Період оскарження умов закупівлі - по 02-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 531 700 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 12 658,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Ліцей "Сихівський" Львівської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 22335988 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Вовк Ольга |
| Телефон: | 380972623539 |
| E-mail: | Vovktend@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 79070, Україна, Львівська область,Львів, Гн. Хоткевича, 48 |
12 |
Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника - фізичної особи-підприємця Сендзік Тетяни Вадимівни, відповідно до ч.10 ст.29 Закону
Додаток №1 до протоколу №15 від 24.03.2025 р. ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ на закупівлю «Послуги з організації шкільного харчування» ДК 021:2015 - 55510000-8 Послуги їдалень (UA-2025-01-28-012957-a) Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Сендзік Тетяни Вадимівни виявлено перелік невідповідностей в інформації та/або документах, що полягає в наступному: Невідповідність № 1. Відповідно до пп.2.3 в п.2 ЧАСТИНИ 1 ІНФОРМАЦІЯ ПРО СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ ВСТАНОВЛЕНИХ ЗАМОВНИКОМ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ВІДПОВІДНО ДО СТАТТІ 16 ЗАКОНУ ДОДАТКУ 2, учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, шляхом подання: 2.3. Документів про освіту осіб, які будуть залучені до надання послуг згідно предмета закупівлі та які зазначені в довідці (працівники, що залучають до приготування страв – кухар, технолог). У складі пропозиції ФОП Сендзік Т.В. містяться окремі фото сторінок диплому Опришко Данилії – кухар 4 розряду (Працівники Освіта.pdf), свідоцтва Ділай Оксани Володимирівни - кухар, диплому Баворовського Євгена Олександровича за спеціальністю "Технологія зберігання, консервування та переробки м'яса" та за кваліфікацію спеціаліста технології зберігання, консервування та переробки м'яса (Працівники Освіта.pdf). Однак, зазначені документи надані не в повному обсязі. Для усунення невідповідності №1 надати (завантажити в електронну систему) в повному обсязі документи про освіту осіб, які будуть залучені до надання послуг згідно предмета закупівлі та які зазначені в довідці (працівники, що залучають до приготування страв – кухар, технолог). Невідповідність №2. Відповідно до п.2.8. п.2 ЧАСТИНИ 1 ІНФОРМАЦІЯ ПРО СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ ВСТАНОВЛЕНИХ ЗАМОВНИКОМ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ВІДПОВІДНО ДО СТАТТІ 16 ЗАКОНУ ДОДАТКУ 2, учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, шляхом подання документу про результати оцінки факторів виробничого середовища і трудового процесу, гігієнічну оцінку умов праці, оцінку технічного та організаційного рівня, атестацію робочого місця на посаду «Кухар» та на посаду «Водій автотранспортних засобів», який виданий відповідною лабораторією. У складі тендерної пропозиції містяться файл "Атестація робочих місць.pdf" АТЕСТАЦІЯ РОБОЧИХ МІСЦЬ ЗА УМОВАМИ ПРАЦІ ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СЕНДЗІК ТЕТЯНА ВАДИМІВНА Львівська обл., Шептицький р-н., с.Вузлове, вул. Львівська, 63. У вступі даного документу зазначено, що лабораторні та інструментальні дослідження проводилися лабораторією аналітичного контролю ТзОВ "Моноліт-Еко", відповідно до нормативних положень. Однак, зміст документу не відображає, що документ "Атестація робочих місць" виданий відповідною лабораторією. Для усунення невідповідності №2 надати (завантажити в електронну систему) документ про результати оцінки факторів виробничого середовища і трудового процесу, гігієнічну оцінку умов праці, оцінку технічного та організаційного рівня, атестацію робочого місця на посаду «Кухар» та на посаду «Водій автотранспортних засобів», який виданий відповідною лабораторією. Невідповідність №3. Згідно п.п.3.5 п.3 Додатку 2 ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ (НОВА РЕДАКЦІЯ): ЧАСТИНА 2 ПЕРЕЛІК ІНШИХ ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОДАЄ УЧАСНИК У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ, учасник повинен подати - Сертифікат на систему керування безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2019 «Система керування безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюзі» (ISO 22000:2018, IDT) стосовно надання послуг: з громадського харчування, діяльності закладів громадського харчування (стаціонарні потужності), діяльності з доставки готових страв, напоїв, а також кейтерингу, виданий на ім’я учасника торгів акредитованим органом сертифікації, а також надати Звіт з перевірки системи керування безпечністю харчових продуктів, виданий на ім’я учасника торгів акредитованим органом сертифікації. Дані документи повинні бути видані не раніше січня 2025 року. На підтвердження акредитації органу сертифікації надати Атестат про акредитацію, який видано Національним агентством з акредитації України. У складі пропозиції учасника міститься атестат про акредитацію від 11 грудня 2024 ТОВ "Центр оцінки відповідності "Фактум". Сфера акредитації визначена додатком до цього атестата. Додаток є невід'ємною частиною цього атестата і складається з 05 аркушів (АТЕСТАТ 2025.pdf). Разом з тим, у складі пропозиції ФОП Сендзік Т.В. відсутній додаток до атестата про акредитацію, що є невід'ємною частиною такого атестата. Для усунення невідповідності №2 надати (завантажити в електронну систему) в повному обсязі Атестат про акредитацію, який видано Національним агентством з акредитації України, для підтвердження акредитації органу сертифікації.
Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника фізичної особи-підприємця Олійник Ольги Романівни (код ЄДРПОУ: 2560008961) у закупівлі за предметом «Послуги з організації шкільного харчування» UA-2025-01-28-012957-a на строк до 20 робочих днів згідно з ч.10 ст.29 ЗУ «Про публічні закупівлі»
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ на закупівлю «Послуги з організації шкільного харчування» ДК 021:2015 - 55510000-8 Послуги їдалень (UA-2025-01-28-012957-a) Відповідно до п. 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Олійник Ольги Романівни виявлено перелік невідповідностей в інформаціях та/або документах, що полягає в наступному: Невідповідність № 1. Згідно в п.1 ЧАСТИНИ 1 ІНФОРМАЦІЯ ПРО СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ ВСТАНОВЛЕНИХ ЗАМОВНИКОМ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ВІДПОВІДНО ДО СТАТТІ 16 ЗАКОНУ ДОДАТКУ 2 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ (НОВА РЕДАКЦІЯ) (далі - Додаток 2) на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Учасники в складі тендерної пропозиції подають наступні документи: 1.1. Довідку у довільній формі за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції, що містить інформацію про наявну матеріально-технічну базу необхідну для надання послуг, зокрема інформацію про наявність необхідного інвентарю, обладнання, технологічного обладнання тощо; 1.2. Обов’язкова наявність в Учасника транспортного засобу для перевезення харчових продуктів. Транспортний засіб повинен бути чистим, утримуватися у належному стані, що забезпечує захист харчових продуктів від забруднення, та мати таку конструкцію, що забезпечує результативне чищення та/або дезінфекцію. На підтвердженні даної вимоги Учасник повинен надати: - Документ, що підтверджує право користування транспортним засобом (свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, договір оренди, позички, тощо); - Довідку про проведення дезінфекції поверхонь автомобіля та результати санітарно-біологічного дослідження змивів поверхонь автомобіля, які видані відповідною державною установою не раніше січня 2025 року; - Протокол проведення досліджень іонізуючого випромінювання автотранспорту учасника, виданий не раніше січня 2025 року. У тендерній пропозиції ФОП Олійник О.Р. надано довідку №2 від 04.02.2025 р. про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання договору. Однак, у даній довідці відсутня інформація про наявність транспортного засобу для перевезення харчових продуктів. Також відсутній документ, що підтверджує право користування транспортним засобом (свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, договір оренди, позички, тощо); довідка про проведення дезінфекції поверхонь автомобіля та результати санітарно-біологічного дослідження змивів поверхонь автомобіля, які видані відповідною державною установою не раніше січня 2025 року; протокол проведення досліджень іонізуючого випромінювання автотранспорту учасника, виданий не раніше січня 2025 року. Для усунення виявленої невідповідності №1: надати (завантажити в електронну систему) уточнену довідку, що містить інформацію про наявну матеріально-технічну базу необхідну для надання послуг, в тому числі інформацію про наявність транспортного засобу для перевезення харчових продуктів, документ, що підтверджує право користування транспортним засобом (свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, договір оренди, позички, тощо); довідку про проведення дезінфекції поверхонь автомобіля та результати санітарно-біологічного дослідження змивів поверхонь автомобіля, які видані відповідною державною установою не раніше січня 2025 року; протокол проведення досліджень іонізуючого випромінювання автотранспорту учасника, виданий не раніше січня 2025 року. Невідповідність №2. Відповідно до пп.2.2 в п.2 ЧАСТИНИ 1 ІНФОРМАЦІЯ ПРО СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ ВСТАНОВЛЕНИХ ЗАМОВНИКОМ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ВІДПОВІДНО ДО СТАТТІ 16 ЗАКОНУ ДОДАТКУ 2, учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, шляхом подання скан-копії трудових книжок та/або наказів про призначення на посаду та/або наказів про сумісництво (за наявності таких) або цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, зазначеними в довідці. Учасником ФОП Олійник О.Р. надано довідку №3 від 04.02.2025 р. про наявність працівників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід для організації послуг з переліком працівників, в т.ч. Олійник Ольга Романівна – ФОП, водій. Однак, відсутнє документальне підтвердження наявності в учасника працівника з посадою «водій». Для усунення невідповідності №2 надати (завантажити в електронну систему) скан-копію трудової книжки та/або наказу про призначення на посаду та/або наказу про сумісництво (за наявності таких) або цивільно-правової угоди, або іншого документу, що підтверджує наявність правовідносин учасника з працівником за посадою «водій». Невідповідність №3. Всупереч пп.2.4 п.2 ЧАСТИНИ 1 ІНФОРМАЦІЯ ПРО СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ ВСТАНОВЛЕНИХ ЗАМОВНИКОМ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ВІДПОВІДНО ДО СТАТТІ 16 ЗАКОНУ ДОДАТКУ 2 у тендерній пропозиції відсутній документ, що підтверджує проходження навчання з питань охорони праці керівником учасника (посвідчення, витяг з протоколу), виданий не раніше січня 2025 року. Для усунення невідповідності №3 надати (завантажити в електронну систему) документ, що підтверджує проходження навчання з питань охорони праці керівником учасника (посвідчення, витяг з протоколу), виданий не раніше січня 2025 року. Невідповідність №4 Всупереч п.п.2.5 п.2 ЧАСТИНИ 1 ІНФОРМАЦІЯ ПРО СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ ВСТАНОВЛЕНИХ ЗАМОВНИКОМ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ВІДПОВІДНО ДО СТАТТІ 16 ЗАКОНУ ДОДАТКУ 2 у тендерній пропозиції відсутній документ, що підтверджує проходження навчання з питань пожежної безпеки керівником учасника (посвідчення), виданий не раніше січня 2025 року. Для усунення невідповідності №4, надати (завантажити в електронну систему) документ, що підтверджує проходження навчання з питань пожежної безпеки керівником учасника (посвідчення), виданий не раніше січня 2025 року. Невідповідність №5. Згідно п.п.2.6 п.2 ЧАСТИНИ 1 ІНФОРМАЦІЯ ПРО СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ ВСТАНОВЛЕНИХ ЗАМОВНИКОМ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ВІДПОВІДНО ДО СТАТТІ 16 ЗАКОНУ ДОДАТКУ 2 учасник повинен надати скан-копії особових медичних книжок працівників (персоналу), які будуть залучені до надання послуг згідно предмета закупівлі та які зазначені в довідці, з відміткою про проходження медичного огляду (медична(і) книжка(и) повинна(і) бути дійсна(ими) станом на дату розкриття пропозицій. У тендерній пропозиції відсутня належна скан-копія медичної книжки Олійник Ольги Романівни. Учасником завантажено файли з назвою «Олійник медична 1.jpg» та «Олійник медична 2.jpg». Однак, зі змісту наданих файлів неможливо встановити приналежність медичної книжки працівнику Олійник О.Р. Також, наявна медична книжка Пограничної Марії Степанівни, в якій зазначено характер виконуваних робіт «кухар-технік-технолог». Згідно наказу №1 від 02.02.2025 р., Пограничну М.С. прийнято на роботу на посаду»технолог». Для усунення невідповідності №5, надати (завантажити в електронну систему) скан-копії дійсної станом на дату розкриття пропозицій особової медичної книжки Олійник Ольги Романівни, а також скан-копії дійсної станом на дату розкриття пропозицій особової медичної книжки Пограничної Марії Степанівни із зазначенням актуальної посади. Невідповідність №6. Всупереч п.п.2.7 п. п.2 ЧАСТИНИ 1 ІНФОРМАЦІЯ ПРО СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ ВСТАНОВЛЕНИХ ЗАМОВНИКОМ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ВІДПОВІДНО ДО СТАТТІ 16 ЗАКОНУ ДОДАТКУ 2 учасником не надано протокол про проходження гігієнічного навчання працівників, які будуть залучені до надання послуг згідно предмета закупівлі та які зазначені в довідці, виданий не раніше січня 2025 року. Надано лише Протокол №36 від 30.01.2024 р. про проходження гігієнічного навчання Погранична М.С. та Протокол №39 від 06.02.2025 р. про проходження гігієнічного навчання Олійник О.Р. Для усунення невідповідності №6, надати (завантажити в електронну систему) протокол про проходження гігієнічного навчання працівників, які будуть залучені до надання послуг згідно предмета закупівлі та які зазначені в довідці, виданий не раніше січня 2025 року. Невідповідність №7. Всупереч п.п.2.8 п.2 ЧАСТИНИ 1 ІНФОРМАЦІЯ ПРО СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ ВСТАНОВЛЕНИХ ЗАМОВНИКОМ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ВІДПОВІДНО ДО СТАТТІ 16 ЗАКОНУ ДОДАТКУ 2 учасником не наданий документ про результати оцінки факторів виробничого середовища і трудового процесу, гігієнічну оцінку умов праці, оцінку технічного та організаційного рівня, атестацію робочого місця на посаду «Кухар» та на посаду «Водій автотранспортних засобів», який виданий відповідною лабораторією. Для усунення невідповідності №7, надати (завантажити в електронну систему) документ про результати оцінки факторів виробничого середовища і трудового процесу, гігієнічну оцінку умов праці, оцінку технічного та організаційного рівня, атестацію робочого місця на посаду «Кухар» та на посаду «Водій автотранспортних засобів», який виданий відповідною лабораторією. Невідповідність №8. Згідно п.3 ЧАСТИНИ 1 ІНФОРМАЦІЯ ПРО СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ ВСТАНОВЛЕНИХ ЗАМОВНИКОМ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ВІДПОВІДНО ДО СТАТТІ 16 ЗАКОНУ ДОДАТКУ 2,Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), шляхом подання довідки за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції, що містить інформацію про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), згідно поданої форми. Учасником надано довідку №5 від 04.02.2025 р. про досвід виконання аналогічного договору, у якій зазначено про укладення договору №36/23 від 03.02.2023 р., кінцева сума договору з урахуванням змін до договору згідно додаткових угод до договору становить 1980886,22 грн., та зазначено ідентифікатор закупівлі, за результатами якої укладено даний договір - UA-2023-01-17-014745-a. Перевіривши інформацію по даній закупівлі за ідентифікатором, зокрема інформацію про звіт про виконання договору про закупівлю встановлено, що сума договору №36/23 від 03.02.2023 р. складала 1 927 747,80 грн. Для усунення невідповідності №8 надати (завантажити в електронну систему) довідку уточнення про досвід виконання аналогічного договору із зазначенням дійсної кінцевої суми договору №36/23 від 03.02.2023 р. чи інший документ-пояснення щодо розбіжностей в інформації про кінцеву суму аналогічного договору, зазначеної в довідці та в електронній системі закупівель.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.