Закупівлю оголошено - 11-12-2024, 14:05. Дата останніх змін - 11-12-2024, 14:05

Послуги з організації гарячого харчування пацієнтів

Послуги з організації гарячого харчування пацієнтів... Державна закупівля - UA-2024-12-11-011852-a Послуги з організації гарячого харчування пацієнтів від замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНА КЛІНІЧНА НАРКОЛОГІЧНА ЛІКАРНЯ" від 12/11/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-12-11-011852-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-12-11-011013-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 11-12-2024, 14:05
по 16-12-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 11-12-2024, 14:05
по 19-12-2024, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Буде визначено після завершення періоду уточнень

Період оскарження умов закупівлі - по 16-12-2024, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
5200000
5 200 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:26 000 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНА КЛІНІЧНА НАРКОЛОГІЧНА ЛІКАРНЯ"
ЄДРПОУ:24669110 Досьє YouControl
Контактна особа:Бондаренко Алла Анатоліївна
Телефон:380577324839
E-mail:hoknb@ukr.net
Місцезнаходження:
61013, Україна, Харківська область,Харків, вулиця Світязька, будинок 1
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Послуги з організації гарячого ...
5 200 000 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з організації гарячого харчування пацієнтів

40 150
послуга
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
55320000-9
Послуги з організації харчування


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:11-12-2024, 14:05:35
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:11-12-2024, 14:05:31
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:11-12-2024, 14:05:31
          Електронні тендерні вимоги
          1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник фізична особа підтверджує, що
          1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-12-2024, 14:05:31
          Учасник юридична особа підтверджує, що
          2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-12-2024, 14:05:31
          2. Вчинення економічних правопорушень
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-12-2024, 14:05:31
          3. Вчинення корупційних правопорушень
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-12-2024, 14:05:31
          Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-12-2024, 14:05:31
          4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-12-2024, 14:05:31
          5. Порушення справ про банкрутство
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-12-2024, 14:05:31
          6. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Замовник підтверджує, що
          1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-12-2024, 14:05:31
          7. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Замовник підтверджує, що
          1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-12-2024, 14:05:31
          8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-12-2024, 14:05:31
          Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-12-2024, 14:05:31
          1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Мова тендерної пропозиції українська
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-12-2024, 14:05:31
          1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Послуги з організації гарячого харчування пацієнтів
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-12-2024, 14:05:31
          Способи підтвердження:
          Документ
          інформаційна довідка , 2.1. Інформаційну довідку про потужності (об’єкти), де буде здійснюватись виробництво та/або обіг предмету закупівлі (власні, орендовані, тощо) 2.2. Сканована копія Документу Учасника про державну реєстрацію потужностей операторів ринку за видом діяльності: діяльність закладів громадського харчування; 2.3. Інформаційну довідку про наявність автотранспорту (не менше одного), який буде використовуватися під час виконання договору про закупівлю. Надати Скановану кольорову копія оригіналу/ів свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу. Якщо учасник не є власником автотранспорту - надати чинний договір Учасника з Перевізником та документи, які підтверджують надання власником автотранспорту Учаснику або перевізнику права користування спеціалізованим автотранспортом. Та/якщо Перевізник не є власником автотранспорту, то в складі пропозиції повинні бути також документи, які підтверджують надання власником автотранспорту Перевізнику права користування автотранспортом. 2.4. Діючий на кінцеву дату подання тендерної пропозиції договір про послуги з дезінфекції (санітарної обробки) транспортних засобів, який буде використовуватися під час виконання договору про закупівлю та Акти виконаних робіт з дезінфекції транспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка предмету закупівлі, або довідка про проведення дезінфекції транспортних засобів якими буде здійснюватись доставка. 2.5. Рішення або повідомлення про державну реєстрацію потужностей за видом діяльності – транспортування харчових продуктів, яке видане тій особі, яка, згідно з пропозицією учасника, фактично використовує, керує (буде використовувати, керувати), задіює (задіє в майбутньому) для транспортування предмету закупівлі повідомлений автотранспорт. 2.6. Чинний сертифікат учасника або особи, залученої ним до виконання договору про закупівлю, який посвідчує, що система управління безпечністю харчових продуктів відповідає ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюгу» та/або ISO 22000:2018 «Food Safety Management Systems-Requirements for any organization in the food chain» (ISO 22000:2018 «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга») із наданням звіту другого етапу перевірки системи управління безпечністю харчових продуктів Учасника та атестату про акредитацію (або свідоцтво/сертифікат визнання вимірювальних можливостей) органу з сертифікації, який видав Учаснику сертифікат, що підтверджує його відповідну сферу акредитації. 2.7. Копія акту складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти виданий не раніше 2 кварталу 2023 року. 2.8. Копії документів, які підтверджують проведення санітарно-мікробіологічних досліджень зразків виготовлених Учасником продуктів харчування та копії результатів дослідження. 2.9. Діючий на кінцеву дату подання тендерної пропозиції договір на проведення дезінфекції, дезінсекції та дератизації на складські приміщення зазначених у довідці та акти виконаних робіт до наданого договору. В разі виконання дезінфекційних та дератизаційних робіт власними силами, надати документи на правові підстави проведення таких робіт.
          2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Послуги з організації гарячого харчування пацієнтів
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-12-2024, 14:05:31
          Способи підтвердження:
          Документ
          інформаційна довідка , 2.1. Інформацію у формі таблиці про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за участі яких буде здійснюватись обіг предмету закупівлі, обов’язково наявність водіїв автотранспортних засобів (мінімум 1 особа), кухар (мінімум 1 особа). П.І.Б. Посада Стаж роботи 2.2. Щодо всіх вказаних працівників – підтвердження трудових відносин між Учасником або суб’єктом (суб’єктами) господарювання, якого (яких) Учасник залучає для обігу предмету закупівлі: трудові книжки вказаних працівників (перша сторінка та сторінка з останнім записом про прийняття на роботу) і повідомлення про прийняття працівників на роботу (у разі прийняття працівника після 17.06.2015р.) у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015р., з доказом їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби, та/або зареєстровані/незареєстровані в Центрі зайнятості трудові договори і повідомлення про прийняття працівників на роботу (у разі прийняття працівника після 17.06.2015р.) у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015р., з доказом їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби. У разі якщо працівники Учасника прийняті на роботу після 10.06.2021 року та не мають трудової книжки, вони подають інший рівнозначний документ – витяг з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування. Якщо Учасник і роботодавець вказаних працівників є різними особами, пропозиція повинна містити документальне підтвердження господарських відносин Учасника та роботодавця. У разі якщо особи, зазначені у довідці, перебувають з учасником у цивільно-правових відносинах – надати копії відповідних чинних договорів. 2.3. Особисті медичні книжки (з відміткою медичного закладу про проходження медогляду) вказаних працівників, дійсні станом на момент подання пропозиції 2.4. Документи, які підтверджують наявність освіти або проходження навчання у сфері забезпечення харчуванням за спеціальністю «технологія громадського харчування» (мінімум на одного працівника, зазначеного в довідці).
          3. Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Послуги з організації гарячого харчування пацієнтів
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-12-2024, 14:05:31
          Способи підтвердження:
          Документ
          інформаційна довідка , Інформаційна довідка, складена за формою** по наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів (не менше трех) за період 2023-2024 р.р., що містить інформацію про назву замовника за договором, номер, дату договору, предмет договору та стан виконання» - Копія аналогічного договору, зазначеного у довідці. - Копії документів, передбачених умовами договору, що підтверджують його виконання. - Лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного до кожного наданого договору) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання такого договору. Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір, предметом якого є послуги, пов’язані з організацією харчування та постачанням готової їжі. Аналогічний договір може надаватися без додатків, специфікацій, додаткових угод, тощо до аналогічного договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору. Їх відсутність не буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника.
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ