Документ
довідка , 2.1. Довідка встановленої форми, за підписом уповноваженої особи учасника, на бланку підприємства з печаткою (у разі її використання), що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази, машин та/або механізмів необхідних для виконання договору, який буде укладено за результатами закупівлі. 2.2. Для підтвердження наявності приміщення, обладнання, матеріально-технічної бази, машин та/або механізмів зазначених в довідці, учасник має надати документи, що свідчать про правові підстави володіння та / або користування цим приміщенням, обладнанням, матеріально-технічною базою, машин та/або механізмів (чинні документи, що підтверджують право власності, або право користування (оренди) (договір купівлі-продажу та/або оборотно-сальдова відомість та/або договір на право користування (оренди) тощо). 2.3. Інформаційну довідку про потужності з виробництва та/або обігу харчових продуктів, на які не вимагається експлуатаційний дозвіл, де буде здійснюватись виробництво та/або обіг предмету закупівлі із зазначенням реєстраційного номеру потужності. 2.4. Сканована копія документу Учасника про державну реєстрацію потужностей операторів ринку з виробництва та/або обігу харчових продуктів (діяльність закладів громадського харчування). 2.5. Інформаційну довідку про наявність спеціалізованого автотранспорту, який буде використовуватися під час виконання договору про закупівлю. Надати скановану кольорову копія оригіналу/ів свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу. У разі якщо доставка буде здійснюватися транспортом, який не належить учаснику, надати документи, які відповідають вимогам чинного законодавства, та підтверджують надання власником спеціалізованого автотранспорту учаснику права користування спеціалізованим автотранспортом (крім довіреностей, оскільки згідно із ч. 3 ст. 244 ЦК України довіреністю можливо лише уповноважити особу на представництво довірителя перед третіми особами) або чинний договір учасника з Перевізником, який укладений згідно з вимогами законодавства України. Такий договір повинен підтверджувати надання саме Перевізником послуг перевезення учаснику (згідно із ч. 1 ст. 902 ЦК України). Якщо Перевізник не є власником спеціалізованого автотранспорту, то в складі пропозиції повинні бути також документи, які відповідають вимогам чинного законодавства, та підтверджують надання власником спеціалізованого автотранспорту Перевізнику права користування спеціалізованим автотранспортом (крім довіреностей, оскільки згідно із ч. 3 ст. 244 ЦК України довіреністю можливо лише уповноважити особу на представництво довірителя перед третіми особами). Також в складі пропозиції повинен бути наданий гарантійний лист від власника транспортного засобу(-ів), яким він гарантує, що дані транспортні засоби, які використовує перевізник для надання послуг з перевезення або права користування ними учаснику закупівлі, не передано іншим фізичним чи юридичним особам для здійснення господарської діяльності. В разі наявності, у відкритих джерелах даних, буде встановлено факт передачі транспортних засобів зазначених в пропозиції учасника іншим особам така пропозиція буде відхилена, як надання недостовірних даних інформації в тендерній пропозиції, що є суттєвою при визначені результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною 15 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі». 2.6. Діючий на кінцеву дату подання тендерної пропозиції договір про послуги з дезінфекції (санітарної обробки) транспортних засобів, який буде використовуватися під час виконання договору про закупівлю та акти виконаних робіт за останній місяць до дати подачі тендерної пропозиції до наданого договору. 2.7. Рішення або повідомлення про державну реєстрацію потужностей за видом діяльності – транспортування харчових продуктів, яке видане тій особі, яка, згідно з пропозицією учасника, фактично використовує, керує (буде використовувати, керувати), задіює (задіє в майбутньому) для транспортування предмету закупівлі повідомлений автотранспорт. 2.8. Копія акту, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти (відповідно до Наказу Міністерства економіки України № 143-22 від 21 січня 2022 року), виданий не раніше 3 кварталу 2023 року. 2.9. Копія акту, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти (відповідно до Наказу Міністерства економіки України № 1503 від 08 серпня 2023 року) на обстеження складських приміщень по зберіганню харчових продуктів згідно вимог діючого законодавства, у якому вказано про можливість провадити господарську діяльність з виробництва та/або зберігання та реалізації харчових продуктів. Акт, отриманий на складські(е) приміщення, які(е) зазначенні(е) в довідці про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Учасника, повинні бути без зауважень. 2.10. Чинний експлуатаційні(ий) дозволи(л) оператора ринку на складські приміщення зазначенні в довідці, що проводить діяльність з виробництва та/або зберігання продуктів тваринного походження або сканований оригінал витягу з реєстру потужностей операторів ринку на які видано експлуатаційні дозволи (у відповідності до інформації щодо усіх складського складських приміщень зазначених учасником у довідці. 2.11. Копії документів, які підтверджують проведення санітарно-мікробіологічних досліджень зразків виготовлених учасником продуктів харчування та копії результатів дослідження. 2.12. Сканований оригінал або копія договору (договорів) на проведення дезінфекції, дезінсекції та дератизації на складські приміщення зазначених у довідці та акти виконаних робіт за останній місяць до дати подачі тендерної пропозиції до наданого договору.