Закупівлю оголошено - 26-12-2024, 12:29. Дата останніх змін - 26-12-2024, 12:37

Послуги з організації харчування учнів Одеського ліцею «Ланжеронівський» Одеської міської ради, код 55510000-8 Послуги їдалень за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника

Послуги з організації харчування учнів Одеського ліцею «Ланжеронівський» Одеської міської ради, код 55510000-8 Послуги їдалень за ДК 021:2015 Єдиного... Державна закупівля - UA-2024-12-26-006507-a Послуги з організації харчування учнів Одеського ліцею «Ланжеронівський» Одеської міської ради, код 55510000-8 Послуги їдалень за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника від замовника Одеський ліцей "Ланжеронівський" Одеської міської ради від 12/26/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-12-26-006507-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-12-26-005825-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 26-12-2024, 12:29
по 31-12-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 26-12-2024, 12:29
по 03-01-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Буде визначено після завершення періоду уточнень

Період оскарження умов закупівлі - по 31-12-2024, 00:00

55510000-8

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
3886750
3 886 750 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:19 433,75 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:116 602,50 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Одеський ліцей "Ланжеронівський" Одеської міської ради
ЄДРПОУ:20991961 Досьє YouControl
Контактна особа:Левковська Алла Вікторівна
Телефон:+380487530632
E-mail:odll2018@ukr.net
Місцезнаходження:
65044, Україна, Одеська область,Одеса, проспект Гагаріна,6
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Послуги з організації харчуван ...
3 886 750 UAH(без ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Гаряче харчування (сніданок) учнів 1 - 4-х класів

250
людина
65044 Україна Одеська область Одеса проспект Лесі Українки (проспект Гагаріна) буд.6
по 31-12-2025
55510000-8
Послуги їдалень


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Гаряче харчування (обід) учнів пільгового контингенту 5 – 11 класів

40
людина
65044 Україна Одеська область Одеса проспект Лесі Українки (проспект Гагаріна) буд.6
по 31-12-2025
55510000-8
Послуги їдалень


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:26-12-2024, 12:37:10
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:26-12-2024, 12:29:25
          Електронні тендерні вимоги
          1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник фізична особа підтверджує, що
          1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 26-12-2024, 12:29:23
          Учасник юридична особа підтверджує, що
          2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 26-12-2024, 12:29:23
          2. Вчинення економічних правопорушень
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
          Статус: Активна
          Дата створення: 26-12-2024, 12:29:23
          3. Вчинення корупційних правопорушень
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
          Статус: Активна
          Дата створення: 26-12-2024, 12:29:23
          Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 26-12-2024, 12:29:23
          4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 26-12-2024, 12:29:23
          5. Порушення справ про банкрутство
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
          Статус: Активна
          Дата створення: 26-12-2024, 12:29:23
          6. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Замовник підтверджує, що
          1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
          Статус: Активна
          Дата створення: 26-12-2024, 12:29:23
          7. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Замовник підтверджує, що
          1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
          Статус: Активна
          Дата створення: 26-12-2024, 12:29:23
          8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
          Статус: Активна
          Дата створення: 26-12-2024, 12:29:23
          Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
          Статус: Активна
          Дата створення: 26-12-2024, 12:29:23
          1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Мова тендерної пропозиції українська
          Статус: Активна
          Дата створення: 26-12-2024, 12:29:23
          2. Забезпечення тендерних пропозицій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Послуги з організації харчування учнів Одеського ліцею «Ланжеронівський» Одеської міської ради, код 55510000-8 Послуги їдалень за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
          Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
          Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Розмір забезпечення тендерної пропозиції (3% від очікуваної вартості) – 116 602,50 (сто шістнадцять тисяч шістсот дві гривні 50 копійок.) Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), або іншого забезпечення такої гарантії згідно чинного законодавства (шляхом списання (бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії або ж на підставі контр гарантії іноземного банку) з метою забезпечення виконання зобов’язання за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених частиною 3 цього Розділу. Покриття гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа тощо), виданої банком-гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної печаткою банку гаранта та підписом уповноваженої особи банку-гаранта, що видав таку гарантію. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант). 2. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 р. № 639 та форма забезпечення пропозиції повинна відповідати Наказу «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14.12.2020 р. № 2628 із змінами, затвердженого МІНІСТЕРСТВОМ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ. 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UAXXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і веб-сайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок учасника. В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено про безумовність банківської гарантії, а також: зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, без згоди з Замовником. 6.Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) **. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». **Цей пункт виконується у разі встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Одеський ліцей «Ланжеронівський» Одеської міської ради Місцезнаходження Замовника: Україна, 65044, м. Одеса, Приморський р-н, проспект Лесі Українки, буд.6 Код ЄДРПОУ: 20991961 IBAN № UA958501720344211004200032299 в ДКСУ м. Київ МФО 820172
          Статус: Активна
          Дата створення: 26-12-2024, 12:29:23
          1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтвреджується, що
          1 - - Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази за формою Таблиці 1. - Таблиця 1 Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Найменування обладнання Кількість Правова підстава володіння/ користування тощо - - При цьому, Учасник повинен підтвердити наявність в нього обладнання, яке необхідне для надання послуг, визначених у технічних вимогах Додатку 2 до цієї тендерної документації, а саме: - - холодильне обладнання не менше 2 одиниць; - - плита електрична не менше 2 одиниць; - - протиральна машина не менше 1 одиниць; - - м’ясорубка електрична не менше 1 одиниць; - - шоковий охолоджувач не менше 1 одиниці; - - піч пароконвекційна не менше 1 одиниці; - - шафа жарочна не менше 1 одиниці. - У разі залучення обладнання та матеріально-технічної бази третіх осіб, як субпідрядників, надається окрема довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази за формою Таблиці 2, у кожного субпідрядника/співвиконавця, потужності якого учасник планує залучити для підтвердження кваліфікації наявність обладнання та матеріально-технічної бази. - Таблиця 2 Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Найменування обладнання Кількість Правова підстава володіння/ користування тощо - (Довідка згідно Таблиці 2 не надається у разі, якщо учасник не залучає потужності субпідрядника/ співвиконавця). Документи/документ, на підтвердження права власності/володіння/користування тощо обладнанням, які зазначено в довідках про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. - копії документів, що підтверджують наявність власних або орендованих складських приміщень з холодильним обладнанням (документи на право власності, або договір оренди, або договір на складське обслуговування, термін дії таких документів повинен бути не меншим ніж термін надання послуг – до 31.12.2025 р.), а також підтвердити наявність власних або орендованих виробничих приміщень (документи на право власності, або договір оренди/суборенди, термін дії таких документів повинен бути не меншим ніж термін надання послуг – до 31.12.2025 р.) оригінал експлуатаційного дозволу (дозволів) Учасника, якщо це передбачено вимогами ст.23 Закону України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» зі змінами та/або відомості про реєстрацію потужностей згідно з вимогами ст. 25 цього Закону, видані на складське та виробниче приміщення довідку в довільній формі про наявність автотранспортного засобу (копія свідоцтва про державну реєстрацію транспортного засобу), у разі залучення стороннього автотранспорту, також необхідно надати договір оренди (послуг), або інший документ (договір, угода), який підтверджує можливість користування цим транспортом, (автотранспорт повинен бути придатним для перевезення харчових продуктів) особисту медичну книжку на водія; - договір на санітарну обробку автотранспортного засобу; документ, який підтверджує проходження санітарної обробки автотранспортного засобу з визначенням дат проходження дат проходження обробки; протокол перевірки технічного стану транспортного засобу (затвердженого зразка) відповідно до ст. 35 Закону України «Про дорожній рух» та Постанови КМУ від 30.01.2012 № 137 «Про затвердження Порядку проведення обов’язкового технічного контролю та обсягів перевірки технічного стану транспортних засобів, технічного опису та зразка протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу» (учасник надає у складі пропозиції скан-копії). поліс обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів відповідно до Закону «Про обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів» від 01.07.2004 № 1961-IV (учасник надає у складі пропозиції скан-копії). Учасник у складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист про те, що при виконанні договору (надані послуг) буде використовувати транспортні засоби, які відповідають нормам, стандартам встановленим діючим законодавством. - Для підтвердження дотримання температурного режиму у транспортному засобі та складському приміщенні Учасник подає наступні документи: свідоцтво, або атестат, або сертифікат про калібрування, видане на засіб вимірювання температури, видане органом із калібрування, акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я учасника, та дійсний на момент подання пропозиції атестат про акредитацію органу із калібрування. Зокрема Учасником надається документальне підтвердження наявності вендингового(их) апарату(ів) або іншого(их) апарату(ів), пристосованого(их) для зберігання, розігріву та видачі готових страв (не менше однієї одиниці), які здатні зберігати їжу в охолодженому стані відповідно до вимог технічних умов, нагрівати їжу до належної температури вживання та видавати її (надати відповідний сканований документ (копія або оригінал) договору купівлі-продажу, оренди, суборенди, балансову довідку тощо). - Якщо в учасника наявні вендинговий(і) апарат(и) або іншого(их) апарату(ів), пристосованого(их) для зберігання, розігріву та видачі готових страв, якими він користується на підставі договору оренди/ суборенди / користування тощо, строк дії таких договорів має бути не менше ніж строк дії договору про надання послуг. Крім того, учасник надає лист від власника /орендодавця вендингових апаратів про можливість використання їх учасником протягом дії договору про надання послуг.
          Статус: Активна
          Дата створення: 26-12-2024, 12:29:23
          2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтвреджується, що
          1 - Документи, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційному критерію наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід: Довідка за встановленою формою, що підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації у кількості не менш ніж 5 осіб. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № з/п Прізвище, ім’я, по батькові працівників Посада працівників Освіта Досвід роботи на займаній посаді в учасника торгів (років, місяців) Копії особових медичних книжок персоналу (відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150) перша та остання сторінки із відміткою про допуск до роботи. Всі медичні огляди працівників мають бути дійсними щонайменше на дату розкриття тендерних пропозицій Копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: копію сторінки трудової книжки таких працівників із записом про прийняття на роботу, або копії наказів про прийняття на роботу таких працівників, або копії договорів про надання послуг відповідними спеціалістами тощо Копія наказу (в редакції дійсної на момент подачі тендерної пропозиції) про призначення осіб відповідальних за контроль за застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, за ці процедури, під час виробництва та обігу харчових продуктів згідно із Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». оригінали або копії документів які підтверджують, що Учасник забезпечив належну підготовку осіб, які є відповідальними за застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, за ці процедури, під час виробництва та обігу харчових продуктів згідно із Законом України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». В складі Тендерної пропозиції учасник повинен надати Сертифікати щодо всіх членів групи НАССР, які пройшли навчання проведенню внутрішніх аудитів відповідно до вимог і положень стандартів ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT); ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT); ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) та ДСТУ ISO 19011:2019 (ISO 19011:2018, IDT) Оригінал або належним чином завірена копія діючого документу, що підтверджують проходження гігієнічного навчання працівників, які будуть залучені до постачання предмету закупівлі.
          Статус: Активна
          Дата створення: 26-12-2024, 12:29:23
          3. Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтвреджується, що
          1 - Документи, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційному критерію наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): Копія аналогічного до предмету закупівлі договору. Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір на надання послуг з організації харчування. Копії накладної(их) та/або акт(и) приймання – передачі та / або акт(и) звіряння за цим договором (у разі, якщо кількість накладних та/або актів надання послуг/актів звіряння за договором перевищує 10 одиниць, то учасник надає їх у кількості від 3 до 10 одиниць). Оригінал відгуку від замовника/контрагента аналогічного договору. Відгук за цим договором повинен бути на фірмовому бланку з номером та датою видачі відгуку та повинен містити інформацію щодо дати укладення та номеру договору (якщо договору присвоєно номер), окрім цього, відгук повинен містити інформацію про дотримання учасником умов договору, а також рекомендації щодо можливості співпраці з таким учасником.
          Статус: Активна
          Дата створення: 26-12-2024, 12:29:23
          4. Наявність фінансової спроможності
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтвреджується, що
          1 - Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю Сканований оригінал/копія “Звіт про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід)” або “Фінансова звітність малого підприємства” або “Фінансова звітність мікропідприємства” за 2023 рік та/або за останній звітній період 2024 року за формами, що передбачені наказами Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 28 лютого 2013 за № 336/22868 та від 25.02.2000 №39 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15 березня 2000 за №161/4382 відповідно, документ, що підтверджує прийняття звітності уповноваженим органом та документ, яким дану фінансову звітність було затверджено у відповідності до чинного законодавства України. Фінансова спроможність визначається відповідно до поданого звіту за колонкою 2 000 (код рядка “Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)”, який має бути у розмірі не менше 100% очікуваної вартості предмету закупівлі. Якщо учасник процедури закупівель фізична особа-підприємець, то у складі цінової пропозиції подається сканована оригінал/копія податкової декларації платника єдиного податку фізичної особи-підприємця за 2023 рік або за останній звітній період 2024 року за формою, що передбачена наказом Міністерства фінансів України від 19.06.2015 № 578 (зі змінами) зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 07.07.2015 за № 799/27244 відповідно, сканований оригінал/копія документу, що підтверджує прийняття звітності уповноваженим органом та документ, яким дану фінансову звітність було затверджено у відповідності до чинного законодавства України. Фінансова спроможність визначається відповідно до поданої декларації за колонкою 8 (код рядка “Загальна сума доходу за звітній (податковий) період (сума значень рядків 01 + 02 + 03 + 04 + 05 + 06 + 07)”, який має бути у розмірі не менше 100% очікуваної вартості предмету закупівлі. Якщо учасники працюють менше одного року, то такі учасники надають у складі тендерної пропозиції фінансову звітність на підтвердження фінансової спроможності за період роботи. У випадку, якщо вартість тендерної пропозиції учасника перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до фінансової звітності, Учасник повинен додатково надати у складі пропозиції рішення загальних зборів учасників (або іншого вищого органу управління) згідно змісту якого надається згода на вчинення значного правочину. Інформація щодо відсутності підстав, установлених в пункті 47 Особливостей, – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації. Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у пункті 47 Особливостей, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого пункту 47 Особливостей. Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в пункті 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Замовник самостійно за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджує в електронній системі закупівель відсутність в учасника процедури закупівлі підстав, визначених підпунктами 1 і 7 пункту 47 Особливостей. Для об’єднання учасників як учасника процедури закупівлі умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників об’єднання установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, визначеним 47 Особливостей, - згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації У разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання.
          Статус: Активна
          Дата створення: 26-12-2024, 12:29:23
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ