Закупівлю оголошено - 15-01-2025, 16:01. Дата останніх змін - 15-01-2025, 16:02

«ДК 021:2015 - 55320000-9 Послуги з організації харчування (послуги з організації безкоштовного харчування учнів (вихованців пільгових категорій) в закладах загальної середньої освіти Солом’янського району міста Києва)»

«ДК 021:2015 - 55320000-9 Послуги з організації харчування (послуги з організації безкоштовного харчування учнів (вихованців пільгових категорій) в з... Державна закупівля - UA-2025-01-15-013320-a «ДК 021:2015 - 55320000-9 Послуги з організації харчування (послуги з організації безкоштовного харчування учнів (вихованців пільгових категорій) в закладах загальної середньої освіти Солом’янського району міста Києва)» від замовника Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації від 1/15/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-01-15-013320-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-15-016424-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 15-01-2025, 16:01
по 20-01-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 15-01-2025, 16:01
по 23-01-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Буде визначено після завершення періоду уточнень

Період оскарження умов закупівлі - по 20-01-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
28454076
28 454 076 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:142 270,38 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації
ЄДРПОУ:37485490 Досьє YouControl
Контактна особа:Єрмакова Валентина Юріівна
Телефон:380442423706
E-mail:solomruo2423706@ukr.net
Місцезнаходження:
03087, Україна, Київська область,Київ, вулиця Пітерська будинок 12
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
«ДК 021:2015 - 55320000-9 Посл ...
28 454 076 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

«ДК 021:2015 - 55320000-9 Послуги з організації харчування (послуги з організації безкоштовного харчування учнів (вихованців пільгових категорій) в закладах загальної середньої освіти Солом’янського району міста Києва)»

364 154
одиниця
03087 Україна м. Київ заклади освіти Солмо'янського району
по 31-12-2025
55320000-9
Послуги з організації харчування


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:15-01-2025, 16:02:00
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:15-01-2025, 15:51:05
          Електронні тендерні вимоги
          1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
          Статус: Активна
          Дата створення: 15-01-2025, 15:54:46
          Способи підтвердження:
          Документ
          Довідка в довільній формі
          При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
          Статус: Активна
          Дата створення: 15-01-2025, 15:54:46
          Способи підтвердження:
          Документ
          Довідка в довільній формі
          2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
          Статус: Активна
          Дата створення: 15-01-2025, 15:54:46
          3. Вчинення корупційних правопорушень
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Юридичною особою підтверджується, що
          1 - Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
          Статус: Активна
          Дата створення: 15-01-2025, 15:54:46
          Способи підтвердження:
          Документ
          Довідка в довільній формі
          Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 15-01-2025, 15:54:46
          Способи підтвердження:
          Документ
          Довідка в довільній формі
          Фізичною особою підтверджується, що
          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 15-01-2025, 15:54:46
          Способи підтвердження:
          Документ
          Довідка в довільній формі
          4. Вчинення економічних правопорушень
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
          Статус: Активна
          Дата створення: 15-01-2025, 15:54:46
          5. Вчинення кримінальних правопорушень
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Фізичною особою підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 15-01-2025, 15:54:46
          Способи підтвердження:
          Документ
          Довідка в довільній формі
          Юридичною особою підтверджується, що
          2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 15-01-2025, 15:54:46
          Способи підтвердження:
          Документ
          Довідка в довільній формі
          6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
          Статус: Активна
          Дата створення: 15-01-2025, 15:54:46
          7. Порушення справи про банкрутство
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
          Статус: Активна
          Дата створення: 15-01-2025, 15:54:46
          8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
          Статус: Активна
          Дата створення: 15-01-2025, 15:54:46
          9. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Фізичною особою підтверджується, що
          1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 15-01-2025, 15:54:46
          Способи підтвердження:
          Документ
          Довідка в довільній формі
          Юридичною особою підтверджується, що
          2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 15-01-2025, 15:54:46
          Способи підтвердження:
          Документ
          Довідка в довільній формі
          10. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Резидентом підтверджується, що
          1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
          Статус: Активна
          Дата створення: 15-01-2025, 15:54:46
          Нерезидентом підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
          Статус: Активна
          Дата створення: 15-01-2025, 15:54:46
          1. Мова (мови) тендерної пропозиції
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Мова тендерної пропозиції
          Статус: Активна
          Дата створення: 15-01-2025, 15:54:46
          1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту «ДК 021:2015 - 55320000-9 Послуги з організації харчування (послуги з організації безкоштовного харчування учнів (вихованців пільгових категорій) в закладах загальної середньої освіти Солом’янського району міста Києва)»
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - 1.1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій 1.1.1 Інформаційна довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази для виконання умов договору про закупівлю, а саме: найменування обладнання/матеріально-технічної бази необхідного для виконання договору, а саме: - офісу/складу/споруди (із зазначенням загальної площі (кВ. м.), власний чи орендований, адреси); - інформацію про перелік та кількість обладнання*, яким будуть укомплектовані харчоблоки усіх закладів освіти за адресами згідно Додатку № 1 до проекту договору (додаток № 3 до Тендерної документації). 1.1.2. Правові підстави наявності обладнання/матеріально-технічної бази (копія договору(ів) купівлі-продажу або свідоцтва про право власності або договору оренди (офісу, складу, споруди) або іншого правовстановлюючого документу, який засвідчує право власності/користування офісом/ складом/спорудою. В разі, якщо учасник не має власного приміщення під офіс/склад/споруду він подає сканкопію оригіналу договору оренди на офіс/склад/споруду, дійсний на період надання послуг. 1.1.3 Надати документи про реєстрацію потужностей операторів ринку харчових продуктів на приміщення закладів, де будуть здійснюватись послуги (надати витяг з реєстру потужностей на зберігання та реалізацію харчових продуктів по кожному закладу окремо із переліку, який зазначено в Додатку № 1 до проекту договору, Додаток № 3 до Тендерної документації). В разі відсутності витягу з реєстру потужностей на зберігання та реалізацію харчових продуктів по кожному закладу окремо із переліку, який зазначено в Додатку № 1 до проекту договору на момент подачі тендерної пропозиції, Учасник-переможець надає такий(і) витяг(и) протягом 10 днів з дня визначення переможця (Учасники в складі тендерної пропозиції надають гарантійний лист про надання Замовнику відповідних документів в зазначені строки), та/або письмове підтвердження Уповноваженого органу, який надає дані документи про заявку Учасника на реєстрацію потужностей, зазначених вище. * перелік обладнання повинен включати: холодильники та / або холодильні камери та/або шафи холодильні, морозильні камери, марміти, м’ясорубки, параконвектомати та / або жарочні шафи, та інше обладнання у кількості не менше 10 (десяти) одиниць інформацію надавати в розрізі кожного окремого закладу відповідно до дислокації, що міститься в цій тендерній документації. 1.1.4. Надати довідку про те, що потужності оператора ринку на складське приміщення мають державну реєстрацію та/або отримали експлуатаційний дозвіл відповідно до Закону про безпечність. 1.1.5. Надати документи про реєстрацію потужностей операторів ринку харчових продуктів на складське приміщення (наказ або лист Держпродспоживслужби на зберігання та реалізацію харчових продуктів). 1.1. 1.1.6.В умовах постійної загрози обмеження електропостачання, у зв’язку з військовою загрозою Російської Федерації, учасники мають підтвердити можливість надання послуг у заявлені замовником строки та відповідної якості. Для цього учасники мають надати: 1.2. – підтверджуючі документи наявності виробничого приміщення (цеху): договір купівлі-продажу та/або договір оренди строком дії не менше ніж до кінця 2025р. 1.3. – копію документа (договір купівлі-продажу/поставки або видаткова накладна або договір оренди на підтвердження наявності автономної електростанції резервного живлення (генератора, тощо), на випадок планових або аварійних відключень електропостачання.
          Статус: Активна
          Дата створення: 15-01-2025, 15:54:46
          Способи підтвердження:
          Документ
          1.1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій , 1.1.1 Інформаційна довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази для виконання умов договору про закупівлю, а саме: найменування обладнання/матеріально-технічної бази необхідного для виконання договору, а саме: - офісу/складу/споруди (із зазначенням загальної площі (кВ. м.), власний чи орендований, адреси); - інформацію про перелік та кількість обладнання*, яким будуть укомплектовані харчоблоки усіх закладів освіти за адресами згідно Додатку № 1 до проекту договору (додаток № 3 до Тендерної документації). 1.1.2. Правові підстави наявності обладнання/матеріально-технічної бази (копія договору(ів) купівлі-продажу або свідоцтва про право власності або договору оренди (офісу, складу, споруди) або іншого правовстановлюючого документу, який засвідчує право власності/користування офісом/ складом/спорудою. В разі, якщо учасник не має власного приміщення під офіс/склад/споруду він подає сканкопію оригіналу договору оренди на офіс/склад/споруду, дійсний на період надання послуг. 1.1.3 Надати документи про реєстрацію потужностей операторів ринку харчових продуктів на приміщення закладів, де будуть здійснюватись послуги (надати витяг з реєстру потужностей на зберігання та реалізацію харчових продуктів по кожному закладу окремо із переліку, який зазначено в Додатку № 1 до проекту договору, Додаток № 3 до Тендерної документації). В разі відсутності витягу з реєстру потужностей на зберігання та реалізацію харчових продуктів по кожному закладу окремо із переліку, який зазначено в Додатку № 1 до проекту договору на момент подачі тендерної пропозиції, Учасник-переможець надає такий(і) витяг(и) протягом 10 днів з дня визначення переможця (Учасники в складі тендерної пропозиції надають гарантійний лист про надання Замовнику відповідних документів в зазначені строки), та/або письмове підтвердження Уповноваженого органу, який надає дані документи про заявку Учасника на реєстрацію потужностей, зазначених вище. * перелік обладнання повинен включати: холодильники та / або холодильні камери та/або шафи холодильні, морозильні камери, марміти, м’ясорубки, параконвектомати та / або жарочні шафи, та інше обладнання у кількості не менше 10 (десяти) одиниць інформацію надавати в розрізі кожного окремого закладу відповідно до дислокації, що міститься в цій тендерній документації. 1.1.4. Надати довідку про те, що потужності оператора ринку на складське приміщення мають державну реєстрацію та/або отримали експлуатаційний дозвіл відповідно до Закону про безпечність. 1.1.5. Надати документи про реєстрацію потужностей операторів ринку харчових продуктів на складське приміщення (наказ або лист Держпродспоживслужби на зберігання та реалізацію харчових продуктів). 1.1. 1.1.6.В умовах постійної загрози обмеження електропостачання, у зв’язку з військовою загрозою Російської Федерації, учасники мають підтвердити можливість надання послуг у заявлені замовником строки та відповідної якості. Для цього учасники мають надати: 1.2. – підтверджуючі документи наявності виробничого приміщення (цеху): договір купівлі-продажу та/або договір оренди строком дії не менше ніж до кінця 2025р. 1.3. – копію документа (договір купівлі-продажу/поставки або видаткова накладна або договір оренди на підтвердження наявності автономної електростанції резервного живлення (генератора, тощо), на випадок планових або аварійних відключень електропостачання.
          2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту «ДК 021:2015 - 55320000-9 Послуги з організації харчування (послуги з організації безкоштовного харчування учнів (вихованців пільгових категорій) в закладах загальної середньої освіти Солом’янського району міста Києва)»
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - 1.2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід 1.2.1. Надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з урахуванням наказу МОН України № 1205 від 06.12.2010 «Про затвердження Типових штатних нормативів закладів загальної середньої освіти» (посилання на даний документ є рекомендаційним), а саме: по кожному закладу окремо, який зазначено в переліку Додатку 1 до проекту договору, Додаток № 3 до Тендерної документації надають наступну інформацію: - завідуючий виробництвом або шеф-кухар не менше одного; - кухара або кухонного робітника в кількості не менше одного; Довідка також має містити відомості про наявність в штатному розкладі (або, які працюють за трудовими та цивільно-правовими договорами) керівного складу, технолога, інших працівників, які будуть задіяні для виконанні договору. 1.2.2. На підтвердження інформації викладеної в вищезазначеній довідці надати наказ про призначення або витяг з податкової або оригінали трудових книжок (першу сторінку та сторінку з відміткою, що працівники працюють в даній установі, організації) або цивільно-правових договорів або трудових угод. 1.2.3. Замовник залишає за собою право здійснювати перевірку наявності медичних книжок, заповнених відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150 (з допуском до роботи) у працівників, які будуть залучені до виконання договору перед виконанням своїх професійних обов’язків та не допускати на кухню сторонніх людей без наявності відповідного документу.
          Статус: Активна
          Дата створення: 15-01-2025, 15:54:46
          Способи підтвердження:
          Документ
          1.2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід , 1.2.1. Надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з урахуванням наказу МОН України № 1205 від 06.12.2010 «Про затвердження Типових штатних нормативів закладів загальної середньої освіти» (посилання на даний документ є рекомендаційним), а саме: по кожному закладу окремо, який зазначено в переліку Додатку 1 до проекту договору, Додаток № 3 до Тендерної документації надають наступну інформацію: - завідуючий виробництвом або шеф-кухар не менше одного; - кухара або кухонного робітника в кількості не менше одного; Довідка також має містити відомості про наявність в штатному розкладі (або, які працюють за трудовими та цивільно-правовими договорами) керівного складу, технолога, інших працівників, які будуть задіяні для виконанні договору. 1.2.2. На підтвердження інформації викладеної в вищезазначеній довідці надати наказ про призначення або витяг з податкової або оригінали трудових книжок (першу сторінку та сторінку з відміткою, що працівники працюють в даній установі, організації) або цивільно-правових договорів або трудових угод. 1.2.3. Замовник залишає за собою право здійснювати перевірку наявності медичних книжок, заповнених відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150 (з допуском до роботи) у працівників, які будуть залучені до виконання договору перед виконанням своїх професійних обов’язків та не допускати на кухню сторонніх людей без наявності відповідного документу.
          3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту «ДК 021:2015 - 55320000-9 Послуги з організації харчування (послуги з організації безкоштовного харчування учнів (вихованців пільгових категорій) в закладах загальної середньої освіти Солом’янського району міста Києва)»
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - 1.3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору 1.3.1. Надати довідку про (повне або часткове) виконання аналогічного договору (ів). 1.3.2. Для підтвердження інформації про (повне або часткове) виконання аналогічного договору(ів) надати скан-копії: - договору (ів), зазначеного (их) в довідці про (повне або часткове) виконання аналогічного договору(ів), крім відомостей, що становлять комерційну таємницю. - останнього акту виконаних робіт (наданих послуг) до зазначеного (их) в довідці аналогічного договору(ів). 1.3.3. Надати скан-копії оригіналів листа (ів)-відгуку (ів) з позитивним(и) відгуком(ми) про виконання (повного або часткове) зазначеного(их) у довідці (п.1.1.) договору (ів) від замовника (ів). *Аналогічними є договори за предметом закупівлі.
          Статус: Активна
          Дата створення: 15-01-2025, 15:54:46
          Способи підтвердження:
          Документ
          1.3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору , 1.3.1. Надати довідку про (повне або часткове) виконання аналогічного договору (ів). 1.3.2. Для підтвердження інформації про (повне або часткове) виконання аналогічного договору(ів) надати скан-копії: - договору (ів), зазначеного (их) в довідці про (повне або часткове) виконання аналогічного договору(ів), крім відомостей, що становлять комерційну таємницю. - останнього акту виконаних робіт (наданих послуг) до зазначеного (их) в довідці аналогічного договору(ів). 1.3.3. Надати скан-копії оригіналів листа (ів)-відгуку (ів) з позитивним(и) відгуком(ми) про виконання (повного або часткове) зазначеного(их) у довідці (п.1.1.) договору (ів) від замовника (ів). *Аналогічними є договори за предметом закупівлі.
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ