Період оскарження умов закупівлі - по 04-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 570 000 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 850 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Навчально-виховний комплекс «Школа-гімназія І-ІІІ ступенів Блаженного Климентія та Андрея Шептицьких» |
| ЄДРПОУ: | 23270713 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Бичков'як Віра |
| Телефон: | 380968557256 |
| E-mail: | virabychkovjak@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 79036, Україна, Львівська область,Львів, вулиця Гната Хоткевича, будинок 16 |
3 |
Вимога про усунення невідповідностей Керуючись ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі, Закон), відповідно до п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених ПКМУ від 12.10.2022 року № 1178 (із змінами), пункту 4 «Виправлення невідповідностей в інформації та/або документах» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації «Послуги з організації шкільного харчування» ДК 021:2015 55510000-8 Послуги їдалень, затвердженої рішенням уповноваженої особи Віри Бичков’як (протокол №1/ВТ від 30.01.2025 року) - далі, Тендерна документація - якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника Фізичної особи-підприємця Кудрик Надії Іванівни (ідентифікаційний номер для фізичних осіб 2683914825) – (далі, Учасник) виявлено таку невідповідність: - невідповідність № 1: у складі тендерної пропозиції Учасника наявні наступні документи: 1) довідка у довільній формі №6 від 03.02.2025р. за підписом Кудрик Н.І., що містить інформацію про досвід виконання аналогічного договору №18 від 01.02.2024р., згідно поданої форми; 2) скан - копія аналогічного договору №18 від 01.02.2024р., інформація по якому відображена в довідці №6 від 03.02.2025р.; 3) скан - копія листа- відгуку №17 від 05.02.2025р. від замовника за наданим аналогічним договором. Однак слід зауважити, що по вказаному аналогічному договору договірні зобов’язання виконані не повністю, адже термін дії договору продовжено додатковою угодою №1 від 31.12.2024р. та збільшено суму договору в обсязі, що не перевищує 20% суми визначеної у договорі на строк надання послуг до 28.02.2025р. додатковою угодою №2 від 14.01.2025р.; - посилання на вимогу (вимоги) Тендерної документації, щодо якої (яких) виявлена невідповідність №1: Частина 1 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ ВСТАНОВЛЕНИХ ЗАМОВНИКОМ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ВІДПОВІДНО ДО СТАТТІ 16 ЗАКОНУ» Додатку 2 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі» до Тендерної документації: пункт 3 абзац 3 «*Керуючись п.39 Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері організації харчування в закладах освіти, що затверджені наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 30.10.2020 № 2208, при закупівлі послуг замовнику рекомендовано визначити критерій аналогічності договору шляхом зазначення конкретного предмета договору, під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти договір (договірні зобов’язання по якому виконані повністю) про надання аналогічних послуг відповідно до предмету даної закупівлі, а саме надання послуг їдалень (послуг з організації гарячого харчування для учнів 1-4 класів та/або пільгових категорій. Не може вважатись аналогічним договором такий, при якому не прослідковується повний цикл організації гарячого харчування, зокрема, разові та поодинокі договори на послуги з організації харчування під час проведення короткострокових заходів (фестивалів, свят, конкурсів, оглядів, концертів, виставок, конференцій, семінарів, тощо). - для усунення виявленої невідповідності №1: надати (завантажити в електронну систему): 1) скан - копію аналогічного договору (договірні зобов’язання по якому виконані повністю), інформацію по якому відобразити в довідці, а отже надати її скан- копію згідно поданої форми та скан - копію листа відгуку від замовника за наданим аналогічним договором. Враховуючи вище викладене, Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей (п. 9 ст.26 Закону).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.