Закупівлю оголошено - 13-01-2025, 16:18. Дата останніх змін - 13-01-2025, 19:13

Послуги з організації гарячого харчування для учнів 1-4 класів (Класифікація за ДК 021:2015 (CPV) 55520000-1 - Кейтерингові послуги)

Послуги з організації гарячого харчування для учнів 1-4 класів (Класифікація за ДК 021:2015 (CPV) 55520000-1 - Кейтерингові послуги)... Державна закупівля - UA-2025-01-13-011701-a Послуги з організації гарячого харчування для учнів 1-4 класів (Класифікація за ДК 021:2015 (CPV) 55520000-1 - Кейтерингові послуги) від замовника Великолюбінська селищна рада Львівського району Львівської області від 1/13/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-01-13-011701-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-13-012495-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 13-01-2025, 16:18
по 18-01-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 13-01-2025, 16:18
по 21-01-2025, 18:00
Аукціон Період аукціонів
Буде визначено після завершення періоду уточнень

Період оскарження умов закупівлі - по 18-01-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
2040000
2 040 000 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:10 200 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Великолюбінська селищна рада Львівського району Львівської області
ЄДРПОУ:04373057 Досьє YouControl
Контактна особа:Качур Марія-Ярина Орестівна
Телефон:+380987256117
E-mail:lubin_velyky@ukr.net
Місцезнаходження:
81555, Україна, Львівська область,Великий Любінь, вул. Львівська, 74
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Послуги з організації гарячого ...
2 040 000 UAH(без ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з організації гарячого харчування для учнів 1-4 класів

5
послуга
81555 Україна Львівська область Великолюбінська ОТГ Опорний Великолюбінський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Великолюбінської селищної ради Львівського району Львівської області (адреса: 81555, Львівська область, Львівський район, смт. Великий Любінь, вул. Січових Стрільців, 2); Завидовицький навчально-виховний комплекс «заклад загальної середньої освіти – заклад дошкільної освіти» Великолюбінської селищної ради Львівського району Львівської області (адреса: 81533, Львівська область, Львівський район, с. Завидовичі, вул. Підгірна, 54); Коропузький навчально-виховний комплекс "заклад загальної середньої освіти - заклад дошкільної освіти" імені Андрія Филипчука Великолюбінської селищної ради Львівського району Львівської області (адреса: 81542, Львівська область, Львівський район, с. Коропуж, вулиця Центральна, 2); Порічненська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів
по 30-05-2025
55523100-3
Послуги з організації шкільного харчування


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:13-01-2025, 19:13:00
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:13-01-2025, 16:18:33
          Електронні тендерні вимоги
          1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-01-2025, 16:18:31
          При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-01-2025, 16:18:31
          2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-01-2025, 16:18:31
          3. Вчинення корупційних правопорушень
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Юридичною особою підтверджується, що
          1 - Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-01-2025, 16:18:31
          Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-01-2025, 16:18:31
          Фізичною особою підтверджується, що
          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-01-2025, 16:18:31
          4. Вчинення економічних правопорушень
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-01-2025, 16:18:31
          5. Вчинення кримінальних правопорушень
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Фізичною особою підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-01-2025, 16:18:31
          Юридичною особою підтверджується, що
          2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-01-2025, 16:18:31
          6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-01-2025, 16:18:31
          7. Порушення справи про банкрутство
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-01-2025, 16:18:31
          8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-01-2025, 16:18:31
          9. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Фізичною особою підтверджується, що
          1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-01-2025, 16:18:31
          Юридичною особою підтверджується, що
          2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-01-2025, 16:18:31
          10. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Резидентом підтверджується, що
          1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-01-2025, 16:18:31
          Нерезидентом підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-01-2025, 16:18:31
          1. Мова (мови) тендерної пропозиції
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Мова тендерної пропозиції
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-01-2025, 16:18:31
          1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-01-2025, 16:18:31
          Способи підтвердження:
          Документ
          , 1.1. Довідка в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності) про наявність в учасника закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання вимог замовника. Під необхідним обладнанням слід розуміти Холодильник однодверний в кількості 3 шт., Пароконвектомат на 6 рівнів в кількості 3 шт., Теплова кулінарна система на 100 л в кількості 3 шт. 1.2. Учасники мають надати у складі пропозиції на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: 1.2.1.У випадку якщо необхідне обладнання власне: копії документів, що підтверджують право власності на обладнання, зокрема копію оборотно-сальдової відомості (для юридичних осіб), або копії договорів купівлі-продажу (для фізичних осіб-підприємців) з актами приймання-передачі та платіжними дорученнями про перерахування коштів. 1.2.2. У випадку якщо необхідне обладнання не є власним: копії договору(ів) оренди на зазначене обладнання в повному обсязі із документальним підтвердженням в орендодавця наявності у власності обладнання відповідно до пункту 1.1. 1.3. У складі тендерної пропозиції Учасники повинні надати наступні документи: У разі, якщо учасник закупівлі користуватиметься залученим автотранспортом, необхідно надати: - копію договору оренди (користування) транспортних засобів, або копію договору про надання послуг перевезення та копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу на залучений автотранспорт, яким буде постачатися готова їжа. У разі коли учасник використовує власний транспортний засіб необхідно надати в складі тендерної пропозиції копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу. 1.4. Учасники закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозицій інформацію та документи: документ, що підтверджує проведення санітарної обробки (дезінфекції) автотранспорту(ів) згідно чинного законодавства України, яким здійснюватиметься поставка товарів зазначених в технічному завданні (подається в складі тендерної пропозиції договір на проведення санітарної обробки автотранспорту, та документ(и), який(і) підтверджує(ють) проведення санітарної обробки (дезінфекції) у 2024 р., 1.5. Для підтвердження наявності в учасника приміщення учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції: - документ, що підтверджує право власності чи право користування майном; - копію чинного на момент подання договору про надання послуг контролю за шкідниками та копії актів наданих послуг за 2024 рік. 1.6. Потужності учасника повинні бути офіційно зареєстровані згідно чинного законодавства, (вказати Особистий реєстраційний номер потужності, та дату прийняття територіальним органом компетентного органу рішення по державну реєстрацію потужності), надати рішення про реєстрацію потужності.
          2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-01-2025, 16:18:31
          Способи підтвердження:
          Документ
          , 2.1. Довідка в довільній формі про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору, зокрема вимагається наявність технолога, шеф-кухар та водія. Інформація підтверджується документально: - копія документу (копія витягу з документу), що підтверджує наявність трудових відносин з працівником (працівниками), запропонованими для виконання замовлення (копії трудових книжок та наказу про прийняття на роботу). Водій учасника повинен мати посвідчення на право керування автомобільними транспортними засобами відповідної категорії національного або міжнародного зразка, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 31.01.1992 № 47 «Про затвердження зразків національних та міжнародного посвідчень водіїв і документів, необхідних для реєстрації транспортних засобів», що надається в складі тендерної пропозиції учасника. - копії особових медичних книжок відповідного діючого взірця (всі сторінки) працівників Учасника з вчасним проходженням медичних оглядів нової форми первинної облікової документації №1-ОМК «Особиста медична книжка», затвердженою Міністерством охорони здоров’я України від 21 лютого 2013 року №150. 2.2. З метою виконання положень статті 18 Закону України «Про охорону праці» надати відповідне документальне підтвердження про проходження навчання та перевірку знань щодо законів та нормативно-правових актів у сфері охорони праці та пожежної безпеки, а саме: скановану з оригіналу копію посвідчення про перевірку знань з охорони праці працівника (не менше одного) та витягу з протоколу комісії з перевірки знань з охорони праці, що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, які чинні на дату кінцевого строку подання пропозицій. 2.3. Також в складі тендерної пропозиції надати сертифікат, виданий на кожного з працівників учасника, який підтверджує підготовку працівника учасника згідно вимог стандарту «Сертифікація систем управління безпечністю харчових продуктів» ISO 22000:2018.
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ