Закупівлю оголошено - 29-10-2024, 15:48. Дата останніх змін - 29-10-2024, 16:29

Послуги з організації шкільного харчування (Код ДК 021:2015 (CPV): 55510000-8 Послуги їдалень) (3 лоти)

Послуги з організації шкільного харчування (Код ДК 021:2015 (CPV): 55510000-8 Послуги їдалень) (3 лоти)... Державна закупівля - UA-2024-10-29-012187-a Послуги з організації шкільного харчування (Код ДК 021:2015 (CPV): 55510000-8 Послуги їдалень) (3 лоти) від замовника Відділ освіти Новояворівської міської ради від 10/29/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-10-29-012187-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-10-29-012289-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 29-10-2024, 15:48
по 03-11-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 29-10-2024, 15:48
по 06-11-2024, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Очікується
з 06-11-2024, 11:01

Період оскарження умов закупівлі - по 03-11-2024, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
4783950
4 783 950,00 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Відділ освіти Новояворівської міської ради
ЄДРПОУ:44008653 Досьє YouControl
Контактна особа:Гула Ольга Іванівна
Телефон:+380680555881
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
81054, Україна, Львівська область,місто Новояворівськ, вул. Мазепи, будинок 9
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:29-10-2024, 16:29:24
Тип документа: Критерії прийнятності
ФайлСтанДата та час
Експортовано:29-10-2024, 15:48:51
Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:29-10-2024, 15:48:51
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:29-10-2024, 15:48:51
Інші
ФайлСтанДата та час
Експортовано:29-10-2024, 15:48:51
Експортовано:29-10-2024, 15:48:51
Експортовано:29-10-2024, 15:48:51
Експортовано:29-10-2024, 15:48:51
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:29-10-2024, 15:48:51
Електронні тендерні вимоги
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник фізична особа підтверджує, що
1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 29-10-2024, 15:48:47
Учасник юридична особа підтверджує, що
2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 29-10-2024, 15:48:47
2. Вчинення економічних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус: Активна
Дата створення: 29-10-2024, 15:48:47
3. Вчинення корупційних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус: Активна
Дата створення: 29-10-2024, 15:48:47
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус: Активна
Дата створення: 29-10-2024, 15:48:47
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус: Активна
Дата створення: 29-10-2024, 15:48:47
5. Порушення справ про банкрутство
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус: Активна
Дата створення: 29-10-2024, 15:48:47
6. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус: Активна
Дата створення: 29-10-2024, 15:48:47
7. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус: Активна
Дата створення: 29-10-2024, 15:48:47
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус: Активна
Дата створення: 29-10-2024, 15:48:47
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус: Активна
Дата створення: 29-10-2024, 15:48:47
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Мова тендерної пропозиції українська
Статус: Активна
Дата створення: 29-10-2024, 15:48:47
1. Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Лот 1. Послуги з організації шкільного харчування (Новояворівський ЗЗСО І-ІІІ ступенів № 3 Новояворівської міської ради, Новояворівська початкова школа Новояворівської міської ради, Новояворівський ліцей Новояворівської міської ради, Старицький ЗЗСО І-ІІІ ступенів імені Юрія Костіва Новояворівської міської ради) (Код ДК 021:2015 (CPV): 55510000-8 Послуги їдалень)
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.1. Довідку, що містить інформацію про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору), згідно встановленого зразка.1.2. Скан-копія аналогічного договору. 1.3. Позитивний лист-відгук (не менше одного) щодо виконання учасником вказаного у довідці договору. Лист-відгук повинен бути виданий посадовою особою навчального закладу (школи), в якій учасник надавав / надає послуги. Відгук має бути виданий не раніше 2023 року. 1.4. Лист-відгук повинен бути належно оформлений, на фірмовому бланку навчальної установи (у разі наявності); містити вихідний номер, дату його видачі та контактні дані особи, яка підписала цей відгук. Також відгук повинен містити номер та дату договору, щодо виконання якого надається відгук. Відгук повинен бути позитивного характеру, містити інформацію щодо належної якості послуг, які надавав / надає учасник та відсутність претензій до такого учасника. Аналогічними договорами відповідно до умов цієї Документації є договори, які підтверджують наявність в учасника досвіду щодо надання послуг, які є предметом закупівлі даних торгів / або договір щодо надання послуг по тому ж коду ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”.
Статус: Активна
Дата створення: 29-10-2024, 15:48:47
2. Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Лот 2. Послуги з організації шкільного харчування (Новояворівський ЗЗСО І-ІІІ ступенів № 1 Новояворівської міської ради, Новояворівський ЗЗСО І-ІІІ ступенів № 2 Новояворівської міської ради, Воледобростанська початкова школа Новояворівської міської ради, Добростанська гімназія Новояворівської міської ради, Кам’янобрідський ЗЗСО І-ІІІ ступенів імені Петра Андрусіва Новояворівської міської ради) (Код ДК 021:2015 (CPV): 55510000-8 Послуги їдалень)
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.1. Довідку, що містить інформацію про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору), згідно встановленого зразка.1.2. Скан-копія аналогічного договору. 1.3. Позитивний лист-відгук (не менше одного) щодо виконання учасником вказаного у довідці договору. Лист-відгук повинен бути виданий посадовою особою навчального закладу (школи), в якій учасник надавав / надає послуги. Відгук має бути виданий не раніше 2023 року. 1.4. Лист-відгук повинен бути належно оформлений, на фірмовому бланку навчальної установи (у разі наявності); містити вихідний номер, дату його видачі та контактні дані особи, яка підписала цей відгук. Також відгук повинен містити номер та дату договору, щодо виконання якого надається відгук. Відгук повинен бути позитивного характеру, містити інформацію щодо належної якості послуг, які надавав / надає учасник та відсутність претензій до такого учасника. Аналогічними договорами відповідно до умов цієї Документації є договори, які підтверджують наявність в учасника досвіду щодо надання послуг, які є предметом закупівлі даних торгів / або договір щодо надання послуг по тому ж коду ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”.
Статус: Активна
Дата створення: 29-10-2024, 15:48:47
3. Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Лот 3. Послуги з організації шкільного харчування (Прилбицький ЗЗСО І-ІІІ ступенів імені Митрополита Андрея Шептицького Новояворівської міської ради, Бердихівський ЗЗСО І-ІІІ ступенів Новояворівської міської ради, Мужиловицька гімназія Новояворівської міської ради, Терновицька гімназія Новояворівської міської ради, Шклівський ЗЗСО І-ІІІ ступенів імені Мар’яна Корчака Новояворівської міської ради, Чолгинська гімназія Новояворівської міської ради) (Код ДК 021:2015 (CPV): 55510000-8 Послуги їдалень)
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.1. Довідку, що містить інформацію про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору), згідно встановленого зразка.1.2. Скан-копія аналогічного договору. 1.3. Позитивний лист-відгук (не менше одного) щодо виконання учасником вказаного у довідці договору. Лист-відгук повинен бути виданий посадовою особою навчального закладу (школи), в якій учасник надавав / надає послуги. Відгук має бути виданий не раніше 2023 року. 1.4. Лист-відгук повинен бути належно оформлений, на фірмовому бланку навчальної установи (у разі наявності); містити вихідний номер, дату його видачі та контактні дані особи, яка підписала цей відгук. Також відгук повинен містити номер та дату договору, щодо виконання якого надається відгук. Відгук повинен бути позитивного характеру, містити інформацію щодо належної якості послуг, які надавав / надає учасник та відсутність претензій до такого учасника. Аналогічними договорами відповідно до умов цієї Документації є договори, які підтверджують наявність в учасника досвіду щодо надання послуг, які є предметом закупівлі даних торгів / або договір щодо надання послуг по тому ж коду ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”.
Статус: Активна
Дата створення: 29-10-2024, 15:48:47
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ