Закупівлю оголошено - 13-01-2025, 17:20. Дата останніх змін - 30-03-2025, 00:00

ПОСЛУГИ З ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ З ДОСТАВКОЮ ГОТОВИХ СТРАВ за ДК 021:2015: 55520000-1 «Кейтерингові послуги»

ПОСЛУГИ З ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ З ДОСТАВКОЮ ГОТОВИХ СТРАВ за ДК 021:2015: 55520000-1 «Кейтерингові послуги»... Державна закупівля - UA-2025-01-13-012996-a ПОСЛУГИ З ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ З ДОСТАВКОЮ ГОТОВИХ СТРАВ за ДК 021:2015: 55520000-1 «Кейтерингові послуги» від замовника ВИШГОРОДСЬКИЙ ЛІЦЕЙ "СУЗІР'Я" ВИШГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 1/13/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-01-13-012996-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-13-017993-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 13-01-2025, 17:20
по 18-01-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 13-01-2025, 17:20
по 21-01-2025, 10:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 22-01-2025, 11:39
по 22-01-2025, 12:02

Період оскарження умов закупівлі - по 18-01-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Закупівля не відбулась
Бюджет:
8053400
8 053 400 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:40 267 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:ВИШГОРОДСЬКИЙ ЛІЦЕЙ "СУЗІР'Я" ВИШГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:13737082 Досьє YouControl
Сайт:http://vshsuzirya.com.ua/
Контактна особа:Яна Башлик
Телефон:+380459652486
E-mail:vshsuzirya@ukr.net
Місцезнаходження:
07300, Україна, Київська область,м. Вишгород, вул. Кургузова, буд. 15
11



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Не відбувся
ПОСЛУГИ З ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАН ...
8 053 400 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 22-01-2025, 11:39
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

ПОСЛУГИ З ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ З ДОСТАВКОЮ ГОТОВИХ СТРАВ за ДК 021:2015: 55520000-1 «Кейтерингові послуги»

149 980
штука
07300 Україна Київська область м. Вишгород вул. Кургузова, 15
з 03-02-2025 по 26-12-2025
55520000-1
Кейтерингові послуги


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗЕРНОПРОМ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 24-03-2025 по 01-04-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, , вул. Вишгородська, буд. 44, 04114, Мазурко Олена
Остаточна пропозиція:
8 053 400 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
8 053 400 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 30-03-2025, 00:00
Інформація про Учасника
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗЕРНОПРОМ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 29-01-2025 по 06-02-2025
Статус:
рішення анульовано замовником або органом оскарження
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, , вул. Вишгородська, буд. 44, 04114, Мазурко Олена
Остаточна пропозиція:
8 053 400 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
8 053 400 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
17-02-2025, 16:09
Період подачі оскарження:
по 23-02-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 03-02-25, 14:50:55
24

Перелік виявлених невідповідностей: 1) Довідка, яка містить відомості про наявність в Учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, достатнього для виконання умов договору про закупівлю із надання послуг щодо предмету закупівлі протягом встановленого цією документацією періоду не містить кухонний посуд. Дія Договору №8/24 від 31.01.2024р. закінчилась 31.12.2024р., а розміщена додаткова угода №1 стосується Договору №8/24 від 15.12.2023р. 2) Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід не містить дату проходження медогляду. 3) Довідка, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) містить інформацію про суму договору яка не співпадає з сумою договору про закупівлю послуг №15 від 03.03.2023 року. 4) Учасником не дотримано вимог пп.14 додатку 1.1 тендерної документації. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) додаток 1 до тендерної документації, пункт 1: пп.1.1. Довідка¹, в якій зазначається інформація щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, достатніх для виконання умов договору про закупівлю із надання послуг щодо предмету закупівлі протягом встановленого цією документацією періоду, а саме: 1) складських приміщень для зберігання продуктів харчування відповідно до Додатку 1 до Наказу Мінекономрозвитку від 03.12.2020 № 2532, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 22.12.2020 за № 1275/35558*; 2) виробничих приміщень (наявність харчоблоку) відповідно до Додатку 1 до Наказу Мінекономрозвитку від 03.12.2020 № 2532, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 22.12.2020 за № 1275/35558**; Примітка: виробничі та складські приміщення повинні бути оснащені технологічним і холодильним обладнанням, малоцінним інвентарем, зокрема, столовим і кухонним посудом, засобами вимірювання (ваги, термометри, тощо), а також кухонним інвентарем відповідно до Наказу Мінекономрозвитку від 03.12.2020 № 2532 зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 22.12.2020 за № 1275/35558. 3) електромеханічного, холодильного, посудомийного, теплового, технологічного обладнання та малоцінного інвентарю (кухонний посуд та кухонний інвентар тощо); 4) автотранспорту для перевезення продуктів харчування, готових страв та виробів***. ¹У довідці вказується обладнання яким володіє та/або користується Учасник, правові підстави такого користування та найменування технічних засобів, обладнання, механізмів, інших виробничих об’єктів, інформація про які повинна співпадати та бути взаємопов’язаною із підтверджуючими документами, що надаються за змістом тендерної документації. * Документи або їх копії, завірені належним чином, що підтверджують право власності або користування складськими приміщеннями: 1) договори про право власності або інші правочини, що підтверджують право власності Учасника процедури закупівлі на об'єкти матеріально-технічної бази; 2) договори оренди/суборенди, лізингу/сублізингу об'єктів матеріально-технічної бази та інші правочини, передбачені законодавством (у разі, якщо об'єкти матеріально-технічної бази належать Учаснику процедури закупівлі не на праві власності); 3) акти приймання-передачі об'єктів матеріально-технічної бази або інші документи, передбачені умовами договорів, зазначених у цьому підпункті, або законодавством, що підтверджують передання Учаснику процедури закупівлі об'єктів матеріально-технічної бази, у тому числі передбачені умовами договорів суборенди, сублізингу та інших правочинів, стороною яких є третя особа, яка не є власником матеріально-технічної бази. ** Документи або їх копії, завірені належним чином, що підтверджують право власності або користування виробничими приміщеннями (харчоблоком): 1) договори про право власності або інші правочини, що підтверджують право власності Учасника процедури закупівлі на об'єкти матеріально-технічної бази; 2) договори оренди/суборенди, лізингу/сублізингу об'єктів матеріально-технічної бази та інші правочини, передбачені законодавством (у разі, якщо об'єкти матеріально-технічної бази належать Учаснику процедури закупівлі не на праві власності; 3) акти приймання-передачі об'єктів матеріально-технічної бази або інші документи, передбачені умовами договорів, зазначених у цьому підпункті, або законодавством, що підтверджують передання Учаснику процедури закупівлі об'єктів матеріально-технічної бази, у тому числі передбачені умовами договорів суборенди, сублізингу та інших правочинів, стороною якого є третя особа, яка не є власником матеріально-технічної бази. *** Документи або їх копії, завірені належним чином, що підтверджують право власності або користування автотранспортом: 1) свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу або інший документ, який відповідно до законодавства, посвідчує право власності; 2) договори оренди/суборенди, лізингу/сублізингу транспортного засобу та інші правочини, передбачені законодавством (у разі, якщо транспортний засіб належить Учаснику процедури закупівлі не на праві власності); 3) акт приймання-передачі транспортного засобу або інші документи, передбачені умовами договорів, зазначених у цьому пункті, або законодавством, що підтверджують передачу Учаснику процедури закупівлі транспортного засобу, у тому числі передбачені умовами договорів суборенди, сублізингу та інших правочинів, стороною яких є третя особа, яка не є власником транспортного засобу; 4) документ, копія якого належним чином завірена власником транспортного засобу, що підтверджує його право власності на транспортний засіб, у разі якщо Учасником отримано зазначений транспортний засіб за договором суборенди, сублізингу або іншим правочином, стороною якого є третя особа, яка не є власником транспортного засобу; 5) договори суборенди, сублізингу транспортного засобу або інші правочини, укладені власником з третьою особою, яка не є власником транспортного засобу, та які підтверджують право орендодавця, лізингодавця та цієї третьої особи надавати її у користування. Для підтвердження належного стану обладнання та матеріально-технічної бази, зазначених Учасником у вищевказаній довідці, Учасники у складі тендерної документації подають копії наступних документів: - рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужності та/або обігу харчових продуктів, на які не вимагається отримання експлуатаційного дозволу (відповідно до Закону України “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів”); - експлуатаційного дозволу, виданого компетентним органом на потужності (об’єкти) зі зберігання продуктів харчування (відповідно до Закону України “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів”); - останнього акту (актів) обстеження складських та виробничих приміщень, виданого територіальними органами Держпродспоживслужби, щодо відповідності приміщення санітарним та іншим вимогам, встановлених законодавством, щодо надання послуг з організації харчування; - договору на санітарну обробку (на надання послуг з дезінфекції, дезінсекції, дератизації) складських приміщень та виробничих приміщень (харчоблоку); - договору на дезінфекцію автотранспорту, дійсного протягом строку дії договору про закупівлю, що буде укладено, відповідно до статті 44 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»; - сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів ISO 22000:2019, дійсного на дату подання тендерної пропозиції. 2) додаток 1 до тендерної документації, пункт 1: пп.2.1.Довідку в довільній формі, що підтверджує наявність працівників, їх кваліфікації, із зазначенням посад, прізвищ і ініціалів з зазначенням останньої дати проходження медичного огляду для тих працівників, які мають безпосереднє відношення до роботи за предметом закупівлі (водій, технолог, кухарі тощо); пп.2.2. Учасник повинен мати в штаті працівників, які пройшли навчання та отримали сертифікати з питань впровадження системи НАССР у відповідності до ДСТУ ISO 22000 (підтвердити документально); пп.2.3.Обов’язково наявність в штаті Учасника технолога, або особи, яка виконує такі функції згідно посадової інструкції.. 3) додаток 1 до тендерної документації, пункт 3: пп.3.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: - довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). - копію аналогічного договору, який вказано у довідці про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Аналогічним вважається договір на надання аналогічних предмету закупівлі Послуг. 4) додаток 1.1 до тендерної документації пп.14 - Учасник повинен надати Примірне чотиритижневе сезонне меню харчування дітей із зазначенням назви страви, норми виходу, кількості кілокалорій, назви замовника включаючи найменування страв приведених у додатку 5 тендерної документації, яке повинно відповідати нормам Постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» та нормам Постанови КМУ від 28.07.2021 р. № 786 «Про внесення змін до норм харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку». Примірне чотиритижневе меню має бути погоджене з територіальним органом Держпродспоживслужби, збалансоване по білках, жирах, вуглеводах та енергетичній цінності (калорійності), відповідно до норм харчування, рекомендованих МОЗ України. Обов’язково до примірного чотирьохтижневого меню надати калькуляцію вартості та калькуляції на страви одноразового набору харчування (1 день) для вікових груп, що визначені у п.18 даного додатку. 3. Для усунення виявлених невідповідностей учасник повинен надати: 1) Довідку, яка містить відомості про наявність в Учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, достатнього для виконання умов договору про закупівлю із надання послуг щодо предмету закупівлі протягом встановленого цією документацією періоду не містить кухонний посуд. (У довідці вказується обладнання яким володіє та/або користується Учасник, правові підстави такого користування та найменування технічних засобів, обладнання, механізмів, інших виробничих об’єктів, інформація про які повинна співпадати та бути взаємопов’язаною із підтверджуючими документами, що надаються за змістом тендерної документації.) Договір на дезінфекцію автотранспорту, дійсного протягом строку дії договору про закупівлю, що буде укладено, відповідно до статті 44 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» 2) Довідку в довільній формі, що підтверджує наявність працівників, їх кваліфікації, із зазначенням посад, прізвищ і ініціалів з зазначенням останньої дати проходження медичного огляду для тих працівників, які мають безпосереднє відношення до роботи за предметом закупівлі (водій, технолог, кухарі тощо). 3) Довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). 4) Примірне чотиритижневе сезонне меню харчування дітей із зазначенням назви страви, норми виходу, кількості кілокалорій, назви замовника включаючи найменування страв приведених у додатку 5 тендерної документації, яке повинно відповідати нормам Постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» та нормам Постанови КМУ від 28.07.2021 р. № 786 «Про внесення змін до норм харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку». Примірне чотиритижневе меню має бути погоджене з територіальним органом Держпродспоживслужби, збалансоване по білках, жирах, вуглеводах та енергетичній цінності (калорійності), відповідно до норм харчування, рекомендованих МОЗ України.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 04-02-25, 14:50:55
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 22-01-2025 по 30-01-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, місто Київ, ВУЛИЦЯ ХОТКЕВИЧА ГНАТА 13, 01001, Антон Римар
Остаточна пропозиція:
8 027 720 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
8 027 720 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 04-02-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 27-01-25, 14:13:28
24

1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) Довідка, яка містить відомості про наявність в Учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, достатнього для виконання умов договору про закупівлю із надання послуг щодо предмету закупівлі протягом встановленого цією документацією періоду містить неточності у назвах (написано назви злитно), відсутнє посудомийне обладнання, термометр, контейнер, термовідро, термобокс, термоконтейнер тощо необхідні для надання послуг, що є предметом закупівлі. Назва автомобіля VOLSWAGEN TRANSPORTER, АА 0928 УА – не відповідає назві, вказаній у договорі. До договору №08/10 надано акт приймання передачі автомобіля з номерним знаком АА 0928 YА. Згідно договору оренди № 3539 орендовано приміщення за адресою м.Київ, вул. Братиславська, буд.3 проте експлуатаційні потужності зареєстровано за адресою м.Київ, вул. Бротиславська, буд. 3 (інформація також була перевірена за посиланням https://www.agro-id.gov.ua/reestr.rs/rs/ ). Не надано копію експлуатаційного дозволу, виданого компетентним органом на потужності (об’єкти) зі зберігання продуктів харчування (відповідно до Закону України “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів”), надано декларацію, що не було передбачено умовами тендерної документації. 2) Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід містить наступних працівників: 1 Кухар, за сумісництвом аудитор; 1 Кухонний робітник (комірник); 1 Менеджер з управління персоналом, Водій за Сумісництвом; 1 Технолог, проте умовами тендерної документації передбачено водій, технолог, кухарІ тощо. 3) Надана у складі тендерної пропозиції калькуляція вартості та калькуляція на страви одноразового набору харчування (1 день) для вікових груп, що визначені у п.18 даного додатку не містить інформацію щодо вартості доставки та наявності індивідуальної упаковки та/або іншої тари. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) додаток 1 до тендерної документації, пункт 1: пп.1.1. Довідка¹, в якій зазначається інформація щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, достатніх для виконання умов договору про закупівлю із надання послуг щодо предмету закупівлі протягом встановленого цією документацією періоду, а саме: 1) складських приміщень для зберігання продуктів харчування відповідно до Додатку 1 до Наказу Мінекономрозвитку від 03.12.2020 № 2532, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 22.12.2020 за № 1275/35558*; 2) виробничих приміщень (наявність харчоблоку) відповідно до Додатку 1 до Наказу Мінекономрозвитку від 03.12.2020 № 2532, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 22.12.2020 за № 1275/35558**; Примітка: виробничі та складські приміщення повинні бути оснащені технологічним і холодильним обладнанням, малоцінним інвентарем, зокрема, столовим і кухонним посудом, засобами вимірювання (ваги, термометри, тощо), а також кухонним інвентарем відповідно до Наказу Мінекономрозвитку від 03.12.2020 № 2532 зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 22.12.2020 за № 1275/35558. 3) електромеханічного, холодильного, посудомийного, теплового, технологічного обладнання та малоцінного інвентарю (кухонний посуд та кухонний інвентар тощо); 4) автотранспорту для перевезення продуктів харчування, готових страв та виробів***. ¹У довідці вказується обладнання яким володіє та/або користується Учасник, правові підстави такого користування та найменування технічних засобів, обладнання, механізмів, інших виробничих об’єктів, інформація про які повинна співпадати та бути взаємопов’язаною із підтверджуючими документами, що надаються за змістом тендерної документації. * Документи або їх копії, завірені належним чином, що підтверджують право власності або користування складськими приміщеннями: 1) договори про право власності або інші правочини, що підтверджують право власності Учасника процедури закупівлі на об'єкти матеріально-технічної бази; 2) договори оренди/суборенди, лізингу/сублізингу об'єктів матеріально-технічної бази та інші правочини, передбачені законодавством (у разі, якщо об'єкти матеріально-технічної бази належать Учаснику процедури закупівлі не на праві власності); 3) акти приймання-передачі об'єктів матеріально-технічної бази або інші документи, передбачені умовами договорів, зазначених у цьому підпункті, або законодавством, що підтверджують передання Учаснику процедури закупівлі об'єктів матеріально-технічної бази, у тому числі передбачені умовами договорів суборенди, сублізингу та інших правочинів, стороною яких є третя особа, яка не є власником матеріально-технічної бази. ** Документи або їх копії, завірені належним чином, що підтверджують право власності або користування виробничими приміщеннями (харчоблоком): 1) договори про право власності або інші правочини, що підтверджують право власності Учасника процедури закупівлі на об'єкти матеріально-технічної бази; 2) договори оренди/суборенди, лізингу/сублізингу об'єктів матеріально-технічної бази та інші правочини, передбачені законодавством (у разі, якщо об'єкти матеріально-технічної бази належать Учаснику процедури закупівлі не на праві власності; 3) акти приймання-передачі об'єктів матеріально-технічної бази або інші документи, передбачені умовами договорів, зазначених у цьому підпункті, або законодавством, що підтверджують передання Учаснику процедури закупівлі об'єктів матеріально-технічної бази, у тому числі передбачені умовами договорів суборенди, сублізингу та інших правочинів, стороною якого є третя особа, яка не є власником матеріально-технічної бази. *** Документи або їх копії, завірені належним чином, що підтверджують право власності або користування автотранспортом: 1) свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу або інший документ, який відповідно до законодавства, посвідчує право власності; 2) договори оренди/суборенди, лізингу/сублізингу транспортного засобу та інші правочини, передбачені законодавством (у разі, якщо транспортний засіб належить Учаснику процедури закупівлі не на праві власності); 3) акт приймання-передачі транспортного засобу або інші документи, передбачені умовами договорів, зазначених у цьому пункті, або законодавством, що підтверджують передачу Учаснику процедури закупівлі транспортного засобу, у тому числі передбачені умовами договорів суборенди, сублізингу та інших правочинів, стороною яких є третя особа, яка не є власником транспортного засобу; 4) документ, копія якого належним чином завірена власником транспортного засобу, що підтверджує його право власності на транспортний засіб, у разі якщо Учасником отримано зазначений транспортний засіб за договором суборенди, сублізингу або іншим правочином, стороною якого є третя особа, яка не є власником транспортного засобу; 5) договори суборенди, сублізингу транспортного засобу або інші правочини, укладені власником з третьою особою, яка не є власником транспортного засобу, та які підтверджують право орендодавця, лізингодавця та цієї третьої особи надавати її у користування. Для підтвердження належного стану обладнання та матеріально-технічної бази, зазначених Учасником у вищевказаній довідці, Учасники у складі тендерної документації подають копії наступних документів: - рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужності та/або обігу харчових продуктів, на які не вимагається отримання експлуатаційного дозволу (відповідно до Закону України “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів”); - експлуатаційного дозволу, виданого компетентним органом на потужності (об’єкти) зі зберігання продуктів харчування (відповідно до Закону України “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів”); - останнього акту (актів) обстеження складських та виробничих приміщень, виданого територіальними органами Держпродспоживслужби, щодо відповідності приміщення санітарним та іншим вимогам, встановлених законодавством, щодо надання послуг з організації харчування; - договору на санітарну обробку (на надання послуг з дезінфекції, дезінсекції, дератизації) складських приміщень та виробничих приміщень (харчоблоку); - договору на дезінфекцію автотранспорту, дійсного протягом строку дії договору про закупівлю, що буде укладено, відповідно до статті 44 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»; - сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів ISO 22000:2019, дійсного на дату подання тендерної пропозиції. 2) додаток 1 до тендерної документації, пункт 1: пп.2.1.Довідку в довільній формі, що підтверджує наявність працівників, їх кваліфікації, із зазначенням посад, прізвищ і ініціалів з зазначенням останньої дати проходження медичного огляду для тих працівників, які мають безпосереднє відношення до роботи за предметом закупівлі (водій, технолог, кухарі тощо); пп.2.2. Учасник повинен мати в штаті працівників, які пройшли навчання та отримали сертифікати з питань впровадження системи НАССР у відповідності до ДСТУ ISO 22000 (підтвердити документально); пп.2.3.Обов’язково наявність в штаті Учасника технолога, або особи, яка виконує такі функції згідно посадової інструкції.. 3) додаток 1 до тендерної документації, пункт 2: Документи, які учасник повинен надати для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі. Учасник у складі тендерної пропозиції надає підписане та заповнене технічне завдання (специфікація) за формою, викладеною в додатку 1.1 до тендерної документації. 3. Для усунення виявлених невідповідностей учасник повинен надати: 1) Довідку, яка містить відомості про наявність в Учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, достатнього для виконання умов договору про закупівлю із надання послуг щодо предмету закупівлі протягом встановленого цією документацією періоду з урахуванням зауважень викладених у пункті 1 Переліку виявлених невідповідностей (виправити неточності у назвах, вказати посудомийне обладнання, термометр, контейнер, термовідро, термобокс, термоконтейнер тощо необхідні для надання послуг, що є предметом закупівлі. Привести у відповідність назву автомобіля VOLSWAGEN TRANSPORTER, АА 0928 відповідно до договору №08/10 та надано акт приймання передачі автомобіля з номерним знаком АА 0928 YА. Рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужності та/або обігу харчових продуктів, на які не вимагається отримання експлуатаційного дозволу (відповідно до Закону України “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів”)за адресою: м.Київ, вул. Братиславська, буд. 3. Експлуатаційний дозвіл, виданий компетентним органом на потужності (об’єкти) зі зберігання продуктів харчування (відповідно до Закону України “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів”). 2) Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід містить наступних працівників із зазначенням водія, технолога, кухарІв тощо. 3) Калькуляцію вартості та калькуляцію на страви одноразового набору харчування (1 день) для вікових груп, що визначені у п.18 додатку 1.1 із вказанням вартості доставки та індивідуальної упаковки та/або іншої тари.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 28-01-25, 14:13:28

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
8 027 720 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
8 027 720 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
21-01-2025, 09:44:06
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Доказ:
Документ
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗЕРНОПРОМ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
8 053 400 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
8 053 400 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
20-01-2025, 19:10:59
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:13-01-2025, 17:21:43
      Інші
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Інший
        публічнийЕкспортовано:13-01-2025, 17:20:56
          Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Технічний опис предмету закупівлі
            публічнийЕкспортовано:13-01-2025, 17:20:56
              Тип документа: Критерії оцінки
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Критерії оцінки
                публічнийЕкспортовано:13-01-2025, 17:20:56
                  Тип документа: Критерії прийнятності
                    Файл
                    Тип
                    Приватність
                    Стан
                    Дата та час
                    Дії
                    Критерії прийнятності
                    публічнийЕкспортовано:13-01-2025, 17:20:56
                      Тип документа: Проект договору
                        Файл
                        Тип
                        Приватність
                        Стан
                        Дата та час
                        Дії
                        Проект договору
                        публічнийЕкспортовано:13-01-2025, 17:20:56
                          Тип документа: Тендерна документація
                            Файл
                            Тип
                            Приватність
                            Стан
                            Дата та час
                            Дії
                            Тендерна документація
                            публічнийЕкспортовано:13-01-2025, 17:20:56
                              Електронні тендерні вимоги
                              1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                              Застосовується до:
                              Учасника процедури
                              Стосується:
                              Закупівлі
                              Законодавство:
                              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 13-01-2025, 17:20:53
                              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 13-01-2025, 17:20:53
                              Способи підтвердження:
                              Документ
                              2. Вчинення корупційних правопорушень
                              Застосовується до:
                              Переможця тендеру
                              Стосується:
                              Закупівлі
                              Законодавство:
                              Юридичною особою підтверджується, що
                              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 13-01-2025, 17:20:53
                              Способи підтвердження:
                              Документ
                              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 13-01-2025, 17:20:53
                              Способи підтвердження:
                              Документ
                              Фізичною особою підтверджується, що
                              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 13-01-2025, 17:20:53
                              Способи підтвердження:
                              Документ
                              3. Вчинення економічних правопорушень
                              Застосовується до:
                              Учасника процедури
                              Стосується:
                              Закупівлі
                              Законодавство:
                              Підтверджується, що
                              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 13-01-2025, 17:20:53
                              4. Вчинення кримінальних правопорушень
                              Застосовується до:
                              Переможця тендеру
                              Стосується:
                              Закупівлі
                              Законодавство:
                              Юридичною особою підтверджується, що
                              1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 13-01-2025, 17:20:53
                              Способи підтвердження:
                              Документ
                              Фізичною особою підтверджується, що
                              2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 13-01-2025, 17:20:53
                              Способи підтвердження:
                              Документ
                              5. Порушення справи про банкрутство
                              Застосовується до:
                              Переможця тендеру
                              Стосується:
                              Закупівлі
                              Законодавство:
                              Підтверджується, що
                              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 13-01-2025, 17:20:53
                              6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                              Застосовується до:
                              Учасника процедури
                              Стосується:
                              Закупівлі
                              Законодавство:
                              Підтверджується, що
                              1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 13-01-2025, 17:20:53
                              7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                              Застосовується до:
                              Переможця тендеру
                              Стосується:
                              Закупівлі
                              Законодавство:
                              Юридичною особою підтверджується, що
                              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 13-01-2025, 17:20:53
                              Способи підтвердження:
                              Документ
                              Фізичною особою підтверджується, що
                              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 13-01-2025, 17:20:53
                              Способи підтвердження:
                              Документ
                              8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                              Застосовується до:
                              Учасника процедури
                              Стосується:
                              Закупівлі
                              Законодавство:
                              Резидентом підтверджується, що
                              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 13-01-2025, 17:20:53
                              Нерезидентом підтверджується, що
                              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 13-01-2025, 17:20:53
                              9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                              Застосовується до:
                              Замовника
                              Стосується:
                              Закупівлі
                              Законодавство:
                              Підтверджується, що
                              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 13-01-2025, 17:20:53
                              10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                              Застосовується до:
                              Замовника
                              Стосується:
                              Закупівлі
                              Законодавство:
                              Підтверджується, що
                              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 13-01-2025, 17:20:53
                              11. Наявність антикорупційної програми
                              Застосовується до:
                              Учасника процедури
                              Стосується:
                              Закупівлі
                              Законодавство:
                              Резидентом підтверджується, що
                              1 - Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
                              Статус: Архівована
                              Дата створення: 13-01-2025, 17:20:53
                              Дата архівування:
                              Нерезидентом підтверджується, що
                              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                              Статус: Архівована
                              Дата створення: 13-01-2025, 17:20:53
                              Дата архівування:
                              1. Мова (мови) тендерної пропозиції
                              Застосовується до:
                              Учасника процедури
                              Стосується:
                              Закупівлі
                              Законодавство:
                              Підтверджується, що
                              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 13-01-2025, 17:20:53
                              1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                              Застосовується до:
                              Учасника процедури
                              Стосується:
                              Лоту ПОСЛУГИ З ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ З ДОСТАВКОЮ ГОТОВИХ СТРАВ за ДК 021:2015: 55520000-1 «Кейтерингові послуги»
                              Законодавство:
                              Підтверджується, що
                              1 - наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 13-01-2025, 17:20:53
                              Способи підтвердження:
                              Документ
                              2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                              Застосовується до:
                              Учасника процедури
                              Стосується:
                              Лоту ПОСЛУГИ З ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ З ДОСТАВКОЮ ГОТОВИХ СТРАВ за ДК 021:2015: 55520000-1 «Кейтерингові послуги»
                              Законодавство:
                              Підтверджується, що
                              1 - наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 13-01-2025, 17:20:53
                              Способи підтвердження:
                              Документ
                              3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                              Застосовується до:
                              Учасника процедури
                              Стосується:
                              Лоту ПОСЛУГИ З ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ З ДОСТАВКОЮ ГОТОВИХ СТРАВ за ДК 021:2015: 55520000-1 «Кейтерингові послуги»
                              Законодавство:
                              Підтверджується, що
                              1 - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 13-01-2025, 17:20:53
                              Способи підтвердження:
                              Документ
                              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ