Закупівлю оголошено - 24-12-2024, 12:28. Дата останніх змін - 24-12-2024, 12:28

Послуги з організації харчування код 55520000-1 — Кейтерингові послуги за ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник

Послуги з організації харчування код 55520000-1 — Кейтерингові послуги за ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник... Державна закупівля - UA-2024-12-24-009251-a Послуги з організації харчування код 55520000-1 — Кейтерингові послуги за ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник від замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІРПІНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ від 12/24/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-12-24-009251-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-12-24-009558-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 24-12-2024, 12:28
по 29-12-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 24-12-2024, 12:28
по 01-01-2025, 10:00
Аукціон Період аукціонів
Буде визначено після завершення періоду уточнень

Період оскарження умов закупівлі - по 29-12-2024, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
14576596
14 576 596 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:145 765,96 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІРПІНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ЄДРПОУ:26191575 Досьє YouControl
Контактна особа:Олена Дяченко
Телефон:380459761331
E-mail:diachenkoelena@ukr.net
Місцезнаходження:
08200, Україна, Київська область,Ірпінь, ВУЛИЦЯ САДОВА, будинок 38
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Послуги з організації харчуван ...
14 576 596 UAH(без ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Харчування для дітей 3-6 років

3 300
комплект
08292 Україна Київська область Буча вулиця Польова,19
по 31-12-2025
55523000-2
Кейтерингові послуги для інших підприємств або установ


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Харчування для дітей 3-6 років

2 200
комплект
08292 Україна Київська область Буча вулиця Польова,19
по 31-12-2025
55523000-2
Кейтерингові послуги для інших підприємств або установ


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Харчування для дітей 7-10 років

2 000
комплект
08292 Україна Київська область Буча вулиця Польова,19
по 31-12-2025
55523000-2
Кейтерингові послуги для інших підприємств або установ


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Харчування для дітей 11-14 років

800
комплект
08292 Україна Київська область Буча вулиця Польова,19
по 31-12-2025
55523000-2
Кейтерингові послуги для інших підприємств або установ


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Харчування для дітей 15-18 років

400
комплект
08292 Україна Київська область Буча вулиця Польова,19
по 31-12-2025
55523000-2
Кейтерингові послуги для інших підприємств або установ


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Харчування для хворих по дієті № 9 (цукровий діабет)

1 400
комплект
08292 Україна Київська область Буча вулиця Польова,19
по 31-12-2025
55523000-2
Кейтерингові послуги для інших підприємств або установ


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Харчування для основного контингенту хворих у загальних відділеннях по протертому меню

11 212
комплект
08292 Україна Київська область Буча вулиця Польова,19
по 31-12-2025
55523000-2
Кейтерингові послуги для інших підприємств або установ


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Харчування для основного контингенту хворих у загальних відділеннях

55 925
комплект
08292 Україна Київська область Буча вулиця Польова,19
по 31-12-2025
55523000-2
Кейтерингові послуги для інших підприємств або установ


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Харчування для ветеранів війни, учасники бойових дій, ліквідаторів ЧАЕС

3 000
комплект
08292 Україна Київська область Буча вулиця Польова,19
по 31-12-2025
55523000-2
Кейтерингові послуги для інших підприємств або установ


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Харчування для вагітних та породіль в пологовому будинку

7 685
комплект
08296 Україна Київська область пгт.Ворзель вулиця Кленова,22
по 31-12-2025
55523000-2
Кейтерингові послуги для інших підприємств або установ


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:24-12-2024, 12:28:41
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:24-12-2024, 12:28:37
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:24-12-2024, 12:28:37
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:24-12-2024, 12:28:37
          Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Технічний опис предмету закупівлі
            публічнийЕкспортовано:24-12-2024, 12:28:37
              Тип документа: Проект договору
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Проект договору
                публічнийЕкспортовано:24-12-2024, 12:28:37
                  Електронні тендерні вимоги
                  1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Учасника процедури
                  Законодавство:
                  Учасник фізична особа підтверджує, що
                  1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-12-2024, 12:28:37
                  Учасник юридична особа підтверджує, що
                  2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-12-2024, 12:28:37
                  2. Вчинення економічних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Учасника процедури
                  Законодавство:
                  Учасник підтверджує, що
                  1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-12-2024, 12:28:37
                  3. Вчинення корупційних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Учасника процедури
                  Законодавство:
                  Учасник підтверджує, що
                  1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-12-2024, 12:28:37
                  Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-12-2024, 12:28:37
                  4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Учасника процедури
                  Законодавство:
                  Учасник підтверджує, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-12-2024, 12:28:37
                  5. Порушення справ про банкрутство
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Учасника процедури
                  Законодавство:
                  Учасник підтверджує, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-12-2024, 12:28:37
                  6. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Учасника процедури
                  Законодавство:
                  Замовник підтверджує, що
                  1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-12-2024, 12:28:37
                  7. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Учасника процедури
                  Законодавство:
                  Замовник підтверджує, що
                  1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-12-2024, 12:28:37
                  8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Учасника процедури
                  Законодавство:
                  Учасник підтверджує, що
                  1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-12-2024, 12:28:37
                  Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-12-2024, 12:28:37
                  1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Учасник підтверджує, що
                  1 - Мова тендерної пропозиції українська
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-12-2024, 12:28:37
                  1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Послуги з організації харчування
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - 1.1. Довідка у довільній формі про наявність обладнання та матеріально- технічної бази, необхідні для надання послуг згідно предмету закупівлі. 1.2. Інформація про відповідність запропонованого предмету закупівлі вимогам тендерної документації повинна бути підтверджена: довідкою, складеною у довільній формі, в якій учасник підтверджує свою спроможність виконати поставлене завдання та відповідність своєї тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, викладеним у Додатку 2 до тендерної документації; у разі, якщо учасник не має місця постійної дислокації (кухні/приміщення для приготування їжі) в місті Києві або Київській області, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції лист у довільній формі, у якому детально описати, посилаючись на наявну в учасника матеріально-технічну базу, працівників, відстань між дислокацією кухні/приміщення для приготування їжі учасника і дислокацією замовника (із зазначенням відстані і часу, необхідного для доставки їжі), - яким чином учасник забезпечить щоденне надання послуг на об’єктах замовника. Дану інформацію (відстань та час) Замовник перевірятиме на сервісі «Карти Google» за посиланням https://www.google.com.ua/maps. 1.3. До довідки мають бути надані підтверджуючі документи щодо приміщення для приготування їжі, а саме: - договір (договори) купівлі-продажу приміщення(ь) для надання послуг, що є предметом закупівлі, або витягу(и) з державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності або копія(ї) витягу(ів) про реєстрацію права власності на нерухоме майно; У разі якщо приміщення орендується(ються), у складі тендерної пропозиції учасник торгів повинен надати договір оренди приміщення(ь), з відміткою про нотаріальне посвідчення у випадку(ах), передбачених чинним законодавством, інші документи та додатки до договору, що підтверджують право учасника торгів розпоряджатися або користуватися приміщенням(и) для надання послуг. Строк оренди приміщення(ь) повинен закінчуватися не раніше ніж 31 грудня 2025 року. У випадку суборенди приміщення потрібно надати згоду орендаря на передачу приміщення в суборенду. Крім того, у договорі суборенди має міститися інформація про договір оренди (№, дата та строк дії). Строк суборенди приміщення(ь) повинен закінчуватися не раніше ніж 31 грудня 2025 року. 1.4. На підтвердження наявності автотранспортних засобів (не менше двох) для надання послуг учасник повинен надати у пропозиції: - не менше двох свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів (у разі використання для надання послуг власного автотранспорту); або - договір оренди/суборенди не менше двох транспортних засобів (у разі використання для надання послуг орендованого автотранспорту); або - договір лізингу не менше двох транспортних засобів та свідоцтва про реєстрацію не менше двох взятих у лізинг транспортних засобів (у разі, якщо учасник використовуватиме для надання послуг, які є предметом закупівлі, транспортні засоби, які перебувають у лізингу); або - договір (договори) про надання послуг (із зазначенням не менше двох транспортних засобів) та свідоцтва (не менше двох) про реєстрацію залучених транспортних засобів (у разі залучення автотранспортних засобів на підставі договору про надання послуг)*. *У свідоцтвах про реєстрацію транспортних засобів повинно зазначатися, що вказані автомобілі є спеціалізованими вантажними. **Договір (договори) повинні бути чинним (чинними) до 31.12.2025 року.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-12-2024, 12:28:37
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  1.1. Довідка у довільній формі про наявність обладнання та матеріально- технічної бази, необхідні для надання послуг згідно предмету закупівлі. 1.2. Інформація про відповідність запропонованого предмету закупівлі вимогам тендерної документації повинна бути підтверджена: довідкою, складеною у довільній формі, в якій учасник підтверджує свою спроможність виконати поставлене завдання та відповідність своєї тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, викладеним у Додатку 2 до тендерної документації; у разі, якщо учасник не має місця постійної дислокації (кухні/приміщення для приготування їжі) в місті Києві або Київській області, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції лист у довільній формі, у якому детально описати, посилаючись на наявну в учасника матеріально-технічну базу, працівників, відстань між дислокацією кухні/приміщення для приготування їжі учасника і дислокацією замовника (із зазначенням відстані і часу, необхідного для доставки їжі), - яким чином учасник забезпечить щоденне надання послуг на об’єктах замовника. Дану інформацію (відстань та час) Замовник перевірятиме на сервісі «Карти Google» за посиланням https://www.google.com.ua/maps. 1.3. До довідки мають бути надані підтверджуючі документи щодо приміщення для приготування їжі, а саме: - договір (договори) купівлі-продажу приміщення(ь) для надання послуг, що є предметом закупівлі, або витягу(и) з державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності або копія(ї) витягу(ів) про реєстрацію права власності на нерухоме майно; У разі якщо приміщення орендується(ються), у складі тендерної пропозиції учасник торгів повинен надати договір оренди приміщення(ь), з відміткою про нотаріальне посвідчення у випадку(ах), передбачених чинним законодавством, інші документи та додатки до договору, що підтверджують право учасника торгів розпоряджатися або користуватися приміщенням(и) для надання послуг. Строк оренди приміщення(ь) повинен закінчуватися не раніше ніж 31 грудня 2025 року. У випадку суборенди приміщення потрібно надати згоду орендаря на передачу приміщення в суборенду. Крім того, у договорі суборенди має міститися інформація про договір оренди (№, дата та строк дії). Строк суборенди приміщення(ь) повинен закінчуватися не раніше ніж 31 грудня 2025 року. 1.4. На підтвердження наявності автотранспортних засобів (не менше двох) для надання послуг учасник повинен надати у пропозиції: - не менше двох свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів (у разі використання для надання послуг власного автотранспорту); або - договір оренди/суборенди не менше двох транспортних засобів (у разі використання для надання послуг орендованого автотранспорту); або - договір лізингу не менше двох транспортних засобів та свідоцтва про реєстрацію не менше двох взятих у лізинг транспортних засобів (у разі, якщо учасник використовуватиме для надання послуг, які є предметом закупівлі, транспортні засоби, які перебувають у лізингу); або - договір (договори) про надання послуг (із зазначенням не менше двох транспортних засобів) та свідоцтва (не менше двох) про реєстрацію залучених транспортних засобів (у разі залучення автотранспортних засобів на підставі договору про надання послуг)*. *У свідоцтвах про реєстрацію транспортних засобів повинно зазначатися, що вказані автомобілі є спеціалізованими вантажними. **Договір (договори) повинні бути чинним (чинними) до 31.12.2025 року. , Надати в складі тендерної пропозиції відповідно тендерній документації
                  2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Послуги з організації харчування
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - 2.1. Інформаційна довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені для виконання умов договору (кухарів (не менше трьох), кухонних робітників (не менше трьох), вантажників (не менше двох), технолога (не менше одного), водіїв (не менше двох), буфетників (не менше двох). До довідки додати документи, що підтверджують перебування усіх працівників, перерахованих в довідці, у штаті учасника, а саме: 1. Копії трудової книжки (перша сторінка та сторінка із записом щодо прийняття на роботу) або наказу про прийняття на роботу. 2. Повідомлення про прийняття працівника на роботу відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. N 413 (в чинній редакції). Якщо вказані працівники не зараховані до штату учасника, а залучаються за договором цивільно-правового характеру чи договором про надання послуг, то замість копії трудової книжники та/або наказу про прийняття на роботу і повідомлення про прийняття працівника на роботу, учасник надає копію відповідного договору ЦПХ чи договору про надання послуг, а також копії документів, що підтверджують право таких осіб надавати послуги, що становлять предмет наданого учасником договору, а саме: документ про освіту за фахом відповідно до змісту послуг, який вони надають; документ про державну реєстрацію такого працівника як суб’єкта підприємницької діяльності (у разі залучення за договором про надання послуг) або гарантійний лист за підписом керівника учасника, що укладення договору цивільно-правового характеру не приховує трудові відносини та не має на меті ухилення від працевлаштування працівника згідно з законодавством (у разі залучення за договором ЦПХ). Також до довідки додати документи, що підтверджують проходження працівниками учасника, що зазначені в довідці, медичних обстежень: 1. Особисті медичні книжки оформлені відповідно до чинного законодавства, зазначених працівників (сторінки із зазначенням відомостей про власника медичної книжки та дати наступного проходження медогляду). 2.2. Впродовж надання послуг учасник повинен забезпечувати наявність необхідного спецодягу для працівників учасника, а саме: зав. кухні, кухарів, кухонних робітників, вантажників. Наявність спеціального одягу підтвердити договором купівлі-продажу або оренди швейних виробів та актом приймання-передачі наданих послуг або видатковою накладною.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-12-2024, 12:28:37
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  2.1. Інформаційна довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені для виконання умов договору (кухарів (не менше трьох), кухонних робітників (не менше трьох), вантажників (не менше двох), технолога (не менше одного), водіїв (не менше двох), буфетників (не менше двох). До довідки додати документи, що підтверджують перебування усіх працівників, перерахованих в довідці, у штаті учасника, а саме: 1. Копії трудової книжки (перша сторінка та сторінка із записом щодо прийняття на роботу) або наказу про прийняття на роботу. 2. Повідомлення про прийняття працівника на роботу відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. N 413 (в чинній редакції). Якщо вказані працівники не зараховані до штату учасника, а залучаються за договором цивільно-правового характеру чи договором про надання послуг, то замість копії трудової книжники та/або наказу про прийняття на роботу і повідомлення про прийняття працівника на роботу, учасник надає копію відповідного договору ЦПХ чи договору про надання послуг, а також копії документів, що підтверджують право таких осіб надавати послуги, що становлять предмет наданого учасником договору, а саме: документ про освіту за фахом відповідно до змісту послуг, який вони надають; документ про державну реєстрацію такого працівника як суб’єкта підприємницької діяльності (у разі залучення за договором про надання послуг) або гарантійний лист за підписом керівника учасника, що укладення договору цивільно-правового характеру не приховує трудові відносини та не має на меті ухилення від працевлаштування працівника згідно з законодавством (у разі залучення за договором ЦПХ). Також до довідки додати документи, що підтверджують проходження працівниками учасника, що зазначені в довідці, медичних обстежень: 1. Особисті медичні книжки оформлені відповідно до чинного законодавства, зазначених працівників (сторінки із зазначенням відомостей про власника медичної книжки та дати наступного проходження медогляду). 2.2. Впродовж надання послуг учасник повинен забезпечувати наявність необхідного спецодягу для працівників учасника, а саме: зав. кухні, кухарів, кухонних робітників, вантажників. Наявність спеціального одягу підтвердити договором купівлі-продажу або оренди швейних виробів та актом приймання-передачі наданих послуг або видатковою накладною. , Надати в складі тендерної пропозиції відповідно тендерній документації
                  3. Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Послуги з організації харчування
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - 3.1. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір Послуги з організації харчування для лікувально-профілактичних закладів або закладам охорони здоров’я, які передбачають харчування стаціонарних хворих або щодо надання кейтерингових послуг закладам охорони здоров’я, які передбачають харчування стаціонарних хворих. Під аналогічним договором не може вважатись такий договір, при якому не прослідковується повний цикл організації харчування, зокрема, разові та поодинокі договори на послуги з організації харчування під час проведення короткострокових заходів (фестивалів, свят, конкурсів, оглядів, концертів, виставок, конференцій, семінарів, тощо). 3.2. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: - не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), - копії/ю документів/у (а саме: акт/акти наданих послуг або акт/акти виконаних робіт, або акту приймання-передачі наданих послуги/послуг, або інший документ/документи) на підтвердження виконання не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці. - оригінал позитивного листа-відгука (листів-відгуків) про співпрацю по договору від контрагента, що вказані про виконання аналогічного (аналогічних) договору(договорів). Інформація може надаватися про частково виконаний договір, дія, якого не закінчена.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-12-2024, 12:28:37
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  3.1. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір Послуги з організації харчування для лікувально-профілактичних закладів або закладам охорони здоров’я, які передбачають харчування стаціонарних хворих або щодо надання кейтерингових послуг закладам охорони здоров’я, які передбачають харчування стаціонарних хворих. Під аналогічним договором не може вважатись такий договір, при якому не прослідковується повний цикл організації харчування, зокрема, разові та поодинокі договори на послуги з організації харчування під час проведення короткострокових заходів (фестивалів, свят, конкурсів, оглядів, концертів, виставок, конференцій, семінарів, тощо). 3.2. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: - не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), - копії/ю документів/у (а саме: акт/акти наданих послуг або акт/акти виконаних робіт, або акту приймання-передачі наданих послуги/послуг, або інший документ/документи) на підтвердження виконання не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці. - оригінал позитивного листа-відгука (листів-відгуків) про співпрацю по договору від контрагента, що вказані про виконання аналогічного (аналогічних) договору(договорів). Інформація може надаватися про частково виконаний договір, дія, якого не закінчена. , Надати в складі тендерної пропозиції відповідно тендерній документації
                  ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ