Період оскарження умов закупівлі - по 11-01-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 10 406 682 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 52 033,41 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 176 913,59 UAH |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "МОГИЛІВСЬКИЙ ГЕРІАТРИЧНИЙ ПАНСІОНАТ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
| ЄДРПОУ: | 21911036 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Тетяна Погоріла |
| Телефон: | +380982355875 |
| E-mail: | mogpansion@yandex.ua |
| Місцезнаходження: | 51041, Україна, Дніпропетровська область,с. Могилів, вул. Берегова, 42а |
1 |
Відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 41 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року (надалі - Закон), замовником розглядається тендерна пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ « ПЕРСОНАЛ СЕРВІС 24» (надалі – Учасник). На виконання пункту 43 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року, замовник розміщує дане повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, а саме: В ході розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ПЕРСОНАЛ СЕРВІС 24" було встановлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: Відповідно Додатку 3.Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції , вимагалося надати: - Довідка щодо наявності складського або декількох складських приміщень для зберігання товару, що використовується під час надання послуг, які є предметом закупівлі та наявність матеріально-технічної бази (в.т.ч. транспортний засіб, придатний для доставки (перевезення) продуктів харчування із зазначенням вантажопідйомності та температурного режиму) (Зразок 1). Учасник надав дану довідку, але в ній не зазначено вантажопідйомність та температурний режим транспортного засобу. Вимагаємо надати довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази із зазначенням вантажопідйомності та температурного режиму. Відповідно Додатку 3, до Тендерної документації вимагалося надати: -копія довідки про санітарну обробку наведеного транспортного засобу, дійсну на дату подання пропозиції. Учасник надає договір оренди і суборенди транспортного засобу, а також свідоцтво про державну реєстрацію транспортного засобу на Печериця Михайло Васильович. Згідно договору №89 від 01.08.2023р автомобіль , передаєтьс в найм (оренду) на підставі свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу СХВ 167170, де власником є Печериця Михайло Васильович. Також Учасник надав довідку про санітарну обробку транспортного засобу на власника «Персонал Сервіс 24». Вимагаємо надати копію довідки про санітарну обробку наведеного транспортного засобу, дійсну на дату подання пропозиції на власника транспортного засобу, а саме Печериця М.В. Відповідно Додатку 3, до Тендерної документації вимагалося надати: -Договор(и) про надання послуг з дератизації, дезінсекції, дезінфекції на складські приміщення та транспортний засіб, чинні до кінця 2025 року, та акти надання послуг з дератизації, дезінсекції, дезінфекції складських приміщень та транспортного засобу, зазначених учасником у тендерній пропозиції за останній місяць до дати подання тендерної пропозиції учасника. Учасник надав акт надання послуг від 31.12.2024р, в якому невірно вказана сума прописом. Вимагаємо привести у відповідність акт надання послуг дератизації, дезінсекції, дезінфекції транспортного засобу від 31.12.2024р. Відповідно Додатку 3, до Тендерної документації вимагалося надати: -Учасник повинен мати в штаті працівників, які пройшли підготовку за курсом застосування стандартів ДСТУ ISO 9001:2015, ДСТУ ISO 22000:2019, ДСТУ ISO 19011:2019, ДСТУ ISO 31000:2018 та отримали відповідні свідоцтва. На підтвердження Учасник має надати у складі тендерної пропозиції оригінали таких свідоцтв не менше ніж на 3-х працівників. У довідці Учасника про наявність працівників вказана інженер-технолог Мельохіна Світлана Володимирівна. Вимагаємо надати на інженера-технолога Мельохіну С.В оригінали свідоцтв за курсом застосування стандартів ДСТУ ISO 9001:2015, ДСТУ ISO 22000:2019, ДСТУ ISO 19011:2019, ДСТУ ISO 31000:2018. Відповідно Додатку 3, до Тендерної документації вимагалося надати: - гарантійний лист про можливість забезпечити заклад генератором з мінімальною потужністю не менш ніж 50 кВт для збереження можливості безперебійного харчування в разі неможливості фактичного приготування страв (відключення електричної енергії, несприятливих природних умов та інше). Учасник не надав гарантійний лист. Вимагаємо надати гарантійний лист про можливість забезпечити заклад генератором з мінімальною потужністю не менш ніж 50 кВт для збереження можливості безперебійного харчування в разі неможливості фактичного приготування страв (відключення електричної енергії, несприятливих природних умов та інше). Відповідно Додатку 3, до Тендерної документації вимагалося надати: - Статут або інший установчий документ (для юридичної особи). Учасник надав Статут в неповному обсязі. Вимагаємо привести у відповідність Статут або інший установчий документ (для юридичної особи ).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.