Закупівлю оголошено - 25-10-2024, 15:35. Дата останніх змін - 25-10-2024, 15:36

ДК 021:2015 - 55320000-9 Послуги з організації харчування (послуги з організації харчування учнів в закладах загальної середньої освіти Солом’янського району міста Києва)

ДК 021:2015 - 55320000-9 Послуги з організації харчування (послуги з організації харчування учнів в закладах загальної середньої освіти Солом’янськог... Державна закупівля - UA-2024-10-25-012012-a ДК 021:2015 - 55320000-9 Послуги з організації харчування (послуги з організації харчування учнів в закладах загальної середньої освіти Солом’янського району міста Києва) від замовника Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації від 10/25/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-10-25-012012-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-10-25-014174-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 25-10-2024, 15:35
по 30-10-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 25-10-2024, 15:35
по 02-11-2024, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Буде визначено після завершення періоду уточнень

Період оскарження умов закупівлі - по 30-10-2024, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
16818945
16 818 945,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:84 094,72 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації
ЄДРПОУ:37485490 Досьє YouControl
Контактна особа:Єрмакова Валентина Юріівна
Телефон:380442423706
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
03087, Україна, Київська область,Київ, вулиця Пітерська будинок 12
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
ДК 021:2015 - 55320000-9 Послу ...
16 818 945,00 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

ДК 021:2015 - 55320000-9 Послуги з організації харчування (послуги з організації харчування учнів в закладах загальної середньої освіти Солом’янського району міста Києва)

1
послуга
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2024
55320000-9
Послуги з організації харчування


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:25-10-2024, 15:31:40
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:25-10-2024, 15:35:52
Електронні тендерні вимоги
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник фізична особа підтверджує, що
1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 25-10-2024, 15:33:28
Учасник юридична особа підтверджує, що
2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 25-10-2024, 15:33:28
2. Вчинення економічних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус: Активна
Дата створення: 25-10-2024, 15:33:28
3. Вчинення корупційних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус: Активна
Дата створення: 25-10-2024, 15:33:28
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус: Активна
Дата створення: 25-10-2024, 15:33:28
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус: Активна
Дата створення: 25-10-2024, 15:33:28
5. Порушення справ про банкрутство
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус: Активна
Дата створення: 25-10-2024, 15:33:28
6. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус: Активна
Дата створення: 25-10-2024, 15:33:28
7. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус: Активна
Дата створення: 25-10-2024, 15:33:28
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус: Активна
Дата створення: 25-10-2024, 15:33:28
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус: Активна
Дата створення: 25-10-2024, 15:33:28
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Мова тендерної пропозиції українська
Статус: Активна
Дата створення: 25-10-2024, 15:33:28
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту ДК 021:2015 - 55320000-9 Послуги з організації харчування (послуги з організації харчування учнів в закладах загальної середньої освіти Солом’янського району міста Києва)
Законодавство:
Підтверджується, що
1 - 1.1.1 Інформаційна довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази для виконання умов договору про закупівлю, а саме: найменування обладнання/матеріально-технічної бази необхідного для виконання договору, а саме: - офісу/складу/споруди (із зазначенням загальної площі (кВ. м.), власний чи орендований, адреси); - інформацію про перелік та кількість обладнання*, яким будуть укомплектовані харчоблоки усіх закладів освіти за адресами згідно Додатку № 1 до проекту договору (додаток № 4 до Тендерної документації). 1.1.2. Правові підстави наявності обладнання/матеріально-технічної бази (копія договору(ів) купівлі-продажу або свідоцтва про право власності або договору оренди (офісу, складу, споруди) або іншого правовстановлюючого документу, який засвідчує право власності/користування офісом/ складом/спорудою. В разі, якщо учасник не має власного приміщення під офіс/склад/споруду він подає сканкопію оригіналу договору оренди на офіс/склад/споруду, дійсний на період надання послуг. 1.1.3 Надати документи про реєстрацію потужностей операторів ринку харчових продуктів на приміщення закладів, де будуть здійснюватись послуги (надати витяг з реєстру потужностей на зберігання та реалізацію харчових продуктів по кожному закладу окремо із переліку, який зазначено в Додатку № 1 до проекту договору, Додаток № 4 до Тендерної документації). В разі відсутності витягу з реєстру потужностей на зберігання та реалізацію харчових продуктів по кожному закладу окремо із переліку, який зазначено в Додатку № 1 до проекту договору на момент подачі тендерної пропозиції, Учасник-переможець надає такий(і) витяг(и) протягом 10 днів з дня визначення переможця (Учасники в складі тендерної пропозиції надають гарантійний лист про надання Замовнику відповідних документів в зазначені строки), та/або письмове підтвердження Уповноваженого органу, який надає дані документи про заявку Учасника на реєстрацію потужностей, зазначених вище. * перелік обладнання повинен включати: холодильники та / або холодильні камери та/або шафи холодильні, морозильні камери, марміти, м’ясорубки, параконвектомати та / або жарочні шафи, та інше обладнання у кількості не менше 10 (десяти) одиниць інформацію надавати в розрізі кожного окремого закладу відповідно до дислокації, що міститься в цій тендерній документації. 1.1.4. Надати довідку про те, що потужності оператора ринку на складське приміщення мають державну реєстрацію та/або отримали експлуатаційний дозвіл відповідно до Закону про безпечність. 1.1.5. Надати документи про реєстрацію потужностей операторів ринку харчових продуктів на складське приміщення (наказ або лист Держпродспоживслужби на зберігання та реалізацію харчових продуктів). 1.1. 1.1.6.В умовах постійної загрози обмеження електропостачання, у зв’язку з військовою загрозою Російської Федерації, учасники мають підтвердити можливість надання послуг у заявлені замовником строки та відповідної якості. Для цього учасники мають надати: 1.2. – підтверджуючі документи наявності виробничого приміщення (цеху): договір купівлі-продажу та/або договір оренди строком дії не менше ніж до кінця 2024р. 1.3. – копію документа (договір купівлі-продажу/поставки або видаткова накладна або договір оренди на підтвердження наявності автономної електростанції резервного живлення (генератора, тощо), на випадок планових або аварійних відключень електропостачання.
Статус: Активна
Дата створення: 25-10-2024, 15:33:28
Способи підтвердження:
Документ
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту ДК 021:2015 - 55320000-9 Послуги з організації харчування (послуги з організації харчування учнів в закладах загальної середньої освіти Солом’янського району міста Києва)
Законодавство:
Підтверджується, що
1 - 1.2.1. Надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з урахуванням наказу МОН України № 1205 від 06.12.2010 «Про затвердження Типових штатних нормативів закладів загальної середньої освіти» (посилання на даний документ є рекомендаційним), а саме: по кожному закладу окремо, який зазначено в переліку Додатку 1 до проекту договору, Додаток № 4 до Тендерної документації надають наступну інформацію: - завідуючий виробництвом або шеф кухар не менше одного; - кухарі не нижче 2 розряду або кухонного працівника в кількості не менше одного; Довідка також має містити відомості про наявність в штатному розкладі (або, які працюють за трудовими та цивільно-правовими договорами) керівного складу, технолога, інших працівників, які будуть задіяні для виконанні договору. 1.2.2. На підтвердження інформації викладеної в вищезазначеній довідці надати скан-копію затвердженого штатного розкладу установи, організації, наказ про призначення або витяг з податкової або оригінали трудових книжок (першу сторінку та сторінку з відміткою, що працівники працюють в даній установі, організації) або цивільно-правових договорів або трудових угод. 1.2.3. Замовник залишає за собою право здійснювати перевірку наявності медичних книжок, заповнених відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150 (з допуском до роботи) у працівників, які будуть залучені до виконання договору перед виконанням своїх професійних обов’язків та не допускати на кухню сторонніх людей без наявності відповідного документу.
Статус: Активна
Дата створення: 25-10-2024, 15:33:28
Способи підтвердження:
Документ
3. Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту ДК 021:2015 - 55320000-9 Послуги з організації харчування (послуги з організації харчування учнів в закладах загальної середньої освіти Солом’янського району міста Києва)
Законодавство:
Підтверджується, що
1 - 1.3.1. Надати довідку про (повне або часткове) виконання аналогічного договору (ів). 1.3.2. Для підтвердження інформації про (повне або часткове) виконання аналогічного договору(ів) надати скан-копії: - договору (ів), зазначеного (их) в довідці про (повне або часткове) виконання аналогічного договору(ів), крім відомостей, що становлять комерційну таємницю. - останнього акту виконаних робіт (наданих послуг) до зазначеного (их) в довідці аналогічного договору(ів). 1.3.3. Надати скан-копії оригіналів листа (ів)-відгуку (ів) з позитивним(и) відгуком(ми) про виконання (повного або часткове) зазначеного(их) у довідці (п.1.1.) договору (ів) від замовника (ів). *Аналогічними є договори за предметом закупівлі.
Статус: Активна
Дата створення: 25-10-2024, 15:33:28
Способи підтвердження:
Документ
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ