Закупівлю оголошено - 31-10-2024, 12:38. Дата останніх змін - 31-10-2024, 12:54

Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів

Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів... Державна закупівля - UA-2024-10-31-005745-a Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів від замовника Опорний заклад “Шпанівський ліцей Шпанівської сільської ради Рівненського району Рівненської області” від 10/31/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-10-31-005745-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-10-31-006722-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 31-10-2024, 12:38
по 05-11-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 31-10-2024, 12:38
по 08-11-2024, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Буде визначено після завершення періоду уточнень

Період оскарження умов закупівлі - по 05-11-2024, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
103000
103 000,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:1 030,00 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Опорний заклад “Шпанівський ліцей Шпанівської сільської ради Рівненського району Рівненської області”
ЄДРПОУ:24178300 Досьє YouControl
Контактна особа:Карук Віктор Дмитрович
Телефон:+380680522190
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
35301, Україна, Рівненська область,село Шпанів Рівненського району, вулиця Шкільна, будинок 2а
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Послуги з організації гарячого ...
103 000,00 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів у філії “Маложитинська початкова школа” опорного закладу “Шпанівський ліцей”

1
послуга
35340 Україна Рівненська область село Малий Житин, Рівненський район вулиця Княгині Ольги, будинок 52А
по 20-12-2024
55520000-1
Кейтерингові послуги


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів у філії “Хотинська початкова школа” опорного закладу “Шпанівський ліцей”

1
послуга
35303 Україна Рівненська область село Хотин, Рівненський район вулиця Шкільна, будинок 2
по 20-12-2024
55520000-1
Кейтерингові послуги


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:31-10-2024, 12:54:23
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:31-10-2024, 12:38:35
Електронні тендерні вимоги
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник фізична особа підтверджує, що
1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 31-10-2024, 12:38:34
Учасник юридична особа підтверджує, що
2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 31-10-2024, 12:38:34
2. Вчинення економічних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус: Активна
Дата створення: 31-10-2024, 12:38:34
3. Вчинення корупційних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус: Активна
Дата створення: 31-10-2024, 12:38:34
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус: Активна
Дата створення: 31-10-2024, 12:38:34
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус: Активна
Дата створення: 31-10-2024, 12:38:34
5. Порушення справ про банкрутство
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус: Активна
Дата створення: 31-10-2024, 12:38:34
6. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус: Активна
Дата створення: 31-10-2024, 12:38:34
7. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус: Активна
Дата створення: 31-10-2024, 12:38:34
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус: Активна
Дата створення: 31-10-2024, 12:38:34
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус: Активна
Дата створення: 31-10-2024, 12:38:34
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Мова тендерної пропозиції українська
Статус: Активна
Дата створення: 31-10-2024, 12:38:34
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Статус: Активна
Дата створення: 31-10-2024, 12:38:34
Способи підтвердження:
Документ
, Довідка в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання договору, а саме: -якщо транспортний засіб належить учаснику - необхідно надати копії свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, які підтверджують права власності на неї; -якщо транспортний засіб знаходиться у користуванні - необхідно надати копії відповідного договору (-ів) (оренда, лізинг, надання послуг, тощо) та надати копії свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, які підтверджують права власності на неї. -копію договору на здійснення дезінфекційних робіт, які проводяться на транспортних засобах, якими буде здійснюватись поставка.
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід1, 2
Статус: Активна
Дата створення: 31-10-2024, 12:38:34
Способи підтвердження:
Документ
, Довідка в довільний формі про наявність в штаті учасника достатньої кількості працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Документ
, Копії медичних книжок працівників учасника з відміткою про своєчасне проходження медичного огляду, які будуть залучені до виконання договору по наданню послуг з організації харчування учнів ліцею
3. Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) 1
Статус: Активна
Дата створення: 31-10-2024, 12:38:34
Способи підтвердження:
Документ
, На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 3. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати копію аналогічного договору з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі. Виконанням договору в повному обсязі є надання видаткових накладних та / або актів приймання-передачі та / або актів наданих послуг та / або актів виконаних робіт, які підтверджують кількість (обсяг) товарів / робіт / послуг та суму, які визначені в аналогічному договорі
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ