Період оскарження умов закупівлі - по 05-01-2025, 00:00
Оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою.Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі в цілому.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 528 800 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 8 000 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ВІННИЦЬКИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ МИСТЕЦТВ ІМ. М.Д. ЛЕОНТОВИЧА |
ЄДРПОУ: | 02214415 Досьє YouControl |
Сайт: | https://vfkm.vn.ua/ |
Контактна особа: | Ірина Рябчук |
Телефон: | +380432671487 |
E-mail: | iryna.riabchuk@ukr.net |
Місцезнаходження: | 21050, Україна, Вінницька область,м. Вінниця, вул. Симона Петлюри, 40 |
0 |
Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2024-12-31-004887-a. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ФОП КРАВЕЦЬ НАТАЛІЇ ДМИТРІВНИ виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: 1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Пунктом 1 розділу 3 Тендерної документації «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» визначено, що тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником, зокрема, інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації. Додатком 1 до Тендерної документації у п. 1.1 визначена вимога щодо подання гарантійного листа від Учасника щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, достатніх для виконання умов договору про закупівлю із надання послуг щодо предмету закупівлі протягом встановленого цією документацією періоду. У листі має бути наведена інформація щодо наявності в Учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, достатніх для виконання умов договору про закупівлю із надання послуг щодо предмету закупівлі, із зазначенням того, володіє чи користується (на яких підставах) Учасник даним обладнанням. У складі своєї тендерної пропозиції Учасниця надала документ «Гарантійний лист МТБ» вих. № б/н від 06.01.2025 щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, достатніх для виконання умов договору про закупівлю, де серед інших найменувань у пунктах 12 та 13 вказала про наявність прилавку холодних страв та мартиту 2-х блюд на 8 гастроємностей у кількості по 1 шт. та підставою володіння вказала договір оренди, строком до 31.12.2024. При цьому, Тендерною документацією у п.п. 4 пункту 4 Інформація про предмет закупівлі розділу 1 Тендерної документації «Загальні положення» визначено, що строк поставки товарів, виконання робіт та надання послуг – з 13.01.2025 по 10.11.2025. 2. Пунктом 1 розділу 3 Тендерної документації «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» визначено, що тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником. Положеннями підпункту 4.4 пункту 4 Інформація про предмет закупівлі розділу 1 Тендерної документації «Загальні положення» визначено, що строк поставки товарів, виконання робіт та надання послуг – з 13.01.2025 по 10.11.2025 року на 196 днів харчування. Підпунктом 4 пункту 2 розділу 5 Тендерної документації «Оцінка тендерної пропозиції» визначено, що відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до Тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 Особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого Учасника процедури закупівлі відповідно до пункту 44 Особливостей. Водночас, положенням підпункту 8 пункту 2 розділу 5 Тендерної документації «Оцінка тендерної пропозиції» також передбачено, що учасник, який подав тендерну пропозицію, вважається таким, що згодний з проєктом договору про закупівлю, викладеним у Додатку 4 до цієї тендерної документації, та буде дотримуватися умов своєї тендерної пропозиції протягом строку, встановленого в п. 4 Розділу 3 до цієї тендерної документації. У п. 3 розділу 6 Тендерної документації «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» зазначено, що проєкт договору про закупівлю викладено в Додатку 4 до цієї тендерної документації. Умовами пункту 4 розділу 6 Тендерної документації «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» також передбачено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 Особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої – п’ятої, сьомої – дев’ятої статті 41 Закону та Особливостей. Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків: - визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; - перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі; - перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки. У складі тендерної пропозиції Учасником надано документ «проєкт договору», яким у пункті 1.5 визначено, що строк надання послуг – з 13.01.2025 по 10.11.2025 року на 196 днів харчування, як це передбачено умовами тендеру. Однак, у розділі 6 проєкту Договору «Права та обов’язки» допущено описку у датах надання послуг, що визначенні у підпункті 6.3 щодо зобов’язань виконавця. Таким чином, проєкт договору, наданий Учасницею, не повною мірою відповідає наданому Замовником у складі тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Надати гарантійний лист щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, достатніх для виконання умов договору про закупівлю із надання послуг щодо предмету закупівлі протягом встановленого цією документацією періоду із зазначенням у такому листі інформації щодо наявного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій і відповідної правової підстави володіння та строку. - Надати проєкт договору про закупівлю у відповідності до додатку 4 до Тендкрної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.