Закупівлю оголошено - 30-12-2024, 15:12. Дата останніх змін - 30-12-2024, 15:17

Послуги їдалень щодо забезпечення харчування підопічних закладу (аутсорсинг).

Послуги їдалень щодо забезпечення харчування підопічних закладу (аутсорсинг).... Державна закупівля - UA-2024-12-30-007615-a Послуги їдалень щодо забезпечення харчування підопічних закладу (аутсорсинг). від замовника Комунальний заклад "Криворізький психоневрологічний інтернат" Дніпропетровської обласної ради" від 12/30/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-12-30-007615-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-12-30-006200-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 30-12-2024, 15:12
по 04-01-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 30-12-2024, 15:12
по 07-01-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Буде визначено після завершення періоду уточнень

Період оскарження умов закупівлі - по 04-01-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
17837505
17 837 505 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:89 187,53 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Комунальний заклад "Криворізький психоневрологічний інтернат" Дніпропетровської обласної ради"
ЄДРПОУ:03188286 Досьє YouControl
Контактна особа:Ляшенко Оксана Петрівна
Телефон:+380963651251
E-mail:kpni@i.ua
Місцезнаходження:
50033, Україна, Дніпропетровська область,місто Кривий Ріг, вулиця Треньова, 15
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Послуги їдалень щодо забезпече ...
17 837 505 UAH(без ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги їдалень щодо забезпечення харчування підопічних закладу(аутсорсинг).

1
послуга
50033 Україна Дніпропетровська область місто Кривий Ріг вулиця Треньова, 15
по 31-12-2025
55510000-8
Послуги їдалень


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Інші
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Інший
    публічнийЕкспортовано:30-12-2024, 15:13:09
    Інший
    публічнийЕкспортовано:30-12-2024, 15:13:09
    Інший
    публічнийЕкспортовано:30-12-2024, 15:13:09
      Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічнийЕкспортовано:30-12-2024, 15:17:25
          Електронні тендерні вимоги
          1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
          Статус: Активна
          Дата створення: 30-12-2024, 15:13:07
          При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
          Статус: Активна
          Дата створення: 30-12-2024, 15:13:07
          2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
          Статус: Активна
          Дата створення: 30-12-2024, 15:13:07
          3. Вчинення корупційних правопорушень
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Юридичною особою підтверджується, що
          1 - Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
          Статус: Активна
          Дата створення: 30-12-2024, 15:13:07
          Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 30-12-2024, 15:13:07
          Фізичною особою підтверджується, що
          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 30-12-2024, 15:13:07
          4. Вчинення економічних правопорушень
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
          Статус: Активна
          Дата створення: 30-12-2024, 15:13:07
          5. Вчинення кримінальних правопорушень
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Фізичною особою підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 30-12-2024, 15:13:07
          Юридичною особою підтверджується, що
          2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 30-12-2024, 15:13:07
          6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
          Статус: Активна
          Дата створення: 30-12-2024, 15:13:07
          7. Порушення справи про банкрутство
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
          Статус: Активна
          Дата створення: 30-12-2024, 15:13:07
          8. Наявність антикорупційної програми
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Резидентом підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
          Статус: Активна
          Дата створення: 30-12-2024, 15:13:07
          Нерезидентом підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
          Статус: Активна
          Дата створення: 30-12-2024, 15:13:07
          9. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
          Статус: Активна
          Дата створення: 30-12-2024, 15:13:07
          10. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Фізичною особою підтверджується, що
          1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 30-12-2024, 15:13:07
          Юридичною особою підтверджується, що
          2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 30-12-2024, 15:13:07
          11. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Резидентом підтверджується, що
          1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
          Статус: Активна
          Дата створення: 30-12-2024, 15:13:07
          Нерезидентом підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
          Статус: Активна
          Дата створення: 30-12-2024, 15:13:07
          1. Мова (мови) тендерної пропозиції
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Мова тендерної пропозиції
          Статус: Активна
          Дата створення: 30-12-2024, 15:13:07
          1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Довідка щодо наявності складського або декількох складських приміщень для зберігання товару, що використовується під час надання послуг, які є предметом закупівлі та наявність матеріально-технічної бази (в.т.ч. транспортні засоби, придатні для доставки (перевезення) продуктів харчування. із зазначенням вантажопідйомності та температурного режиму у довідці) - Копія документу на власне складське приміщення, про яке зазначено у довідці, або копія чинного договору оренди складського приміщення та акту приймання-передачі, якщо складські приміщення орендовані або копії договору суборенди, або договір на надання складських послуг, чинні до кінця 2025 року. - Копія свідоцтва про державну реєстрацію на спеціалізовані транспортні засоби (вантажні спеціалізовані фургон-рефрижератори) для доставки продуктів харчування до місця надання послуг, з наданням копії відповідних документів, що підтверджують право власності чи копія договору оренди/суборенди, або іншого договору, якщо зазначені транспортні засоби не знаходиться у власності Учасника. - Копія довідки про санітарну обробку наведених транспортних засобів, дійсну на дату подання пропозиції. Для орендованого/суборендованого транспортного засобу подається копія чинного договору оренди/суборенди з актом приймання-передачі. Договори мають бути чинними на момент подання пропозиції. - Договір про послуги щодо здійснення щозмінної перевірки технічного стану транспортних засобів учасника автотранспортним підприємством/ автотранспортними підприємствами та не менш, ніж двох актів виконаних робіт/ наданих послуг за кожним з договорів чинними на момент подання пропозиції. - Сертифікат на систему управління якістю продукції, ISO 9001:2015, виданий на ім’я учасника процедури закупівлі, діючий на дату подання тендерної пропозиції (на складське приміщення) стосовно надання послуг ресторанів і пунктів швидкого харчування, послуг щодо виїзного ресторанного обслуговування (кейтерингу), послуг громадського харчування (виготовлення та постачання готових страв, кулінарних виробів, напоїв тощо за місцем розташування закладів), діяльність зі зберігання (складування і відвантаження) та транспортування харчових продуктів, оптової та роздрібної торгівлі харчовими продуктами та напоями, виданого особою, акредитованою Національним агентством з акредитації України; - Сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів ISO 22000:2019, виданий на ім’я учасника процедури закупівлі, надання послуг ресторанів і пунктів швидкого харчування, послуг щодо виїзного ресторанного обслуговування (кейтерингу), послуг громадського харчування (виготовлення та постачання готових страв, кулінарних виробів, напоїв тощо за місцем розташування закладів), діяльність зі зберігання (складування і відвантаження) та транспортування харчових продуктів, оптової та роздрібної торгівлі харчовими продуктами та напоями, діючий на дату подання тендерної пропозиції (на складське приміщення), виданого особою, акредитованою Національним агентством з акредитації України; - акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти на всі складські приміщення учасника, інформація про які надається у складі пропозиції. - акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти на транспортні засоби, які зазначені учасником у довідці про наявність матеріально-технічної бази, видані на ім’я учасника; - Договор(и) про надання послуг з дератизації, дезінсекції, дезінфекції на складські приміщення та транспортні засоби, чинні до кінця 2025 року, та акти надання послуг з дератизації, дезінсекції, дезінфекції складських приміщень та транспортних засобів, зазначених учасником у тендерній пропозиції за останній місяць до дати подання тендерної пропозиції учасника; - Фото спеціалізованого транспорту, що зазначений учасником у тендерній пропозиції, з обов’язковою наявністю на фото реєстраційного номеру такого транспорту; - Експлуатаційний дозвіл на потужності (об’єкти) зі зберігання продуктів харчування, виданий на ім’я учасника процедури закупівлі за адресою потужності, яка зазначена учасником у довідці про наявність матеріально-технічної бази; - документи, які підтверджують обладнання складського приміщення учасника, зазначеного у Довідці щодо наявності складського або декількох складських приміщень для зберігання товару, холодильною та морозильною камерою (договір оренди, видаткова накладна, тощо); - cвідоцтво/ сертифікат про калібрування холодильної та морзильної камери, якою обладнане складське приміщення учасника для зберігання продуктів харчування, видане акредитованою установою, підприємством, організацією.
          Статус: Активна
          Дата створення: 30-12-2024, 15:13:07
          2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Довідка в довільній формі, що підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід для організації послуг, із зазначенням їх посад, прізвищ і ініціалів та дату проходження останнього медичного огляду та флюорографії. В разі відсутності у штаті необхідної кількості працівників, учасник повинен надати лист-гарантію, що у разі перемоги він залучить кваліфікованих працівників, які будуть необхідні для надання таких послуг. В разі відсутності згоди працівників на обробку та поширення їх персональних даних, учасник зобов’язаний надати всі вище перелічені документи таким чином, щоб унеможливити поширення персональних даних таких осіб (забезпечити неможливість читання персональних даних). - копія штатного розпису (для юридичних осіб); - копія медичної довідки щодо можливості водієм керування транспортним засобом у відповідній кількості наданих транспортних засобів; - копія медичної довідки щодо проходження водієм психіатричного огляду у відповідній кількості наданих транспортних засобів; - копія договору щодо здійснення медичного огляду водіїв транспортних засобів з актами виконаних робіт (не менше двох протягом строку чинності договору) чиного на дату подання пропозиції. - копії медичних книжок на працівників, які надані у довідці про наявність працівників із дійсним медичним оглядом; - копія діючого посвідчення працівника учасника про проходження навчання з загального курсу “Охорона праці”, виданого у відповідності до вимог чинного законодавства; Учасник повинен мати в штаті працівників, які пройшли підготовку за курсом застосування стандартів ДСТУ ISO 9001:2015, ДСТУ ISO 22000:2019, ДСТУ ISO 19011:2019, ДСТУ ISO 31000:2018 та отримали відповідні свідоцтва. На підтвердження Учасник має надати у складі тендерної пропозиції оригінали таких свідоцтва не менше ніж на 3-х працівників.
          Статус: Активна
          Дата створення: 30-12-2024, 15:13:07
          3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Сканована з оригіналу довідку за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (за наявності та у разі її використання) з інформацією про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації №п/п;Назва Замовника;Дата, номер укладання договору;Предмет договору. Не менше одного оригіналу укладеного аналогічного договору та оригінал відгуку до такого договору предметом якого є: надання послуг їдалень або послуг з організації харчування. Відгук повинен містити дату та вихідний номер, інформацію про Виконавця (Постачальника) (найменування, ідентифікаційний код), номер та дату договору, суму виконання, чи виконаний договір повністю, контактні дані особи Замовника. Оригінали актів наданих послуг по наданому договору за період виконання договору, завірені замовником згідно чинного законодавства на суму фактичного виконання договору, документи, які підтверджують повну оплату наданих послуг (банківські виписки завірені банком). Примітка: під аналогічним договором розуміється договір про надання послуг їдалень або послуг з організації харчування. Не може вважатись аналогічним договором договір на разові та поодинокі послуги з організації харчування під час проведення короткострокових заходів (фестивалів, свят, конкурсів, оглядів, концертів, виставок, конференцій, семінарів, тощо). На підтвердження відсутності негативного досвіду Учасник в складі тендерної пропозиції надає: - сканований з оригіналу гарантійний лист за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (за наявності та у разі її використання) про те, що протягом останнього року, при наданні послуг їдалень та/або організації харчування, не мав договорів, розірваних з причин неякісно наданих послуг, які змусили замовників припинити з Учасником договірні відносини.
          Статус: Активна
          Дата створення: 30-12-2024, 15:13:07
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ