Закупівлю оголошено - 10-01-2025, 14:14. Дата останніх змін - 10-01-2025, 14:15

Послуги з організації харчування (ДК 021:2015 код 55520000-1 Кейтерингові послуги)

Послуги з організації харчування (ДК 021:2015 код 55520000-1 Кейтерингові послуги)... Державна закупівля - UA-2025-01-10-006563-a Послуги з організації харчування (ДК 021:2015 код 55520000-1 Кейтерингові послуги) від замовника Комунальне некомерційне підприємство "Київський міський центр радіаційного захисту населення міста Києва від наслідків Чорнобильської катастрофи" виконавчого органу київської міської Ради (Київської міської державної адміністрації) від 1/10/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-01-10-006563-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-02-008080-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 10-01-2025, 14:14
по 17-01-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 10-01-2025, 14:14
по 20-01-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Буде визначено після завершення періоду уточнень

Період оскарження умов закупівлі - по 17-01-2025, 00:00

Звільнення від ПДВ послуг щодо забезпечення харчування у закладах охорони здоров’я, відповідно до підпункту «г» 197.1.7 пункту 197.1 статті 197 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року № 2755-VI.

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
10500600
10 500 600 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:52 503 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Комунальне некомерційне підприємство "Київський міський центр радіаційного захисту населення міста Києва від наслідків Чорнобильської катастрофи" виконавчого органу київської міської Ради (Київської міської державної адміністрації)
ЄДРПОУ:21490652 Досьє YouControl
Контактна особа:Оксана Лащук
Телефон:380633940104
E-mail:o.laschuk@gmail.com
Місцезнаходження:
01004, Україна, Київська область,Київ, вулиця Пушкінська, будинок 40
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Послуги з організації харчуван ...
10 500 600 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з організації харчування (ДК 021:2015 код 55520000-1 Кейтерингові послуги)

68 000
послуга
02166 Україна м. Київ вулиця Кубанської України,10
по 31-12-2025
55520000-1
Кейтерингові послуги


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:10-01-2025, 14:15:00
      Інші
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Інший
        публічнийЕкспортовано:10-01-2025, 14:11:50
        Інший
        публічнийЕкспортовано:10-01-2025, 14:11:50
        Інший
        публічнийЕкспортовано:10-01-2025, 14:11:50
        Інший
        публічнийЕкспортовано:10-01-2025, 14:11:50
        Інший
        публічнийЕкспортовано:10-01-2025, 14:11:50
        Інший
        публічнийЕкспортовано:10-01-2025, 14:11:50
        Інший
        публічнийЕкспортовано:10-01-2025, 14:11:50
        Інший
        публічнийЕкспортовано:10-01-2025, 14:11:50
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:10-01-2025, 14:11:50
              Електронні тендерні вимоги
              1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-01-2025, 14:14:36
              Способи підтвердження:
              Документ
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-01-2025, 14:14:36
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-01-2025, 14:14:36
              3. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-01-2025, 14:14:36
              Способи підтвердження:
              Документ
              Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-01-2025, 14:14:36
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-01-2025, 14:14:36
              Способи підтвердження:
              Документ
              4. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-01-2025, 14:14:36
              5. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-01-2025, 14:14:36
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-01-2025, 14:14:36
              Способи підтвердження:
              Документ
              6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-01-2025, 14:14:36
              7. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-01-2025, 14:14:36
              8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-01-2025, 14:14:36
              9. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-01-2025, 14:14:36
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-01-2025, 14:14:36
              Способи підтвердження:
              Документ
              10. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-01-2025, 14:14:36
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-01-2025, 14:14:36
              1. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-01-2025, 14:14:36
              1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з організації харчування (ДК 021:2015 код 55520000-1 Кейтерингові послуги)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - 1.1. Заповнена довідка у нижченаведеній формі, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника (із зазначенням виду обладнання його технічного стану, а також із зазначенням: власне чи орендоване відповідне обладнання). 1.2 Документи, підтверджуючі про наявність матеріально-технічної бази (скан-копія оригіналу договору купівлі-продажу, скан-копія оригіналу договору оренди, скан-копія оригіналу свідоцтва або витягу про право власності або оборотньо-сальдова відомість) дійсні на період постачання предмету закупівлі. 1.2. 1.3.В умовах постійної загрози обмеження електропостачання, у зв’язку з військовою загрозою Російської Федерації, учасники мають підтвердити можливість надання послуг у заявлені замовником строки та відповідної якості. Для цього учасники мають надати: – підтверджуючі документи наявності виробничого приміщення (цеху): договір купівлі-продажу та/або договір оренди строком дії не менше ніж до кінця 2025р. У випадку суборенди приміщення потрібно надати згоду орендаря на передачу приміщення в суборенду. Крім того, у договорі суборенди має міститися інформація про договір оренди (№, дата та строк дії). Строк суборенди приміщення(ь) повинен закінчуватися не раніше ніж 31 грудня 2025 року. Якщо приміщення орендоване, то учасник подає у складі своєї пропозиції гарантійний лист, що підтверджує відсутність судового (-вих) спору/спорів щодо стягнення заборгованості по орендній платі з учасника процедури закупівлі; та надати лист-гарантію щодо відсутності в учасника процедури закупівлі судового спору/спорів щодо розірвання договору оренди. – копію документа (договір купівлі-продажу/поставки або видаткова накладна або договір оренди на підтвердження наявності автономної електростанції резервного живлення (генератора, тощо), на випадок планових або аварійних відключень електропостачання. 1.4. На підтвердження наявності автотранспортних засобів (не менше двох) для надання послуг учасник повинен надати у пропозиції: - не менше двох свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів (у разі використання для надання послуг власного автотранспорту); або - договір оренди/суборенди не менше двох транспортних засобів (у разі використання для надання послуг орендованого автотранспорту); або - договір лізингу не менше двох транспортних засобів та свідоцтва про реєстрацію не менше двох взятих у лізинг транспортних засобів (у разі, якщо учасник використовуватиме для надання послуг, які є предметом закупівлі, транспортні засоби, які перебувають у лізингу); або - договір (договори) про надання послуг (із зазначенням не менше двох транспортних засобів) та свідоцтва (не менше двох) про реєстрацію залучених транспортних засобів (у разі залучення автотранспортних засобів на підставі договору про надання послуг)*. *У свідоцтвах про реєстрацію транспортних засобів повинно зазначатися, що вказані автомобілі є спеціалізованими вантажними. **Договір (договори) повинні бути чинним (чинними) до 31.12.2025 року. 1.5. Також надати документальне підтвердження проходження ТЗ, зазначеними учасником у довідці дійсного технічного огляду.
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-01-2025, 14:14:36
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з організації харчування (ДК 021:2015 код 55520000-1 Кейтерингові послуги)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - 2.1. Довідка у довільній формі, яка містить інформацію про наявність працівників, досвід роботи, необхідних для надання послуг згідно предмету закупівлі. Надати накази про призначення або трудові книжки працівників (першу сторінку та сторінку з записом про прийом на роботу працівника), які зазначені у довідці. 2.2. Надати у складі пропозиції документи, які підтверджують, що працівник Учасника пройшов перевірку знань вимог Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів, Правил улаштування електроустановок у посадових осіб і спеціалістів підприємств, а саме протокол або витяг з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань технології робіт та посвідчення, яке містить інформацію, що зазначений працівник Учасника допущений до роботи в електроустановках напругою до 1000В та має групу з електробезпеки не менше IV. Посвідчення має бути чинним на момент подачі у складі тендерної пропозиції Учасника. 2.3. Надати у складі пропозиції документи, які підтверджують, що працівники Учасника (не менше двох працівників) пройшли перевірку знань з питань пожежної безпеки, а саме протокол або витяг з протоколу та посвідчення. 2.4. Надати у складі пропозиції документи, які підтверджують, що працівники Учасника (не менше двох працівників) пройшли перевірку знань з питань охорони праці, а саме протокол або витяг з протоколу та посвідчення. 2.5. Впродовж надання послуг учасник повинен забезпечувати наявність необхідного спецодягу для працівників учасника, а саме: шеф-кухарів/кухарів/кухонних робітників. Наявність спеціального одягу підтвердити договором купівлі-продажу або оренди швейних виробів та актом приймання-передачі наданих послуг або видатковою накладною.
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-01-2025, 14:14:36
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з організації харчування (ДК 021:2015 код 55520000-1 Кейтерингові послуги)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - 3.1. Довідка про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, з інформацією щодо виконання учасниками аналогічних договорів у довільній формі. 3.2. Надати на підтвердження не менше 1 (одного) договору, зазначеного у довідці, з актами наданих послуг, які (акти) підтверджують виконання договору у повному обсязі. Також надати відгук від замовника по вказаному договору, який (відгук) повинен бути належно оформленим, містити вихідний номер та дату видачі. *Аналогічним вважається договір щодо послуг з організації харчування для лікувально-профілактичних закладів. Під аналогічним договором не може вважатись такий договір, при якому не прослідковується повний цикл організації харчування, зокрема, разові та поодинокі договори на послуги з організації харчування під час проведення короткострокових заходів (фестивалів, свят, конкурсів, оглядів, концертів, виставок, конференцій, семінарів, тощо)". Примітка. * У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації.
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-01-2025, 14:14:36
              Способи підтвердження:
              Документ
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ