Закупівлю оголошено - 03-01-2025, 11:20. Дата останніх змін - 03-01-2025, 11:26

Послуги з організації гарячого харчування учнів (здобувачів освіти) у комунальних закладах загальної середньої освіти територіальної громади міста Києва

Послуги з організації гарячого харчування учнів (здобувачів освіти) у комунальних закладах загальної середньої освіти територіальної громади міста Ки... Державна закупівля - UA-2025-01-03-001699-a Послуги з організації гарячого харчування учнів (здобувачів освіти) у комунальних закладах загальної середньої освіти територіальної громади міста Києва від замовника Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації від 1/3/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-01-03-001699-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-03-001791-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 03-01-2025, 11:20
по 08-01-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 03-01-2025, 11:20
по 11-01-2025, 08:00
Аукціон Період аукціонів
Буде визначено після завершення періоду уточнень

Період оскарження умов закупівлі - по 08-01-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
72922640
72 922 640 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:2 170 000 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
ЄДРПОУ:37397216 Досьє YouControl
Контактна особа:Поліно Олена Анатоліївна
Телефон:380633197098
E-mail:dnepr-osvitakkt@ukr.net
Місцезнаходження:
02105, Україна, Київська область,Київ, пр-т Миру, 6-А
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:03-01-2025, 11:21:31
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:03-01-2025, 11:03:56
          Електронні тендерні вимоги
          1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
          Статус: Активна
          Дата створення: 03-01-2025, 11:19:50
          Способи підтвердження:
          Документ
          При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
          Статус: Активна
          Дата створення: 03-01-2025, 11:19:50
          Способи підтвердження:
          Документ
          2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
          Статус: Активна
          Дата створення: 03-01-2025, 11:19:50
          3. Вчинення корупційних правопорушень
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Юридичною особою підтверджується, що
          1 - Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
          Статус: Активна
          Дата створення: 03-01-2025, 11:19:50
          Способи підтвердження:
          Документ
          Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 03-01-2025, 11:19:50
          Способи підтвердження:
          Документ
          Фізичною особою підтверджується, що
          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 03-01-2025, 11:19:50
          Способи підтвердження:
          Документ
          4. Вчинення економічних правопорушень
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
          Статус: Активна
          Дата створення: 03-01-2025, 11:19:50
          5. Вчинення кримінальних правопорушень
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Фізичною особою підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 03-01-2025, 11:19:50
          Способи підтвердження:
          Документ
          Юридичною особою підтверджується, що
          2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 03-01-2025, 11:19:50
          Способи підтвердження:
          Документ
          6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
          Статус: Активна
          Дата створення: 03-01-2025, 11:19:50
          7. Порушення справи про банкрутство
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
          Статус: Активна
          Дата створення: 03-01-2025, 11:19:50
          8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
          Статус: Активна
          Дата створення: 03-01-2025, 11:19:50
          9. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Фізичною особою підтверджується, що
          1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 03-01-2025, 11:19:50
          Способи підтвердження:
          Документ
          Юридичною особою підтверджується, що
          2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 03-01-2025, 11:19:50
          Способи підтвердження:
          Документ
          10. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Резидентом підтверджується, що
          1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
          Статус: Активна
          Дата створення: 03-01-2025, 11:19:50
          Нерезидентом підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
          Статус: Активна
          Дата створення: 03-01-2025, 11:19:50
          1. Мова (мови) тендерної пропозиції
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Мова тендерної пропозиції
          Статус: Активна
          Дата створення: 03-01-2025, 11:19:50
          2. Забезпечення тендерних пропозицій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Лот 1 Послуги з організації гарячого харчування учнів (здобувачів освіти) у комунальних закладах загальної середньої освіти територіальної громади міста Києва
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
          Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
          Замовник вимагає надання Учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікаційним електронним підписом) уповноваженої особи банка-гаранта, що підписала гарантію. Банківська гарантія оформлюється відповідно до Положення про порядок здійснення банком операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженою постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та має відповідати формі та вимогам затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Банківська гарантія подається Учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: Лот 1 – 950 000,00 грн. (дев’ятсот п’ятдесят тисяч грн 00 коп.) Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше ніж 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Реквізити для оформлення забезпечення тендерної пропозиції: Назва Замовника. Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації. Місцезнаходження Замовника. Проспект Миру, 6-а, м. Київ, 02105. UA52 820172 03142 610142010 77922 в ГУДКСУ м. Києва Код ЄДРПОУ 37397216 МФО 820172 Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити КЕП уповноваженої особи банку-гаранта. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи яка підписує гарантію повинні бути підтверджені сканованою копією (оригіналом) відповідного документа Гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП (кваліфікованого електронного підпису) уповноваженої особи Гаранта на підписання гарантії.
          Статус: Активна
          Дата створення: 03-01-2025, 11:19:50
          Способи підтвердження:
          Документ
          3. Забезпечення тендерних пропозицій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Лот 2 Послуги з організації гарячого харчування учнів (здобувачів освіти) у комунальних закладах загальної середньої освіти територіальної громади міста Києва
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
          Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
          Замовник вимагає надання Учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікаційним електронним підписом) уповноваженої особи банка-гаранта, що підписала гарантію. Банківська гарантія оформлюється відповідно до Положення про порядок здійснення банком операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженою постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та має відповідати формі та вимогам затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Банківська гарантія подається Учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: Лот 2 – 560 000,00 грн. (п’ятсот шістдесят тисяч грн 00 коп.) Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше ніж 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Реквізити для оформлення забезпечення тендерної пропозиції: Назва Замовника. Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації. Місцезнаходження Замовника. Проспект Миру, 6-а, м. Київ, 02105. UA52 820172 03142 610142010 77922 в ГУДКСУ м. Києва Код ЄДРПОУ 37397216 МФО 820172 Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити КЕП уповноваженої особи банку-гаранта. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи яка підписує гарантію повинні бути підтверджені сканованою копією (оригіналом) відповідного документа Гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП (кваліфікованого електронного підпису) уповноваженої особи Гаранта на підписання гарантії.
          Статус: Активна
          Дата створення: 03-01-2025, 11:19:50
          Способи підтвердження:
          Документ
          4. Забезпечення тендерних пропозицій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Лот 3 Послуги з організації гарячого харчування учнів (здобувачів освіти) у комунальних закладах загальної середньої освіти територіальної громади міста Києва
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
          Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
          Замовник вимагає надання Учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікаційним електронним підписом) уповноваженої особи банка-гаранта, що підписала гарантію. Банківська гарантія оформлюється відповідно до Положення про порядок здійснення банком операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженою постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та має відповідати формі та вимогам затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Банківська гарантія подається Учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: Лот 3 – 350 000,00 грн. (триста п’ятдесят тисяч грн 00 коп.) Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше ніж 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Реквізити для оформлення забезпечення тендерної пропозиції: Назва Замовника. Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації. Місцезнаходження Замовника. Проспект Миру, 6-а, м. Київ, 02105. UA52 820172 03142 610142010 77922 в ГУДКСУ м. Києва Код ЄДРПОУ 37397216 МФО 820172 Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити КЕП уповноваженої особи банку-гаранта. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи яка підписує гарантію повинні бути підтверджені сканованою копією (оригіналом) відповідного документа Гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП (кваліфікованого електронного підпису) уповноваженої особи Гаранта на підписання гарантії.
          Статус: Активна
          Дата створення: 03-01-2025, 11:19:50
          Способи підтвердження:
          Документ
          5. Забезпечення тендерних пропозицій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Лот 4 Послуги з організації гарячого харчування учнів (здобувачів освіти) у комунальних закладах загальної середньої освіти територіальної громади міста Києва
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
          Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
          Замовник вимагає надання Учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікаційним електронним підписом) уповноваженої особи банка-гаранта, що підписала гарантію. Банківська гарантія оформлюється відповідно до Положення про порядок здійснення банком операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженою постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та має відповідати формі та вимогам затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Банківська гарантія подається Учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: Лот 4 – 310 000,00 грн. (триста десять тисяч грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше ніж 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Реквізити для оформлення забезпечення тендерної пропозиції: Назва Замовника. Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації. Місцезнаходження Замовника. Проспект Миру, 6-а, м. Київ, 02105. UA52 820172 03142 610142010 77922 в ГУДКСУ м. Києва Код ЄДРПОУ 37397216 МФО 820172 Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити КЕП уповноваженої особи банку-гаранта. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи яка підписує гарантію повинні бути підтверджені сканованою копією (оригіналом) відповідного документа Гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП (кваліфікованого електронного підпису) уповноваженої особи Гаранта на підписання гарантії.
          Статус: Активна
          Дата створення: 03-01-2025, 11:19:50
          Способи підтвердження:
          Документ
          1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Лот 1 Послуги з організації гарячого харчування учнів (здобувачів освіти) у комунальних закладах загальної середньої освіти територіальної громади міста Києва
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - 1.1. Заповнена довідка у нижченаведеній формі, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника (із зазначенням виду обладнання, характеристики, його технічного стану, а також із зазначенням: власне чи орендоване відповідне обладнання). 1.2. В умовах постійної загрози обмеження електропостачання, у зв’язку з військовою загрозою Російської Федерації, учасники мають підтвердити можливість надання послуг у заявлені замовником строки та відповідної якості. Для цього учасники мають надати: – підтверджуючі документи наявності виробничого приміщення (цеху): договір купівлі-продажу та/або договір оренди строком дії не менше ніж до кінця 2025р. – копію документа (договір купівлі-продажу/поставки або видаткова накладна або договір оренди на підтвердження наявності автономної електростанції резервного живлення (генератора, тощо), на випадок планових або аварійних відключень електропостачання. Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (у тому числі про наявність необхідної кількості кухонного посуду, інвентарю та обладнання для комплектації шкільної їдальні) № з/п Найменування Кількість Документ, що підтверджує право власності або користування* 1 2 3 4 1. *До довідки додаються скан-копії документів, зазначених у п.4. Учасник може приховати фінансову складову документів. Уповноважена особа _______________ _________________ (посада) (підпис, М.П.) (ініціали та прізвище) 1.2 Скан-копії документів, які підтверджують наявність матеріально-технічної бази (свідоцтва про право власності або договору оренди приміщень/будівлі/складу, автотранспорту тощо). 1.3. Надати довідку про те, що потужності оператора ринку на складське приміщення мають державну реєстрацію або отримали експлуатаційний дозвіл відповідно до Закону про безпечність. 1.4. Надати гарантійний лист про те, що Учасник зобов’язується до визначення переможця торгів під час кваліфікації учасника з найбільш економічно вигідною пропозицією, надати можливість Замовнику перевірити складські приміщення, автотранспорт та іншу матеріально-технічну базу, яка буде використовуватися для обслуговування Замовника, з метою оцінки їх безпечності для зберігання та перевезення продуктів харчування. 1.5. Надати діючий договір на проведення дезінсекції та дератизації складських приміщень та документ, підтверджуючий проведення вищезазначених заходів у 2025 році.
          Статус: Активна
          Дата створення: 03-01-2025, 11:26:33
          Способи підтвердження:
          Документ
          2. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Лот 2 Послуги з організації гарячого харчування учнів (здобувачів освіти) у комунальних закладах загальної середньої освіти територіальної громади міста Києва
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - 1.1. Заповнена довідка у нижченаведеній формі, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника (із зазначенням виду обладнання, характеристики, його технічного стану, а також із зазначенням: власне чи орендоване відповідне обладнання). 1.2. В умовах постійної загрози обмеження електропостачання, у зв’язку з військовою загрозою Російської Федерації, учасники мають підтвердити можливість надання послуг у заявлені замовником строки та відповідної якості. Для цього учасники мають надати: – підтверджуючі документи наявності виробничого приміщення (цеху): договір купівлі-продажу та/або договір оренди строком дії не менше ніж до кінця 2025р. – копію документа (договір купівлі-продажу/поставки або видаткова накладна або договір оренди на підтвердження наявності автономної електростанції резервного живлення (генератора, тощо), на випадок планових або аварійних відключень електропостачання. Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (у тому числі про наявність необхідної кількості кухонного посуду, інвентарю та обладнання для комплектації шкільної їдальні) № з/п Найменування Кількість Документ, що підтверджує право власності або користування* 1 2 3 4 1. *До довідки додаються скан-копії документів, зазначених у п.4. Учасник може приховати фінансову складову документів. Уповноважена особа _______________ _________________ (посада) (підпис, М.П.) (ініціали та прізвище) 1.2 Скан-копії документів, які підтверджують наявність матеріально-технічної бази (свідоцтва про право власності або договору оренди приміщень/будівлі/складу, автотранспорту тощо). 1.3. Надати довідку про те, що потужності оператора ринку на складське приміщення мають державну реєстрацію або отримали експлуатаційний дозвіл відповідно до Закону про безпечність. 1.4. Надати гарантійний лист про те, що Учасник зобов’язується до визначення переможця торгів під час кваліфікації учасника з найбільш економічно вигідною пропозицією, надати можливість Замовнику перевірити складські приміщення, автотранспорт та іншу матеріально-технічну базу, яка буде використовуватися для обслуговування Замовника, з метою оцінки їх безпечності для зберігання та перевезення продуктів харчування. 1.5. Надати діючий договір на проведення дезінсекції та дератизації складських приміщень та документ, підтверджуючий проведення вищезазначених заходів у 2025 році.
          Статус: Активна
          Дата створення: 03-01-2025, 11:26:33
          Способи підтвердження:
          Документ
          3. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Лот 3 Послуги з організації гарячого харчування учнів (здобувачів освіти) у комунальних закладах загальної середньої освіти територіальної громади міста Києва
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - 1.1. Заповнена довідка у нижченаведеній формі, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника (із зазначенням виду обладнання, характеристики, його технічного стану, а також із зазначенням: власне чи орендоване відповідне обладнання). 1.2. В умовах постійної загрози обмеження електропостачання, у зв’язку з військовою загрозою Російської Федерації, учасники мають підтвердити можливість надання послуг у заявлені замовником строки та відповідної якості. Для цього учасники мають надати: – підтверджуючі документи наявності виробничого приміщення (цеху): договір купівлі-продажу та/або договір оренди строком дії не менше ніж до кінця 2025р. – копію документа (договір купівлі-продажу/поставки або видаткова накладна або договір оренди на підтвердження наявності автономної електростанції резервного живлення (генератора, тощо), на випадок планових або аварійних відключень електропостачання. Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (у тому числі про наявність необхідної кількості кухонного посуду, інвентарю та обладнання для комплектації шкільної їдальні) № з/п Найменування Кількість Документ, що підтверджує право власності або користування* 1 2 3 4 1. *До довідки додаються скан-копії документів, зазначених у п.4. Учасник може приховати фінансову складову документів. Уповноважена особа _______________ _________________ (посада) (підпис, М.П.) (ініціали та прізвище) 1.2 Скан-копії документів, які підтверджують наявність матеріально-технічної бази (свідоцтва про право власності або договору оренди приміщень/будівлі/складу, автотранспорту тощо). 1.3. Надати довідку про те, що потужності оператора ринку на складське приміщення мають державну реєстрацію або отримали експлуатаційний дозвіл відповідно до Закону про безпечність. 1.4. Надати гарантійний лист про те, що Учасник зобов’язується до визначення переможця торгів під час кваліфікації учасника з найбільш економічно вигідною пропозицією, надати можливість Замовнику перевірити складські приміщення, автотранспорт та іншу матеріально-технічну базу, яка буде використовуватися для обслуговування Замовника, з метою оцінки їх безпечності для зберігання та перевезення продуктів харчування. 1.5. Надати діючий договір на проведення дезінсекції та дератизації складських приміщень та документ, підтверджуючий проведення вищезазначених заходів у 2025 році.
          Статус: Активна
          Дата створення: 03-01-2025, 11:26:33
          Способи підтвердження:
          Документ
          4. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Лот 4 Послуги з організації гарячого харчування учнів (здобувачів освіти) у комунальних закладах загальної середньої освіти територіальної громади міста Києва
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - 1.1. Заповнена довідка у нижченаведеній формі, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника (із зазначенням виду обладнання, характеристики, його технічного стану, а також із зазначенням: власне чи орендоване відповідне обладнання). 1.2. В умовах постійної загрози обмеження електропостачання, у зв’язку з військовою загрозою Російської Федерації, учасники мають підтвердити можливість надання послуг у заявлені замовником строки та відповідної якості. Для цього учасники мають надати: – підтверджуючі документи наявності виробничого приміщення (цеху): договір купівлі-продажу та/або договір оренди строком дії не менше ніж до кінця 2025р. – копію документа (договір купівлі-продажу/поставки або видаткова накладна або договір оренди на підтвердження наявності автономної електростанції резервного живлення (генератора, тощо), на випадок планових або аварійних відключень електропостачання. Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (у тому числі про наявність необхідної кількості кухонного посуду, інвентарю та обладнання для комплектації шкільної їдальні) № з/п Найменування Кількість Документ, що підтверджує право власності або користування* 1 2 3 4 1. *До довідки додаються скан-копії документів, зазначених у п.4. Учасник може приховати фінансову складову документів. Уповноважена особа _______________ _________________ (посада) (підпис, М.П.) (ініціали та прізвище) 1.2 Скан-копії документів, які підтверджують наявність матеріально-технічної бази (свідоцтва про право власності або договору оренди приміщень/будівлі/складу, автотранспорту тощо). 1.3. Надати довідку про те, що потужності оператора ринку на складське приміщення мають державну реєстрацію або отримали експлуатаційний дозвіл відповідно до Закону про безпечність. 1.4. Надати гарантійний лист про те, що Учасник зобов’язується до визначення переможця торгів під час кваліфікації учасника з найбільш економічно вигідною пропозицією, надати можливість Замовнику перевірити складські приміщення, автотранспорт та іншу матеріально-технічну базу, яка буде використовуватися для обслуговування Замовника, з метою оцінки їх безпечності для зберігання та перевезення продуктів харчування. 1.5. Надати діючий договір на проведення дезінсекції та дератизації складських приміщень та документ, підтверджуючий проведення вищезазначених заходів у 2025 році.
          Статус: Активна
          Дата створення: 03-01-2025, 11:26:33
          Способи підтвердження:
          Документ
          5. Наявність працівників відповідної кваліфікації
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Лот 1 Послуги з організації гарячого харчування учнів (здобувачів освіти) у комунальних закладах загальної середньої освіти територіальної громади міста Києва
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - 2.1. Надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи, з урахуванням наказу МОН України № 1205 від 06.12.2010 «Про затвердження Типових штатних нормативів закладів загальної середньої освіти». Заповнена довідка у нижченаведеній формі, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (в т.ч водія та/або водія-експедитора): Довідка про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № з/п Посада (робоча професія) Прізвище та ініціали Освіта і спеціальність, розряд (в разі наявності) Загальний стаж роботи (років) Досвід роботи на аналогічній посаді (років) 1 2 3 4 5 6 1 Уповноважена особа _______________ _________________ (посада) (підпис, М.П.) (ініціали та прізвище) До довідки у складі тендерної пропозиції надати: 2.2. Кольорові скан-копії трудових книжок (перша сторінка та сторінка з записом про прийом на роботу) або копії наказів або цивільно-правових договорів. 2.3. Учасник повинен підтвердити наявність в штаті підприємства технолога (з вищою освітою за спеціальністю: технологія і організація громадського харчування, з кваліфікацією інженера-технолога та досвідом роботи за спеціальністю не менше 3 х років). На підтвердження надати диплом про освіту. 2.4. Скан-копії особових медичних книжок працівників, які будуть залучатись до організації харчування. Особисті медичні книжки персоналу відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150 - перша та остання сторінки із відміткою про допуск до роботи працівників, які будуть залучені до виконання предмету закупівлі.
          Статус: Активна
          Дата створення: 03-01-2025, 11:26:33
          Способи підтвердження:
          Документ
          6. Наявність працівників відповідної кваліфікації
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Лот 2 Послуги з організації гарячого харчування учнів (здобувачів освіти) у комунальних закладах загальної середньої освіти територіальної громади міста Києва
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - 2.1. Надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи, з урахуванням наказу МОН України № 1205 від 06.12.2010 «Про затвердження Типових штатних нормативів закладів загальної середньої освіти». Заповнена довідка у нижченаведеній формі, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (в т.ч водія та/або водія-експедитора): Довідка про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № з/п Посада (робоча професія) Прізвище та ініціали Освіта і спеціальність, розряд (в разі наявності) Загальний стаж роботи (років) Досвід роботи на аналогічній посаді (років) 1 2 3 4 5 6 1 Уповноважена особа _______________ _________________ (посада) (підпис, М.П.) (ініціали та прізвище) До довідки у складі тендерної пропозиції надати: 2.2. Кольорові скан-копії трудових книжок (перша сторінка та сторінка з записом про прийом на роботу) або копії наказів або цивільно-правових договорів. 2.3. Учасник повинен підтвердити наявність в штаті підприємства технолога (з вищою освітою за спеціальністю: технологія і організація громадського харчування, з кваліфікацією інженера-технолога та досвідом роботи за спеціальністю не менше 3 х років). На підтвердження надати диплом про освіту. 2.4. Скан-копії особових медичних книжок працівників, які будуть залучатись до організації харчування. Особисті медичні книжки персоналу відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150 - перша та остання сторінки із відміткою про допуск до роботи працівників, які будуть залучені до виконання предмету закупівлі.
          Статус: Активна
          Дата створення: 03-01-2025, 11:26:33
          Способи підтвердження:
          Документ
          7. Наявність працівників відповідної кваліфікації
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Лот 3 Послуги з організації гарячого харчування учнів (здобувачів освіти) у комунальних закладах загальної середньої освіти територіальної громади міста Києва
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - 2.1. Надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи, з урахуванням наказу МОН України № 1205 від 06.12.2010 «Про затвердження Типових штатних нормативів закладів загальної середньої освіти». Заповнена довідка у нижченаведеній формі, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (в т.ч водія та/або водія-експедитора): Довідка про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № з/п Посада (робоча професія) Прізвище та ініціали Освіта і спеціальність, розряд (в разі наявності) Загальний стаж роботи (років) Досвід роботи на аналогічній посаді (років) 1 2 3 4 5 6 1 Уповноважена особа _______________ _________________ (посада) (підпис, М.П.) (ініціали та прізвище) До довідки у складі тендерної пропозиції надати: 2.2. Кольорові скан-копії трудових книжок (перша сторінка та сторінка з записом про прийом на роботу) або копії наказів або цивільно-правових договорів. 2.3. Учасник повинен підтвердити наявність в штаті підприємства технолога (з вищою освітою за спеціальністю: технологія і організація громадського харчування, з кваліфікацією інженера-технолога та досвідом роботи за спеціальністю не менше 3 х років). На підтвердження надати диплом про освіту. 2.4. Скан-копії особових медичних книжок працівників, які будуть залучатись до організації харчування. Особисті медичні книжки персоналу відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150 - перша та остання сторінки із відміткою про допуск до роботи працівників, які будуть залучені до виконання предмету закупівлі.
          Статус: Активна
          Дата створення: 03-01-2025, 11:26:33
          Способи підтвердження:
          Документ
          8. Наявність працівників відповідної кваліфікації
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Лот 4 Послуги з організації гарячого харчування учнів (здобувачів освіти) у комунальних закладах загальної середньої освіти територіальної громади міста Києва
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - 2.1. Надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи, з урахуванням наказу МОН України № 1205 від 06.12.2010 «Про затвердження Типових штатних нормативів закладів загальної середньої освіти». Заповнена довідка у нижченаведеній формі, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (в т.ч водія та/або водія-експедитора): Довідка про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № з/п Посада (робоча професія) Прізвище та ініціали Освіта і спеціальність, розряд (в разі наявності) Загальний стаж роботи (років) Досвід роботи на аналогічній посаді (років) 1 2 3 4 5 6 1 Уповноважена особа _______________ _________________ (посада) (підпис, М.П.) (ініціали та прізвище) До довідки у складі тендерної пропозиції надати: 2.2. Кольорові скан-копії трудових книжок (перша сторінка та сторінка з записом про прийом на роботу) або копії наказів або цивільно-правових договорів. 2.3. Учасник повинен підтвердити наявність в штаті підприємства технолога (з вищою освітою за спеціальністю: технологія і організація громадського харчування, з кваліфікацією інженера-технолога та досвідом роботи за спеціальністю не менше 3 х років). На підтвердження надати диплом про освіту. 2.4. Скан-копії особових медичних книжок працівників, які будуть залучатись до організації харчування. Особисті медичні книжки персоналу відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150 - перша та остання сторінки із відміткою про допуск до роботи працівників, які будуть залучені до виконання предмету закупівлі.
          Статус: Активна
          Дата створення: 03-01-2025, 11:26:33
          Способи підтвердження:
          Документ
          9. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Лот 1 Послуги з організації гарячого харчування учнів (здобувачів освіти) у комунальних закладах загальної середньої освіти територіальної громади міста Києва
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - 3.1. Надати довідку про виконання аналогічного договору(ів) за 2020-2024 роки. 3.2. Для підтвердження цієї інформації надати документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) договору (ів) надати кольорові скан-копії договору, зазначеного в довідці, крім відомостей, що становлять комерційну таємницю. 3.3. Надати листи - відгуки про виконання зазначених вище договорів. У листі має бути чітко зазначено: щодо якого договору надається відгук і, відповідно, інформація про якість його виконання. Аналогічними є договори на виконання послуг з організації харчування. При наданні вищезазначених документів, Учасник може не показувати відомості, які можуть становити комерційну таємницю.
          Статус: Активна
          Дата створення: 03-01-2025, 11:26:33
          Способи підтвердження:
          Документ
          10. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Лот 2 Послуги з організації гарячого харчування учнів (здобувачів освіти) у комунальних закладах загальної середньої освіти територіальної громади міста Києва
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - 3.1. Надати довідку про виконання аналогічного договору(ів) за 2020-2024 роки. 3.2. Для підтвердження цієї інформації надати документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) договору (ів) надати кольорові скан-копії договору, зазначеного в довідці, крім відомостей, що становлять комерційну таємницю. 3.3. Надати листи - відгуки про виконання зазначених вище договорів. У листі має бути чітко зазначено: щодо якого договору надається відгук і, відповідно, інформація про якість його виконання. Аналогічними є договори на виконання послуг з організації харчування. При наданні вищезазначених документів, Учасник може не показувати відомості, які можуть становити комерційну таємницю.
          Статус: Активна
          Дата створення: 03-01-2025, 11:26:33
          Способи підтвердження:
          Документ
          11. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Лот 3 Послуги з організації гарячого харчування учнів (здобувачів освіти) у комунальних закладах загальної середньої освіти територіальної громади міста Києва
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - 3.1. Надати довідку про виконання аналогічного договору(ів) за 2020-2024 роки. 3.2. Для підтвердження цієї інформації надати документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) договору (ів) надати кольорові скан-копії договору, зазначеного в довідці, крім відомостей, що становлять комерційну таємницю. 3.3. Надати листи - відгуки про виконання зазначених вище договорів. У листі має бути чітко зазначено: щодо якого договору надається відгук і, відповідно, інформація про якість його виконання. Аналогічними є договори на виконання послуг з організації харчування. При наданні вищезазначених документів, Учасник може не показувати відомості, які можуть становити комерційну таємницю.
          Статус: Активна
          Дата створення: 03-01-2025, 11:26:33
          Способи підтвердження:
          Документ
          12. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Лот 4 Послуги з організації гарячого харчування учнів (здобувачів освіти) у комунальних закладах загальної середньої освіти територіальної громади міста Києва
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - 3.1. Надати довідку про виконання аналогічного договору(ів) за 2020-2024 роки. 3.2. Для підтвердження цієї інформації надати документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) договору (ів) надати кольорові скан-копії договору, зазначеного в довідці, крім відомостей, що становлять комерційну таємницю. 3.3. Надати листи - відгуки про виконання зазначених вище договорів. У листі має бути чітко зазначено: щодо якого договору надається відгук і, відповідно, інформація про якість його виконання. Аналогічними є договори на виконання послуг з організації харчування. При наданні вищезазначених документів, Учасник може не показувати відомості, які можуть становити комерційну таємницю.
          Статус: Активна
          Дата створення: 03-01-2025, 11:26:33
          Способи підтвердження:
          Документ
          13. Наявність фінансової спроможності
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Лот 1 Послуги з організації гарячого харчування учнів (здобувачів освіти) у комунальних закладах загальної середньої освіти територіальної громади міста Києва
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - 4.1. Для юридичних осіб: 4.1.1. Копія балансу підприємства за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу. 4.1.2. Копія звіту про рух грошових коштів за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу. 4.1.3. Копія звіту про фінансові результати за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу. *Звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік відповідно до ч. 1 ст. 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» № 996-XIV від 16.07.1999 (редакція станом на 14.11.2020). 4.2. Для фізичних осіб-підприємців: 4.2.1. Копія податкової декларації за останній звітний період відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 19.06.2015 № 578 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 09.12.2020 № 752. 4.2.2. Копія квитанції про сплату єдиного податку за останній звітний період.
          Статус: Активна
          Дата створення: 03-01-2025, 11:26:33
          Способи підтвердження:
          Документ
          14. Наявність фінансової спроможності
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Лот 2 Послуги з організації гарячого харчування учнів (здобувачів освіти) у комунальних закладах загальної середньої освіти територіальної громади міста Києва
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - 4.1. Для юридичних осіб: 4.1.1. Копія балансу підприємства за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу. 4.1.2. Копія звіту про рух грошових коштів за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу. 4.1.3. Копія звіту про фінансові результати за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу. *Звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік відповідно до ч. 1 ст. 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» № 996-XIV від 16.07.1999 (редакція станом на 14.11.2020). 4.2. Для фізичних осіб-підприємців: 4.2.1. Копія податкової декларації за останній звітний період відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 19.06.2015 № 578 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 09.12.2020 № 752. 4.2.2. Копія квитанції про сплату єдиного податку за останній звітний період.
          Статус: Активна
          Дата створення: 03-01-2025, 11:26:33
          Способи підтвердження:
          Документ
          15. Наявність фінансової спроможності
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Лот 3 Послуги з організації гарячого харчування учнів (здобувачів освіти) у комунальних закладах загальної середньої освіти територіальної громади міста Києва
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - 4.1. Для юридичних осіб: 4.1.1. Копія балансу підприємства за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу. 4.1.2. Копія звіту про рух грошових коштів за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу. 4.1.3. Копія звіту про фінансові результати за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу. *Звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік відповідно до ч. 1 ст. 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» № 996-XIV від 16.07.1999 (редакція станом на 14.11.2020). 4.2. Для фізичних осіб-підприємців: 4.2.1. Копія податкової декларації за останній звітний період відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 19.06.2015 № 578 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 09.12.2020 № 752. 4.2.2. Копія квитанції про сплату єдиного податку за останній звітний період.
          Статус: Активна
          Дата створення: 03-01-2025, 11:26:33
          Способи підтвердження:
          Документ
          16. Наявність фінансової спроможності
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Лот 4 Послуги з організації гарячого харчування учнів (здобувачів освіти) у комунальних закладах загальної середньої освіти територіальної громади міста Києва
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - 4.1. Для юридичних осіб: 4.1.1. Копія балансу підприємства за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу. 4.1.2. Копія звіту про рух грошових коштів за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу. 4.1.3. Копія звіту про фінансові результати за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу. *Звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік відповідно до ч. 1 ст. 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» № 996-XIV від 16.07.1999 (редакція станом на 14.11.2020). 4.2. Для фізичних осіб-підприємців: 4.2.1. Копія податкової декларації за останній звітний період відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 19.06.2015 № 578 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 09.12.2020 № 752. 4.2.2. Копія квитанції про сплату єдиного податку за останній звітний період.
          Статус: Активна
          Дата створення: 03-01-2025, 11:26:33
          Способи підтвердження:
          Документ
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ