Закупівлю оголошено - 02-01-2025, 14:11. Дата останніх змін - 02-01-2025, 14:13

Послуги з організації харчування (послуги з організації шкільного харчування, а саме забезпечення одноразовим гарячим харчуванням учнів 1-4 класів)

Послуги з організації харчування (послуги з організації шкільного харчування, а саме забезпечення одноразовим гарячим харчуванням учнів 1-4 класів)... Державна закупівля - UA-2025-01-02-003520-a Послуги з організації харчування (послуги з організації шкільного харчування, а саме забезпечення одноразовим гарячим харчуванням учнів 1-4 класів) від замовника Початкова школа № 311 Деснянського району міста Києва від 1/2/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-01-02-003520-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-02-002487-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 02-01-2025, 14:11
по 07-01-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 02-01-2025, 14:11
по 10-01-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Буде визначено після завершення періоду уточнень

Період оскарження умов закупівлі - по 07-01-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
2161000
2 161 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:21 610 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Початкова школа № 311 Деснянського району міста Києва
ЄДРПОУ:22934200 Досьє YouControl
Контактна особа:Ткачук Ірина Миколаївна
Телефон:380445301141
E-mail:shkola311@bigmir.net
Місцезнаходження:
02232, Україна, Київська область,Київ, вулиця Милославська, будинок 27
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Послуги з організації харчуван ...
2 161 000 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з організації харчування (послуги з організації шкільного харчування, а саме забезпечення одноразовим гарячим харчуванням учнів 1-4 класів)

32 300
одиниця
02232 Україна Київська область Київ вулиця Милославська, будинок 27
по 31-12-2025
55320000-9
Послуги з організації харчування


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено02-01-2025, 13:28:59
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:02-01-2025, 14:12:38
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:02-01-2025, 13:26:19
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:02-01-2025, 13:26:19
              Електронні тендерні вимоги
              1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-01-2025, 13:27:27
              Способи підтвердження:
              Документ
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-01-2025, 13:27:27
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-01-2025, 13:27:27
              3. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-01-2025, 13:27:27
              Способи підтвердження:
              Документ
              Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-01-2025, 13:27:27
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-01-2025, 13:27:27
              Способи підтвердження:
              Документ
              4. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-01-2025, 13:27:27
              5. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-01-2025, 13:27:27
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-01-2025, 13:27:27
              Способи підтвердження:
              Документ
              6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-01-2025, 13:27:27
              7. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-01-2025, 13:27:27
              8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-01-2025, 13:27:27
              9. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-01-2025, 13:27:27
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-01-2025, 13:27:27
              Способи підтвердження:
              Документ
              10. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-01-2025, 13:27:27
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-01-2025, 13:27:27
              1. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-01-2025, 13:27:27
              1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з організації харчування (послуги з організації шкільного харчування, а саме забезпечення одноразовим гарячим харчуванням учнів 1-4 класів)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - в учасника процедури закупівлі наявне обладнання, матеріально-технічна бази та технологій
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-01-2025, 14:13:00
              Способи підтвердження:
              Документ
              , Документ, складений та підписаний учасником, про наявність у власності або користуванні приміщення (приміщень), необхідного для зберігання продуктів харчування та продовольчої сировини, а також для приготування готових страв (в разі виникнення необхідності організації процесу харчування шляхом доставки в навчальний заклад готової кулінарної продукції), які знаходяться в адміністративних межах міста Києва, з додаванням документів, які підтверджують право власності або право користуваннятаким приміщенням, а також документів, які підтверджують факт передавання у власність або у користування такого приміщення (приміщень). В разі, якщо приміщення використовується (використовуються) на підставі договору суборенди, необхідно також надати діючий договір оренди, на підставі якого складено договір суборенди. Учасник при подачі договорів може не показувати відомості щодо розміру орендної (суборендної) плати. В разі, якщо документом, на підставі якого учасником використовується (використовуються) приміщення, передбачена оплата за таке користування (договір оренди, суборенди тощо), в складі тендерної пропозиції необхідно надати копії платіжних документів (квитанції, платіжні доручення тощо) з відміткою банківської установи про оплату за користування приміщенням (приміщеннями) за період з 01 січня 2024 року(або з дати складення документа (договору), якщо він складений після вказаної дати)по останній період оплати, що передував поданню тендерної пропозиції, у відповідності до умов оплати, встановлених таким документом (договором).Учасник при подачі платіжних документів може не показувати відомості щодо суми проведених платежів. На виконання вимог Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища» учасник в обов’язковому порядку має надати: - оформлені у відповідності до законодавства діючі Умови на скид стічних вод у систему каналізації по вищевказаному приміщенню (приміщенням), якими даного учасника визначено абонентом або субабонентом, а також відповідний договір на приймання стічних вод у систему каналізації. На підтвердження придатності вищевказаного приміщення для приготування готових страв учасник надає відповідну довідку, перелік встановленого обладнання з документальним підтвердженням, а також письмову гарантію надати замовникові можливість оглянути приміщення на предмет придатності для виконання даної умови тендерної документації документ, складений та підписаний учасником, про наявність принаймні в одному з приміщення (приміщень), вказаному (вказаних) в п. 1.1. Додатку 1.холодильного обладнання, необхідного для зберігання продуктів харчування та продовольчої сировини, в тому числі таких, що швидко псуються, з додаванням документів, які підтверджують наявність такого обладнання. У випадку, якщо учасник використовує не власне обладнання, надати документи, які підтверджують право користування таким обладнанням, а також факт передачі учасникові у користування такого обладнання. В разі, якщо обладнання використовується на підставі договору суборенди, необхідно також надати діючий договір оренди, на підставі якого складено договір суборенди. Учасник при подачі договорів може не показувати відомості щодо розміру орендної (суборендної) плати. В разі, якщо документом, на підставі якого учасником використовується обладнання, передбачена оплата за таке користування (оренда, суборенда тощо), в складі тендерної пропозиції необхідно надати копії платіжних документів (квитанції, платіжні доручення тощо) з відміткою банківської установи про оплату за користування холодильним обладнанням за період з 01 січня 2024 року(або з дати складення документа (договору), якщо він складений після вказаної дати) по останній період оплати, що передував поданню тендерної пропозиції , у відповідності до умов оплати, встановлених таким документом. Учасник при подачі платіжних документів може не показувати відомості щодо суми проведених платежів. З дотриманням вимог закону України «Про охорону праці» щодо створення безпечних умов для працівників виробництва в процесі трудової діяльності, Учасник в обов’язковому порядку має надати документальне підтвердження відповідності діючим нормам заземлюючих пристроїв, встановлених в приміщенні (приміщеннях). зазначеному в п. 1.1 Додатку 1 документ, складений та підписаний учасником, про наявність та загальну кількість власного та/або залученого автотранспорту для перевезення продуктів харчування та продовольчої сировини, договори на надання транспортних послуг (в разі використання залученого автотранспорту) документ, складений та підписаний учасником, про наявність необхідної кількості кухонного посуду, інвентарю та обладнання для комплектації їдальні
              2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з організації харчування (послуги з організації шкільного харчування, а саме забезпечення одноразовим гарячим харчуванням учнів 1-4 класів)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - в учасника процедури закупівлі є працівники відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-01-2025, 14:13:00
              Способи підтвердження:
              Документ
              , документ, складений та підписаний учасником, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та які безпосередньо будуть здійснювати надання послуг в навчальному закладі Копії медичних книжок працівників (перша сторінка та сторінка з зазначенням дати проходження останнього медичного огляду, який повинен бути дійсним на дату подання тендерних пропозицій) (завірені учасником), які будуть залучені до організації харчування у даному закладі;
              3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з організації харчування (послуги з організації шкільного харчування, а саме забезпечення одноразовим гарячим харчуванням учнів 1-4 класів)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - в учасника процедури закупівлі є документально підтверджений досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-01-2025, 14:13:00
              Способи підтвердження:
              Документ
              , Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше одного). Інформація та документи можуть надаватися про частково виконаний договір, дія якого не закінчена (із обов’язковим зазначенням Замовника, предмету договору, періоду виконання договору/надання послуг, кінцевої суми договору), а також листи відгуки від представників навчальних закладів, договори з якимиадано (із обов’язковим зазначенням № та дати Договору, періоду надання послуг, відгук про виконання) Документи, які підтверджують виконання аналогічного договору, зокрема акти надання послуг або видаткові накладні або акти звірки з Замовником.(аналогічним вважається договір за аналогічним предметом закупівлі)
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ