Період оскарження умов закупівлі - по 25-12-2024, 00:00
Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі». Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: Послуги з організації харчування, код ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдалень. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська з урахуванням вимог тендерної документації. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону: не застосовується. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, відкриті торги (з особливостями), закупівля здійснюється відповідно до норм постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178; застосовані критерії оцінки – ціна.
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 3 621 090 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 18 105,45 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Ужгородський ліцей №9 Ужгородської міської ради Закарпатської області |
ЄДРПОУ: | 35231607 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Роман Людмила Володимирівна |
Телефон: | +380501411621 |
E-mail: | lucja_roman@i.ua |
Місцезнаходження: | 88000, Україна, Закарпатська область,місто Ужгород, пл. Шандора Петефі, 15 |
0 |