Період оскарження умов закупівлі - по 11-01-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 8 711 062,50 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 43 555,31 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ОДЕСЬКИЙ ЛІЦЕЙ №13 ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 25428779 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.srvo.od.ua |
| Контактна особа: | Скачко Андрій Валерійович |
| Телефон: | +380487583322 |
| E-mail: | odesa.lyceum13@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 65069, Україна, Одеська область,місто Одеса, ВУЛИЦЯ КРИМСЬКА, будинок 62, корпус А |
1 |
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі UA-2025-01-06-001320-a виявлено відсутність документів подання яких передбачалося тендерною документацією а саме: копії документів, що підтверджують наявність власних або орендованих складських приміщень з холодильним обладнанням (документи на право власності, або договір оренди, або договір на складське обслуговування, термін дії таких документів повинен бути не меншим ніж термін надання послуг – до 31.12.2025 р.), а також підтвердити наявність власних або орендованих виробничих приміщень (документи на право власності, або договір оренди/суборенди, термін дії таких документів повинен бути не меншим ніж термін надання послуг – до 31.12.2025 р.); Копія свідоцтва про державну реєстрацію транспортного засобу, у разі залучення стороннього автотранспорту, також необхідно надати договір оренди (послуг), або інший документ (договір, угода), який підтверджує можливість користування цим транспортом, (автотранспорт повинен бути придатним для перевезення харчових продуктів); Особисту медичну книжку на водія; 4 ) Копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: копію сторінки трудової книжки таких працівників із записом про прийняття на роботу, або копії наказів про прийняття на роботу таких працівників, або копії договорів про надання послуг відповідними спеціалістами тощо. Замовник відповідно до п 43 Особливостей розміщує, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.