Документ
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій , 1.1.1. Довідка в довільній формі про наявність потужностей для зберігання товарів та приміщення харчоблоку для приготування страв, із зазначенням площі та адреси їх розташування. В разі наявності власних приміщень необхідно надати копію свідоцтва про право власності на ці приміщення, у разі коли приміщення знаходяться у користуванні Учасника з інших підстав, необхідно надати відповідний договір (оренди/або суборенди/або зберігання, тощо). Дані договори повинні бути чинними до 31.12.2025 р. або містити умови про можливість його пролонгації. 1.1.2. Сканований оригінал рішення або листа або повідомлення про реєстрацію потужності харчоблоку, що виданий управлінням Держпродспоживслужби на ім’я та потужності учасника. 1.1.3. Сканований оригінал експлуатаційного дозволу на зберігання харчових продуктів тваринного походження, що виданий на ім’я та потужності учасника. 1.1.4. Сканований оригінал акту складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, що виданий управлінням Держпродспоживслужби України в термін не більше річної давнини з дати оголошення цієї закупівлі на обстеження потужностей для зберігання товарів Учасника, відповідно до довідки наданої згідно п. 1.1.1. цього додатку. 1.1.5. Сканований оригінал акту складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, що виданий управлінням Держпродспоживслужби України в термін не більше річної давнини з дати оголошення цієї закупівлі на обстеження приміщень харчоблоку Учасника, відповідно до довідки наданої згідно п. 1.1.1. цього додатку. 1.1.6. Сканований оригінал акту складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, що виданий в термін не більше річної давнини з дати оголошення цієї закупівлі управлінням Держпродспоживслужби України на потужності для збереження товарів Учасника, відповідно до довідки наданої згідно п. 1.1.1. цього додатку. 1.1.7. Сканований оригінал акту складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, що виданий в термін не більше річної давнини з дати оголошення цієї закупівлі управлінням Держпродспоживслужби України на обстеження приміщень харчоблоку, відповідно до довідки наданої згідно п. 1.1.1. цього додатку. 1.1.8. Сканований оригінал договору на проведення комплексу робіт з дератизації, дезінсекції, дезінфекції приміщень учасника, інформація про які зазначалась згідно вимог п. 1.1.1. цього додатку. Договір повинен бути укладений строком не менше ніж термін поставки предмету закупівлі. В підтвердження виконання договору надати щонайменше 1 (один) акт виконаних робіт, виданий у 30-денний період до дати розкриття пропозицій цієї закупівлі. 1.1.9. Для підтвердження санітарно-мікробіологічного контролю об’єкту зберігання та реалізації продукції учасники закупівлі повинні надати в складі пропозиції сканований оригінал експертного висновку, який підтверджує, що змиви з поверхні столів за бактеріологічними показниками відповідають затвердженим нормам. Зразок повинен бути відібраний із столів, які знаходяться на потужностях учасника, інформація про які зазначалась ним у відповідності до п. 1.1.1. цього додатку, про що повинно бути зазначено у наданому експертному висновку. Експертний висновок повинен бути виданий не раніше другого півріччя 2024 року акредитованою НААУ лабораторією. Додатково учасник надає сканований оригінал атестату про акредитацію лабораторії, при цьому даний атестат має свідчити про можливість проведення зазначеним органом відповідних досліджень. Документи повинні бути надані в повному обсязі. 1.1.10. Учасники повинні гарантувати, що питна вода, яка використовується на потужностях Учасника знаходиться в належному санітарному стані та учасником виконуються процедури для безпеки продукції, а саме контроль якості питної води. Додатково в підтвердження гарантованого надати сканований оригінал експертного висновку перевірки відповідності води питної за мікробіологічними показниками Державним правилам і нормам (ДСанПіН). Зразок води повинен бути відібраний з потужностей Учасника, про що повинно бути зазначено у наданому експертному висновку. Експертний висновок повинен бути виданий не раніше місячної давнини від дати оголошення цієї закупівлі акредитованою НААУ лабораторією. Додатково учасник надає сканований оригінал атестату про акредитацію лабораторії, при цьому даний атестат має свідчити про можливість проведення зазначеним органом відповідних досліджень. Документи повинні бути надані в повному обсязі. 1.1.11. Довідка в довільній формі про наявність не менше одного автотранспортного засобу (спеціалізований вантажний фургон), яким буде здійснюватись доставка готових страв, із зазначенням кількості, державного реєстраційного номеру, марки, моделі. 1.1.12. Копії (я) свідоцтв (а) про реєстрацію транспортних (ого) засобів (у), якими планується постачання готових страв та документальне підтвердження проходження перевірки технічного стану транспортних (ого) засобів (у). У випадку відсутності власного автотранспорту також надаються копії (я) договорів (у) (оренди/найму/позички/інше). Дані договори повинні бути чинними до 31.12.2025 р. 1.1.13. Сканований оригінал рішення або листа або повідомлення про реєстрацію потужності за видом діяльності транспортування. Документ повинен бути виданий управлінням Держпродспоживслужби на ім’я та потужності учасника. 1.1.14. Сканований оригінал акту складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, що виданий управлінням Держпродспоживслужби України в термін не більше річної давнини з дати оголошення цієї закупівлі на обстеження транспорту Учасника, відповідно до довідки наданої згідно п. 1.1.11. цього додатку. 1.1.15. Сканований оригінал акту складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, що виданий у термін не більше річної давнини з дати оголошення цієї закупівлі управлінням Держпродспоживслужби України на обстеження транспорту Учасника, відповідно до довідки наданої згідно п. 1.1.11. цього додатку. 1.1.16. Сканований оригінал договору на проведення комплексу робіт з дезінфекції транспорту учасника, інформація про який зазначалась згідно вимог п. 1.1.11. цього додатку. Договір повинен бути укладений строком не менше ніж термін поставки предмету закупівлі. В підтвердження проведення комплексу робіт з дезінфекції надати щонайменше 1 (один) акт виконаних робіт, виданий у 30-денний період до дати розкриття пропозицій цієї закупівлі. 1.1.17. Сканований оригінал протоколу проведення вимірювання джерел іонізуючого випромінювання в кабіні, фургоні та по поверхні автотранспортного засобу. Протокол повинен бути виданий не раніше 2024 року уповноваженим на те державним органом (установою, організацією) та підтверджувати безпечність транспортного засобу з радіаційної точки зору. Потужність еквівалентної дози гамма-випромінювання та щільність потоку бета – часток не повинні перевищувати похідні рівні радіаційно-гігієнічних регламентів, про що повинно бути зазначено у протоколі (згідно протоколу повинні бути зазначені авто, інформація про які надавалася згідно п. 1.1.11. цього додатку). Також надати Договір із установою яка проводила відповідні випробування. 1.1.18. Учасники повинні гарантувати, що потужності для зберігання та транспортування знаходяться в належному санітарному стані та учасником виконуються процедури для безпеки та підтримання якості продукції, а саме дезінфекція. Додатково в підтвердження гарантованого надати скановані оригінали експертних висновків контролю якості дезінфекції за бактеріологічними показниками. Експертні висновки повинні бути видані акредитованими НААУ лабораторіями, за результатами останньої проведеної дезінфекції. Додатково учасник надає сканований оригінал атестату про акредитацію лабораторії, при цьому даний атестат має свідчити про можливість проведення зазначеним органом відповідних досліджень. Документи повинні бути надані в повному обсязі. 1.1.19. Надати документи (договір купівлі-продажу або видаткові накладні), що підтверджують наявність в учасника посуду, обладнання, столів, плити, печі, шафи шокової заморозки та іншого кухонного інвентарю та устаткування, необхідних для приготування страв та організації послуг якісного харчування.