Період оскарження умов закупівлі - по 10-01-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 808 526,20 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 042,63 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Ліцей №2 Підгородненської міської ради Дніпропетровської області |
| ЄДРПОУ: | 20279688 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ольга Гнідаш |
| Телефон: | +380674237161 |
| E-mail: | gorod.may2023@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 52001, Україна, Дніпропетровська область,м. Підгородне, вул. Державна, 2 |
2 |
Враховуючи п. 43 Особливостей, розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ФОП Таморко Віктор Володимирович процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, не надано: - діючий договір на проведення дезінфекції транспортного засобу та акти за результатами проведення дезінфекції, згідно Додатку 4 до тендерної документації; - лист в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені до надання послуги, що є предметом закупівлі, які мають необхідні знання та досвід, згідно Додатку 4 до тендерної документації; - копію особової медичної книжки водія автотранспортного засобу, який буде залучений до надання послуги, згідно Додатку 4 до тендерної документації; - документ, що підтверджує трудові відносини (наказ, трудова книжка, договір тощо) між учасником та працівниками, а саме Бондаренко Вікторії Миколаївни; - затверджене Держпродспоживслужбою примірне чотиритижневе сезонне меню.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.