Період оскарження умов закупівлі - по 28-01-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 248 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 6 240 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ГАТНЕНСЬКИЙ ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ "ДИВОСВІТ" ГАТНЕНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ФАСТІВСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ" |
| ЄДРПОУ: | 35152839 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ірина ШИМЧУК |
| Телефон: | +380938357478 |
| E-mail: | zdo_duvosvit@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 08160, Україна, Київська область,Фастівський район, село Гатне, вул.Космонавтів будинок 1 |
2 |
Шановний кандидате! 1.Зідно з Додатком 2 ТД “Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством” п.4 “Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю” відсутні документи для підтвердження фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Просимо надати сканований оригінал/копія “Звіт про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід)” або “Фінансова звітність малого підприємства” або “Фінансова звітність мікропідприємства” за 2024 рік за формами, що передбачені наказами Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 28 лютого 2013 за № 336/22868 та від 25.02.2000 №39 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15 березня 2000 за №161/4382 відповідно та документ, що підтверджує прийняття звітності уповноваженим органом. Фінансова спроможність визначається відповідно до поданого звіту за колонкою 2 000 (код рядка “Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)”, який має бути у розмірі не менше 100% очікуваної вартості предмету закупівлі (пропорційно очікуваної вартості частини предмета закупівлі (лота) у разі поділу предмета закупівель на частини). Якщо учасник процедури закупівель фізична особа-підприємець, то у складі цінової пропозиції подається сканована оригінал/копія податкової декларації платника єдиного податку фізичної особи-підприємця за 2023 рік або за 2024 рік за формою, що передбачена наказом Міністерства фінансів України від 19.06.2015 № 578 (зі змінами, внесеними наказом Міністерства фінансів України від 17.03.2017 № 369, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 10.04.2017 за № 478/30346) зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 07.07.2015 за № 799/27244 відповідно та сканований оригінал/копія документу, що підтверджує прийняття звітності уповноваженим органом. Фінансова спроможність визначається відповідно до поданої декларації за колонкою 8 (код рядка “Загальна сума доходу за звітній (податковий) період (сума значень рядків 01 + 02 + 03 + 04 + 05 + 06 + 07)”, який має бути у розмірі не більше 100% очікуваної вартості предмету закупівлі (пропорційно очікуваної вартості частини предмета закупівлі (лота) у разі поділу предмета закупівель на частини). 2. А також надана Вами довідка про проведення санітарної обробки транспортних засобів поганої якості, просимо надати якіснішу скан-копію. 3.Відсутній акт про проведення дератизації та дезінсекції приміщення за січень 2025.
Шановний кандидате! Наданий вам сертифікат на систему уапавління якістю зареєстрований в реєстрі ОС ТОВ «ТЕСТМЕТРСТАНДАРТ» за №UA.MS.220-22 не містить відомостей стосовно надання послуг щодо зберігання, транспортування. Вимагаємо усунути встановлені невідповідності та, з урахуванням встановлених порушень, надати: копії документів, що підтверджують компетентність уповноважених органів з оцінки відповідності; рішення або наказ про державну реєстрацію потужності на вид діяльності – діяльність з доставки готових страв, напоїв, а також кейтерингу та зберігання і транспортування харчових продуктів (виданий на ім’я учасника торгів) Довідка в довільній формі, щодо наявності у учасника обладнання та матеріально-технічної бази, достатнього для виконання умов договору про закупівлю із надання послуг щодо предмету закупівлі. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази для надання послуг із харчування, протягом встановленого цією документацією періоду, а саме: потужність, яка зареєстрована в Держпродспоживслужбі на вид діяльності – діяльність з доставки готових страв, напоїв, а також кейтерингу та зберігання і транспортування харчових , що знаходиться в межах Київської області або м. Києва; придатні для експлуатації автотранспортні засоби (у кількості не менше 2 одиниць) для доставки готових страв. Кінцевим результатом є збереження якості, кольору і аромату їжі, збільшується термін реалізації. Холодильне, морозильне обладнання, обладнання для термічної обробки харчових продуктів, ізотермічні контейнери, м’ясорубка тощо, а також учасник під час надання послуг з харчування повинен застосовувати технології сертифікованих систем управління якістю та безпечністю харчових продуктів; Учасник, шляхом подання у складі тендерної пропозиції всіх документів, що передбачені згідно цієї документації, повинен підтвердити: або наявність власного обладнання та матеріально-технічної бази, вказаного вище, або право користування вказаним вище обладнанням та матеріально-технічною базою на договірних засадах, або отримання відповідних послуг на договірних засадах від інших осіб/суб’єктів господарювання, а саме, послуг щодо зберігання продуктів харчування, доставки готових страв, автотранспортні засоби, з дотриманням визначених цією документацією вимог до обладнання та матеріально-технічної бази, з використанням якого надаються відповідні послуги, разом із свідоцтвами про реєстрацію транспортних засобів. У якості документального підтвердження наявності обладнання, інформація про яке вказана у довідці підготовленій відповідно до п.1. даного Додатку, учасник у складі тендерної пропозиції надає оборотно-сальдову відомість (складеною/сформованою не раніше дати оприлюднення оголошення про заплановану закупівлю (оборотно-сальдова відомість обов’язково повинна мати дату складання/формування), яка повинна відповідати Методичним рекомендаціям про застосування регістрів бухгалтерського обліку малими підприємствами, затверджених наказом МФУ № 422 від 25.06.2003 року) знаходження основних засобів на балансі підприємства учасника та/або орендодавця/надавача послуг тощо та/або іншими документами, що підтверджують право орендодавця/надавача послуг/лізингодавця тощо розпоряджатися обладнанням, технікою або устаткуванням. Документальне підтвердження наявності обладнання необхідних для надання послуг надається по кожній одиниці, зазначеній у довідці. У випадку володіння об’єктами матеріально-технічної бази не на праві власності, а на праві користування, учасники закупівлі разом із правовстановлюючими документами додають у складі тендерної пропозиції документи у формі листів-відгуків (рекомендацій), що підтверджують належне користування обладнанням та матеріально-технічною базою учасником закупівлі від імені власника (орендодавця) таких засобів. З метою підтвердження наявності в учасника основних засобів та інших активів ним в складі пропозиції надається копія фінансової звітності (форма № 1 або 1-м та форма № 2 або 2-м) за 2023 рік або за 2024 рік. У довідці щодо наявності в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, достатнього для виконання умов договору про закупівлю із надання послуг щодо предмету закупівлі, обов’язково повинна міститись інформація про наявність в учасника власного або залученого обладнання, зокрема: піч пароконвекційна (не менше одної), а також обладнання для шокового охолодження або заморозки (не менше одного). На підтвердження наявності печі пароконвекційної та обладнання для шокового охолодження або заморозки учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: скан-копію з оригіналу оборотно-сальдової відомості, або скан-копію з оригіналу інвентаризаційного опису, або скан-копію з оригіналу акту контрольної перевірки інвентаризації цінностей, або скан-копію з оригіналу договіру купівлі-продажу або скан-копію з оригіналу договіру поставки, або акт прийому-передачі, або видаткову накладну або договір оренди/суборенди/лізингу або договір про співпрацю або договір користування чи надання послуг або інші правовстановлюючі документи. Учасник також повинен надати: - Рішення або наказ про державну реєстрацію потужності на вид діяльності – діяльність з доставки готових страв, напоїв, а також кейтерингу та зберігання і транспортування харчових продуктів (виданий на ім’я учасника торгів). - Дійсні довідки про санітарну обробку або дезінфекцію на кожен із наведених транспортних засобів; - Договір або договори на надання послуг з дезінсекції, дератизації приміщень зі строком дії не менше ніж до 30.06.2025 р.; Надати акти про проведення дератизації та дезінсекції приміщення за листопад-грудень 2024 р. та січень 2025 р - Договір про надання послуг з дезінфекції автотранспортних засобів зі строком дії не менше ніж до 30.06.2025 р. 4) Сертифікат на систему управління якістю на відповідність ДСТУ ISO 9001:2015 "Системи управління якістю. Вимоги" виданий акредитованою установою на ім’я учасника процедури закупівлі, дійсний на дату подання тендерної пропозиції стосовно надання послуг щодо зберігання, транспортування та кейтерингових послуг 5) сертифікат на систему керування безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) "Системи керування безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюзі", виданий акредитованою установою на ім’я учасника процедури закупівлі, дійсний на дату подання тендерної пропозиції стосовно надання послуг щодо зберігання, транспортування та кейтерингових послуг
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.