Закупівлю оголошено - 31-12-2024, 17:24. Дата останніх змін - 15-01-2025, 18:28

Послуги їдалень (аутсорсинг)

Послуги їдалень (аутсорсинг)... Державна закупівля - UA-2024-12-31-006428-a Послуги їдалень (аутсорсинг) від замовника Комунальний заклад "Дніпропетровський геріатричний пансіонат" Дніпропетровської обласної ради" від 12/31/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-12-31-006428-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-12-31-007070-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 31-12-2024, 17:24
по 05-01-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 31-12-2024, 17:24
по 08-01-2025, 08:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 05-01-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
38846355
38 846 355 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:388 463,55 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:1 165 390,65 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Комунальний заклад "Дніпропетровський геріатричний пансіонат" Дніпропетровської обласної ради"
ЄДРПОУ:03562537 Досьє YouControl
Контактна особа:Віктор Губін
Телефон:+380678877875
E-mail:kz_dgp_dor@ukr.net
Місцезнаходження:
49127, Україна, Дніпропетровська область,м.Дніпропетровськ, вул.Гаванська, 15
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Послуги їдалень (аутсорсинг)
38 846 355 UAH(без ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги їдалень (аутсорсинг)

1
послуга
49127 Україна Дніпропетровська область м.Дніпро вул. Гаванська, 15
по 31-12-2025
55510000-8
Послуги їдалень


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "МІКА ГРУП"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 08-01-2025 по 16-01-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, ВУЛИЦЯ СІМФЕРОПОЛЬСЬКА, будинок 17, офіс 4, 49000, Вячеслав Чорний
Остаточна пропозиція:
38 846 278,15 UAH,без ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
09-01-2025, 20:03
Період подачі оскарження:
по 15-01-2025, 00:00
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2024-12-31-006428-a-c1
Номер договору:
04
Дата підписання договору:
15-01-2025, 14:00
Строк дії договору:
з 15-01-2025 по 31-12-2025
38 846 278,15 UAH
Ціна договору
38 846 278,15 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "МІКА ГРУП"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
38 846 278,15 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність антикорупційної програми
Резидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
7. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
8. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Доказ:
Документ
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій - лист у довільній формі за підписом Учасника /або його уповноваженої особи/ та завірений печаткою, в якому зазначається інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (виробничі потужності, складські приміщення, автотранспортні засоби), які пристосовані для виробництва/зберігання/транспортування готових страв під час аварійних та/або віялових відключень енергоносіїв на території Замовника та відповідають вимогам санітарного законодавства. Замовник може перевірити фактичну наявність обладнання та матеріально-технічої бази, зазначених у листі. (після укладання договору учасник-переможець зобов'язаний на першу вимогу Замовника надавати документи, що підтверджують відповідність вимогам санітарного законодавства приміщень та автотранспортних засобів, в тому числі але не виключно - санітарні паспорти на автотранспортні засоби, довідки про санітарну обробку, особисті медичні книжки працівників та ін.). - копія документу, що посвідчує право власності на виробничі потужності та/або складські приміщення, або договору (дійсного на дату розкриття) на оренду зазначених приміщень, у разі коли учасник їх орендує разом з актом приймання-передачі. - копія договору оренди спеціалізованого автомобільного транспорту /або договору перевезення чи надання послуг з перевезення/ для перевезення продуктів харчування, у разі коли учасник орендує спеціалізований автомобільний транспорт /чи користується послугами з перевезення. - копії документів, що підтверджують якість на основні продукти харчування; - технологічні картки відповідно до тижневого меню.
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід - довідку в довільній формі, що підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід для організації послуг їдалень, із зазначенням їх посад, прізвищ і ініціалів та дату проходження медичного огляду (в кількості що буде забезпечувати повноцінне надання послуг за всіма об’єктами). Обов’язково наявність в штаті Учасника технолога, або особи, яка виконує такі функції згідно посадової інструкції; шеф-кухар; кухар в кількості не менше 5 осіб; пекар; кухонні працівники в кількості не менше 4 осіб; комірник; - копія звіту 1ДФ (завіреного відповідним органом); - копія штатного розпису (для юридичних осіб); - копія сертифікату на систему управляння якістю ДСТУ ISO 9001; - копія сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів.
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
3.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 3.1.1. не менше 1 копії аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 3.2. лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором про належне виконання цього договору. Примітка: під аналогічним договором розуміється повністю виконаний (завершений) договір. Аналогічний договір – договір, який повністю відповідає наступним вимогам: - укладений між сторонами, предметом закупівлі якого є надання послуг їдалень (послуг з організації гарячого харчування); - сторонами визначена ціна договору; - сторонами встановлений строк дії договору. Не може вважатись аналогічним договором такий, при якому не прослідковується повний цикл організації гарячого харчування, зокрема, разові та поодинокі договори на послуги з організації харчування під час проведення короткострокових заходів. Копії банківських виписок, що підтверджують отримання оплати за надані послуги за весь період дії договору
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:31-12-2024, 17:25:39
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:31-12-2024, 17:24:24
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:31-12-2024, 17:24:24
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:31-12-2024, 17:24:24
          Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Технічний опис предмету закупівлі
            публічнийЕкспортовано:31-12-2024, 17:24:24
              Тип документа: Проект договору
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Проект договору
                публічнийЕкспортовано:31-12-2024, 17:24:24
                  Електронні тендерні вимоги
                  1. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 31-12-2024, 17:24:22
                  2. Порушення справи про банкрутство
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 31-12-2024, 17:24:22
                  3. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Резидентом підтверджується, що
                  1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 31-12-2024, 17:24:22
                  Нерезидентом підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 31-12-2024, 17:24:22
                  4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 31-12-2024, 17:24:22
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 31-12-2024, 17:24:22
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  5. Наявність антикорупційної програми
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Резидентом підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 31-12-2024, 17:24:22
                  Нерезидентом підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 31-12-2024, 17:24:22
                  6. Вчинення кримінальних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 31-12-2024, 17:24:22
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 31-12-2024, 17:24:22
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  7. Вчинення економічних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 31-12-2024, 17:24:22
                  8. Вчинення корупційних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 31-12-2024, 17:24:22
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 31-12-2024, 17:24:22
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 31-12-2024, 17:24:22
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  9. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 31-12-2024, 17:24:22
                  При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 31-12-2024, 17:24:22
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  10. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 31-12-2024, 17:24:22
                  11. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 31-12-2024, 17:24:22
                  1. Мова (мови) тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Мова тендерної пропозиції
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 31-12-2024, 17:24:22
                  2. Забезпечення тендерних пропозицій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Послуги їдалень (аутсорсинг)
                  Законодавство:
                  Учасник підтверджує, що
                  1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
                  Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
                  Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія, у розмірі 3% від ціни тендерної пропозиції. Строк дії банківської гарантії не може бути меншим строку дії тендерної пропозиції. На підтвердження наявності грошового покриття надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунку покриття, видані банком-гарантом, завірені печаткою банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від банку-гаранта. Забороняється надання гарантій на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Разом з електронною банківською гарантією учасник надає документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію та ліцензію НБУ на право здійснення банківських операцій. Реквізити: Комунальний заклад «Дніпропетровський геріатричний пансіонат» Дніпропетрорвської обласної ради» Місце знаходження: 49127, м.Дніпро, вул.Гаванська, 15 Поточний рахунок № UA318201720344250001000028564 Держказначейська служба України м.Київ МФО №820172 ЄДРПОУ 03562537
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 31-12-2024, 17:24:22
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Послуги їдалень (аутсорсинг)
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - 3.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 3.1.1. не менше 1 копії аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 3.2. лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором про належне виконання цього договору. Примітка: під аналогічним договором розуміється повністю виконаний (завершений) договір. Аналогічний договір – договір, який повністю відповідає наступним вимогам: - укладений між сторонами, предметом закупівлі якого є надання послуг їдалень (послуг з організації гарячого харчування); - сторонами визначена ціна договору; - сторонами встановлений строк дії договору. Не може вважатись аналогічним договором такий, при якому не прослідковується повний цикл організації гарячого харчування, зокрема, разові та поодинокі договори на послуги з організації харчування під час проведення короткострокових заходів. Копії банківських виписок, що підтверджують отримання оплати за надані послуги за весь період дії договору
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 31-12-2024, 17:24:22
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Послуги їдалень (аутсорсинг)
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід - довідку в довільній формі, що підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід для організації послуг їдалень, із зазначенням їх посад, прізвищ і ініціалів та дату проходження медичного огляду (в кількості що буде забезпечувати повноцінне надання послуг за всіма об’єктами). Обов’язково наявність в штаті Учасника технолога, або особи, яка виконує такі функції згідно посадової інструкції; шеф-кухар; кухар в кількості не менше 5 осіб; пекар; кухонні працівники в кількості не менше 4 осіб; комірник; - копія звіту 1ДФ (завіреного відповідним органом); - копія штатного розпису (для юридичних осіб); - копія сертифікату на систему управляння якістю ДСТУ ISO 9001; - копія сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 31-12-2024, 17:24:22
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  3. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Послуги їдалень (аутсорсинг)
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій - лист у довільній формі за підписом Учасника /або його уповноваженої особи/ та завірений печаткою, в якому зазначається інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (виробничі потужності, складські приміщення, автотранспортні засоби), які пристосовані для виробництва/зберігання/транспортування готових страв під час аварійних та/або віялових відключень енергоносіїв на території Замовника та відповідають вимогам санітарного законодавства. Замовник може перевірити фактичну наявність обладнання та матеріально-технічої бази, зазначених у листі. (після укладання договору учасник-переможець зобов'язаний на першу вимогу Замовника надавати документи, що підтверджують відповідність вимогам санітарного законодавства приміщень та автотранспортних засобів, в тому числі але не виключно - санітарні паспорти на автотранспортні засоби, довідки про санітарну обробку, особисті медичні книжки працівників та ін.). - копія документу, що посвідчує право власності на виробничі потужності та/або складські приміщення, або договору (дійсного на дату розкриття) на оренду зазначених приміщень, у разі коли учасник їх орендує разом з актом приймання-передачі. - копія договору оренди спеціалізованого автомобільного транспорту /або договору перевезення чи надання послуг з перевезення/ для перевезення продуктів харчування, у разі коли учасник орендує спеціалізований автомобільний транспорт /чи користується послугами з перевезення. - копії документів, що підтверджують якість на основні продукти харчування; - технологічні картки відповідно до тижневого меню.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 31-12-2024, 17:24:22
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ