Закупівлю оголошено - 06-01-2025, 23:40. Дата останніх змін - 06-01-2025, 23:40

ДК 021:2015 – 55320000-9 Послуги з організації харчування (Послуги з організації шкільного харчування)

ДК 021:2015 – 55320000-9 Послуги з організації харчування (Послуги з організації шкільного харчування)... Державна закупівля - UA-2025-01-06-007875-a ДК 021:2015 – 55320000-9 Послуги з організації харчування (Послуги з організації шкільного харчування) від замовника ЧЕРКАСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І - ІІІ СТУПЕНІВ № 29 ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ від 1/6/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-01-06-007875-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-06-009790-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 06-01-2025, 23:40
по 12-01-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 06-01-2025, 23:40
по 15-01-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Буде визначено після завершення періоду уточнень

Період оскарження умов закупівлі - по 12-01-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
1543236
1 543 236 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:7 716,18 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:40 000 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:ЧЕРКАСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І - ІІІ СТУПЕНІВ № 29 ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ЄДРПОУ:26536028 Досьє YouControl
Контактна особа:ХАДЖ-САЇД СВІТЛАНА ГРИГОРІВНА
Телефон:380472310253
E-mail:zosh29ck@ukr.net
Місцезнаходження:
18035, Україна, Черкаська область,Черкаси, вулиця Вікентія Хвойки, будинок 5
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
ДК 021:2015 – 55320000-9 Послу ...
1 543 236 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

ДК 021:2015 – 55320000-9 Послуги з організації харчування (Послуги з організації шкільного харчування)

22 225
одиниця
18035 Україна Черкаська область Черкаси вулиця Вікентія Хвойки, будинок 5
по 31-12-2025
55320000-9
Послуги з організації харчування


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:06-01-2025, 23:40:22
      Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Технічний опис предмету закупівлі
        публічнийЕкспортовано:06-01-2025, 23:40:17
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:06-01-2025, 23:40:17
              Електронні тендерні вимоги
              1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-01-2025, 23:40:17
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-01-2025, 23:40:17
              2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-01-2025, 23:40:17
              3. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-01-2025, 23:40:17
              Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-01-2025, 23:40:17
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-01-2025, 23:40:17
              4. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-01-2025, 23:40:17
              5. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-01-2025, 23:40:17
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-01-2025, 23:40:17
              6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-01-2025, 23:40:17
              7. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-01-2025, 23:40:17
              8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-01-2025, 23:40:17
              9. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-01-2025, 23:40:17
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-01-2025, 23:40:17
              10. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-01-2025, 23:40:17
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-01-2025, 23:40:17
              1. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-01-2025, 23:40:17
              2. Забезпечення тендерних пропозицій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту ДК 021:2015 – 55320000-9 Послуги з організації харчування (Послуги з організації шкільного харчування)
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
              Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
              Електронна банківська гарантія за формою, встановленою Замовником згідно Додатку 4 до тендерної документації, з урахуванням умов, викладених в частині 2 розділу ІІІ тендерної документації. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено, шляхом надання у складі тендерної пропозиції довідки про залишок коштів на рахунку, виданої банком-гарантом, завіреної печаткою банка-гаранта та підписом уповноваженої особи банка-гаранта, та виписки з рахунку покриття гарантії, що свідчить про зарахування коштів покриття на відповідний рахунок у повному обсязі, завіреної печаткою банка-гаранта та підписом уповноваженої особи банка-гаранта (Довідка про залишок коштів на рахунку та виписка з рахунку покриття гарантії, які надаються в електронній формі, підписуються шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису уповноваженої особи гаранта та його печатки відповідно). Розмір: 40000,00 грн. (сорок тисяч грн. 00 коп.). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія, сформована відповідно до вимог Постанови НБУ№639 від 15.12.2004. Зміст наданої учасником гарантії повинен відповідати змісту форми забезпечення тендерної пропозиції, встановлений Замовником згідно Додатку 4 до тендерної документації. Гарантія обов’язково повинна містити інформацію про підстави неповернення Учаснику забезпечення тендерної пропозиції, а саме:  відкликання тендерної пропозиції принципалом після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;  непідписання принципалом, який став переможцем тендеру, договору про закупівлю;  ненадання принципалом, який став переможцем тендеру, забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією;  ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі, у строк, установлений пунктом 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей. Вищевказаний перелік підстав неповернення забезпечення тендерної пропозиції є виключним. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: має дорівнювати або перевищувати термін дії тендерної пропозиції. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим забезпеченням (покриттям) на весь строк дії такої гарантії.
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-01-2025, 23:40:17
              1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту ДК 021:2015 – 55320000-9 Послуги з організації харчування (Послуги з організації шкільного харчування)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-01-2025, 23:40:17
              Способи підтвердження:
              Документ
              Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій , 1.1.1. Учасник повинен підтвердити наявність обладнання та матеріально-технічної бази (власної, або такої, що використовується на правах оренди, лізингу, тощо), а саме: 1) Марміт для перших страв, шт.- не менше 1; 2) Марміт для других страв, шт. – не менше 1; 3) Духовка електрична для приготування страв, шт. - не менше 1; 4) Холодильна камера: об’єм камери, л - не менше 260; (учасник має можливість надати інформацію про наявність декількох камер, загальний об’єм, яких має бути не менше 260 л) 5) Морозильна камера: об’єм камери, л - не менше 100; (учасник має можливість надати інформацію про наявність декількох камер, загальний об’єм, яких має бути не менше 100 л). Учасники можуть надавати інформацію, як про наявність окремих морозильних та холодильних камер, так і про наявність агрегату, який одночасно забезпечує температурні режими холодильної та морозильної камер. 6) Плита індукційна, шт. - не менше 1, матеріал корпусу: нержавіюча сталь, кількість конфорок – не менше 4, загальною потужністю не менше 14 кВт. 7) Учасник в складі тендерної пропозиції повинен підтвердити наявність в нього транспортного засобу не менше одного (власного або залученого), а саме надати в складі тендерної пропозиції: - оригінал або копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу (у разі власного); - оригінал або копію документів, що підтверджують право користування (договір оренди, лізингу, тощо) транспортним засобом згідно норм чинного законодавства разом з оригіналом або копією свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу (у разі залученого); - оригінал або копію рішення про державну реєстрацію потужності: Вид діяльності – діяльність, пов’язана з харчовими продуктами, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10С і залишатися придатними для споживання людиною, а саме: транспортування, видане учаснику. 1.1.2. На підтвердження відповідності кваліфікаційним вимогам, наведеним в п.1.1.1., учасник надає гарантійний лист про наявність у нього відповідного обладнання (власного чи такого, що використовується ним на договірних засадах (договір оренди, лізингу, тощо). У разі, використання обладнання на договірних засадах, Учасник надає у складі тендерної пропозиції копії відповідних договорів. Договори мають бути чинними та дійсними протягом всього строку надання послуг, що є предметом закупівлі. У вищевказаному листі учасник обов’язково зазначає модель, марку обладнання
              2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту ДК 021:2015 – 55320000-9 Послуги з організації харчування (Послуги з організації шкільного харчування)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-01-2025, 23:40:17
              Способи підтвердження:
              Документ
              Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід , 1.2.1. Учасник повинен документально підтвердити наявність офіційно працевлаштованих наступних працівників*, а саме: - кухарів (не менше шести), та надати в складі тендерної пропозиції наступні документи: • довідка довільної форми про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з інформацією про ПІБ та посаду працівника; • накази про прийняття на роботу працівників, або трудові книжки працівників; • оригінал та/або копію, завірену учасником, діючих санітарних книжок/медичних довідок працівників які безпосередньо будуть займатись приготуванням страв; • сертифікати про проходження/успішне завершення онлайн курсу «Впровадження у харчоблоках закладів освіти процедур, заснованих на принципах НАССР» на всіх працівників які безпосередньо будуть займатись приготуванням страв та, які перелічені у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 1.2.2 Учасник повинен документально підтвердити наявність водіїв (не менше одного), та надати в складі тендерної пропозиції наступні документи: • накази про прийняття на роботу водіїв(-я), або трудові книжки водіїв(-я), або цивільно правові(-ий) договори(-ір); • оригінал та/або копію, завірену учасником, посвідчень(-ня) водіїв(-я). *«Працівник» - вживається у значенні, наведеному пунктом 14.1.195. статті 14 Податкового кодексу України.
              3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту ДК 021:2015 – 55320000-9 Послуги з організації харчування (Послуги з організації шкільного харчування)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-01-2025, 23:40:17
              Способи підтвердження:
              Документ
              Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) , 1.3.1. Інформаційна довідка про виконання аналогічного (их) договору(ів)* (не менше трьох аналогічних договорів) з інформацією про найменування замовника, предмет договору, його номер та дату, а також посилання на публічне розміщення інформації про укладений аналогічний договір на порталі уповноваженого органу з публічних закупівель https://prozorro.gov.ua/. На підтвердження надати оригінал(и)/копію(ї) аналогічного(их) договору(ів)*, інформацію щодо якого(их) вказано у довідці про виконання аналогічного (их) договору(ів)*. На підтвердження інформації щодо виконання поданого(их) договору(ів)* надати: - оригінал позитивного листа-відгука(ів) про співпрацю по договору від Замовника за аналогічним (-ми) договором (-ми). Відгук, повинен містити інформацію про реквізити договору, предмет договору, його належне виконання, містити вихідний номер, дату видачі такого документу. Дата відгуку повинна бути не раніше дати оголошення даної закупівлі.). (Фактичне виконання договору(-ів) обов’язково вказати у відгуці(-ках). * Аналогічним за предметом закупівлі договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність в учасника досвіду надання послуг з організації шкільного харчування (виконаний повністю або частково) за кодом ДК 021:2015-55320000-9 Послуги з організації харчування. Аналогічним вважається договір, що укладений із замовниками (контрагентами) за результатами проведення процедури закупівлі або інформація про проведення яких знаходиться у публічному доступі на веб-порталі уповноваженого органу з публічних закупівель https://prozorro.gov.ua/. Звертаємо увагу, що вищезазначені вимоги щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) не є дискримінаційними, оскільки надання послуг, що є предметом даної процедура закупівлі мають свої особливості, зокрема, повинні враховувати норми, встановлені постановами Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 №305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», від 19.06.2002 №856 «Про організацію харчування окремих категорій учнів у загальноосвітніх навчальних закладах» та оголошена Замовником, який є закладом освіти.
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ