Період оскарження умов закупівлі - по 25-12-2024, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 4 680 565 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 23 402,83 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | УЖГОРОДСЬКИЙ ЛІЦЕЙ №3 УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 22110060 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Алла Панькова |
| Телефон: | +380660320110 |
| E-mail: | tenderschool3@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 88000, Україна, Закарпатська область,місто Ужгород, Набережна Незалежності, будинок 19 |
1 |
Статус:
Період оскарження
Опис скасування закупівлі/лоту:
Невірно визначений обсяг закупівлі (невірно визначена річна кількість людино/днів) та відкоригована кількість учнів щодо наявної річної потреби для отримання послуг з організації харчування (послуг їдальні) в закладі освіти, внаслідок чого збільшується обсяг послуг, які мають бути закуплені для покриття річної потреби послуг з організації харчування в цілому. Помилка веде до порушення в технічних вимогах до предмета закупівлі та технічної специфікації предмета закупівлі .
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
03-01-2025, 15:26
Період оскарження:
з 03-01-2025, 15:28 по 14-01-2025, 00:00
Документи:
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.