Закупівлю оголошено - 28-01-2025, 22:35. Дата останніх змін - 28-01-2025, 22:35

ДК 021:2015:55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з доставки готової їжі)

ДК 021:2015:55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з доставки готової їжі)... Державна закупівля - UA-2025-01-28-020111-a ДК 021:2015:55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з доставки готової їжі) від замовника КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "БАЗА СПЕЦІАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО ПОСТАЧАННЯ" від 1/28/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-01-28-020111-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-16-018822-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 28-01-2025, 22:35
по 03-02-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 28-01-2025, 22:35
по 06-02-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Буде визначено після завершення періоду уточнень

Період оскарження умов закупівлі - по 03-02-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
3051000
3 051 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:15 255 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "БАЗА СПЕЦІАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО ПОСТАЧАННЯ"
ЄДРПОУ:02125740 Досьє YouControl
Контактна особа:Крицька Марина Анатоліївна
Телефон:380975900799
E-mail:u.o.zakupivli@gmail.com
Місцезнаходження:
07801, Україна, Київська область,БОРОДЯНКА, ВУЛИЦЯ СЕМАШКО, 157
Замовник(и):
Комунальне некомерційне підприємство Київської обласної ради «Київський обласний спеціалізований медичний центр»
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Лот 1.
3 051 000 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
ЗамовникКонкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори
Комунальне некомерційне підприємство Київської обласної ради «Київський обласний спеціалізований медичний центр»
05492255

Послуга з приготування та доставки їжі для харчування пацієнтів (основний стіл) ДК 021:2015: 55523000-2 Кейтерингові послуги для інших підприємств або установ

11 000
комплект
08150 Україна Київська область Боярка вулиця Марка Шляхового, будинок 23
по 31-12-2025
55520000-1
Кейтерингові послуги


ЗамовникКонкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори
Комунальне некомерційне підприємство Київської обласної ради «Київський обласний спеціалізований медичний центр»
05492255

Послуга з приготування та доставки їжі для харчування пацієнтів (цукровий діабет) ДК 021:2015: 55523000-2 Кейтерингові послуги для інших підприємств або установ

300
комплект
08150 Україна Київська область Боярка вулиця Марка Шляхового, будинок 23
по 31-12-2025
55520000-1
Кейтерингові послуги


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:28-01-2025, 22:35:57
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:28-01-2025, 22:35:50
          Електронні тендерні вимоги
          1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
          Статус: Активна
          Дата створення: 28-01-2025, 22:35:50
          При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
          Статус: Активна
          Дата створення: 28-01-2025, 22:35:50
          2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
          Статус: Активна
          Дата створення: 28-01-2025, 22:35:50
          3. Вчинення корупційних правопорушень
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Юридичною особою підтверджується, що
          1 - Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
          Статус: Активна
          Дата створення: 28-01-2025, 22:35:50
          Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 28-01-2025, 22:35:50
          Фізичною особою підтверджується, що
          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 28-01-2025, 22:35:50
          4. Вчинення економічних правопорушень
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
          Статус: Активна
          Дата створення: 28-01-2025, 22:35:50
          5. Вчинення кримінальних правопорушень
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Фізичною особою підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 28-01-2025, 22:35:50
          Юридичною особою підтверджується, що
          2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 28-01-2025, 22:35:50
          6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
          Статус: Активна
          Дата створення: 28-01-2025, 22:35:50
          7. Порушення справи про банкрутство
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
          Статус: Активна
          Дата створення: 28-01-2025, 22:35:50
          8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
          Статус: Активна
          Дата створення: 28-01-2025, 22:35:50
          9. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Фізичною особою підтверджується, що
          1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 28-01-2025, 22:35:50
          Юридичною особою підтверджується, що
          2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 28-01-2025, 22:35:50
          10. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Резидентом підтверджується, що
          1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
          Статус: Активна
          Дата створення: 28-01-2025, 22:35:50
          Нерезидентом підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
          Статус: Активна
          Дата створення: 28-01-2025, 22:35:50
          1. Мова (мови) тендерної пропозиції
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Мова тендерної пропозиції
          Статус: Активна
          Дата створення: 28-01-2025, 22:35:50
          1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Лот 1.
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
          Статус: Активна
          Дата створення: 28-01-2025, 22:35:50
          Способи підтвердження:
          Документ
          Кваліфікаційні критерії Додатку 1 до тендерної документації , 1.1. У складі тендерної пропозиції Учасник надає довідку складену у довільній формі або витяг з бухгалтерських даних про наявність необхідного обладнання та матеріально - технічної бази для забезпечення надання послуг, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. - Обов’язкова наявність власних або орендованих виробничих потужностей оператора ринку, відомості щодо яких зареєстровані (внесені) в реєстр потужностей для надання кейтерингових послуг – надати документ для підтвердження реєстрації потужності; - автомобіль вантажний, що пристосований для доставки їжі (з відповідною відміткою про наявність холодильної-опалювальної установки в відмітках свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу). 1.2. Довідка про наявність приміщень для здійснення господарська діяльність з виробництва та/або обігу харчових продуктів 1.3. Довідка, складена в довільній формі, з інформацією про відповідність приміщень для здійснюється господарська діяльність з виробництва та/або обігу харчових продуктів вимогам санітарних та протипожежних норм/правил. 1.4. Довідка про наявність не менше двох транспортних засобів (ТЗ) пристосованих для перевезення харчових продуктів, що належить учаснику на праві власності або користування, що підтверджується документами: - правовстановлюючий документ на власність кожного ТЗ та/або - *договір на право користування (оренди) разом з технічним паспортом автотранспортного засобу та/або - *договір на надання послуг перевезень третім особам. *У цих випадках, необхідно надати документальне підтвердження згоди власника ТЗ на передачу ТЗ або надання послуг. Строк дії договору оренди/суборенди/про надання послуг має свідчити про можливість учасника забезпечити виконання зобов’язань за договором про закупівлю, у разі його укладання із замовником.
          2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Лот 1.
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
          Статус: Активна
          Дата створення: 28-01-2025, 22:35:50
          Способи підтвердження:
          Документ
          Кваліфікаційні критерії Додатку 1 до тендерної документації , 2.1. Довідка, складена в довільній формі, про наявність працівників, які будуть безпосередньо залучені до надання послуг. У довідці обов’язково має бути зазначена наступна інформація: ПІБ працівників та їх посади. Обов’язкова наявність технолога. Надати копію документу про освіту (диплом про вищу освіту) за напрямом «Харчова технологія» або «Технологія та організація громадського харчування» на технолога. 2.2. Копії особистих медичних книжок працівників учасника, які будуть безпосередньо залучені до надання послуг, та на яких поширюється дія постанови Кабінету Міністрів України від 23 травня 2001 р. № 599 «Про затвердження переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов’язковим профілактичним медичним оглядам, порядку проведення цих оглядів та видачі особистих медичних книжок». *Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
          3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Лот 1.
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
          Статус: Активна
          Дата створення: 28-01-2025, 22:35:50
          Способи підтвердження:
          Документ
          Кваліфікаційні критерії Додатку 1 до тендерної документації , 3.1. На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник процедури закупівлі має надати довідку довільної форми із зазначенням предмету договору, номеру та дати укладення договору, строку виконання договору. - Для підтвердження інформації, наведеної у довідці, Учасник має надати копію(-ї) договору(-ів) за предметом закупівлі, який(-і) повинен(-ні) свідчити, що учасник має досвід виконання аналогічного(-их) договору(-ів) (не менше 1 (одного) договору) із усіма його невід’ємними додатками, що був укладений та виконаний учасником у 2021-2024 роках, з обов’язковим наданням підтверджуючих документів щодо виконання цього(-их) договору (-ів), а саме: - видаткова (-і) накладна (-і) та/або акту (-ів) прийому передачі за таким(-ми) договором або інший документ; - оригінал відгуку, виданий (підписаний уповноваженою особою, датований) стороною, з якою учасником було укладено договір, інформація про який надається, з інформацією про належне виконання договору стосовно якості та строків виконаних робіт/надання послуг. 3.2. Гарантійний лист, що підтверджує відсутність розірвання договору(-ів) та/або стягнення заборгованості з Учасника стосовно неякісного та/або неналежного надання послуг згідно предмету закупівлі визначеного за конкретним найменуванням закупівлі.
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ