Закупівлю оголошено - 28-10-2024, 17:19. Дата останніх змін - 28-10-2024, 17:33

ЄЗС ДК 021:2015 55510000-8 – Послуги їдалень (послуги з організації гарячого харчування учнів пільгової категорії) 3 лоти Лот№1 55510000-8 послуги з організації гарячого харчування учнів початкових класів Космацького ліцею Лот№2 55510000-8 послуги з організації гарячого харчування учнів початкових класів Брустурського ліцею Лот №3 55510000-8 послуги з організації гарячого харчування учнів початкових класів Прокуравської гімназії)

ЄЗС ДК 021:2015 55510000-8 – Послуги їдалень (послуги з організації гарячого харчування учнів пільгової категорії) 3 лоти Лот№1 55510000-8 послуги з... Державна закупівля - UA-2024-10-28-014520-a ЄЗС ДК 021:2015 55510000-8 – Послуги їдалень (послуги з організації гарячого харчування учнів пільгової категорії) 3 лоти Лот№1 55510000-8 послуги з організації гарячого харчування учнів початкових класів Космацького ліцею Лот№2 55510000-8 послуги з організації гарячого харчування учнів від замовника Відділ освіти, молоді та спорту Космацької сільської ради Косівського району Івано - Франківської області від 10/28/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-10-28-014520-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-10-28-017267-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 28-10-2024, 17:19
по 02-11-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 28-10-2024, 17:19
по 05-11-2024, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Буде визначено після завершення періоду уточнень

Період оскарження умов закупівлі - по 02-11-2024, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
347760
347 760,00 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Відділ освіти, молоді та спорту Космацької сільської ради Косівського району Івано - Франківської області
ЄДРПОУ:41274250 Досьє YouControl
Контактна особа:Палійчук Микола Петрович
Телефон:380977866206
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
78640, Україна, Івано-Франківська область,Косівський район, с.Космач
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:28-10-2024, 17:23:59
Тип документа: Тендерна документація
Електронні тендерні вимоги
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник фізична особа підтверджує, що
1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 28-10-2024, 17:19:17
Учасник юридична особа підтверджує, що
2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 28-10-2024, 17:19:17
2. Вчинення економічних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус: Активна
Дата створення: 28-10-2024, 17:19:17
3. Вчинення корупційних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус: Активна
Дата створення: 28-10-2024, 17:19:17
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус: Активна
Дата створення: 28-10-2024, 17:19:17
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус: Активна
Дата створення: 28-10-2024, 17:19:17
5. Порушення справ про банкрутство
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус: Активна
Дата створення: 28-10-2024, 17:19:17
6. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус: Активна
Дата створення: 28-10-2024, 17:19:17
7. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус: Активна
Дата створення: 28-10-2024, 17:19:17
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус: Активна
Дата створення: 28-10-2024, 17:19:17
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус: Активна
Дата створення: 28-10-2024, 17:19:17
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Мова тендерної пропозиції українська
Статус: Активна
Дата створення: 28-10-2024, 17:19:17
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Лот№1 55510000-8 послуги з організації гарячого харчування учнів початкових класів Космацького ліцею
Законодавство:
Підтверджується, що
1 - 1.1. Довідку в довільній формі, що підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід для організації послуг, із зазначенням їх посад, прізвищ і ініціалів. 1.2. Учасник повинен надати гарантійний лист про можливість забезпечення необхідною кількістю працівників на дату укладання договору про закупівлю в разі визнання його переможцем процедури закупівлі.
Статус: Активна
Дата створення: 28-10-2024, 17:19:17
Способи підтвердження:
Документ
2. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Лот№2 55510000-8 послуги з організації гарячого харчування учнів початкових класів Брустурського ліцею
Законодавство:
Підтверджується, що
1 - 1.1. Довідку в довільній формі, що підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід для організації послуг, із зазначенням їх посад, прізвищ і ініціалів. 1.2. Учасник повинен надати гарантійний лист про можливість забезпечення необхідною кількістю працівників на дату укладання договору про закупівлю в разі визнання його переможцем процедури закупівлі.
Статус: Активна
Дата створення: 28-10-2024, 17:19:17
Способи підтвердження:
Документ
3. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Лот №3 55510000-8 послуги з організації гарячого харчування учнів початкових класів Прокуравської гімназії
Законодавство:
Підтверджується, що
1 - 1.1. Довідку в довільній формі, що підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід для організації послуг, із зазначенням їх посад, прізвищ і ініціалів. 1.2. Учасник повинен надати гарантійний лист про можливість забезпечення необхідною кількістю працівників на дату укладання договору про закупівлю в разі визнання його переможцем процедури закупівлі.
Статус: Активна
Дата створення: 28-10-2024, 17:19:17
Способи підтвердження:
Документ
4. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Лот№1 55510000-8 послуги з організації гарячого харчування учнів початкових класів Космацького ліцею
Законодавство:
Підтверджується, що
1 - 2.1. Довідка в довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для виконання умов договору. про наявність трьох або більше працівників відповідної кваліфікації. Обов’язковою є наявність працівників кваліфікації «кухар». 2.2. Для підтвердження Учасники мають надати: - документ, що підтверджує кваліфікацію та категорію працівників за професією «кухар». - скан-копії трудових книжок та/або наказів про призначення на посаду та/або наказів про сумісництво (за наявності таких) або цивільно- правових угод з особами, що будуть задіяні учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, зазначеними в довідці згідно п.2.1. - скан-копії особових медичних книжок працівників Учасника (персоналу) відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150 - перша та остання сторінки із відміткою про допуск до роботи(чинному на момент подачі пропозиції), які будуть залучені до надання послуг згідно предмета закупівлі та які зазначені в довідці
Статус: Активна
Дата створення: 28-10-2024, 17:19:17
Способи підтвердження:
Документ
5. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Лот№2 55510000-8 послуги з організації гарячого харчування учнів початкових класів Брустурського ліцею
Законодавство:
Підтверджується, що
1 - 2.1. Довідка в довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для виконання умов договору. про наявність трьох або більше працівників відповідної кваліфікації. Обов’язковою є наявність працівників кваліфікації «кухар». 2.2. Для підтвердження Учасники мають надати: - документ, що підтверджує кваліфікацію та категорію працівників за професією «кухар». - скан-копії трудових книжок та/або наказів про призначення на посаду та/або наказів про сумісництво (за наявності таких) або цивільно- правових угод з особами, що будуть задіяні учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, зазначеними в довідці згідно п.2.1. - скан-копії особових медичних книжок працівників Учасника (персоналу) відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150 - перша та остання сторінки із відміткою про допуск до роботи(чинному на момент подачі пропозиції), які будуть залучені до надання послуг згідно предмета закупівлі та які зазначені в довідці
Статус: Активна
Дата створення: 28-10-2024, 17:19:17
Способи підтвердження:
Документ
6. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Лот №3 55510000-8 послуги з організації гарячого харчування учнів початкових класів Прокуравської гімназії
Законодавство:
Підтверджується, що
1 - 2.1. Довідка в довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для виконання умов договору. про наявність трьох або більше працівників відповідної кваліфікації. Обов’язковою є наявність працівників кваліфікації «кухар». 2.2. Для підтвердження Учасники мають надати: - документ, що підтверджує кваліфікацію та категорію працівників за професією «кухар». - скан-копії трудових книжок та/або наказів про призначення на посаду та/або наказів про сумісництво (за наявності таких) або цивільно- правових угод з особами, що будуть задіяні учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, зазначеними в довідці згідно п.2.1. - скан-копії особових медичних книжок працівників Учасника (персоналу) відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150 - перша та остання сторінки із відміткою про допуск до роботи(чинному на момент подачі пропозиції), які будуть залучені до надання послуг згідно предмета закупівлі та які зазначені в довідці
Статус: Активна
Дата створення: 28-10-2024, 17:19:17
Способи підтвердження:
Документ
7. Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Лот№1 55510000-8 послуги з організації гарячого харчування учнів початкових класів Космацького ліцею
Законодавство:
Підтверджується, що
1 - 3.1. Довідка складена та підписана учасником за формою згідно Таблиці «а», про виконання аналогічних договорів на надання послуг з харчування (вказати не менше 3 аналогічних договорів) з підтверджуючими документами (копіями договорів та доказами належного виконання (акти та/або накладні та/або відгуки) по кожному договору. Примітка: Аналогічним вважається договір предметом закупівлі якого є надання послуг з організації харчування. Не може вважатись аналогічним договором такий, при якому не прослідковується повний цикл організації харчування, зокрема, разові та поодинокі договори на послуги з організації харчування під час проведення короткострокових заходів (фестивалів, свят, конкурсів, оглядів, концертів, виставок, конференцій, семінарів, тощо).
Статус: Активна
Дата створення: 28-10-2024, 17:19:17
Способи підтвердження:
Документ
8. Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Лот№2 55510000-8 послуги з організації гарячого харчування учнів початкових класів Брустурського ліцею
Законодавство:
Підтверджується, що
1 - 3.1. Довідка складена та підписана учасником за формою згідно Таблиці «а», про виконання аналогічних договорів на надання послуг з харчування (вказати не менше 3 аналогічних договорів) з підтверджуючими документами (копіями договорів та доказами належного виконання (акти та/або накладні та/або відгуки) по кожному договору. Примітка: Аналогічним вважається договір предметом закупівлі якого є надання послуг з організації харчування. Не може вважатись аналогічним договором такий, при якому не прослідковується повний цикл організації харчування, зокрема, разові та поодинокі договори на послуги з організації харчування під час проведення короткострокових заходів (фестивалів, свят, конкурсів, оглядів, концертів, виставок, конференцій, семінарів, тощо).
Статус: Активна
Дата створення: 28-10-2024, 17:19:17
Способи підтвердження:
Документ
9. Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Лот №3 55510000-8 послуги з організації гарячого харчування учнів початкових класів Прокуравської гімназії
Законодавство:
Підтверджується, що
1 - 3.1. Довідка складена та підписана учасником за формою згідно Таблиці «а», про виконання аналогічних договорів на надання послуг з харчування (вказати не менше 3 аналогічних договорів) з підтверджуючими документами (копіями договорів та доказами належного виконання (акти та/або накладні та/або відгуки) по кожному договору. Примітка: Аналогічним вважається договір предметом закупівлі якого є надання послуг з організації харчування. Не може вважатись аналогічним договором такий, при якому не прослідковується повний цикл організації харчування, зокрема, разові та поодинокі договори на послуги з організації харчування під час проведення короткострокових заходів (фестивалів, свят, конкурсів, оглядів, концертів, виставок, конференцій, семінарів, тощо).
Статус: Активна
Дата створення: 28-10-2024, 17:19:17
Способи підтвердження:
Документ
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ