Закупівлю оголошено - 21-10-2024, 18:52. Дата останніх змін - 21-10-2024, 18:54

ДК 021:2015 55320000-9 Послуги з організації харчування (Послуги з організації гарячого харчування для 1-4 класів в закладах загальної середньої освіти Печерського району)

ДК 021:2015 55320000-9 Послуги з організації харчування (Послуги з організації гарячого харчування для 1-4 класів в закладах загальної середньої осв... Державна закупівля - UA-2024-10-21-014726-a ДК 021:2015 55320000-9 Послуги з організації харчування (Послуги з організації гарячого харчування для 1-4 класів в закладах загальної середньої освіти Печерського району) від замовника Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації від 10/21/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-10-21-014726-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-10-21-018263-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 21-10-2024, 18:52
по 26-10-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 21-10-2024, 18:52
по 29-10-2024, 09:00
Аукціон Період аукціонів
Буде визначено після завершення періоду уточнень

Період оскарження умов закупівлі - по 26-10-2024, 00:00

ДК 021:2015 55320000-9 Послуги з організації харчування (Послуги з організації гарячого харчування для 1-4 класів в закладах загальної середньої освіти Печерського району) згідно докуменації.

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
10208700
10 208 700,00 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:51 043,50 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації
ЄДРПОУ:39833860 Досьє YouControl
Контактна особа:ФіліцМатяш Людмила Олегівна
Телефон:380442530086
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
01021, Україна, Київська область,Київ, вул. Інститутська, буд. 24/7
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
ДК 021:2015 55320000-9 Послуги ...
10 208 700,00 UAH(без ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Одноразове гаряче харчування для учнів 1-4 класів (Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого та державного бюджетів)

136116
послуга
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2024
55320000-9
Послуги з організації харчування


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:21-10-2024, 18:54:46
Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:21-10-2024, 18:47:49
Тип документа: Критерії прийнятності
ФайлСтанДата та час
Експортовано:21-10-2024, 18:47:49
Інші
ФайлСтанДата та час
Експортовано:21-10-2024, 18:47:49
Експортовано:21-10-2024, 18:47:49
Експортовано:21-10-2024, 18:47:49
Експортовано:21-10-2024, 18:47:49
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:21-10-2024, 18:47:49
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:21-10-2024, 18:47:49
Електронні тендерні вимоги
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник фізична особа підтверджує, що
1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 21-10-2024, 18:51:25
Учасник юридична особа підтверджує, що
2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 21-10-2024, 18:51:25
2. Вчинення економічних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус: Активна
Дата створення: 21-10-2024, 18:51:25
3. Вчинення корупційних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус: Активна
Дата створення: 21-10-2024, 18:51:25
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус: Активна
Дата створення: 21-10-2024, 18:51:25
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус: Активна
Дата створення: 21-10-2024, 18:51:25
5. Порушення справ про банкрутство
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус: Активна
Дата створення: 21-10-2024, 18:51:25
6. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус: Активна
Дата створення: 21-10-2024, 18:51:25
7. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус: Активна
Дата створення: 21-10-2024, 18:51:25
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус: Активна
Дата створення: 21-10-2024, 18:51:25
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус: Активна
Дата створення: 21-10-2024, 18:51:25
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Мова тендерної пропозиції українська
Статус: Активна
Дата створення: 21-10-2024, 18:51:25
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту ДК 021:2015 55320000-9 Послуги з організації харчування (Послуги з організації гарячого харчування для 1-4 класів в закладах загальної середньої освіти Печерського району)
Законодавство:
Підтверджується, що
1 - Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
Статус: Активна
Дата створення: 21-10-2024, 18:51:25
Способи підтвердження:
Документ
, 1.1.1. Довідка в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, необхідної для виконання договору: - наявність складських приміщень для зберігання продово-льчих товарів; - наявність холодильного обладнання для зберігання про-довольчих товарів розташованих в складських приміщен-нях; - наявність автотранспорту, у випадку, коли суб'єкт госпо-дарювання буде здійснювати доставку продукції для при-готування страв самостійно. Копії документів, які підтвер-джують право володіння (користування, оренди, іншого права володіння) В разі якщо учасник використовує автомобілі, які йому не належать, для перевезення продукції надає копію договору про надання транспортних послуг або копію договору оренди транспорту або копії договору поставки або копію будь-якого договору відповідно якого здійснюється доставка, перевезення продуктів харчування до кінцевого споживача в якому зазначений перелік автомобілів, які будуть використані учасником для перевезення продукції, яка є предметом закупівлі. Учасник повинен надати в складі пропозиції договір про надання послуг з дезінфекції автотранспортних засобів зі строком дії не менше ніж до 31.12.2024р. та акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти на транспортний(ні) засіб(би), який зазначений учасником у довідці про наявність матеріально-технічної бази, видані на ім’я учасника. Примітка: в разі якщо учасник орендує складські приміщення надає копію експлуатаційного дозволу на складське приміщення, яке орендується, що буде використовуватися для зберігання харчових продуктів, та акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та акт інспектування або лист територіального органу Держпродспоживслужби, складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР (наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 №446 «Про затвердження форми акту, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР») видані на складські та виробничі приміщення, діючі на момент подання тендерної пропозиції.
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту ДК 021:2015 55320000-9 Послуги з організації харчування (Послуги з організації гарячого харчування для 1-4 класів в закладах загальної середньої освіти Печерського району)
Законодавство:
Підтверджується, що
1 - Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
Статус: Активна
Дата створення: 21-10-2024, 18:51:25
Способи підтвердження:
Документ
, 1.2.1. Довідка в довільній формі про наявність в штаті підприємства учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання, в тому числі наявність технолога, або особи, яка виконує такі функції згідно посадової інструкції (надати копію підтверджуючого документа). 1.2.2. Учасник надає копії особових медичних книжок персоналу відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150 – (перша сторінка та сторінки із відміткою про допуск до роботи), стосується виключно тих працівників, які безпосередньо беруть участь у приготуванні їжі. 1.2.3. На виконання вимог Постанови КМУ від 10.05.2022 № 577 «Про затвердження переліку медичних психіатричних протипоказань щодо виконання окремих видів діяльності (робіт, професій, служби), що можуть становити безпосередню небезпеку для особи або оточуючих» та наказу МОЗ України від 18.01.2022 №651 «Про затвердження Порядку проведення попередніх, періодичних та позачергових психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин» надати скан-копію довідки про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин (Форма первинної облікової документації № 100-2/о) на кожного працівника зазначеного в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Довідки повинні підтверджувати своєчасність проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин. 1.2.4. Обов’язкова наявність в штатному розписі кухарів, контролера якості, технолога, та/ або особи, яка виконує такі функції згідно посадової інструкції. Для підтвердження реальності найманих працівників учасники зобов’язані надати у складі тендерної пропозиції: копії наказів про прийняття на роботу таких працівників, або копії інших документів (витяги з трудових книжок із записами щодо прийняття на роботу таких працівників), що підтверджують наявність найманих працівників згідно чинного законодавства про працю
3. Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту ДК 021:2015 55320000-9 Послуги з організації харчування (Послуги з організації гарячого харчування для 1-4 класів в закладах загальної середньої освіти Печерського району)
Законодавство:
Підтверджується, що
1 - Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
Статус: Активна
Дата створення: 21-10-2024, 18:51:25
Способи підтвердження:
Документ
, 1.3.1. Довідка про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів), складена учасником за наступною формою: Предмет договору Сума договору Назва організації, з якою укладено аналогічний договір Контактний телефон, прізвище, ім’я, по батькові особи, яка відповідала за виконання договору від організації, з якою укладено аналогічний договір Аналогічним договором є виконаний договір, у якому предметом договору є надання аналогічного товару. 1.3.2. Копії договорів, зазначених у довідці (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). 1.3.3. Копія листа-відгука (всіх листів-відгуків), від організації (організацій), з якою (якими) укладено аналогічний договір (аналогічні договори), із зазначенням дати і номеру договору (на який надано лист-відгук) та інформації про належне виконання договору, зазначеного (зазначених) в довідці, складеній відповідно до пп. 1. ** Аналогічний договір – укладений між учасником та Замовником (іншими особами, уповноваженими на підписання договору в інтересах навчального закладу), предметом якого є послуги з організації шкільного харчування. Не може вважатись аналогічним договором такий, при якому не прослідковується повний цикл організації гарячого харчування, зокрема, разові та поодинокі договори на послуги з організації харчування під час проведення короткострокових заходів (фестивалів, свят, конкурсів, оглядів, концертів, конференцій, семінарів тощо).
4. Наявність фінансової спроможності
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту ДК 021:2015 55320000-9 Послуги з організації харчування (Послуги з організації гарячого харчування для 1-4 класів в закладах загальної середньої освіти Печерського району)
Законодавство:
Підтверджується, що
1 - Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Статус: Активна
Дата створення: 21-10-2024, 18:51:25
Способи підтвердження:
Документ
, 1.4.1. Копія балансу підприємства з відміткою про прийняття відповідного органу за 2023 рік. 1.4.2. Копія звіту про рух грошових коштів з відміткою про прийняття відповідного органу за 2023 рік . 1.4.3. Копія звіту про фінансові результати з відміткою про прийняття відповідного органу за 2023 рік. Примітка: З метою уникнення дискримінації новостворених підприємств (утворених в 2024 рр.), для підтвердження наявності фінансової спроможності, такі підприємства у складі своєї пропозиції надають лист у довільній формі з обґрунтованими причинами неможливості надати в складі пропозиції копію балансу, звіту про фінансові результати, звіту про рух грошових коштів. 1.4.4. Для фізичних осіб-підприємців: 1.4.5. Копія податкової декларації за 2023 рік відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 19.06.2015 № 578 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 09.12.2020 № 752. 1.4.6. Копія квитанції про сплату єдиного податку за останній звітний період. Примітка: З метою уникнення дискримінації новостворених підприємств (утворених в 2024 рр.), для підтвердження наявності фінансової спроможності, такі підприємства у складі своєї пропозиції надають лист у довільній формі з обґрунтованими причинами неможливості надати в складі пропозиції копію балансу, звіту про фінансові результати, звіту про рух грошових коштів.
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ