Період оскарження умов закупівлі - по 22-10-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 332 280 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 661,40 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління освіти адміністрації Шевченківського району Харківської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 02146268 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Павленко Естелла Миколаївна |
| Телефон: | 380577258502 |
| E-mail: | tenderot@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 61045, Україна, Харківська область,Харків, вул. Шекспіра, 8-А |
3 |
За результатами розгляду документів учасника - Комунальне підприємство «Комбінат дитячого харчування» було виявлено наступні невідповідності: Інформація в довідці від 23.10.2024 № 115 має розбіжності з поданими в тендерній пропозиції документами, а саме: в довідці зазначений водій Жмайлов Володимир Васильович, а особиста медична книжка видана на водія Жмайло Володимира Васильовича; в довідці дата останнього медичного огляду кухонного робітника Трухіної Інни Леонідівни - 01.05.2024, а за особистою медичною книжкою - 01.06.2024; Протокол проведення лекції з курсу гігієнічного навчання для працівників шкільних їдалень КП «Комбінату дитячого харчування» від 03.09.2024 має розбіжності з поданими в тендерній пропозиції документами, а саме: В протоколі працівник – Олешко Наталья Михайлівна, а в інших документах Олешко Наталя Олександрівна Протокол проведення лекції з курсу гігієнічного навчання для працівників шкільних їдалень КП «Комбінату дитячого харчування» від 04.09.2024 має розбіжності з поданими в тендерній пропозиції документами, а саме: Мають невідповідності посади працівників: Смикалова Надія Михайлівна, Беззубцева Лариса Іванівна, Кравченко Валентина Йосипівна, Трухіна Інна Леонідівна Протокол про проведення лекції з курсу гігієнічного навчання для працівників шкільних їдалень КП “Комбінат дитячого харчування" від 05 вересня 2024р. Мають невідповідності посади працівників: Радіонов Олександр Миколайович, Жмайло Володимир Васиьович Керуючись п. 43 Постанови КМУ № 1178, Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. Учаснику КП «Комбінат дитячого харчування» необхідно виправити та надати належну інформацію через електронну систему закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, а саме: - Виправлену Довідку Відповідно п.2 Додатку 3 до тендерної документації; - Виправлені Протоколи про проведення лекції з курсу гігієнічного навчання для працівників шкільних їдалень КП “Комбінат дитячого харчування від 03.09.2024, 04.09.2024 та 05.09.2024 відповідно пп.4 п.2 Додатку 3 до тендерної документації Або надати пояснення про неможливість виправлення вищевказаних невідповідностей
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.