсинг) – 1 послуга (27761 дітоднів) одноразове гаряче харчування для учнів1-4 класів від 6 до 11 років – 21229 дітоднів; одноразове гаряче харчування для учнів від 11 до 14 років – 4402 дітоднів; одноразове гаряче харчування для учнів від 14 і більше років – 2130 дітоднів. Кількість учнів на харчування узгоджується замовником кожного дня. Прогнозний розрахунок потреби в коштах на харчування в Смілянській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №11 Смілянської міської ради Черкаської області на лютий-травень 2025рік за умови очікуваної кількості дітоднів за лютий-травень 2025р. 85%-95% відвідування: Послуги їдалень: одноразове гаряче харчуванням учнів 1-4 класів та пільгових категорій у закладах загальної середньої освіти на лютий-травень 2025 рік (аутсорсинг) –1 послуга (24251 дітоднів): одноразове гаряче харчування для учнів1-4 класів від 6 до 11 років – 18045 дітоднів; одноразове гаряче харчування для учнів від 11 до 14 років – 4182 дітоднів; одноразове гаряче харчування для учнів від 14 і більше років – 2024 дітоднів. В закладі необхідно організувати харчування учнів, вартість якого не може перевищувати граничну вартістю харчування, за віковими категоріями згідно рішення Смілянської міської ради від 25.12.2024 № 90-3/VІІІ «Про встановлення вартості харчування в закладах освіти на 2025 рік». Становить: - Одноразового гарячого харчування на 1 учня в день: для дітей від 6 до 11 років – 50,20 грн.; - Одноразового гарячого харчування на 1 учня в день: для дітей від 11 до 14 років – 56,16 грн.; - Одноразового гарячого харчування на 1 учня в день: для дітей від 14 і більше років – 60,28 грн. Учні 1-4 класів харчуються відповідно до Постанови від 4 жовтня 2024 р. № 1145. До дітей пільгових категорій відносяться:  діти-сироти;  діти, позбавлені батьківського піклування;  діти з особливими освітніми потребами, які навчаються у спеціальних та інклюзивних класах;  діти із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України “Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям”;  діти з числа внутрішньо переміщених осіб;  діти, які мають статус дитини, що постраждала внаслідок воєнних дій і збройних конфліктів;  діти з числа осіб, визначених у статті 10 та 101 Закону України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”;  діти із сімей, у яких один із батьків є учасником бойових дій або інвалідом війни та захищав незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України і брав безпосередню участь в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення, перебуваючи безпосередньо в районах антитерористичної операції у період її проведення, у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, забезпеченні їх здійснення, перебуваючи безпосередньо в районах та у період здійснення зазначених заходів, у заходах, необхідних для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України. Остаточні фінансові розрахунки Замовник проводить по кількості дітей, які харчувались, після надання відповідних документів. В складі пропозиції на підтвердження відповідності встановленим технічним, якісним та кількісним характеристикам учасники подають розроблене та затверджене у встановленому порядку в Держпродспоживслужбі (її територіальних відділеннях) та погоджене Замовником (шляхом підписання на титульній сторінці) примірне чотири тижневе сезонне меню (на відповідний сезон зима/весна 2025 року), яке повинно відповідати постанові Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305, скориговане по наступним віковим категоріям учнів: від 6 до 11 років, від 11 до 14 років, від 14 до 18 років. Примірне чотиритижневе меню розраховано для одноразового гарячого харчування, як орієнтовне меню для складання щоденних меню, в залежності від вартості харчування, типу харчування (одноразове гаряче харчування (сніданок) учнів початкових класів та учнів пільгових категорій) і отриманих підприємством продуктів від постачальників з урахуванням сезонності, ціни, економічної ситуації. Примірне чотиритижневе меню повинно розроблятися виключно за технологічними картами, затвердженими ДУ "Інститут громадського здоров'я ім. ОМ Марзєєва НАМН України" з посиланням на Збірник рецептів № технологічної карти в наданому меню Учасника.

Відкриті торги з особливостями
Статус:Закупівля не відбулась
Бюджет:
1262726.84
1 262 726,84 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:6 313,63 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Смілянська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №11 Смілянської міської ради Черкаської області
ЄДРПОУ:21380863 Досьє YouControl
Контактна особа:Наталія Штанько
Телефон:+380674576390
E-mail:shtanconatasha@ukr.net
Місцезнаходження:
20700, Україна, Черкаська область,м. Сміла, вул. Рєпіна, 47
3



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Не відбувся
Послуги з організації одноразо ...
1 262 726,84 UAH(без ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 17-02-2025, 15:19
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

послуги з організації шкільного харчування, а саме забезпечення одноразовим гарячим харчуванням учнів від 6 до 11 років

18 045
послуга
20708 Україна Черкаська область Сміла вул. Рєпіна буд. 47
по 31-05-2025
55511000-5
Послуги їдалень та інших кафе закритого типу


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

послуги з організації шкільного харчування, а саме забезпечення одноразовим гарячим харчуванням учнів від 11 до 14 років

4 182
послуга
20708 Україна Черкаська область Сміла вул. Рєпіна буд. 47
по 31-05-2025
55511000-5
Послуги їдалень та інших кафе закритого типу


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

послуги з організації шкільного харчування, а саме забезпечення одноразовим гарячим харчуванням учнів від 14 до 18 років

2 024
послуга
20708 Україна Черкаська область Сміла вул. Рєпіна буд. 47
по 31-05-2025
55511000-5
Послуги їдалень та інших кафе закритого типу


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП "ШМАЛЬЧЕНКО ІВАН ВАСИЛЬОВИЧ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 21-03-2025 по 29-03-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, вулиця Кедрова будинок 22, 49000, ІВАН ШМАЛЬЧЕНКО
Остаточна пропозиція:
1 256 410 UAH,без ПДВ
Первинна пропозиція:
1 256 410 UAH, без ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 27-03-2025, 00:00
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП "БОРИСЕНКО НАДІЯ АНАТОЛІЇВНА"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 21-03-2025 по 29-03-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Черкаська область, місто Канів, ВУЛИЦЯ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО, будинок 37, 19000, Надія Борисенко
Остаточна пропозиція:
1 203 003 UAH,без ПДВ
Первинна пропозиція:
1 216 407,60 UAH, без ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 27-03-2025, 00:00
Інформація про Учасника
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП "БОРИСЕНКО НАДІЯ АНАТОЛІЇВНА"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 25-02-2025 по 05-03-2025
Статус:
рішення анульовано замовником або органом оскарження
Контактна інформація:
Україна, Черкаська область, місто Канів, ВУЛИЦЯ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО, будинок 37, 19000, Надія Борисенко
Остаточна пропозиція:
1 203 003 UAH,без ПДВ
Первинна пропозиція:
1 216 407,60 UAH, без ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
25-02-2025, 11:26
Період подачі оскарження:
по 03-03-2025, 00:00
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 20-02-2025 по 28-02-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, місто Київ, ВУЛИЦЯ ХОТКЕВИЧА ГНАТА 13, 01001, Антон Римар
Остаточна пропозиція:
1 203 000 UAH,без ПДВ
Первинна пропозиція:
1 246 501,40 UAH, без ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 03-03-2025, 00:00
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП "ФЕДОРОВ АНАТОЛІЙ МИХАЙЛОВИЧ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 17-02-2025 по 25-02-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ ЄВГЕНА КОНОВАЛЬЦЯ, будинок 34, 01133, Анатолій Федоров
Остаточна пропозиція:
1 091 295 UAH,без ПДВ
Первинна пропозиція:
1 091 295 UAH, без ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 26-02-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 18-02-25, 09:04:18
24

Вимога про усунення невідповідностей 1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У складі тендерної пропозиції Учасником не надано: 1.1.1. «1. Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям: (Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені згідно п. 47 Особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.) відповідно до додатку 2 до Тендерної документації».; 1.2. У складі тендерної пропозиції Учасником не надано: 1.2.1. Відповідно до додатку 2 до Тендерної документації: Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям; Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі): « Учасник повинен надати замовнику копії документів, завірені печаткою учасника: -. Копія дійсного сертифікату системи управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018, який виданий органом сертифікації, який має акредитацію в НААУ, дійсного протягом всього строку надання послуг по договору. -. Копія дійсного сертифікату на «Систему керування безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга» (ДСТУ ISO 22000:2019 «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга (ISO 22000:2018, IDT)» на вид діяльності: кейтерингові послуги та послуги з шкільного харчування, який виданий органом сертифікації, який має акредитацію в НААУ. - Сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015)- Системи екологічного управління, який виданий органом сертифікації, який має акредитацію в НААУ на ISO 14001:2015); - Сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2019) - Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці на вид діяльності: послуги з постачання продуктів харчування та готової їжі, який виданий органом сертифікації, який має акредитацію в НААУ на ISO 45001:2019; -Сертифікат ДСТУ ISO 28000:2008 «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги (ISO 28000:2007, IDT)». -Сертифікат, виданий на працівників учасника, який підтверджує підготовку працівника учасника згідно вимог стандарту «Сертифікація систем управління безпечністю харчових продуктів» ISO 22000:2018. Системи управління безпечністю харчових продуктів - Сертифікат, виданий на працівника учасника на підтвердження кваліфікації/ або підтвердження проведення навчання працівників: Внутрішній аудитор системи менеджменту (управління) безпечністю харчових продуктів ISO 22000:2018 на вид діяльності: послуги з шкільного харчування та кейтерингові послуги. - Сертифікат/свідоцтво, яким підтверджується, що система менеджменту безпечністю харчових продуктів у учасника впроваджена та повністю функціонує у відповідності до ІSO 22000:2019 «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюгу», а саме сертифікат/свідоцтво ISO/TS 22002-2:2019 «Програми-передумови безпечності харчових продуктів. Частина 2. Громадське харчування», який виданий органом сертифікації. Крім усього зазначеного, Учасник повинен також надати у складі пропозиції звіт про аудит (виданий Учаснику), сфера аудиту – стосовно надання послуг громадського харчування, послуг їдалень та послуг з постачання продуктів харчування та готової їжі. У вказаному звіті повинно бути вказано ціль аудиту – підтвердження відповідності системи менеджменту об’єкта аудиту вимогам критерії аудиту. Також має вказуватися оцінка ефективності коригувальних дій відносно невідповідностей, а саме: має вказуватися про ефективність таких дій.» 2) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. Учасник повинен з використанням електронної системи закупівель надати: «1.1. № з/п Кваліфікаційні критерії Документи та інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям* 1 Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій* * Під час закупівлі робіт або послуг у разі встановлення кваліфікаційного критерію, такого як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців 1.1. Довідка (згідно Форми 1 Додатку 2) за власноручним підписом уповноваженої особи учасника, яка завірена печаткою (у разі її використання), в якій зазначається наступна інформація: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для виконання договору; - наявність складських приміщень для зберігання асортименту товару; - наявність автотранспорту, у випадку, коли суб'єкт господарювання буде здійснювати доставку продукції для приготування страв самостійно. 1.2. Копії документів, які підтверджують право володіння (користування, оренди, іншого права володіння) учасника вказаними ним об’єктами (складських приміщень, автотранспорту). 2 Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід* * Під час закупівлі робіт або послуг у разі встановлення кваліфікаційного критерію, такого як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/ співвиконавців. 2.1. Довідка (згідно Форми 2 Додатку 2) за власноручним підписом уповноваженої особи учасника, яка завірена печаткою (у разі її використання), в якій зазначається наступна інформація: - наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені для надання послуг з організації харчування, що є предметом закупівлі, які мають необхідні знання та досвід (посада, кваліфікація, категорія); 2.2. Копії документів, що підтверджують трудові відносини між учасником та його працівниками; 2.3. Персонал, який планується залучати безпосередньо до приготування їжі, повинен мати особисті медичні книжки встановленого МОЗ зразка з результатами проходження періодичних профілактичних медичних оглядів, надати Копії документів. 3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) 3.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 3.1.1. довідку (згідно Форми 3 Додатку 2) за власноручним підписом уповноваженої особи учасника, яка завірена печаткою (у разі її використання) з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше одного). Аналогічними договорами в розумінні цієї документації є договори про надання аналогічних послуг відповідно до предмету даної закупівлі. 3.1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі, 3.1.3. позитивний лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору з посиланням на номер, дату і предмет такого договору та із зазначенням якості виконання учасником процедури закупівлі договірних зобов’язань. *У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. Форма 1 Довідка, яка містить відомості про наявність в учасника обладнання та малоцінного інвентарю, автотранспорту, складських приміщень 1. Обладнання та малоцінний інвентар**. № Назва Кількість одиниць Документ, що підтверджує право власності або користування (довідка про наявність обладнання та малоцінного інвентарю на балансі (для юридичних осіб), договір оренди або інші документи: договір купівлі-продажу, технічний паспорт. 1 2 3 4 2. Автотранспорт **. № Назва Державнийномер Номер свідоцтва про державну реєстрацію Документ, що підтверджує право власності або користування * (довідка про наявність на балансі (для юридичних осіб), договір оренди або інші документи: договір купівлі-продажу, тощо*** 1 2 3 4 5 3. Складські приміщення **. № Адреса Площа (кв.м) Документ, що підтверджує право власності або користування *, **** 1 2 3 4 _______________ __________________ ____________________ Посада Підпис / М.П. П.І.Б. * Копії документів, завірені печаткою учасника (у разі її використання учасником), обов'язково додаються до цієї форми. ** У разі відсутності обладнання, автотранспорту чи складських приміщень у формі зазначається «немає». *** Документи, що підтверджують право власності або користування автотранспортом: 1) свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу або інший документ, який відповідно до законодавства, посвідчує право власності (обліку), завірені належним чином; 2) договори оренди/суборенди, лізингу/сублізингу транспортного засобу та інші правочини, передбачені законодавством (у разі, якщо транспортний засіб належить учаснику процедури закупівлі не на праві власності), завірені належним чином таким учасником; 3) акт приймання-передачі транспортного засобу або інші документи, передбачені умовами договорів, зазначених у цьому пункті, або законодавством, що підтверджують передачу учаснику процедури закупівлі транспортного засобу, у тому числі передбачені умовами договорів суборенди, сублізингу та інших правочинів, стороною якого є третя особа, яка не є власником транспортного засобу, завірені належним чином таким учасником; 4) документ, копія якого належним чином завірена власником транспортного засобу, що підтверджує його право власності на транспортний засіб, у разі якщо учасником процедури закупівлі отримано зазначений транспортний засіб за договором суборенди, сублізингу або іншим правочином, стороною якого є третя особа, яка не є власником транспортного засобу; 5) договори суборенди, сублізингу транспортного засобу або інші правочини, укладені власником з третьою особою, яка не є власником транспортного засобу, та які підтверджують право орендодавця, лізингодавця та цієї третьої особи надавати її у користування, завірені належним чином таким учасником. **** Документи, що підтверджують право власності або користування складськими приміщеннями: 1) договори про право власності або інші правочини, що підтверджують право власності учасника процедури закупівлі на об'єкти матеріально-технічної бази, завірені належним чином таким учасником; 2) договори оренди/суборенди, лізингу/сублізингу об'єктів матеріально-технічної бази та інші правочини, передбачені законодавством (у разі, якщо об'єкти матеріально-технічної бази належать учаснику процедури закупівлі не на праві власності), завірені належним чином таким учасником; акти приймання-передачі об'єктів матеріально-технічної бази або інші документи, передбачені умовами договорів, зазначених у цьому підпункті, або законодавством, що підтверджують передання учаснику процедури закупівлі об'єктів матеріально-технічної бази, у тому числі передбачені умовами договорів суборенди, сублізингу та інших правочинів, стороною якого є третя особа, яка не є власником техніки, завірені належним чином таким учасником. Форма 2 Довідка, яка містить відомості про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідний досвід для надання послуг з предмета даної закупівлі* № Посада* Кількість штатних одиниць Форма зайнятості (основна чи за сумісництвом)** Освіта Наявність медичної книжки з датою допуску до роботи (вказати дату останнього медогляду)*** 1 2 3 4 5 6 _______________ __________________ ____________________ Посада Підпис / М.П. П.І.Б. *Розрахунок чисельності працівників (технолог, повар, кухонний робітник, комірник тощо), які безпосередньо беруть участь у наданні послуг, рекомендовано здійснювати відповідно до Типових штатних нормативів закладів загальної середньої освіти, затверджених наказом Міністерства освіти і науки України від 06.12.2010 N 1205, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 22.12.2010 за N 1308/18603. ** копії документів, завірені учасником процедури закупівлі: - трудова книжка; або - наказ про призначення на посаду, наказ про сумісництво (за наявності); або - цивільно-правова угода з особою, що буде задіяна учасником процедури закупівлі протягом усього терміну виконання договору про закупівлю; або - інші документи, передбачені законодавством, та які підтверджують наявність правовідносин учасника процедури закупівлі з відповідними працівниками. *** Копії документів, завірені печаткою учасника (у разі її використання учасником), обов’язково додаються до цієї форми: - особисті медичні книжки встановленого МОЗ зразка з результатами проходження періодичних профілактичних медичних оглядів. Довідка про досвід виконання аналогічного договору № з/п Найменування та код ЄДРПОУ (РНОКПП) замовника, якому здійснювалося надання аналогічних послуг Предмет договору Номер та дата заключення договору Сума договору, грн. Контактна особа замовника (Прізвище, ім'я та по батькові без скорочень), телефон 1 2 3 4 5 6 _______________ __________________ ____________________ Посада Підпис / М.П. П.І.Б. 2.2. Учасник повинен надати замовнику копії документів, завірені печаткою учасника: -. Копія дійсного сертифікату системи управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018, який виданий органом сертифікації, який має акредитацію в НААУ, дійсного протягом всього строку надання послуг по договору. -. Копія дійсного сертифікату на «Систему керування безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга» (ДСТУ ISO 22000:2019 «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга (ISO 22000:2018, IDT)» на вид діяльності: кейтерингові послуги та послуги з шкільного харчування, який виданий органом сертифікації, який має акредитацію в НААУ. - Сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015)- Системи екологічного управління, який виданий органом сертифікації, який має акредитацію в НААУ на ISO 14001:2015); - Сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2019) - Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці на вид діяльності: послуги з постачання продуктів харчування та готової їжі, який виданий органом сертифікації, який має акредитацію в НААУ на ISO 45001:2019; -Сертифікат ДСТУ ISO 28000:2008 «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги (ISO 28000:2007, IDT)». -Сертифікат, виданий на працівників учасника, який підтверджує підготовку працівника учасника згідно вимог стандарту «Сертифікація систем управління безпечністю харчових продуктів» ISO 22000:2018. Системи управління безпечністю харчових продуктів - Сертифікат, виданий на працівника учасника на підтвердження кваліфікації/ або підтвердження проведення навчання працівників: Внутрішній аудитор системи менеджменту (управління) безпечністю харчових продуктів ISO 22000:2018 на вид діяльності: послуги з шкільного харчування та кейтерингові послуги. - Сертифікат/свідоцтво, яким підтверджується, що система менеджменту безпечністю харчових продуктів у учасника впроваджена та повністю функціонує у відповідності до ІSO 22000:2019 «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюгу», а саме сертифікат/свідоцтво ISO/TS 22002-2:2019 «Програми-передумови безпечності харчових продуктів. Частина 2. Громадське харчування», який виданий органом сертифікації. Крім усього зазначеного, Учасник повинен також надати у складі пропозиції звіт про аудит (виданий Учаснику), сфера аудиту – стосовно надання послуг громадського харчування, послуг їдалень та послуг з постачання продуктів харчування та готової їжі. У вказаному звіті повинно бути вказано ціль аудиту – підтвердження відповідності системи менеджменту об’єкта аудиту вимогам критерії аудиту. Також має вказуватися оцінка ефективності коригувальних дій відносно невідповідностей, а саме: має вказуватися про ефективність таких дій. Документи та інформація на усунення виявлених невідповідностей та згідно даного повідомлення можуть надаватись у вигляді нової редакції у складі тендерної пропозиції документів (з інформацією, та/або документами, тощо), шляхом надання додаткових документів, тощо. Надані учасником документи згідно цього повідомлення повинні в повній мірі відповідати вимогам тендерної документації. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 19-02-25, 09:04:18

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ФОП "ФЕДОРОВ АНАТОЛІЙ МИХАЙЛОВИЧ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 091 295 UAH, без ПДВ
Первинна пропозиція:
1 091 295 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
14-02-2025, 10:07:01
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій*
Доказ:
Документ
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід*
Доказ:
Документ
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Доказ:
Документ

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 203 000 UAH, без ПДВ
Первинна пропозиція:
1 246 501,40 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
14-02-2025, 13:27:10
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій*
Доказ:
Документ
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід*
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ФОП "БОРИСЕНКО НАДІЯ АНАТОЛІЇВНА"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 203 003 UAH, без ПДВ
Первинна пропозиція:
1 216 407,60 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
субпідрядники не залучаються
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
14-02-2025, 10:26:11
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій*
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід*
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ФОП "ШМАЛЬЧЕНКО ІВАН ВАСИЛЬОВИЧ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 256 410 UAH, без ПДВ
Первинна пропозиція:
1 256 410 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
07-02-2025, 15:14:03
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій*
Доказ:
Документ
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід*
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Критерії прийнятності
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Критерії прийнятності
    публічнийЕкспортовано:06-02-2025, 14:35:10
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:06-02-2025, 14:35:10
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:06-02-2025, 14:35:10
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:06-02-2025, 14:35:10
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:06-02-2025, 14:35:10
          Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Оголошення про проведення закупівлі
            публічнийЕкспортовано:06-02-2025, 14:36:25
              Електронні тендерні вимоги
              1. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-02-2025, 14:35:07
              2. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-02-2025, 14:35:07
              3. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-02-2025, 14:35:07
              4. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-02-2025, 14:35:07
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-02-2025, 14:35:07
              5. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-02-2025, 14:35:07
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-02-2025, 14:35:07
              Способи підтвердження:
              Документ
              6. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-02-2025, 14:35:07
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-02-2025, 14:35:07
              Способи підтвердження:
              Документ
              7. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-02-2025, 14:35:07
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-02-2025, 14:35:07
              Способи підтвердження:
              Документ
              Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-02-2025, 14:35:07
              Способи підтвердження:
              Документ
              8. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-02-2025, 14:35:07
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-02-2025, 14:35:07
              Способи підтвердження:
              Документ
              9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-02-2025, 14:35:07
              10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-02-2025, 14:35:07
              11. Наявність антикорупційної програми
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
              Статус: Архівована
              Дата створення: 06-02-2025, 14:35:07
              Дата архівування:
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Архівована
              Дата створення: 06-02-2025, 14:35:07
              Дата архівування:
              1. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-02-2025, 14:35:07
              1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з організації одноразового гарячого харчування учнів початкових класів та учнів пільгових категорій у закладах загальної середньої освіти на лютий-травень 2025рік (аутсорсинг)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-02-2025, 14:35:07
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з організації одноразового гарячого харчування учнів початкових класів та учнів пільгових категорій у закладах загальної середньої освіти на лютий-травень 2025рік (аутсорсинг)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід*
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-02-2025, 14:35:07
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з організації одноразового гарячого харчування учнів початкових класів та учнів пільгових категорій у закладах загальної середньої освіти на лютий-травень 2025рік (аутсорсинг)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій*
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-02-2025, 14:35:07
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ