Закупівлю оголошено - 20-01-2025, 11:24. Дата останніх змін - 05-02-2025, 09:47

Послуги з організації харчування

Послуги з організації харчування... Державна закупівля - UA-2025-01-20-005127-a Послуги з організації харчування від замовника ПРИЛУЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ №1 ІМ.ГЕОРГІЯ ВОРОНОГО ПРИЛУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ від 1/20/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-01-20-005127-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-20-003132-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 20-01-2025, 11:24
по 25-01-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 20-01-2025, 11:24
по 28-01-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 25-01-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
4545120.32
4 545 120,32 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:22 725,60 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:ПРИЛУЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ №1 ІМ.ГЕОРГІЯ ВОРОНОГО ПРИЛУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ЄДРПОУ:33358330 Досьє YouControl
Контактна особа:Харченко Тетяна Іванівна
Телефон:+380463771703
E-mail:znz1@uopmr.gov.ua
Місцезнаходження:
17500, Україна, Чернігівська область,місто Прилуки, вулиця Київська, 190
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Послуги з організації харчуван ...
4 545 120,32 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з організації харчування

1
послуга
17500 Україна Чернігівська область місто Прилуки вулиця Київська, 190
по 31-12-2025
55320000-9
Послуги з організації харчування


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
Комунальне підприємство Прилуцької міської ради комбінат шкільного харчування «Шкільний»   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 28-01-2025 по 05-02-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Чернігівська область, м. Прилуки, пров. Залізничний,13, 17500, Андрій Трепаченко
Остаточна пропозиція:
4 530 664,10 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
30-01-2025, 15:42
Період подачі оскарження:
по 05-02-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 28-01-25, 11:14:55
24

Відповідно до пункту 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Під час розгляду тендерної пропозиції КП КШХ «Шкільний» у процедурі закупівлі № UA-2025-01-20-005127-a виявлено наступні невідповідності. 1. Перелік виявлених невідповідностей: учасник надав сканкопії посвідчень з електробезпеки з групою допуску не нижче ІІ працівників, з числа тих, які здійснюватимуть харчування дітей в закладі та відповідатимуть за експлуатацію електроустаткування (завідувач виробництвом, кухарі) – Каліш Алла Павлівна (завідувач виробництвом), Гордієнко Людмила Петрівна (кухар), Яременко Оксана Іванівна (кухар дитячого харчування). 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: відповідно до Додатку 2, Додатку 5 до тендерної документації, учасник процедури закупівлі повинен “надати сканкопію/ї посвідчення/ь з електробезпеки з групою допуску не нижче ніж ІІ працівника/ів, з числа тих, які здійснюватимуть харчування дітей в закладі, та відповідатиме/уть за експлуатацію електроустаткування (шеф-кухар/завідувач виробництвом, кухарі”. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: учасник повинен надати сканкопію посвідчення з електробезпеки з групою допуску не нижче ІІ на кухаря Гриценко Наталію Миколаївну як працівницю, яка здійснюватиме харчування дітей в закладі та відповідатиме за експлуатацію електроустаткування. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. На виконання наведеної вище норми необхідно оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником КП КШХ «Шкільний» у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 29-01-25, 11:14:55
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-01-20-005127-a-a1
Номер договору:
1
Дата підписання договору:
05-02-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 05-02-2025 по 31-12-2025
4 530 664,10 UAH
Ціна договору
4 530 664,10 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
Комунальне підприємство Прилуцької міської ради комбінат шкільного харчування «Шкільний»   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
4 530 664,10 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
27-01-2025, 08:11:56
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Учасник підтверджує, що
1.1. Довідка в довільній формі за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції, що містить інформацію про наявну матеріально-технічну базу, необхідну для надання послуг, зокрема інформацію про наявність необхідного інвентарю, обладнання, технологічного обладнання тощо. 1.2. Надати документи (договір купівлі-продажу / видаткові накладні / договір оренди), що підтверджують наявність в учасника посуду, обладнання, кухонного інвентарю та устаткування, необхідних для приготування страв та організації послуг якісного харчування. 1.3. Довідка в довільній формі про наявність (не менше одного) автотранспорту (спеціалізований вантажний фургон), який буде використовуватися при постачанні продуктів на харчоблок із зазначенням кількості, державного реєстраційного номеру, марки, моделі. 1.4. Копії (я) свідоцтв (а) про реєстрацію транспортних (ого) засобів (у), якими планується постачання товару та документальне підтвердження проходження перевірки технічного стану транспортних (ого) засобів (у). У випадку відсутності власного автотранспорту також надаються копії (я) договорів (у) (оренди/найму/позички/інше). Дані договори повинні бути чинними до 31.12.2025. 1.5. Сканований оригінал договору на проведення робіт з дезінфекції транспорту учасника, інформація про який зазначалась згідно вимог п. 1.3. цього додатку. Договір повинен бути укладений строком не менше ніж термін поставки предмету закупівлі. У підтвердження проведення комплексу з дезінфекції надати щонайменше 1 (один) акт виконаних робіт, виданий у 30-денний період до дати розкриття пропозицій цієї закупівлі.
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Учасник підтверджує, що
2.1. Довідка у довільній формі за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для організації послуг, зокрема: інженера-технолога, кухарів (не менше 3 осіб)*, працівника, який керуватиме виробничо-господарською діяльністю харчоблоку (шеф-кухар / завідувач виробництвом), кухонних робітників (не менше 2 осіб) (без вимог до освіти у кухонних робітників), водія. У довідці зазначити ПІБ працівників, посаду, загальний стаж та стаж за посадою. 2.2. Копії документів, що підтверджують трудові відносини учасника з вищезазначеними працівниками, а саме: - трудових книжок / наказів про призначення на посаду / наказів про сумісництво (за наявності таких) / трудових договорів / цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні учасником під час виконання договору / повідомлення про прийняття працівника на роботу / укладання гіг-контракту, з відповідною відміткою в органах державної податкової служби на кожного із наведених у довідці працівників, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, зазначеними в довідці відповідно до п. 2.1. 2.3. Скановані оригінали особистих медичних книжок працівників, інформація про яких надавалась відповідно до п 2.1 цього додатку, для підтвердження відсутності протипоказань виконання обов’язків працівників учасника (за посадою/професією, зазначеною в довідці відповідно до вимог п 2.1. цього додатку), за формою, затвердженою Наказом Міністерства охорони здоров’я України №150 від 21.02.2013, з обов’язковою відміткою про проходження медичного обстеження, що завірена печаткою медичного закладу. У медичних книжках повинно бути зазначено періодичність проходження медичних оглядів, та допуск до роботи, згідно з професією/посадою, зазначено характер виконуваних робіт, а також наявна відмітка про вчасне проходженням ними медоглядів. 2.4. Сканований оригінал медичної довідки щодо придатності до керування транспортним засобом водія транспортного засобу, який виконує роботи з перевезення вантажів, що підтверджує своєчасний періодичний огляд, відповідно до «Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів», затверджене Наказом МОЗ та МВС України № 65/80 від 31.01.2013 р., інформація про якого надавалась відповідно до вимог п. 2.1. цього додатку. У довідці повинна зазначатись інформація про можливість керування відповідною категорією транспортного засобу.
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Учасник підтверджує, що
3.1. довідку в довільній формі за підписом керівника або особи, уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції, з інформацією про виконання аналогічного* (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) про надання послуг з організації харчування у навчальних закладах.3.2. сканкопію/ї аналогічного (аналогічних) договору (договорів), інформація про якого (яких) відображена в довідці 3.3. сканкопію/ї листа (листів)-відгуку (відгуків) за наданим (-и) аналогічним (-и) договором (-ами).

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:20-01-2025, 11:26:15
      Інші
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Інший
        публічнийЕкспортовано:20-01-2025, 11:24:29
        Інший
        публічнийЕкспортовано:20-01-2025, 11:24:29
        Інший
        публічнийЕкспортовано:20-01-2025, 11:24:29
        Інший
        публічнийЕкспортовано:20-01-2025, 11:24:29
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:20-01-2025, 11:24:29
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:20-01-2025, 11:24:29
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:20-01-2025, 11:24:29
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:20-01-2025, 11:24:29
              Електронні тендерні вимоги
              1. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 20-01-2025, 11:24:26
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 20-01-2025, 11:24:26
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 20-01-2025, 11:24:26
              2. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 20-01-2025, 11:24:26
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 20-01-2025, 11:24:26
              3. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
              Статус: Активна
              Дата створення: 20-01-2025, 11:24:26
              4. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 20-01-2025, 11:24:26
              5. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 20-01-2025, 11:24:26
              6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 20-01-2025, 11:24:26
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 20-01-2025, 11:24:26
              7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 20-01-2025, 11:24:26
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 20-01-2025, 11:24:26
              8. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 20-01-2025, 11:24:26
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 20-01-2025, 11:24:26
              9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 20-01-2025, 11:24:26
              10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 20-01-2025, 11:24:26
              1. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 20-01-2025, 11:24:26
              1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з організації харчування
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - 3.1. довідку в довільній формі за підписом керівника або особи, уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції, з інформацією про виконання аналогічного* (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) про надання послуг з організації харчування у навчальних закладах.3.2. сканкопію/ї аналогічного (аналогічних) договору (договорів), інформація про якого (яких) відображена в довідці 3.3. сканкопію/ї листа (листів)-відгуку (відгуків) за наданим (-и) аналогічним (-и) договором (-ами).
              Статус: Активна
              Дата створення: 20-01-2025, 11:24:26
              2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з організації харчування
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - 2.1. Довідка у довільній формі за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для організації послуг, зокрема: інженера-технолога, кухарів (не менше 3 осіб)*, працівника, який керуватиме виробничо-господарською діяльністю харчоблоку (шеф-кухар / завідувач виробництвом), кухонних робітників (не менше 2 осіб) (без вимог до освіти у кухонних робітників), водія. У довідці зазначити ПІБ працівників, посаду, загальний стаж та стаж за посадою. 2.2. Копії документів, що підтверджують трудові відносини учасника з вищезазначеними працівниками, а саме: - трудових книжок / наказів про призначення на посаду / наказів про сумісництво (за наявності таких) / трудових договорів / цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні учасником під час виконання договору / повідомлення про прийняття працівника на роботу / укладання гіг-контракту, з відповідною відміткою в органах державної податкової служби на кожного із наведених у довідці працівників, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, зазначеними в довідці відповідно до п. 2.1. 2.3. Скановані оригінали особистих медичних книжок працівників, інформація про яких надавалась відповідно до п 2.1 цього додатку, для підтвердження відсутності протипоказань виконання обов’язків працівників учасника (за посадою/професією, зазначеною в довідці відповідно до вимог п 2.1. цього додатку), за формою, затвердженою Наказом Міністерства охорони здоров’я України №150 від 21.02.2013, з обов’язковою відміткою про проходження медичного обстеження, що завірена печаткою медичного закладу. У медичних книжках повинно бути зазначено періодичність проходження медичних оглядів, та допуск до роботи, згідно з професією/посадою, зазначено характер виконуваних робіт, а також наявна відмітка про вчасне проходженням ними медоглядів. 2.4. Сканований оригінал медичної довідки щодо придатності до керування транспортним засобом водія транспортного засобу, який виконує роботи з перевезення вантажів, що підтверджує своєчасний періодичний огляд, відповідно до «Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів», затверджене Наказом МОЗ та МВС України № 65/80 від 31.01.2013 р., інформація про якого надавалась відповідно до вимог п. 2.1. цього додатку. У довідці повинна зазначатись інформація про можливість керування відповідною категорією транспортного засобу.
              Статус: Активна
              Дата створення: 20-01-2025, 11:24:26
              3. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з організації харчування
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - 1.1. Довідка в довільній формі за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції, що містить інформацію про наявну матеріально-технічну базу, необхідну для надання послуг, зокрема інформацію про наявність необхідного інвентарю, обладнання, технологічного обладнання тощо. 1.2. Надати документи (договір купівлі-продажу / видаткові накладні / договір оренди), що підтверджують наявність в учасника посуду, обладнання, кухонного інвентарю та устаткування, необхідних для приготування страв та організації послуг якісного харчування. 1.3. Довідка в довільній формі про наявність (не менше одного) автотранспорту (спеціалізований вантажний фургон), який буде використовуватися при постачанні продуктів на харчоблок із зазначенням кількості, державного реєстраційного номеру, марки, моделі. 1.4. Копії (я) свідоцтв (а) про реєстрацію транспортних (ого) засобів (у), якими планується постачання товару та документальне підтвердження проходження перевірки технічного стану транспортних (ого) засобів (у). У випадку відсутності власного автотранспорту також надаються копії (я) договорів (у) (оренди/найму/позички/інше). Дані договори повинні бути чинними до 31.12.2025. 1.5. Сканований оригінал договору на проведення робіт з дезінфекції транспорту учасника, інформація про який зазначалась згідно вимог п. 1.3. цього додатку. Договір повинен бути укладений строком не менше ніж термін поставки предмету закупівлі. У підтвердження проведення комплексу з дезінфекції надати щонайменше 1 (один) акт виконаних робіт, виданий у 30-денний період до дати розкриття пропозицій цієї закупівлі.
              Статус: Активна
              Дата створення: 20-01-2025, 11:24:26
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ