Закупівлю оголошено - 27-12-2024, 19:19. Дата останніх змін - 27-12-2024, 19:43

Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів та пільгових категорій учнів 5-11 класів (аутсорсинг)

Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів та пільгових категорій учнів 5-11 класів (аутсорсинг)... Державна закупівля - UA-2024-12-27-012552-a Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів та пільгових категорій учнів 5-11 класів (аутсорсинг) від замовника КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ "ЛУЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ №15 ЛУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" від 12/27/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-12-27-012552-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-12-27-019513-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 27-12-2024, 19:19
по 01-01-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 27-12-2024, 19:19
по 04-01-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Буде визначено після завершення періоду уточнень

Період оскарження умов закупівлі - по 01-01-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
2097000
2 097 000 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:20 970 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ "ЛУЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ №15 ЛУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
ЄДРПОУ:26413969 Досьє YouControl
Контактна особа:Возняк Володимир
Телефон:380954210834
E-mail:voznyakvo@Gmail.com
Місцезнаходження:
43005, Україна, Волинська область,Луцьк, ВУЛИЦЯ ПРИВОКЗАЛЬНА, будинок 5А
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Послуги з організації гарячого ...
2 097 000 UAH(без ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів

29 200
послуга
43005 Україна Волинська область Луцьк ВУЛИЦЯ ПРИВОКЗАЛЬНА, будинок 5А
по 31-12-2025
55510000-8
Послуги їдалень


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з організації гарячого харчування пільгових категорій учнів 5-11 класів

12 740
послуга
43005 Україна Волинська область Луцьк ВУЛИЦЯ ПРИВОКЗАЛЬНА, будинок 5А
по 31-12-2025
55510000-8
Послуги їдалень


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:27-12-2024, 19:20:14
      Тип документа: Критерії прийнятності
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Критерії прийнятності
        публічнийЕкспортовано:27-12-2024, 19:15:10
        Критерії прийнятності
        публічнийЕкспортовано:27-12-2024, 19:15:10
        Критерії прийнятності
        публічнийЕкспортовано:27-12-2024, 19:15:10
          Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Технічний опис предмету закупівлі
            публічнийЕкспортовано:27-12-2024, 19:15:10
              Тип документа: Проект договору
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Проект договору
                публічнийЕкспортовано:27-12-2024, 19:15:10
                  Тип документа: Тендерна документація
                    Файл
                    Тип
                    Приватність
                    Стан
                    Дата та час
                    Дії
                    Тендерна документація
                    публічнийЕкспортовано:27-12-2024, 19:15:10
                      Електронні тендерні вимоги
                      1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 27-12-2024, 19:15:40
                      При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 27-12-2024, 19:15:40
                      2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                      Застосовується до:
                      Замовника
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 27-12-2024, 19:15:40
                      3. Вчинення корупційних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      1 - Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 27-12-2024, 19:15:40
                      Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 27-12-2024, 19:15:40
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 27-12-2024, 19:15:40
                      4. Вчинення економічних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 27-12-2024, 19:15:40
                      5. Вчинення кримінальних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 27-12-2024, 19:15:40
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 27-12-2024, 19:15:40
                      6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                      Застосовується до:
                      Замовника
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 27-12-2024, 19:15:40
                      7. Порушення справи про банкрутство
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 27-12-2024, 19:15:40
                      8. Наявність антикорупційної програми
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Резидентом підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 27-12-2024, 19:15:40
                      Нерезидентом підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 27-12-2024, 19:15:40
                      9. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 27-12-2024, 19:15:40
                      10. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 27-12-2024, 19:15:40
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 27-12-2024, 19:15:40
                      11. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Резидентом підтверджується, що
                      1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 27-12-2024, 19:15:40
                      Нерезидентом підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 27-12-2024, 19:15:40
                      1. Мова (мови) тендерної пропозиції
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Мова тендерної пропозиції
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 27-12-2024, 19:15:40
                      1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів та пільгових категорій учнів 5-11 класів (аутсорсинг)
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - 1.1.1. Приміщення: Довідка, складена та підписана учасником, про наявність площі та обладнання для збереження продуктів харчування та продовольчої сировини, в тому числі таких, що швидко псуються, а у випадку, якщо учасник користується орендованим приміщенням, додати копію діючого договору оренди. 1.1.2.Інвентар: Довідка, складена та підписана учасником, про наявність необхідної кількості кухонного посуду, інвентарю та обладнання для комплектації їдальні за формою: Обладнання та інвентар: № з/п Назва Кіл-ть одиниць Документ, що підтверджує право власності або користування посада, ім’я ПРІЗВИЩЕ уповноваженої особи учасника м.п. (підпис Копія документа, що підтверджує своєчасне проходження повірки засобів вимірювальної техніки, яка планується використовуватись у закладі. Для підтвердження інформації зазначеної в таблиці учаснику необхідно надати: 1.1.3. Довідку за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції, що містить інформацію про наявну матеріально-технічну базу необхідну для надання послуг, зокрема інформацію про наявність необхідного інвентарю, обладнання, технологічного обладнання тощо. 1.1.4. Гарантійний лист, що інвентар, який буде задіяний у приготуванні їжі відповідає вимогам, які передбачені ст. ст. 43 і 45 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». 1.1.5. Правові підстави наявності обладнання та матеріально- технічної бази, у тому числі власних виробничих потужностей (копія договору купівлі-продажу або свідоцтва про право власності або договору оренди приміщень/будівлі/складу тощо) 1.1.6. Копію рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей (споруди або комплексу споруд, приміщення, будівлі, обладнання та інших засобів, включаючи транспортні засоби, а також території, що використовуються у виробництві та /або обігу об’єктів санітарних заходів) - власних або орендованих Учасника, що будуть використовуватися при виробництві, переробці або реалізації харчових продуктів 1.1.7. Копію експлуатаційного дозволу для потужностей (об’єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів, виданого на ім’я учасника торгів або копія чи оригінал документу, що підтверджує державну реєстрацію потужностей оператора ринку, та документ обстеження/перевірки приміщення(ь)* виданого територіальним управлінням Держпродспоживслужби. У випадку якщо експлуатаційний дозвіл виданий не на ім’я учасника торгів, учасник до експлуатаційного дозволу зобов’язаний надати документ (наприклад, чинний договір оренди тощо), який підтверджує право користування потужностями (об’єктами) власника, на ім’я якого виданий експлуатаційний дозвіл або документ, що підтверджує державну реєстрацію потужностей оператора ринку, виданого на ім’я власника потужностей.
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 27-12-2024, 19:42:45
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів та пільгових категорій учнів 5-11 класів (аутсорсинг)
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - 1.2.1. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № з/п Ім’я та ПРІЗВИЩЕ Посада/ кваліфікація/ категорія Постійний / тимчасовий працівник Стаж роботи за спеціальністю ___________________ посада, ім’я ПРІЗВИЩЕ уповноваженої особи учасника м.п.(підпис) • У довідці зазначається інформація, яка свідчить про те, що учасник має працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання і досвід та будуть залучені для надання послуг по даному предмету закупівлі. • На підтвердження своєї відповідності цьому критерію учасник може залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників. На підтвердження інформації, зазначеної в довідці, учасник має надати скан-копію з оригіналу гарантійного листа від субпідрядника, що підтверджує згоду виступити в ролі субпідрядника, а також містить вичерпний перелік працівників субпідрядника, яких він має намір залучити до виконання відповідного договору у разі перемоги учасника в торгах. 1.2.2. У Довідці надається інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені для надання послуг з організації харчування, що є предметом закупівлі, які мають необхідні знання та досвід (посада, кваліфікація, категорія). Технологи та повари 2-5 категорії, з пріоритетом на спеціалістів 4-5 категорії. В якості документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Учасник подає: - документ, що підтверджує кваліфікацію та категорію працівників за професією «кухар» - скан-копії трудових книжок та/або наказів про призначення на посаду та/або наказів про сумісництво (за наявності таких) або цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, зазначеними в довідці згідно п.2.1.
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 27-12-2024, 19:42:45
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів та пільгових категорій учнів 5-11 класів (аутсорсинг)
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. № з/п Назва та адреса контрагента з яким укладено договір / номер договору та дата укладення Предмет договору Ціна договору Стан виконання договору, % / вартість наданих послуг 1 ___________________ посада, ім’я ПРІЗВИЩЕ уповноваженої особи учасника м.п.(підпис) 1.3.2. Для підтвердження інформації, зазначеної у Довідці учасник повинен надати: - копії аналогічних договорів, вказаних у довідці (не менше 2-ох) (аналогічний договір може надаватися без додатків, специфікацій, додаткових угод тощо до аналогічного договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору. Їх відсутність не буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника) -Відгуки від замовників за договорами, копії яких надано у складі пропозиції. Відгук повинен містити назву замовника, предмет закупівлі, мати посилання на договір, який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу, інформацію щодо якості наданих послуг. 1.3.3. Аналогічним договором буде вважатися повністю виконаний договір подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі, укладений(і) протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі.
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 27-12-2024, 19:42:45
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ