Закупівлю оголошено - 30-01-2025, 10:39. Дата останніх змін - 30-01-2025, 10:56

Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 55510000-8 Послуги їдалень (Послуги з організації шкільного харчування)

Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 55510000-8 Послуги їдалень (Послуги з організації шкільного харчу... Державна закупівля - UA-2025-01-30-003328-a Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 55510000-8 Послуги їдалень (Послуги з організації шкільного харчування) від замовника Львівська середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №44 ім. Т.Г.Шевченка від 1/30/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-01-30-003328-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-23-007923-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 30-01-2025, 10:39
по 04-02-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 30-01-2025, 10:39
по 07-02-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Буде визначено після завершення періоду уточнень

Період оскарження умов закупівлі - по 04-02-2025, 00:00

Для розуміння вимог даного оголошення, що стосується обсягу надання послуг, під поняттям "377 людей" , мається на увазі надання послуг з організації харчування 377 учнів закладу освіти. Під час проведення закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Тендерна пропозиція учасника та всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, складаються українською мовою*. *Примітки: - документи, видані органами державної влади/ підприємствами/ установами/організаціями іноземних держав подаються з перекладом українською мовою. українськоюмовою. Переклад (абосправжністьпідписуперекладача) мають бути засвідченінотаріальноаболегалізовані у встановленомузаконодавствомУкраїни порядку. Текстиповинні бути автентичними, визначальним є текст, викладенийукраїнськоюмовою. - ця вимога не стосується документів тендерної пропозиції, які безпосередньо не створювалися для участі у цій закупівлі та/або ті, що видані учаснику іншими підприємствами, установами, організаціями, якщо ті чи інші документи в оригіналі складені російською мовою (до прикладу, трудова книжка, наказ про прийняття на роботу, сертифікат тощо). - стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, найменування торговельної марки, знаків для товарів та послуг, загальноприйняті міжнародні терміни викладаються мовою їх загально прийнятого застосування та перекладу на українську мову не потребують. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, у тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу. У випадку надання учасником на підтвердження однієї вимоги кількох документів, викладених різними мовами, та за умови, що хоча б один з наданих документів відповідає встановленій вимозі, в тому числі щодо мови, замовник не розглядає інший(і) документ(и), що учасник надав додатково на підтвердження цієї вимоги, навіть якщо інший документ наданий іноземною мовою без перекладу.

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
2733250
2 733 250 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:13 666,25 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Львівська середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №44 ім. Т.Г.Шевченка
ЄДРПОУ:23888608 Досьє YouControl
Контактна особа:Марчишин-Бандур Олена Володимирівна
Телефон:+380322333316
E-mail:lszsh44@gmail.com
Місцезнаходження:
79039, Україна, Львівська область,Львів, вулиця Пстрака, будинок, 1
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Код національного класифікатор ...
2 733 250 UAH(без ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 55510000-8 Послуги їдалень (Послуги з організації шкільного харчування)

377
людина
79039 Україна Львівська область м. Львів вул. Пстрака, 1
по 31-12-2025
55511000-5
Послуги їдалень та інших кафе закритого типу


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:30-01-2025, 10:56:24
      Електронні тендерні вимоги
      1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
      Застосовується до:
      Учасника процедури
      Стосується:
      Закупівлі
      Законодавство:
      При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
      1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
      Статус: Активна
      Дата створення: 30-01-2025, 10:39:07
      При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
      2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
      Статус: Активна
      Дата створення: 30-01-2025, 10:39:07
      2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
      Застосовується до:
      Замовника
      Стосується:
      Закупівлі
      Законодавство:
      Підтверджується, що
      1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
      Статус: Активна
      Дата створення: 30-01-2025, 10:39:07
      3. Вчинення корупційних правопорушень
      Застосовується до:
      Переможця тендеру
      Стосується:
      Закупівлі
      Законодавство:
      Юридичною особою підтверджується, що
      1 - Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
      Статус: Активна
      Дата створення: 30-01-2025, 10:39:07
      Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
      Статус: Активна
      Дата створення: 30-01-2025, 10:39:07
      Фізичною особою підтверджується, що
      2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
      Статус: Активна
      Дата створення: 30-01-2025, 10:39:07
      4. Вчинення економічних правопорушень
      Застосовується до:
      Учасника процедури
      Стосується:
      Закупівлі
      Законодавство:
      Підтверджується, що
      1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
      Статус: Активна
      Дата створення: 30-01-2025, 10:39:07
      5. Вчинення кримінальних правопорушень
      Застосовується до:
      Переможця тендеру
      Стосується:
      Закупівлі
      Законодавство:
      Фізичною особою підтверджується, що
      1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
      Статус: Активна
      Дата створення: 30-01-2025, 10:39:07
      Юридичною особою підтверджується, що
      2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
      Статус: Активна
      Дата створення: 30-01-2025, 10:39:07
      6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
      Застосовується до:
      Замовника
      Стосується:
      Закупівлі
      Законодавство:
      Підтверджується, що
      1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
      Статус: Активна
      Дата створення: 30-01-2025, 10:39:07
      7. Порушення справи про банкрутство
      Застосовується до:
      Переможця тендеру
      Стосується:
      Закупівлі
      Законодавство:
      Підтверджується, що
      1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
      Статус: Активна
      Дата створення: 30-01-2025, 10:39:07
      8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
      Застосовується до:
      Учасника процедури
      Стосується:
      Закупівлі
      Законодавство:
      Підтверджується, що
      1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
      Статус: Активна
      Дата створення: 30-01-2025, 10:39:07
      9. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
      Застосовується до:
      Переможця тендеру
      Стосується:
      Закупівлі
      Законодавство:
      Фізичною особою підтверджується, що
      1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
      Статус: Активна
      Дата створення: 30-01-2025, 10:39:07
      Юридичною особою підтверджується, що
      2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
      Статус: Активна
      Дата створення: 30-01-2025, 10:39:07
      10. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
      Застосовується до:
      Учасника процедури
      Стосується:
      Закупівлі
      Законодавство:
      Резидентом підтверджується, що
      1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
      Статус: Активна
      Дата створення: 30-01-2025, 10:39:07
      Нерезидентом підтверджується, що
      2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
      Статус: Активна
      Дата створення: 30-01-2025, 10:39:07
      1. Мова (мови) тендерної пропозиції
      Застосовується до:
      Учасника процедури
      Стосується:
      Закупівлі
      Законодавство:
      Підтверджується, що
      1 - Мова тендерної пропозиції
      Статус: Активна
      Дата створення: 30-01-2025, 10:39:07
      1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
      Застосовується до:
      Учасника процедури
      Стосується:
      Закупівлі
      Законодавство:
      Підтверджується, що
      1 - Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, шляхом подання - довідки у довільній формі за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції, що містить інформацію про наявну матеріально-технічну базу необхідну для надання послуг, зокрема інформацію про наявність необхідного інвентарю, обладнання, технологічного обладнання тощо.
      Статус: Активна
      Дата створення: 30-01-2025, 10:39:07
      2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
      Застосовується до:
      Учасника процедури
      Стосується:
      Закупівлі
      Законодавство:
      Підтверджується, що
      1 - Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, шляхом подання - довідки у довільній формі за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід для організації послуг. - скан-копії трудових книжок та/або наказів про призначення на посаду та/або наказів про сумісництво (за наявності таких) або цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, зазначеними в довідці. - скан-копії особових медичних книжок працівників (персоналу), які будуть залучені до надання послуг згідно предмета закупівлі та які зазначені в довідці, з відміткою про проходження медичного огляду (медична(і) книжка(и) повинна(і) бути дійсна(ими) на дату розкриття тендерних пропозицій). - протокол про проходження гігієнічного навчання працівників, які будуть залучені до виконання предмету закупівлі та які зазначені в довідці. *Керуючись нормами Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері організації харчування в закладах освіти, що затверджені наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 30.10.2020 № 2208, розрахунок чисельності працівників, які безпосередньо беруть участь у наданні Послуг, рекомендовано здійснювати відповідно до Типових штатних нормативів закладів загальної середньої освіти, затверджених наказом Міністерства освіти і науки України від 06.12.2010 № 1205, та враховуючи кількість учнів, що харчуються у закладі Замовника, а саме наявність не менше 3 працівників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід для організації послуг. *У відповідності до ст. 16 Закону, учасник може для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційному критерію такому як наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців (надати довідку від субпідрядника/ співвиконавця, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору надання послуг).
      Статус: Активна
      Дата створення: 30-01-2025, 10:39:07
      3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
      Застосовується до:
      Учасника процедури
      Стосується:
      Закупівлі
      Законодавство:
      Підтверджується, що
      1 - Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), шляхом подання - довідки у довільній формі за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції, що містить інформацію про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), згідно поданої форми: Довідка про досвід виконання аналогічного договору № з/п Відомості про замовника, якому здійснювалося надання аналогічних послуг Відомості про аналогічний договір Найменування Код за ЄДРПОУ Контактні дані (телефон) Реквізити договору (номер та дата укладання) Предмет договору Рік виконання Сума договору *Керуючись п.39 Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері організації харчування в закладах освіти, що затверджені наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 30.10.2020 № 2208, при закупівлі послуг замовнику рекомендовано визначити критерій аналогічності договору шляхом зазначення конкретного предмета договору, під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти договір (договірні зобов’язання по якому виконані повністю) про надання аналогічних послуг відповідно до предмету даної закупівлі, а саме надання послуг їдалень / чи кейтерингових послуг, а саме послуг з організації шкільного харчування для учнів 1-4 класів та/або пільгових категорій. Не може вважатись аналогічним договором такий, при якому не прослідковується повний цикл організації гарячого харчування, зокрема, разові та поодинокі договори на послуги з організації харчування під час проведення короткострокових заходів (фестивалів, свят, конкурсів, оглядів, концертів, виставок, конференцій, семінарів, тощо). - скан - копії аналогічного (аналогічних) договору (договорів), інформація по якому (-их) відображена в довідці. - скан - копії листа (-ів) - відгуку (-ів) від замовника (-ів) за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами). *При поданні тендерної пропозиції достатньо зазначення у довідці одного договору та надання відповідних документів до поданого договору. Однак, якщо учасником у довідці вказано декілька договорів, наступні документи подаються для кожного договору, що вказаний у довідці.
      Статус: Активна
      Дата створення: 30-01-2025, 10:39:07
      ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ