Період оскарження умов закупівлі - по 15-01-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 15 354 690 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 80 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ГОРОДЕНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 44018090 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Мирослава Войтович |
| Телефон: | +380964332342 |
| E-mail: | 44018090@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 78103, Україна, Івано-Франківська область,місто Городенка, вул.Шевченка Тараса, будинок 77 |
1 |
У зв’язку з необхідністю у додатковому часі на опрацювання документів тендерної пропозиції учасника.
1) перелік виявлених невідповідностей: - на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасником надано в складі тендерної пропозиції документ «Довідка працівники», відповідно до якої учасник інформує про наявність 3 працівників, що будуть залучені до надання послуг, що є предметом закупівлі, тоді як відповідно до інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (додаток №2 до тендерної документації) передбачається надання послуг з організації гарячого харчування в 38 закладах, з них 11 закладів дошкільної освіти та 27 закладів загальної середньої освіти (гімназії та ліцеї), Городенківської територіальної громади. Таким чином, учасником не підтверджено наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до надання послуг; - на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» учасником надано в складі тендерної пропозиції документ «Аналогічний договір Відгук», який не містить інформації щодо підтвердження виконання наданого договору у зв’язку з відсутністю на документі даних щодо особи, посади підписанта такого відгуку, даних про вихідний номер та дату надання такого відгуку, відсутній фірмовий бланк, тощо, що унеможливлює підтвердити досвід виконання наданого аналогічного договору. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності - п. 1, пп. 2 п. 2 частини 1 додатку №1 до тендерної документації; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати «довідку у довільній формі від учасника про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до надання послуг, що є предметом закупівлі» з урахуванням інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (додаток №2 до тендерної документації), що передбачають надання послуг з організації гарячого харчування в 38 закладах, з них 11 закладів дошкільної освіти та 27 закладів загальної середньої освіти (гімназії та ліцеї), Городенківської територіальної громади; - надати позитивний відгук (рекомендаційний лист) до наданого(-их) аналогічного(-их) договору(-ів) в складі тендерної пропозиції учасника, що підтверджує виконання такого договору та містить всю необхідну інформацію, необхідну для ідентифікації наявності досвіду виконання наданого в складі тендерної пропозиції учасника аналогічного договору.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.