Закупівлю оголошено - 30-01-2025, 11:39. Дата останніх змін - 30-01-2025, 11:39

Послуги з організації гарячого харчування пацієнтів

Послуги з організації гарячого харчування пацієнтів... Державна закупівля - UA-2025-01-30-005424-a Послуги з організації гарячого харчування пацієнтів від замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНА КЛІНІЧНА НАРКОЛОГІЧНА ЛІКАРНЯ" від 1/30/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-01-30-005424-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-30-005615-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 30-01-2025, 11:39
по 04-02-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 30-01-2025, 11:39
по 07-02-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Буде визначено після завершення періоду уточнень

Період оскарження умов закупівлі - по 04-02-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
5070000
5 070 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:25 350 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНА КЛІНІЧНА НАРКОЛОГІЧНА ЛІКАРНЯ"
ЄДРПОУ:24669110 Досьє YouControl
Контактна особа:Бондаренко Алла Анатоліївна
Телефон:380577324839
E-mail:hoknb@ukr.net
Місцезнаходження:
61013, Україна, Харківська область,Харків, вулиця Світязька, будинок 1
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Послуги з організації гарячого ...
5 070 000 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з організації гарячого харчування пацієнтів

38 200
послуга
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
55320000-9
Послуги з організації харчування


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:30-01-2025, 11:39:58
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:30-01-2025, 11:39:51
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:30-01-2025, 11:39:51
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:30-01-2025, 11:39:51
          Електронні тендерні вимоги
          1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
          Статус: Активна
          Дата створення: 30-01-2025, 11:39:52
          При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
          Статус: Активна
          Дата створення: 30-01-2025, 11:39:52
          2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
          Статус: Активна
          Дата створення: 30-01-2025, 11:39:52
          3. Вчинення корупційних правопорушень
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Юридичною особою підтверджується, що
          1 - Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
          Статус: Активна
          Дата створення: 30-01-2025, 11:39:52
          Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 30-01-2025, 11:39:52
          Фізичною особою підтверджується, що
          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 30-01-2025, 11:39:52
          4. Вчинення економічних правопорушень
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
          Статус: Активна
          Дата створення: 30-01-2025, 11:39:52
          5. Вчинення кримінальних правопорушень
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Фізичною особою підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 30-01-2025, 11:39:52
          Юридичною особою підтверджується, що
          2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 30-01-2025, 11:39:52
          6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
          Статус: Активна
          Дата створення: 30-01-2025, 11:39:52
          7. Порушення справи про банкрутство
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
          Статус: Активна
          Дата створення: 30-01-2025, 11:39:52
          8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
          Статус: Активна
          Дата створення: 30-01-2025, 11:39:52
          9. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Фізичною особою підтверджується, що
          1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 30-01-2025, 11:39:52
          Юридичною особою підтверджується, що
          2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 30-01-2025, 11:39:52
          10. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Резидентом підтверджується, що
          1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
          Статус: Активна
          Дата створення: 30-01-2025, 11:39:52
          Нерезидентом підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
          Статус: Активна
          Дата створення: 30-01-2025, 11:39:52
          1. Мова (мови) тендерної пропозиції
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Мова тендерної пропозиції
          Статус: Активна
          Дата створення: 30-01-2025, 11:39:52
          1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Послуги з організації гарячого харчування пацієнтів
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
          Статус: Активна
          Дата створення: 30-01-2025, 11:39:52
          Способи підтвердження:
          Документ
          довідка , 2.1. Довідка встановленої форми, за підписом уповноваженої особи учасника, на бланку підприємства з печаткою (у разі її використання), що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази, машин та/або механізмів необхідних для виконання договору, який буде укладено за результатами закупівлі. 2.2. Для підтвердження наявності приміщення, обладнання, матеріально-технічної бази, машин та/або механізмів зазначених в довідці, учасник має надати документи, що свідчать про правові підстави володіння та / або користування цим приміщенням, обладнанням, матеріально-технічною базою, машин та/або механізмів (чинні документи, що підтверджують право власності, або право користування (оренди) (договір купівлі-продажу та/або оборотно-сальдова відомість та/або договір на право користування (оренди) тощо). 2.3. Інформаційну довідку про потужності з виробництва та/або обігу харчових продуктів, на які не вимагається експлуатаційний дозвіл, де буде здійснюватись виробництво та/або обіг предмету закупівлі із зазначенням реєстраційного номеру потужності. 2.4. Сканована копія документу Учасника про державну реєстрацію потужностей операторів ринку з виробництва та/або обігу харчових продуктів (діяльність закладів громадського харчування). 2.5. Інформаційну довідку про наявність спеціалізованого автотранспорту, який буде використовуватися під час виконання договору про закупівлю. Надати скановану кольорову копія оригіналу/ів свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу. У разі якщо доставка буде здійснюватися транспортом, який не належить учаснику, надати документи, які відповідають вимогам чинного законодавства, та підтверджують надання власником спеціалізованого автотранспорту учаснику права користування спеціалізованим автотранспортом (крім довіреностей, оскільки згідно із ч. 3 ст. 244 ЦК України довіреністю можливо лише уповноважити особу на представництво довірителя перед третіми особами) або чинний договір учасника з Перевізником, який укладений згідно з вимогами законодавства України. Такий договір повинен підтверджувати надання саме Перевізником послуг перевезення учаснику (згідно із ч. 1 ст. 902 ЦК України). Якщо Перевізник не є власником спеціалізованого автотранспорту, то в складі пропозиції повинні бути також документи, які відповідають вимогам чинного законодавства, та підтверджують надання власником спеціалізованого автотранспорту Перевізнику права користування спеціалізованим автотранспортом (крім довіреностей, оскільки згідно із ч. 3 ст. 244 ЦК України довіреністю можливо лише уповноважити особу на представництво довірителя перед третіми особами). Також в складі пропозиції повинен бути наданий гарантійний лист від власника транспортного засобу(-ів), яким він гарантує, що дані транспортні засоби, які використовує перевізник для надання послуг з перевезення або права користування ними учаснику закупівлі, не передано іншим фізичним чи юридичним особам для здійснення господарської діяльності. В разі наявності, у відкритих джерелах даних, буде встановлено факт передачі транспортних засобів зазначених в пропозиції учасника іншим особам така пропозиція буде відхилена, як надання недостовірних даних інформації в тендерній пропозиції, що є суттєвою при визначені результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною 15 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі». 2.6. Діючий на кінцеву дату подання тендерної пропозиції договір про послуги з дезінфекції (санітарної обробки) транспортних засобів, який буде використовуватися під час виконання договору про закупівлю та акти виконаних робіт за останній місяць до дати подачі тендерної пропозиції до наданого договору. 2.7. Рішення або повідомлення про державну реєстрацію потужностей за видом діяльності – транспортування харчових продуктів, яке видане тій особі, яка, згідно з пропозицією учасника, фактично використовує, керує (буде використовувати, керувати), задіює (задіє в майбутньому) для транспортування предмету закупівлі повідомлений автотранспорт. 2.8. Копія акту, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти (відповідно до Наказу Міністерства економіки України № 143-22 від 21 січня 2022 року), виданий не раніше 3 кварталу 2023 року. 2.9. Копія акту, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти (відповідно до Наказу Міністерства економіки України № 1503 від 08 серпня 2023 року) на обстеження складських приміщень по зберіганню харчових продуктів згідно вимог діючого законодавства, у якому вказано про можливість провадити господарську діяльність з виробництва та/або зберігання та реалізації харчових продуктів. Акт, отриманий на складські(е) приміщення, які(е) зазначенні(е) в довідці про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Учасника, повинні бути без зауважень. 2.10. Чинний експлуатаційні(ий) дозволи(л) оператора ринку на складські приміщення зазначенні в довідці, що проводить діяльність з виробництва та/або зберігання продуктів тваринного походження або сканований оригінал витягу з реєстру потужностей операторів ринку на які видано експлуатаційні дозволи (у відповідності до інформації щодо усіх складського складських приміщень зазначених учасником у довідці. 2.11. Копії документів, які підтверджують проведення санітарно-мікробіологічних досліджень зразків виготовлених учасником продуктів харчування та копії результатів дослідження. 2.12. Сканований оригінал або копія договору (договорів) на проведення дезінфекції, дезінсекції та дератизації на складські приміщення зазначених у довідці та акти виконаних робіт за останній місяць до дати подачі тендерної пропозиції до наданого договору.
          2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Послуги з організації гарячого харчування пацієнтів
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
          Статус: Активна
          Дата створення: 30-01-2025, 11:39:52
          Способи підтвердження:
          Документ
          довідка, скановані копії , 3.1. Інформацію у формі таблиці про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за участі яких буде здійснюватись обіг предмету закупівлі, обов’язково наявність водіїв автотранспортних засобів (мінімум 1 особа), кухар (мінімум 1 особа). П.І.Б. Посада Стаж роботи 3.2. Щодо всіх вказаних працівників – підтвердження трудових відносин між Учасником або суб’єктом (суб’єктами) господарювання, якого (яких) Учасник залучає для обігу предмету закупівлі: трудові книжки вказаних працівників (перша сторінка та сторінка з останнім записом про прийняття на роботу) і повідомлення про прийняття працівників на роботу (у разі прийняття працівника після 17.06.2015р.) у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015р., з доказом їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби, та/або зареєстровані/незареєстровані в Центрі зайнятості трудові договори і повідомлення про прийняття працівників на роботу (у разі прийняття працівника після 17.06.2015р.) у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015р., з доказом їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби. У разі якщо працівники Учасника прийняті на роботу після 10.06.2021 року та не мають трудової книжки, вони подають інший рівнозначний документ – витяг з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування. Якщо Учасник і роботодавець вказаних працівників є різними особами, пропозиція повинна містити документальне підтвердження господарських відносин Учасника та роботодавця. У разі якщо особи, зазначені у довідці, перебувають з учасником у цивільно-правових відносинах – надати копії відповідних чинних договорів. 3.3. Особисті медичні книжки (з відміткою медичного закладу про проходження медогляду) вказаних працівників, дійсні станом на момент подання пропозиції. В книжках повинно бути зазначено, що дані працівники працюють в учасника. 3.4. Довідку, складену у довільній формі, про наявність в штаті підприємства працівника(ів) (із зазначенням ПІБ працівника(ів) та його(їх) посади), яка(і) пройшла/и навчання та отримала(и) сертифікат(и): - Сертифікат до вимог ДСТУ ISO 22000-2019 (ISO 22000-2018, IDT) щодо розробки та впровадження системи управління безпечністю харчових продуктів, вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюгу, а також скановані оригінали сертифіката(ів) зазначеного(их) працівника(ів), - Сертифікат, до вимог стандартів ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», а також скановані оригінали сертифіката(ів) зазначеного(их) працівника(ів), - Сертифікат до вимог ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», а також скановані оригінали сертифіката(ів) зазначеного(их) працівника(ів). 3.5. Документи, які підтверджують наявність освіти або проходження навчання у сфері забезпечення харчуванням за спеціальністю «технологія громадського харчування» (мінімум на одного працівника, зазначеного в довідці). 3.6. Документ, що підтверджує проходження працівниками навчання з питань санітарної гігієни/проходження гігієнічного навчання у 2024 році (у відповідності до інформації щодо всіх працівників, зазначених учасником у довідці). 3.7. Лист-згода на обробку персональних даних від кожного працівника, зазначеного в довідці.
          3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Послуги з організації гарячого харчування пацієнтів
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
          Статус: Активна
          Дата створення: 30-01-2025, 11:39:52
          Способи підтвердження:
          Документ
          довідка, лист- відгук, скановані копії , 1.1. Інформаційна довідка, складена за формою** по наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів (не менше трьох) за 2024 рік., на загальну сукупну суму (ціну) договорів не менш 4 млн. грн., що містить інформацію про назву замовника за договором, номер, дату договору, предмет договору та стан виконання - Копія аналогічного договору, зазначеного у довідці. - Копії документів, передбачених умовами договору, що підтверджують його повне виконання. - Лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного до кожного наданого договору) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання такого договору. Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір, предметом якого є послуги, пов’язані з організацією харчування та постачанням готової їжі. Аналогічний договір може надаватися без додатків, специфікацій, додаткових угод, тощо до аналогічного договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору. Їх відсутність не буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ