Період оскарження умов закупівлі - по 13-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 3 879 960 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 19 399,80 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ТРАВМАТОЛОГІЧНА ЛІКАРНЯ" |
| ЄДРПОУ: | 02010184 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Буряківська Наталія Сергіївна |
| Телефон: | 380577117940 |
| E-mail: | tenderxoktb@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 61176, Україна, Харківська область,Харків, ШОСЕ САЛТІВСЬКЕ, будинок 266, корпус В |
0 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Предмет закупівлі: ДК 021:2015 55320000-9 Послуги з організації харчування (Послуги щодо забезпечення покращеним харчуванням хворих) ID закупівлі: UA-2025-02-06-006835-a Назва, код ЄДРПОУ учасника процедури закупівлі ФОП "МИЛЮХА ВОЛОДИМИР ГЕОРГІЙОВИЧ" (ЄДРПОУ: 3026512217) Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Перелік виявлених невідповідностей: Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності Додаток № 3 до тендерної документації 2. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: Учасник повинен надати: 2.1. Інформаційну довідку про потужності (об’єкти), де буде здійснюватись виробництво та/або обіг предмету закупівлі (власні, орендовані, тощо) На власні потужності (об’єкти) Учасник надає правовстановлюючий документ. Якщо потужності (об’єкт) не належить Учаснику, то надається в складі пропозиції документ (договір) щодо правових підстав задіювання потужності (об’єкту) в процесі обігу предмету закупівлі. В файлі 35. Лист-роз’яснення Учасник вказав «У складі тендерної пропозиції учасником надано сканкопію Договору оренди нежитлового приміщення від 30.01.2023 р. № 02/02-23, відповідно до п. 7.1. якого, договір діє до 01.02.2024 р. Наразі учасник продовжує володіти та користуватися вказаним нежитловим приміщенням, що наймодавець не заперечує, а тому на підставі ст. 764 Цивільного кодексу України договір є поновленим на строк, який був раніше встановлений договором і діє до 01.02.2025 р.» . З даного роз’яснення не зрозуміло, чи пролонговано дію договору оренди на 2025 рік. Надайте підтвердження пролонгації Договору оренди нежитлового приміщення від 30.01.2023 р. № 02/02-23 (або роз’яснення щодо вищевказаної інформації). Учасник повинен виправити невідповідність.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.