Закупівлю оголошено - 09-12-2024, 16:05. Дата останніх змін - 09-12-2024, 16:05

Послуги по забезпеченню харчування стаціонарних хворих, які перебувають в Комунальному некомерційному підприємстві «Долинська багатопрофільна лікарня» Долинської міської ради Івано-Франківської області

Послуги по забезпеченню харчування стаціонарних хворих, які перебувають в Комунальному некомерційному підприємстві «Долинська багатопрофільна лікарня»... Державна закупівля - UA-2024-12-09-017147-a Послуги по забезпеченню харчування стаціонарних хворих, які перебувають в Комунальному некомерційному підприємстві «Долинська багатопрофільна лікарня» Долинської міської ради Івано-Франківської області від замовника Комунальне некомерційне підприємство "Долинська багатопрофільна лікарня" Долинської міської ради Івано- Франківської області від 12/9/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-12-09-017147-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-12-09-021145-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 09-12-2024, 16:05
по 14-12-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 09-12-2024, 16:05
по 17-12-2024, 01:00
Аукціон Період аукціонів
Буде визначено після завершення періоду уточнень

Період оскарження умов закупівлі - по 14-12-2024, 00:00

Під місцем надання послуг слід розуміти: 77503, м.Долина, вул.О.Грицей, 15 77503, м.Долина, вул.Антоновича, 23 Під кількістю 1 послуга слід розуміти 57 000 ліжко днів, - обсяг послуг відповідно до технічної специфікації (Додаток №2)

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
7630350
7 630 350 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:38 151,75 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Комунальне некомерційне підприємство "Долинська багатопрофільна лікарня" Долинської міської ради Івано- Франківської області
ЄДРПОУ:01993457 Досьє YouControl
Контактна особа:Роп'яник Галина Михайлівна
Телефон:380506096176
E-mail:01993457zak@gmail.com
Місцезнаходження:
77503, Україна, Івано-Франківська область,Долина, вул.Грицей Оксани, будинок 15
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Послуги по забезпеченню харчув ...
7 630 350 UAH(без ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги по забезпеченню харчування стаціонарних хворих, які перебувають в Комунальному некомерційному підприємстві «Долинська багатопрофільна лікарня» Долинської міської ради Івано-Франківської області

1
послуга
77500 Україна Івано-Франківська область Долина Вулиця Оксани Грицей будинок 15
по 31-12-2025
55510000-8
Послуги їдалень


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:09-12-2024, 16:05:47
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:09-12-2024, 16:02:38
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:09-12-2024, 16:02:38
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:09-12-2024, 16:02:38
          Електронні тендерні вимоги
          1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник фізична особа підтверджує, що
          1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 09-12-2024, 16:04:29
          Учасник юридична особа підтверджує, що
          2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 09-12-2024, 16:04:29
          2. Вчинення економічних правопорушень
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
          Статус: Активна
          Дата створення: 09-12-2024, 16:04:29
          3. Вчинення корупційних правопорушень
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
          Статус: Активна
          Дата створення: 09-12-2024, 16:04:29
          Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 09-12-2024, 16:04:29
          4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 09-12-2024, 16:04:29
          5. Порушення справ про банкрутство
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
          Статус: Активна
          Дата створення: 09-12-2024, 16:04:29
          6. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Замовник підтверджує, що
          1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
          Статус: Активна
          Дата створення: 09-12-2024, 16:04:29
          7. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Замовник підтверджує, що
          1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
          Статус: Активна
          Дата створення: 09-12-2024, 16:04:29
          8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
          Статус: Активна
          Дата створення: 09-12-2024, 16:04:29
          Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
          Статус: Активна
          Дата створення: 09-12-2024, 16:04:29
          1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Мова тендерної пропозиції українська
          Статус: Активна
          Дата створення: 09-12-2024, 16:04:29
          1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Послуги по забезпеченню харчування стаціонарних хворих, які перебувають в Комунальному некомерційному підприємстві «Долинська багатопрофільна лікарня» Долинської міської ради Івано-Франківської області
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - 1.1.Довідка довільної форми про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для надання послуг (вказати інформацію про наявний транспорт для доставки продуктів, посуд) 1.2. Копія рішення про державну реєстрацію потужностей оператора ринку. 1.3. Наявність транспорту підтверджується документально, а саме: -У випадку якщо автомобіль власний учасник надає копію свідоцтва про реєстрацію автомобіля. -У випадку якщо автомобіль не у власності учасника надається копія документу, що підтверджує право користування автомобілем (договір оренди/лізингу/користування/довіреність, /тощо) та копію свідоцтва про реєстрацію автомобіля . 1.4. На підтвердження дотримання санітарних норм надати копію договору про проведення дезінфекційних робіт автотранспорту зазначеного в довідці згідно п.1.1., чинного на момент подання та гарантійний лист про продовження дії договору на 2025 рік або про намір укладення нового договору.
          Статус: Активна
          Дата створення: 09-12-2024, 16:04:29
          Способи підтвердження:
          Документ
          Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій , 1.1.Довідка довільної форми про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для надання послуг (вказати інформацію про наявний транспорт для доставки продуктів, посуд) 1.2. Копія рішення про державну реєстрацію потужностей оператора ринку. 1.3. Наявність транспорту підтверджується документально, а саме: -У випадку якщо автомобіль власний учасник надає копію свідоцтва про реєстрацію автомобіля. -У випадку якщо автомобіль не у власності учасника надається копія документу, що підтверджує право користування автомобілем (договір оренди/лізингу/користування/довіреність, /тощо) та копію свідоцтва про реєстрацію автомобіля . 1.4. На підтвердження дотримання санітарних норм надати копію договору про проведення дезінфекційних робіт автотранспорту зазначеного в довідці згідно п.1.1., чинного на момент подання та гарантійний лист про продовження дії договору на 2025 рік або про намір укладення нового договору.
          2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Послуги по забезпеченню харчування стаціонарних хворих, які перебувають в Комунальному некомерційному підприємстві «Долинська багатопрофільна лікарня» Долинської міської ради Івано-Франківської області
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - 2.1. Учасники мають надати у складі тендерної пропозиції довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід згідно наданої форми 1 *примітка: в довідці обов’язково повинно бути зазначено про наявність не менше 2 кухарів, не менше 1 водія 2.2. Інформація, яку вказано у довідці підтверджується шляхом подання документа, що підтверджує трудові відносини*: копій трудових книжок (1 сторінка та сторінка із записом про прийняття на роботу) та/або наказів про призначення, що підтверджують факт працевлаштування, та/або копій трудового договору на усіх працівників зазначених в довідці. *якщо учасник ФОП і серед працівників, що виконують певні обов’язки зазначається особа, що є безпосередньо цим ФОПом, документ про працевлаштування не надається, натомість надати виписку/витяг про державну реєстрацію в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань такого ФОПу. 2.3. Надати завірені копії особових медичних книжок всіх працівників зазначених виконавця згідно довідки п.2.1, що будуть задіяні у наданні послуг, які містять дату останнього та наступного медичного огляду.
          Статус: Активна
          Дата створення: 09-12-2024, 16:04:29
          Способи підтвердження:
          Документ
          Наявність працівників відповідної кваліфікації , 2.1. Учасники мають надати у складі тендерної пропозиції довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід згідно наданої форми 1 *примітка: в довідці обов’язково повинно бути зазначено про наявність не менше 2 кухарів, не менше 1 водія 2.2. Інформація, яку вказано у довідці підтверджується шляхом подання документа, що підтверджує трудові відносини*: копій трудових книжок (1 сторінка та сторінка із записом про прийняття на роботу) та/або наказів про призначення, що підтверджують факт працевлаштування, та/або копій трудового договору на усіх працівників зазначених в довідці. *якщо учасник ФОП і серед працівників, що виконують певні обов’язки зазначається особа, що є безпосередньо цим ФОПом, документ про працевлаштування не надається, натомість надати виписку/витяг про державну реєстрацію в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань такого ФОПу. 2.3. Надати завірені копії особових медичних книжок всіх працівників зазначених виконавця згідно довідки п.2.1, що будуть задіяні у наданні послуг, які містять дату останнього та наступного медичного огляду.
          3. Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Послуги по забезпеченню харчування стаціонарних хворих, які перебувають в Комунальному некомерційному підприємстві «Долинська багатопрофільна лікарня» Долинської міської ради Івано-Франківської області
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасники мають надати у складі тендерної пропозиції довідку згідно наведеної замовником форми 2 з інформацією про досвід виконання аналогічного(их) договору(ів) (не менше 2 (двох) 3.2. На підтвердження надати скановану копію(ї) оригіналу(ів) аналогічного(их) договору(ів) (не менше 2), відповідно до п. 3.1. 3.3. На підтвердження інформації щодо виконання поданого(их) договору(ів) надати: скановану копію оригіналу листа-відгука(ів) про співпрацю та фактичне виконання договору(ів) від Замовника(ів), згідно поданих копій договорів (не менше як по 2 договорах) (Відгук повинен бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу, посилання на договір, що виконувався та інформацію про добросовісне, якісне та своєчасне виконання зобов'язань учасника по договору) та/або копію актів наданих послуг згідно таких договорів (не менше як по 2 договорах). *примітка: Аналогічним договором є договір про надання послуг, що є аналогічним за предметом закупівлі (послуг з організації харчування/послуги їдалень/кейтеринг) або договір, що є аналогічним за кодом ДК 021:2015 цієї закупівлі, подібний за змістом та своєю правовою природою. Замовниками згідно з договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності.
          Статус: Активна
          Дата створення: 09-12-2024, 16:04:29
          Способи підтвердження:
          Документ
          Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) , Учасники мають надати у складі тендерної пропозиції довідку згідно наведеної замовником форми 2 з інформацією про досвід виконання аналогічного(их) договору(ів) (не менше 2 (двох) 3.2. На підтвердження надати скановану копію(ї) оригіналу(ів) аналогічного(их) договору(ів) (не менше 2), відповідно до п. 3.1. 3.3. На підтвердження інформації щодо виконання поданого(их) договору(ів) надати: скановану копію оригіналу листа-відгука(ів) про співпрацю та фактичне виконання договору(ів) від Замовника(ів), згідно поданих копій договорів (не менше як по 2 договорах) (Відгук повинен бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу, посилання на договір, що виконувався та інформацію про добросовісне, якісне та своєчасне виконання зобов'язань учасника по договору) та/або копію актів наданих послуг згідно таких договорів (не менше як по 2 договорах). *примітка: Аналогічним договором є договір про надання послуг, що є аналогічним за предметом закупівлі (послуг з організації харчування/послуги їдалень/кейтеринг) або договір, що є аналогічним за кодом ДК 021:2015 цієї закупівлі, подібний за змістом та своєю правовою природою. Замовниками згідно з договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності.
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ