Закупівлю оголошено - 08-01-2025, 14:42. Дата останніх змін - 08-01-2025, 14:48

ЄЗС ДК 021:2015 55510000-8 – Послуги їдалень (послуги з організації гарячого харчування учнів пільгової категорії) 3 лоти Лот№1 55510000-8 послуги з організації гарячого харчування учнів початкових класів Космацького ліцею Лот№2 55510000-8 послуги з організації гарячого харчування учнів початкових класів Брустурського ліцею Лот №3 55510000-8 послуги з організації гарячого харчування учнів початкових класів Прокуравської гімназії)

ЄЗС ДК 021:2015 55510000-8 – Послуги їдалень (послуги з організації гарячого харчування учнів пільгової категорії) 3 лоти Лот№1 55510000-8 послуги з... Державна закупівля - UA-2025-01-08-005303-a ЄЗС ДК 021:2015 55510000-8 – Послуги їдалень (послуги з організації гарячого харчування учнів пільгової категорії) 3 лоти Лот№1 55510000-8 послуги з організації гарячого харчування учнів початкових класів Космацького ліцею Лот№2 55510000-8 послуги з організації гарячого харчування учнів від замовника Відділ освіти, молоді та спорту Космацької сільської ради Косівського району Івано - Франківської області від 1/8/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-01-08-005303-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-08-005384-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 08-01-2025, 14:42
по 13-01-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 08-01-2025, 14:42
по 16-01-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Буде визначено після завершення періоду уточнень

Період оскарження умов закупівлі - по 13-01-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
1692000
1 692 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Відділ освіти, молоді та спорту Космацької сільської ради Косівського району Івано - Франківської області
ЄДРПОУ:41274250 Досьє YouControl
Контактна особа:Палійчук Микола Петрович
Телефон:380977866206
E-mail:mariaboiko.oiau@gmail.com
Місцезнаходження:
78640, Україна, Івано-Франківська область,Косівський район, с.Космач
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:08-01-2025, 14:48:43
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:08-01-2025, 14:40:12
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:08-01-2025, 14:40:12
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:08-01-2025, 14:40:12
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:08-01-2025, 14:40:12
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:08-01-2025, 14:40:12
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:08-01-2025, 14:40:12
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:08-01-2025, 14:40:12
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:08-01-2025, 14:40:12
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:08-01-2025, 14:40:12
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:08-01-2025, 14:40:12
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:08-01-2025, 14:40:12
          Електронні тендерні вимоги
          1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
          Статус: Активна
          Дата створення: 08-01-2025, 14:41:34
          Способи підтвердження:
          Документ
          При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
          Статус: Активна
          Дата створення: 08-01-2025, 14:41:34
          Способи підтвердження:
          Документ
          2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
          Статус: Активна
          Дата створення: 08-01-2025, 14:41:34
          3. Вчинення корупційних правопорушень
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Юридичною особою підтверджується, що
          1 - Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
          Статус: Активна
          Дата створення: 08-01-2025, 14:41:34
          Способи підтвердження:
          Документ
          Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 08-01-2025, 14:41:34
          Способи підтвердження:
          Документ
          Фізичною особою підтверджується, що
          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 08-01-2025, 14:41:34
          Способи підтвердження:
          Документ
          4. Вчинення економічних правопорушень
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
          Статус: Активна
          Дата створення: 08-01-2025, 14:41:34
          5. Вчинення кримінальних правопорушень
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Фізичною особою підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 08-01-2025, 14:41:34
          Способи підтвердження:
          Документ
          Юридичною особою підтверджується, що
          2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 08-01-2025, 14:41:34
          Способи підтвердження:
          Документ
          6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
          Статус: Активна
          Дата створення: 08-01-2025, 14:41:34
          7. Порушення справи про банкрутство
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
          Статус: Активна
          Дата створення: 08-01-2025, 14:41:34
          8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
          Статус: Активна
          Дата створення: 08-01-2025, 14:41:34
          9. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Фізичною особою підтверджується, що
          1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 08-01-2025, 14:41:34
          Способи підтвердження:
          Документ
          Юридичною особою підтверджується, що
          2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 08-01-2025, 14:41:34
          Способи підтвердження:
          Документ
          10. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Резидентом підтверджується, що
          1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
          Статус: Активна
          Дата створення: 08-01-2025, 14:41:34
          Нерезидентом підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
          Статус: Активна
          Дата створення: 08-01-2025, 14:41:34
          1. Мова (мови) тендерної пропозиції
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Мова тендерної пропозиції
          Статус: Активна
          Дата створення: 08-01-2025, 14:41:34
          1. Наявність працівників відповідної кваліфікації
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Лот№1 55510000-8 послуги з організації гарячого харчування учнів початкових класів Космацького ліцею
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - 1.1. Довідка в довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для виконання умов договору. про наявність трьох або більше працівників відповідної кваліфікації. Обов’язковою є наявність працівників кваліфікації «кухар». 1.2. Для підтвердження Учасники мають надати: - документ, що підтверджує кваліфікацію та категорію працівників за професією «кухар». - скан-копії трудових книжок та/або наказів про призначення на посаду та/або наказів про сумісництво (за наявності таких) або цивільно- правових угод з особами, що будуть задіяні учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, зазначеними в довідці згідно п.2.1. - скан-копії особових медичних книжок працівників Учасника (персоналу) відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150 - перша та остання сторінки із відміткою про допуск до роботи(чинному на момент подачі пропозиції), які будуть залучені до надання послуг згідно предмета закупівлі та які зазначені в довідці
          Статус: Активна
          Дата створення: 08-01-2025, 14:41:34
          Способи підтвердження:
          Документ
          2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Лот№2 55510000-8 послуги з організації гарячого харчування учнів початкових класів Брустурського ліцею
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - 1.1. Довідка в довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для виконання умов договору. про наявність трьох або більше працівників відповідної кваліфікації. Обов’язковою є наявність працівників кваліфікації «кухар». 1.2. Для підтвердження Учасники мають надати: - документ, що підтверджує кваліфікацію та категорію працівників за професією «кухар». - скан-копії трудових книжок та/або наказів про призначення на посаду та/або наказів про сумісництво (за наявності таких) або цивільно- правових угод з особами, що будуть задіяні учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, зазначеними в довідці згідно п.2.1. - скан-копії особових медичних книжок працівників Учасника (персоналу) відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150 - перша та остання сторінки із відміткою про допуск до роботи(чинному на момент подачі пропозиції), які будуть залучені до надання послуг згідно предмета закупівлі та які зазначені в довідці
          Статус: Активна
          Дата створення: 08-01-2025, 14:41:34
          Способи підтвердження:
          Документ
          3. Наявність працівників відповідної кваліфікації
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Лот №3 55510000-8 послуги з організації гарячого харчування учнів початкових класів Прокуравської гімназії
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - 1.1. Довідка в довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для виконання умов договору. про наявність трьох або більше працівників відповідної кваліфікації. Обов’язковою є наявність працівників кваліфікації «кухар». 1.2. Для підтвердження Учасники мають надати: - документ, що підтверджує кваліфікацію та категорію працівників за професією «кухар». - скан-копії трудових книжок та/або наказів про призначення на посаду та/або наказів про сумісництво (за наявності таких) або цивільно- правових угод з особами, що будуть задіяні учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, зазначеними в довідці згідно п.2.1. - скан-копії особових медичних книжок працівників Учасника (персоналу) відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150 - перша та остання сторінки із відміткою про допуск до роботи(чинному на момент подачі пропозиції), які будуть залучені до надання послуг згідно предмета закупівлі та які зазначені в довідці
          Статус: Активна
          Дата створення: 08-01-2025, 14:41:34
          Способи підтвердження:
          Документ
          4. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Лот№1 55510000-8 послуги з організації гарячого харчування учнів початкових класів Космацького ліцею
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - 2.1. Довідка складена та підписана учасником за формою згідно Таблиці «а», про виконання аналогічних договорів на надання послуг з харчування з підтверджуючими документами (копіями договорів та доказами належного виконання (акти та/або накладні та/або відгуки) по кожному договору. Примітка: Аналогічним вважається договір предметом закупівлі якого є надання послуг з організації харчування. Не може вважатись аналогічним договором такий, при якому не прослідковується повний цикл організації харчування, зокрема, разові та поодинокі договори на послуги з організації харчування під час проведення короткострокових заходів (фестивалів, свят, конкурсів, оглядів, концертів, виставок, конференцій, семінарів, тощо).
          Статус: Активна
          Дата створення: 08-01-2025, 14:41:34
          Способи підтвердження:
          Документ
          5. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Лот№2 55510000-8 послуги з організації гарячого харчування учнів початкових класів Брустурського ліцею
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - 2.1. Довідка складена та підписана учасником за формою згідно Таблиці «а», про виконання аналогічних договорів на надання послуг з харчування з підтверджуючими документами (копіями договорів та доказами належного виконання (акти та/або накладні та/або відгуки) по кожному договору. Примітка: Аналогічним вважається договір предметом закупівлі якого є надання послуг з організації харчування. Не може вважатись аналогічним договором такий, при якому не прослідковується повний цикл організації харчування, зокрема, разові та поодинокі договори на послуги з організації харчування під час проведення короткострокових заходів (фестивалів, свят, конкурсів, оглядів, концертів, виставок, конференцій, семінарів, тощо).
          Статус: Активна
          Дата створення: 08-01-2025, 14:41:34
          Способи підтвердження:
          Документ
          6. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Лот №3 55510000-8 послуги з організації гарячого харчування учнів початкових класів Прокуравської гімназії
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - 2.1. Довідка складена та підписана учасником за формою згідно Таблиці «а», про виконання аналогічних договорів на надання послуг з харчування з підтверджуючими документами (копіями договорів та доказами належного виконання (акти та/або накладні та/або відгуки) по кожному договору. Примітка: Аналогічним вважається договір предметом закупівлі якого є надання послуг з організації харчування. Не може вважатись аналогічним договором такий, при якому не прослідковується повний цикл організації харчування, зокрема, разові та поодинокі договори на послуги з організації харчування під час проведення короткострокових заходів (фестивалів, свят, конкурсів, оглядів, концертів, виставок, конференцій, семінарів, тощо).
          Статус: Активна
          Дата створення: 08-01-2025, 14:41:34
          Способи підтвердження:
          Документ
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ