Період оскарження умов закупівлі - по 27-01-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 190 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 12 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ОФТАЛЬМОЛОГІЧНА ЛІКАРНЯ" |
| ЄДРПОУ: | 26508184 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Одарка Большакова |
| Телефон: | +380997074256 |
| E-mail: | vishnuakovadasha@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 49005, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, пл. Соборна, 14 |
3 |
Шановний Учасник! Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Контракт Продрезерв 5» було встановлено наступне: 1) На виконання вимог, зазначених у п.п. 1.1. пункту 1 Додатку № 3 до тендерної документації та пункту 4 Додатку № 8 до тендерної документації, Учасником у складі тендерної пропозиції надана довідка у довільній формі, яка містить інформацію про наявність у учасника обладнання та матеріально-технічної бази (№ 2 від 27.01.2025). У вищезазначеній довідці відсутня інформація про наявність у учасника власних/орендованих приміщень для приготування готових страв, їх адреси та площі. Також не вказана площа складського приміщення (приміщення для зберігання продуктів харчування) за адресою вул. Дніпросталівська, буд. 1, м. Дніпро (п. 177 довідки). Разом з цим, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Контракт Продрезерв 5» відсутня копія договору оренди обладнання № 01/12-22 від 01.12.2022 р., згідно з яким учасник користується орендованим обладнанням: «Шкаф шокової заморозки Coldline VISION W10F 10T GN-EN Версія F (шокер)» та «Пароконвекційна піч XEFT10EUELRVDR BAKERLUX Unox», про що зазначено у довідці № 2 від 27.01.2025 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Усе вищевказане є порушенням вимог п.п. 1.1. пункту 1 Додатку № 3 до тендерної документації та пункту 4 Додатку № 8 до тендерної документації. Крім цього, у довідці № 2 від 27.01.2025 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази вказано автотранспорт для доставки продуктів харчування «спеціалізований вантажний фургон ізотермічний з холодильно-опалювальною установкою (рефрижератор) RENAULT MASTER, реєстраційний номер АЕ 50-31 КР», який використовується учасником за договором оренди № 1539 від 08.11.2019. У договорі оренди № 1539 від 08.11.2019 вказано: «спеціалізований вантажний-спеціалізований фургон ізометричний-В RENAULT MASTER, реєстраційний номер АЕ 50-31 КР». 2) На виконання вимог розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та пункту 21 Додатку № 8 до тендерної документації, Учасником у складі тендерної пропозиції надано договір про дезінфекцію автотранспорту № 01-09/24-кпр від 01.09.2024 р. на здійснення послуги по дезінфекції та дератизації автомобілів, які знаходяться в користуванні замовника. Згідно пункту 2.3. даного договору: «2.3. При зміні кількості включених в список на обробку автомобілів (технічних засобів) Замовник зобов’язаний невідкладно повідомити про це Виконавця для внесення відповідних коректив до договору та графіку.». В зазначеному договорі не прослідковується проведення дезінфекції саме транспортних засобів, що вказані учасником у довідці № 2 від 27.01.2025 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, чи включено їх до списку на обробку автомобілів відповідно до пункту 2.3. договору № 01-09/24-кпр від 01.09.2024 р. про дезінфекцію автотранспорту. 3) На виконання вимог розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції надав проект договору про закупівлю, згода на виконання якого, засвідчена підписом та завірена печаткою Учасника (файл «Додаток № 6 Проект договору – у новій редакції»). Відповідно до вимог розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації: «будь-який текст на всіх відсканованих зображеннях, має бути розбірливим та повинен вільно читатися». Додаток № 5 вищевказаного проекту договору має текст, який не читається (текст таблиці «змістився» та не читається). Керуючись пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, вимагаємо усунути вищезазначені невідповідності в наданих документах, шляхом надання в електронній системі закупівель: 1) довідки, складеної у довільній формі, яка містить інформацію про наявність у учасника обладнання та матеріально-технічної бази, приведеної у відповідність до вимог згідно п.п. 1.1. пункту 1 Додатку № 3 до тендерної документації та пункту 4 Додатку № 8 до тендерної документації, а саме: зазначити інформацію про наявність власних/орендованих приміщень для приготування готових страв, вказати адресу та площу приміщення. Вказати площу приміщення для зберігання продуктів харчування (складського приміщення). Надати копію договору оренди обладнання № 01/12-22 від 01.12.2022 р., згідно з яким учасник користується орендованим обладнанням: «Шкаф шокової заморозки Coldline VISION W10F 10T GN-EN Версія F (шокер)» та «Пароконвекційна піч XEFT10EUELRVDR BAKERLUX Unox» (відповідно до вимог п.п. 1.1. пункту 1 Додатку № 3 до тендерної документації та пункту 4 Додатку № 8 до тендерної документації: «Якщо обладнання, автотранспорт або приміщення орендоване, до довідки додаються копії договорів оренди або договорів перевезень, інших договорів, згідно тендерної документації Замовника, чинних на період надання послуг та актів прийому-передачі майна.»). Надати документ/інформацію, що пояснюватиме розбіжності даних по автотранспорту для доставки продуктів харчування спеціалізований вантажний-спеціалізований фургон ізометричний-В RENAULT MASTER, реєстраційний номер АЕ 50-31 КР у довідці № 2 від 27.01.2025 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та договорі оренди № 1539 від 08.11.2019 з договором на продовження оренди. 2) документу (списку на обробку автомобілів до договору, або додатку до договору, або іншого пояснювального документу (графіку обробки автомобілів) тощо), який підтверджує включення до договору про дезінфекцію автотранспорту № 01-09/24-кпр від 01.09.2024 р., саме транспортних засобів, що вказані учасником у довідці № 2 від 27.01.2025 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (оригіналу або копії); 3) проекту договору про закупівлю, згода на виконання якого, засвідчується підписом уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі та завіряється його печаткою (у разі використання), відповідно до Додатку № 6 тендерної документації, який прикріплено до електронної системи в окремому файлі, який відповідатиме вимогам розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, зокрема: «будь-який текст на всіх відсканованих зображеннях, має бути розбірливим та повинен вільно читатися».
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.