Закупівлю оголошено - 17-10-2024, 20:43. Дата останніх змін - 17-10-2024, 20:46

Послуги з організації гарячого харчування учнів1-4 класів (Послуги з організації гарячого харчування учнів початкової школи № 26 Івано-Франківської міської ради )» (55523100-3 – Послуги з організації шкільного харчування)

Послуги з організації гарячого харчування учнів1-4 класів (Послуги з організації гарячого харчування учнів початкової школи № 26 Івано-Франківської... Державна закупівля - UA-2024-10-17-015763-a Послуги з організації гарячого харчування учнів1-4 класів (Послуги з організації гарячого харчування учнів початкової школи № 26 Івано-Франківської міської ради )» (55523100-3 – Послуги з організації шкільного харчування) від замовника Початкова школа №26 Івано-Франківської міської ради від 10/17/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-10-17-015763-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-10-17-000651-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 17-10-2024, 20:43
по 22-10-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 17-10-2024, 20:43
по 25-10-2024, 11:00
Аукціон Період аукціонів
Буде визначено після завершення періоду уточнень

Період оскарження умов закупівлі - по 22-10-2024, 00:00

Послуги з організації гарячого харчування учнів1-4 класів (Послуги з організації гарячого харчування учнів початкової школи № 26 Івано-Франківської міської ради )» (55523100-3 – Послуги з організації шкільного харчування)

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
371924
371 924,00 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:3 719,24 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Початкова школа №26 Івано-Франківської міської ради
ЄДРПОУ:26264191 Досьє YouControl
Контактна особа:Олег Ганчак
Телефон:+380666848188
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
76014, Україна, Івано-Франківська область,м. Івано-Франківськ, вул. Шухевичів, 27/а
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Послуги з організації гарячого ...
371 924,00 UAH(без ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з організації гарячого харчування учнів1-4 класів (Послуги з організації гарячого харчування учнів початкової школи № 26 Івано-Франківської міської ради )» (55523100-3 – Послуги з організації шкільного харчування) (55523100-3 – Послуги з організації шкільного харчування)

37
день
76000 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул.Шухевичів 27а
по 31-12-2024
55523100-3
Послуги з організації шкільного харчування


+-
Документи
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:17-10-2024, 18:17:27
Тип документа: Критерії прийнятності
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:17-10-2024, 18:17:27
Розмір файлу не повинен перевищувати 50MB
+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:17-10-2024, 20:46:14
Тип документа: Критерії прийнятності
Електронні тендерні вимоги
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник фізична особа підтверджує, що
1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 17-10-2024, 18:17:26
Учасник юридична особа підтверджує, що
2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 17-10-2024, 18:17:26
2. Вчинення економічних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус: Активна
Дата створення: 17-10-2024, 18:17:26
3. Вчинення корупційних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус: Активна
Дата створення: 17-10-2024, 18:17:26
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус: Активна
Дата створення: 17-10-2024, 18:17:26
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус: Активна
Дата створення: 17-10-2024, 18:17:26
5. Порушення справ про банкрутство
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус: Активна
Дата створення: 17-10-2024, 18:17:26
6. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус: Активна
Дата створення: 17-10-2024, 18:17:26
7. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус: Активна
Дата створення: 17-10-2024, 18:17:26
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус: Активна
Дата створення: 17-10-2024, 18:17:26
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус: Архівована
Дата створення: 17-10-2024, 18:17:26
Дата архівування:
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус: Активна
Дата створення: 17-10-2024, 18:17:26
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Мова тендерної пропозиції українська
Статус: Активна
Дата створення: 17-10-2024, 18:17:26
1. Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Послуги з організації гарячого харчування учнів1-4 класів (Послуги з організації гарячого харчування учнів початкової школи № 26 Івано-Франківської міської ради )» (55523100-3 – Послуги з організації шкільного харчування)
Законодавство:
Підтверджується, що
1 - Довідка в довільній формі (рекомендована форма за зразком), за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі використання) з інформацією про виконання аналогічного договору (не менше одного договору) з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації.
Статус: Активна
Дата створення: 17-10-2024, 18:17:26
Способи підтвердження:
Документ
Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям.docx, Довідка в довільній формі (рекомендована форма за зразком), за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі використання) з інформацією про виконання аналогічного договору (не менше одного договору) з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації. , Довідка в довільній формі (рекомендована форма за зразком), за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі використання) з інформацією про виконання аналогічного договору (не менше одного договору) з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації. На підтвердження інформації, зазначеній у довідці Учасник обов’язково додає: - копію (копії) договору (договорів) у повному обсязі з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору, що зазначається (зазначаються) у довідці; - копію (копії) акту (актів) про надання послуг за договором (договорами), вказаним (вказаними) в довідці та/або позитивний* (позитивні) відгук (відгуки) (або рекомендаційний лист (рекомендовані листи), тощо) від замовника згідно аналогічного договору щодо виконання учасником умов такого договору, що містить інформацію про реквізити відповідного аналогічного договору, щодо виконання якого надається зазначений відгук – номер (за наявності) аналогічного договору та дата його укладення. (позитивним відгуком в розуміння Замовника – є відгук зміст якого підтверджує відсутність обґрунтованих претензій, позовів, щодо порушення учасником умов договору/ів), що підтверджує факт виконання своїх зобов’язань щодо предмету закупівлі. Під терміном «аналогічний договір» в розумінні цієї документації є договір на закупівлю послуг за кодом ДК021:2015: 55520000-1 – Кейтерингові послуги , що є предметом закупівлі.
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ