Закупівлю оголошено - 16-01-2025, 18:38. Дата останніх змін - 16-01-2025, 18:41

Послуги щодо забезпечення харчуванням хворих

Послуги щодо забезпечення харчуванням хворих... Державна закупівля - UA-2025-01-16-017737-a Послуги щодо забезпечення харчуванням хворих від замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ТРАВМАТОЛОГІЧНА ЛІКАРНЯ" від 1/16/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-01-16-017737-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-16-024258-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 16-01-2025, 18:38
по 24-01-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 16-01-2025, 18:38
по 27-01-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Буде визначено після завершення періоду уточнень

Період оскарження умов закупівлі - по 24-01-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
7236630
7 236 630 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:36 183,15 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ТРАВМАТОЛОГІЧНА ЛІКАРНЯ"
ЄДРПОУ:02010184 Досьє YouControl
Контактна особа:Буряківська Наталія Сергіївна
Телефон:380577117940
E-mail:tenderxoktb@gmail.com
Місцезнаходження:
61176, Україна, Харківська область,Харків, ШОСЕ САЛТІВСЬКЕ, будинок 266, корпус В
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Послуги щодо забезпечення харч ...
7 236 630 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги щодо забезпечення харчуванням хворих

73 000
послуга
61176 Україна Харківська область Харків ШОСЕ САЛТІВСЬКЕ, будинок 266, корпус В
по 31-12-2025
55320000-9
Послуги з організації харчування


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:16-01-2025, 18:41:04
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:16-01-2025, 18:39:00
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:16-01-2025, 18:39:00
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:16-01-2025, 18:39:00
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:16-01-2025, 18:39:00
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:16-01-2025, 18:39:00
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:16-01-2025, 18:39:00
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:16-01-2025, 18:39:00
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:16-01-2025, 18:39:00
          Електронні тендерні вимоги
          1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
          Статус: Активна
          Дата створення: 16-01-2025, 18:39:00
          Способи підтвердження:
          Документ
          Довідка , В довільній формі
          При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
          Статус: Активна
          Дата створення: 16-01-2025, 18:39:00
          Способи підтвердження:
          Документ
          Довідка , В довільній формі
          2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
          Статус: Активна
          Дата створення: 16-01-2025, 18:39:00
          3. Вчинення корупційних правопорушень
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Юридичною особою підтверджується, що
          1 - Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
          Статус: Активна
          Дата створення: 16-01-2025, 18:39:00
          Способи підтвердження:
          Документ
          Довідка , В довільній формі
          Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 16-01-2025, 18:39:00
          Способи підтвердження:
          Документ
          Довідка , В довільній формі
          Фізичною особою підтверджується, що
          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 16-01-2025, 18:39:00
          Способи підтвердження:
          Документ
          Довідка , В довільній формі
          4. Вчинення економічних правопорушень
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
          Статус: Активна
          Дата створення: 16-01-2025, 18:39:00
          5. Вчинення кримінальних правопорушень
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Фізичною особою підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 16-01-2025, 18:39:00
          Способи підтвердження:
          Документ
          Довідка , В довільній формі
          Юридичною особою підтверджується, що
          2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 16-01-2025, 18:39:00
          Способи підтвердження:
          Документ
          Довідка , В довільній формі
          6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
          Статус: Активна
          Дата створення: 16-01-2025, 18:39:00
          7. Порушення справи про банкрутство
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
          Статус: Активна
          Дата створення: 16-01-2025, 18:39:00
          8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
          Статус: Активна
          Дата створення: 16-01-2025, 18:39:00
          Способи підтвердження:
          Документ
          Довідка , В довільній формі
          9. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Фізичною особою підтверджується, що
          1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 16-01-2025, 18:39:00
          Способи підтвердження:
          Документ
          Довідка , В довільній формі
          Юридичною особою підтверджується, що
          2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 16-01-2025, 18:39:00
          Способи підтвердження:
          Документ
          Довідка , В довільній формі
          10. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Резидентом підтверджується, що
          1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
          Статус: Активна
          Дата створення: 16-01-2025, 18:39:00
          Нерезидентом підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
          Статус: Активна
          Дата створення: 16-01-2025, 18:39:00
          1. Мова (мови) тендерної пропозиції
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Мова тендерної пропозиції
          Статус: Активна
          Дата створення: 16-01-2025, 18:39:00
          1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Послуги щодо забезпечення харчуванням хворих
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
          Статус: Активна
          Дата створення: 16-01-2025, 18:39:00
          Способи підтвердження:
          Документ
          Довідки, копії документів , 2.1. Інформаційну довідку про потужності (об’єкти), де буде здійснюватись виробництво та/або обіг предмету закупівлі (власні, орендовані, тощо) На власні потужності (об’єкти) Учасник надає правовстановлюючий документ. Якщо потужності (об’єкт) не належить Учаснику, то надається в складі пропозиції документ (договір) щодо правових підстав задіювання потужності (об’єкту) в процесі обігу предмету закупівлі. 2.2. Сканована копія Документу Учасника про державну реєстрацію потужностей операторів ринку щодо видів діяльності пов’язаних з харчовими продуктами які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися вище 10 градусів С та залишатися придатними для споживання людиною, або реалізація харчових продуктів, або гуртова торгівля харчовими продуктами, або зберігання, пакування, тощо; 2.3. Інформаційну довідку про наявність автотранспорту (не менше одного), який буде використовуватися під час виконання договору про закупівлю із зазначенням власника, реєстраційного номеру автомобіля та виду (типу) кузову автотранспортного засобу. Надати Скановану кольорову копія оригіналу/ів свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу. Якщо учасник не є власником автотранспорту - надати чинний договір Учасника з Перевізником та документи, які підтверджують надання власником автотранспорту Учаснику або перевізнику права користування спеціалізованим автотранспортом. Та/якщо Перевізник не є власником автотранспорту, то в складі пропозиції повинні бути також документи, які підтверджують надання власником автотранспорту Перевізнику права користування автотранспортом. 2.4. Діючий на кінцеву дату подання тендерної пропозиції договір про послуги з дезінфекції транспортних засобів, який буде використовуватися під час виконання договору про закупівлю та/або Акти виконаних робіт з дезінфекції транспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка предмету закупівлі, або довідка про проведення дезінфекції транспортних засобів якими буде здійснюватись доставка. 2.5. Рішення або повідомлення про державну реєстрацію потужностей для виду діяльності – транспортування (послуги перевезення), яке видане тій особі, яка, згідно з пропозицією учасника, фактично використовує, керує (буде використовувати, керувати), задіює (задіє в майбутньому) для транспортування предмету закупівлі повідомлений автотранспорт. 2.6. Чинний сертифікат учасника або особи, залученої ним до виконання договору про закупівлю, який посвідчує, що система управління безпечністю харчових продуктів відповідає ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюгу» та/або ISO 22000:2018 «Food Safety Management Systems-Requirements for any organization in the food chain» (ISO 22000:2018 «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга») або ДСТУ 4161-2003 “Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги”.
          2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Послуги щодо забезпечення харчуванням хворих
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Наявність працівників відповідної кваліфікації
          Статус: Активна
          Дата створення: 16-01-2025, 18:39:00
          Способи підтвердження:
          Документ
          Довідка в формі таблиці відповідно до Додатку № 3, копії документів , 3.1. Інформацію у формі таблиці відповідно до Додатку № 3 про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за участі яких буде здійснюватись обіг предмету закупівлі, обов’язково наявність водіїв автотранспортних засобів (мінімум 1 особа), кухар (мінімум 1 особа). 3.2. Щодо всіх вказаних працівників – підтвердження трудових відносин між Учасником або суб’єктом (суб’єктами) господарювання, якого (яких) Учасник залучає для обігу предмету закупівлі: трудові книжки вказаних працівників (перша сторінка та сторінка з останнім записом про прийняття на роботу) і повідомлення про прийняття працівників на роботу (у разі прийняття працівника після 17.06.2015р.) у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015р., з доказом їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби, та/або зареєстровані/незареєстровані в Центрі зайнятості трудові договори і повідомлення про прийняття працівників на роботу (у разі прийняття працівника після 17.06.2015р.) у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015р., з доказом їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби. У разі якщо працівники Учасника прийняті на роботу після 10.06.2021 року та не мають трудової книжки, вони подають інший рівнозначний документ – витяг з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування. Якщо Учасник і роботодавець вказаних працівників є різними особами, пропозиція повинна містити документальне підтвердження господарських відносин Учасника та роботодавця. У разі якщо особи, зазначені у довідці, перебувають з учасником у цивільно-правових відносинах – надати копії відповідних чинних договорів. 3.3. Особисті медичні книжки (з відміткою медичного закладу про проходження медогляду) вказаних працівників, дійсні станом на момент подання пропозиції 3.4. Документи, які підтверджують наявність освіти або проходження навчання у сфері забезпечення харчуванням за спеціальністю «технологія громадського харчування» (мінімум на одного працівника, зазначеного в довідці). 3.5. Лист-згода на обробку персональних даних від кожного працівника, зазначеного в довідці.
          3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Послуги щодо забезпечення харчуванням хворих
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Наявність досвіду виконання аналогічного договору
          Статус: Активна
          Дата створення: 16-01-2025, 18:39:00
          Способи підтвердження:
          Документ
          Довідка в довільній формі, копії документів , 1.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). 1.1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі; 1.1.3. лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. *Під аналогічним договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір про виконання послуг, які відносяться до ДК 021:2015: 55320000-9 Послуги з організації харчування.
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ